Bezoek jij nooit jouw familie door via de sloten schaatsend aan te komen dan?quote:Op donderdag 13 februari 2014 18:46 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
Godverdomme
[..]
http://www.ibtimes.com/wi(...)herlands-why-1554557
Ik zag dat vanmiddag ook al voorbijkomenquote:Op donderdag 13 februari 2014 18:50 schreef Pizzakoppo het volgende:
[..]
Bezoek jij nooit jouw familie door via de sloten schaatsend aan te komen dan?
quote:Op donderdag 13 februari 2014 18:46 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
Godverdomme
[..]
http://www.ibtimes.com/wi(...)herlands-why-1554557
I want to play a little game...quote:Op donderdag 13 februari 2014 18:51 schreef Karina het volgende:
Ik zit nu zelf ook ijshockey te kijkenVolgens mij hoor ik steeds het muziekje uit SAW of het lijkt er heel erg op. Wat ze tijdens de pauzes laten horenn.
Mweh laat de spelletjes van jigsaw maar zitten. Straks heb ik geen hoofd meer of zo.quote:Op donderdag 13 februari 2014 18:51 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
I want to play a little game...
Kijk je Canada?quote:Op donderdag 13 februari 2014 18:51 schreef Karina het volgende:
[..]
Ik zag dat vanmiddag ook al voorbijkomenIk ga in de winter altijd boodschappen doen op de schaats
quote:Op donderdag 13 februari 2014 18:52 schreef Karina het volgende:
[..]
Mweh laat de spelletjes van jigsaw maar zitten. Straks heb ik geen hoofd meer of zo.
Neuh voor zover ik weet heb ik niets verkeerds gedaanquote:Op donderdag 13 februari 2014 18:53 schreef Geo4kant het volgende:
[..], maar zo'n lieve dame als jij zal ook niet in een jigsaw game gestopt worden natuurlijk
Goeie keeper.quote:Op donderdag 13 februari 2014 18:54 schreef Karina het volgende:
[..]
Neuh voor zover ik weet heb ik niets verkeerds gedaan
Stream opzetten Knut. Schaatsen is bleh.quote:Op donderdag 13 februari 2014 18:55 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
Bij mij is er weer gelul over schaatsen?
Je bent zelf schaatsenquote:Op donderdag 13 februari 2014 18:56 schreef Karina het volgende:
[..]
Stream opzetten Knut. Schaatsen is bleh.
Nos gaat voor herhalingen ipv sport.quote:Op donderdag 13 februari 2014 18:55 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
Bij mij is er weer gelul over schaatsen?
Jankbal.quote:Op donderdag 13 februari 2014 19:00 schreef Ajacied422 het volgende:
Ik word moe van de Olympische Winterspelen.
De echte sport wordt beoefend op de Zomerspelen met uitzondering van paardensport.
Ik afgelopen zaterdag nog, ook na heel lange tijd. Het ging nog best wel. Was alleen een beetje te druk helaas en het ijs was niet zo best.quote:Op donderdag 13 februari 2014 19:00 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Lang geleden dat ik ben wezen schaatsen ..
Wat gedraag je je als een wijf de laatste 2 dagenquote:Op donderdag 13 februari 2014 19:00 schreef Ajacied422 het volgende:
De echte sport wordt beoefend op de Zomerspelen met uitzondering van paardensport.
Vind het altijd wel oke, niet super. Laatste kere was ook geen succes want ik was ziekquote:Op donderdag 13 februari 2014 19:01 schreef Karina het volgende:
[..]
Ik afgelopen zaterdag nog, ook na heel lange tijd. Het ging nog best wel. Was alleen een beetje te druk helaas en het ijs was niet zo best.
Ik ga lekker van de kroegsport genieten. Veel meer pure spanningquote:Op donderdag 13 februari 2014 19:01 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Wat gedraag je je als een wijf de laatste 2 dagen
Darts zit veel spanning in jaquote:Op donderdag 13 februari 2014 19:02 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ik ga lekker van de kroegsport genieten. Veel meer pure spanning
Als ik het weer een paar keer heb gedaan en het gaat goed vind ik het echt leuk om te doen.quote:Op donderdag 13 februari 2014 19:02 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Vind het altijd wel oke, niet super. Laatste kere was ook geen succes want ik was ziekmaar toch gegaan.
Ik heb gister sinds een lange tijd weer gemidget/mini-golfd
Is echt leukquote:Op donderdag 13 februari 2014 19:03 schreef Karina het volgende:
[..]
Als ik het weer een paar keer heb gedaan en het gaat goed vind ik het echt leuk om te doen.
Midget golf heb ik ook al in jaaaren niet meer gedaanKan er ook niks van trouwens.
http://www.glowgolf.nl/quote:Op donderdag 13 februari 2014 19:03 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Is echt leukga ik onthouden voor een date.
paar jaar geleden gedaan met het werk. Maar dat was een faal. Was binnen en midden in de zomer dus bloedheet, geen succes.quote:Op donderdag 13 februari 2014 19:03 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Is echt leukga ik onthouden voor een date.
In de zomer en dan buiten is ook leuker.quote:Op donderdag 13 februari 2014 19:05 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Die vloer doet nu al pijn aan mijn ogen en dat al op de foto. Dat wordt hem dus niet
Ijshockey is bijna groter dan alle zomersporten .quote:Op donderdag 13 februari 2014 19:00 schreef Ajacied422 het volgende:
Ik vind de winterspelen leuker.quote:Op donderdag 13 februari 2014 19:00 schreef Ajacied422 het volgende:
Dat denk ik ook wel ja. Behalve voetballen dan misschien al vind ik dat op de zomerspelen ook niet zo geweldig.quote:Op donderdag 13 februari 2014 19:07 schreef hafcfan het volgende:
[..]
Ijshockey is bijna groter dan alle zomersporten .
Zag je die duitser net bij biathlon? Het was weer even 40-45, skiënd achter de russen aan over bevroren toendras.quote:Op donderdag 13 februari 2014 19:08 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ik vind de winterspelen leuker.
Ik eigenlijk ook wel. Bij de zomerspelen keek ik vooral uit naar bijv. het schoonspringen maar dat werd ook amper vertoond, mocht je via de streams kijken.quote:Op donderdag 13 februari 2014 19:08 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Nee dat vindt ik ook niks.quote:Op donderdag 13 februari 2014 19:08 schreef Karina het volgende:
[..]
Dat denk ik ook wel ja. Behalve voetballen dan misschien al vind ik dat op de zomerspelen ook niet zo geweldig.
Dat doe ik sowieso wel. Ik ga ook voor de winterspelen niet achter de tv zitten.quote:Op donderdag 13 februari 2014 19:10 schreef Karina het volgende:
[..]
Ik eigenlijk ook wel. Bij de zomerspelen keek ik vooral uit naar bijv. het schoonspringen maar dat werd ook amper vertoond, mocht je via de streams kijken.
ja doe ik nu dus ook omdat het niet op tv isquote:Op donderdag 13 februari 2014 19:10 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Dat doe ik sowieso wel. Ik ga ook voor de winterspelen niet achter de tv zitten.
Nu ga ik even douchen. Dag
quote:Op donderdag 13 februari 2014 19:15 schreef hafcfan het volgende:
Enige sporten die ik altijd volg zijn: Voetbal, ijshockey en darts
volgens mij heb je dit al een keer eerder gezegdquote:Op donderdag 13 februari 2014 19:00 schreef Ajacied422 het volgende:
Dat is ons wel duidelijkquote:Op donderdag 13 februari 2014 19:00 schreef Ajacied422 het volgende:
Ik weet welke sport je bedoeltquote:Op donderdag 13 februari 2014 19:08 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Nou ja het is wel knap. En ik zag er ooit eentje een salto doen tijdens zijn kur dat was wel tof. Maar volgens mij mag dat niet meer.quote:
quote:
faberyayoquote:I-grec A, i-grec O, gaat ie lekker, u ziet het zo
Het niejeveau, gaat opnieuw omhoog
Voor al y'all Ivo Niehe folk
Ik eis dingen als kunstschaatsen
Stijl sierlijk als kunstschaatsen
Outfit strak als kunstschaatsen
Laat me effe in je Ah, schaatsen
Ik ga ook even dartsen kijken.quote:
Nu ik dit zie bedenk ik me dat er misschien nog ijs in mijn vriezer ligt.quote:
Hou ons op de hoogte, iedereen zit op het puntje van zijn stoel voor de grote onthulling.quote:Op donderdag 13 februari 2014 20:10 schreef GGMM het volgende:
[..]
Nu ik dit zie bedenk ik me dat er misschien nog ijs in mijn vriezer ligt.
Maar misschien ook niet.
Ik ga nu kijken.
quote:
Feestje in huize GGMMquote:
Ja.quote:Op donderdag 13 februari 2014 20:14 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Mmmm heerlijk! Denk ik.
quote:Op donderdag 13 februari 2014 20:12 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Volgens mij staat Japan bovenaan.
Dr. Oetker heeft trouwens drie nieuwe vispizza's, naast de tonijn pizza.quote:
Graag meer info.quote:Op donderdag 13 februari 2014 20:15 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Dr. Oetker heeft trouwens drie nieuwe vispizza's, naast de tonijn pizza.
Picsquote:Op donderdag 13 februari 2014 20:15 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Dr. Oetker heeft trouwens drie nieuwe vispizza's, naast de tonijn pizza.
Ik ga ze zsm proberen.quote:Op donderdag 13 februari 2014 20:19 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
[ afbeelding ][ afbeelding ]
Oh, en Karina lust geen vispizza's
Ik dacht dat het altijd Restorante was.quote:Op donderdag 13 februari 2014 20:19 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
[ afbeelding ][ afbeelding ]
Oh, en Karina lust geen vispizza's
Dat ontdekte ik pas toen ik haar over de onovertroffen tonijnpizza hoorde.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |