Ik wil er echt niet bij zijn als jij voor het eerst gaat zoenen.quote:Op donderdag 13 februari 2014 18:08 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ik heb ook overmatige speekselvorming waardoor ik heel makkelijk tandsteen krijg.
2 boterhammen met gebakken eitjes.quote:Op donderdag 13 februari 2014 18:09 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Ik ben alleen thuis, het moet simpeler.
Eet mee bij je buren.quote:Op donderdag 13 februari 2014 18:09 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Ik ben alleen thuis, het moet simpeler.
Dit vind ik helemaal geen slecht ideequote:Op donderdag 13 februari 2014 18:09 schreef GGMM het volgende:
[..]
2 boterhammen met gebakken eitjes.
Wat eet jij?quote:Op donderdag 13 februari 2014 18:10 schreef GGMM het volgende:
Je mag ook wel bij mij komen eten.Je hebt m'n adres.
Vanavond weer darts.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op donderdag 13 februari 2014 18:12 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Vanavond weer darts.Nee, ik ga je 7 dagen niet pesten met darts.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Moet ik een tegenprestatie leveren?quote:Op donderdag 13 februari 2014 18:13 schreef GGMM het volgende:
[..]
Nee, ik ga je 7 dagen niet pesten met darts.
Nee.quote:Op donderdag 13 februari 2014 18:14 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Moet ik een tegenprestatie leveren?
De Piratenpartij.quote:Op donderdag 13 februari 2014 18:15 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Wat aardig en sociaal van je.
Op welke partij stem jij meestal?
Nu kan je niet meer quoten en emoticons posten op FOk!quote:Op donderdag 13 februari 2014 18:15 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
Ik heb trouwens voor het eerst in mn leven een addblocker geïnstalleerd.
Wat een genot
Ik heb m uitgezet op fok.quote:Op donderdag 13 februari 2014 18:15 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Nu kan je niet meer quoten en emoticons posten op FOk!
Niet.quote:
Graag!quote:Op donderdag 13 februari 2014 18:16 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Oké. Wil je mijn voorkeur ook horen?
Het liefst direct.quote:Op donderdag 13 februari 2014 18:17 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Moet ik het door middel van een raadsel vertellen of direct?
Stijn wat vindt jij Lil Kleine zijn beste nummer?quote:Op donderdag 13 februari 2014 18:17 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Moet ik het door middel van een raadsel vertellen of direct?
Ah, dat vind ik altijd zo'n aparte net-niet partij.quote:
Ik vind het eerlijk gezegd matige muziek.quote:Op donderdag 13 februari 2014 18:18 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Stijn wat vindt jij Lil Kleine zijn beste nummer?
Of toch gewoon deze klassieker
quote:Op donderdag 13 februari 2014 18:12 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Vanavond weer darts.KloptSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt... heb vandaag een lambal dag, dus als we vanavodn niks gepland hebben (ben op vakantie) dan ga ik kijken via stream
![]()
De andere partijen spreken mij niet zoveel aan. D66 zet zich veel in voor onderwijs en hebben tenminste initiatief genomen om met het kabinet te gaan praten en hebben er voor gezorgd dat veel besluiten op het gebied van onderwijs terug zijn gedraaid.quote:Op donderdag 13 februari 2014 18:18 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ah, dat vind ik altijd zo'n aparte net-niet partij.
Maar goed dat je er zo over nadenkt en een voorkeur hebt.
Geen RTL7?quote:Op donderdag 13 februari 2014 18:21 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Klopt.. heb vandaag een lambal dag, dus als we vanavodn niks gepland hebben (ben op vakantie) dan ga ik kijken via stream
Ierland heeft geen RTL7quote:
Waar ben je op vakantie?quote:Op donderdag 13 februari 2014 18:21 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Klopt.. heb vandaag een lambal dag, dus als we vanavodn niks gepland hebben (ben op vakantie) dan ga ik kijken via stream
Pechtold.quote:Op donderdag 13 februari 2014 18:22 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
De andere partijen spreken mij niet zoveel aan. D66 zet zich veel in voor onderwijs en hebben tenminste initiatief genomen om met het kabinet te gaan praten en hebben er voor gezorgd dat veel besluiten op het gebied van onderwijs terug zijn gedraaid.
Hoiquote:
Zekerquote:Op donderdag 13 februari 2014 18:24 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Hoi
Leuk man, vermaak je je nog een beetje daar?
Alexander Pechtold is een baas. Net als het gehele gedachtegoed van D66. Stelt onderwijs centraal, aangezien dat de toekomst is. Niets mis mee.quote:Op donderdag 13 februari 2014 18:18 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ah, dat vind ik altijd zo'n aparte net-niet partij.
Maar goed dat je er zo over nadenkt en een voorkeur hebt.
Heb je al veel whisky op?quote:Op donderdag 13 februari 2014 18:25 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Zeker, eerste dagen enorm geluk gehad met het weer.. nu stormt het best wel
![]()
We wilde nog naar Cliffs of Moher gaan, lijkt me erg mooi, maar het weer daar is nog veel erger.. en gezie nhet 4 uur rijden is (heen), ben ik bang dat het hem niet gaat worden
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |