Bezoek jij nooit jouw familie door via de sloten schaatsend aan te komen dan?quote:Op donderdag 13 februari 2014 18:46 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
Godverdomme
[..]
http://www.ibtimes.com/wi(...)herlands-why-1554557
Ik zag dat vanmiddag ook al voorbijkomenquote:Op donderdag 13 februari 2014 18:50 schreef Pizzakoppo het volgende:
[..]
Bezoek jij nooit jouw familie door via de sloten schaatsend aan te komen dan?
quote:Op donderdag 13 februari 2014 18:46 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
Godverdomme
[..]
http://www.ibtimes.com/wi(...)herlands-why-1554557
I want to play a little game...quote:Op donderdag 13 februari 2014 18:51 schreef Karina het volgende:
Ik zit nu zelf ook ijshockey te kijkenVolgens mij hoor ik steeds het muziekje uit SAW of het lijkt er heel erg op. Wat ze tijdens de pauzes laten horenn.
Mweh laat de spelletjes van jigsaw maar zitten. Straks heb ik geen hoofd meer of zo.quote:Op donderdag 13 februari 2014 18:51 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
I want to play a little game...
Kijk je Canada?quote:Op donderdag 13 februari 2014 18:51 schreef Karina het volgende:
[..]
Ik zag dat vanmiddag ook al voorbijkomenIk ga in de winter altijd boodschappen doen op de schaats
quote:Op donderdag 13 februari 2014 18:52 schreef Karina het volgende:
[..]
Mweh laat de spelletjes van jigsaw maar zitten. Straks heb ik geen hoofd meer of zo.
Neuh voor zover ik weet heb ik niets verkeerds gedaanquote:Op donderdag 13 februari 2014 18:53 schreef Geo4kant het volgende:
[..], maar zo'n lieve dame als jij zal ook niet in een jigsaw game gestopt worden natuurlijk
Goeie keeper.quote:Op donderdag 13 februari 2014 18:54 schreef Karina het volgende:
[..]
Neuh voor zover ik weet heb ik niets verkeerds gedaan
Stream opzetten Knut. Schaatsen is bleh.quote:Op donderdag 13 februari 2014 18:55 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
Bij mij is er weer gelul over schaatsen?
Je bent zelf schaatsenquote:Op donderdag 13 februari 2014 18:56 schreef Karina het volgende:
[..]
Stream opzetten Knut. Schaatsen is bleh.
Nos gaat voor herhalingen ipv sport.quote:Op donderdag 13 februari 2014 18:55 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
Bij mij is er weer gelul over schaatsen?
Jankbal.quote:Op donderdag 13 februari 2014 19:00 schreef Ajacied422 het volgende:
Ik word moe van de Olympische Winterspelen.
De echte sport wordt beoefend op de Zomerspelen met uitzondering van paardensport.
Ik afgelopen zaterdag nog, ook na heel lange tijd. Het ging nog best wel. Was alleen een beetje te druk helaas en het ijs was niet zo best.quote:Op donderdag 13 februari 2014 19:00 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Lang geleden dat ik ben wezen schaatsen ..
Wat gedraag je je als een wijf de laatste 2 dagenquote:Op donderdag 13 februari 2014 19:00 schreef Ajacied422 het volgende:
Ik word moe van de Olympische Winterspelen.
De echte sport wordt beoefend op de Zomerspelen met uitzondering van paardensport.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |