Vind het altijd wel oke, niet super. Laatste kere was ook geen succes want ik was ziekquote:Op donderdag 13 februari 2014 19:01 schreef Karina het volgende:
[..]
Ik afgelopen zaterdag nog, ook na heel lange tijd. Het ging nog best wel. Was alleen een beetje te druk helaas en het ijs was niet zo best.
Ik ga lekker van de kroegsport genieten. Veel meer pure spanningquote:Op donderdag 13 februari 2014 19:01 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Wat gedraag je je als een wijf de laatste 2 dagen
Darts zit veel spanning in jaquote:Op donderdag 13 februari 2014 19:02 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ik ga lekker van de kroegsport genieten. Veel meer pure spanning
Als ik het weer een paar keer heb gedaan en het gaat goed vind ik het echt leuk om te doen.quote:Op donderdag 13 februari 2014 19:02 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Vind het altijd wel oke, niet super. Laatste kere was ook geen succes want ik was ziekmaar toch gegaan.
Ik heb gister sinds een lange tijd weer gemidget/mini-golfd
Is echt leukquote:Op donderdag 13 februari 2014 19:03 schreef Karina het volgende:
[..]
Als ik het weer een paar keer heb gedaan en het gaat goed vind ik het echt leuk om te doen.
Midget golf heb ik ook al in jaaaren niet meer gedaanKan er ook niks van trouwens.
http://www.glowgolf.nl/quote:Op donderdag 13 februari 2014 19:03 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Is echt leukga ik onthouden voor een date.
paar jaar geleden gedaan met het werk. Maar dat was een faal. Was binnen en midden in de zomer dus bloedheet, geen succes.quote:Op donderdag 13 februari 2014 19:03 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Is echt leukga ik onthouden voor een date.
In de zomer en dan buiten is ook leuker.quote:Op donderdag 13 februari 2014 19:05 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Die vloer doet nu al pijn aan mijn ogen en dat al op de foto. Dat wordt hem dus niet
Ijshockey is bijna groter dan alle zomersporten .quote:Op donderdag 13 februari 2014 19:00 schreef Ajacied422 het volgende:
Ik word moe van de Olympische Winterspelen.
De echte sport wordt beoefend op de Zomerspelen met uitzondering van paardensport.
Ik vind de winterspelen leuker.quote:Op donderdag 13 februari 2014 19:00 schreef Ajacied422 het volgende:
De echte sport wordt beoefend op de Zomerspelen met uitzondering van paardensport.
Dat denk ik ook wel ja. Behalve voetballen dan misschien al vind ik dat op de zomerspelen ook niet zo geweldig.quote:Op donderdag 13 februari 2014 19:07 schreef hafcfan het volgende:
[..]
Ijshockey is bijna groter dan alle zomersporten .
Zag je die duitser net bij biathlon? Het was weer even 40-45, skiënd achter de russen aan over bevroren toendras.quote:Op donderdag 13 februari 2014 19:08 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ik vind de winterspelen leuker.
Ik eigenlijk ook wel. Bij de zomerspelen keek ik vooral uit naar bijv. het schoonspringen maar dat werd ook amper vertoond, mocht je via de streams kijken.quote:Op donderdag 13 februari 2014 19:08 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Nee dat vindt ik ook niks.quote:Op donderdag 13 februari 2014 19:08 schreef Karina het volgende:
[..]
Dat denk ik ook wel ja. Behalve voetballen dan misschien al vind ik dat op de zomerspelen ook niet zo geweldig.
Dat doe ik sowieso wel. Ik ga ook voor de winterspelen niet achter de tv zitten.quote:Op donderdag 13 februari 2014 19:10 schreef Karina het volgende:
[..]
Ik eigenlijk ook wel. Bij de zomerspelen keek ik vooral uit naar bijv. het schoonspringen maar dat werd ook amper vertoond, mocht je via de streams kijken.
ja doe ik nu dus ook omdat het niet op tv isquote:Op donderdag 13 februari 2014 19:10 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Dat doe ik sowieso wel. Ik ga ook voor de winterspelen niet achter de tv zitten.
Nu ga ik even douchen. Dag
quote:Op donderdag 13 februari 2014 19:15 schreef hafcfan het volgende:
Enige sporten die ik altijd volg zijn: Voetbal, ijshockey en darts
volgens mij heb je dit al een keer eerder gezegdquote:Op donderdag 13 februari 2014 19:00 schreef Ajacied422 het volgende:
Dat is ons wel duidelijkquote:Op donderdag 13 februari 2014 19:00 schreef Ajacied422 het volgende:
Ik weet welke sport je bedoeltquote:Op donderdag 13 februari 2014 19:08 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |