Gewoon naar de Holland Heineken House om daar mee te doen aan de huldiging van Ireen Wüst omdat hij natuurlijk een baas is en mee wilt feesten met de Nederlanders.twitter:erbenwennemars twitterde op zondag 09-02-2014 om 19:49:13Putin is in the building... Iedereen is fan van Ireen Wust...#OS2014 #GOUD http://t.co/7FDaEJUnqi reageer retweet
Denken dat mensen hem kunnen dwingen iets te doenquote:Op zondag 9 februari 2014 20:53 schreef DeLachendeVierde het volgende:
Denken dat hij dit vrijwillig doet
Godverquote:
quote:Op zondag 9 februari 2014 20:57 schreef Nober het volgende:
Ik ken de wetten in Rusland niet, daar woon ik immers niet, ik vind Putin verder wel prima.
Want Putin stuurt ook alle homo's gaskamers in bedoel je?quote:
quote:Op zondag 9 februari 2014 20:53 schreef DeLachendeVierde het volgende:
quote:Op zondag 9 februari 2014 20:53 schreef Nikonlover het volgende:
[..]
Denken dat mensen hem kunnen dwingen iets te doen
Er is geen enkele reden waarom een dictator als Poetin respect verdient.quote:Op zondag 9 februari 2014 21:03 schreef destrovel het volgende:
[..]
Want Putin stuurt ook alle homo's gaskamers in bedoel je?
Goeie godwin, dat wel.
Putin drinkt geen alcohol.quote:Op zondag 9 februari 2014 21:04 schreef Sauslepel het volgende:
Dat lullige biertje wat hem voorgehouden wordt zal hij vriendelijk afslaan. Ik vermoed dat Putin meer behoefte heeft aan wodka.
Ze hadden hem dan ook jenever moeten aanbiedenquote:Op zondag 9 februari 2014 21:04 schreef Sauslepel het volgende:
Dat lullige biertje wat hem voorgehouden wordt zal hij vriendelijk afslaan. Ik vermoed dat Putin meer behoefte heeft aan wodka.
Denk dat Jeltsin wel langer dan 10 minuten was gebleven, die had je niet meer bij de bar kunnen wegslaan.quote:
Als je foto's hebt hoe je met een beer worstelt, zonder shirt mét sixpack aan het paardrijden bent en gaat ijszwemmen ben je best stoer.quote:Op zondag 9 februari 2014 21:03 schreef KreKkeR het volgende:
Kleutertjes die trappen in de propagandamachine en hem 'stoer' vinden
quote:Op zondag 9 februari 2014 21:05 schreef TwentyFourr het volgende:
[..]
Denk dat Jeltsin wel langer dan 10 minuten was gebleven, die had je niet meer bij de bar kunnen wegslaan.
Dat is nu precies de propagandamachine waar ik op doel.quote:Op zondag 9 februari 2014 21:06 schreef destrovel het volgende:
[..]
Als je foto's hebt hoe je met een beer worstelt, zonder shirt mét sixpack aan het paardrijden bent en gaat ijszwemmen ben je best stoer.
En het werkt. Briljant toch?quote:Op zondag 9 februari 2014 21:07 schreef KreKkeR het volgende:
[..]
Dat is nu precies de propagandamachine waar ik op doel.
Zo moeilijk is dat niet, Jeltsin kon het ook.quote:Op zondag 9 februari 2014 21:06 schreef destrovel het volgende:
[..]
Ik vind vooral zijn manier van regeren fascinerend. Let wel, dat is iets anders dan bewonderenswaardig. Hij is zeker geen rechtvaardig leider, maar Rusland lijkt me ook niet het makkelijkste land om te regeren met allerlei groeperingen die om onafhankelijkheid strijden, een vrij orthodox religieuze bevolking en het feit dat je mening nogal verschilt van die van andere supermachten.
Ja kostelijk. Vooral beelden van voor zijn tweede verkiezing: hij moest het namelijk zien te winnen ten koste van de communistische partij. De oligarchen ('de familie') van Rusland, waar hij ook deel van uitmaakte, hadden toen met zijn allen een hele reclamecampagne gemaakt waarin hij vooral fit, vrolijk en onder het volk moest doen voorkomen.quote:
Jeltsin kon drinken en lachen. Da's iets heel anders.quote:Op zondag 9 februari 2014 21:08 schreef SadPanda het volgende:
[..]
Zo moeilijk is dat niet, Jeltsin kon het ook.
Ja, maar nog steeds moest hij winnen met grootschalige fraude. http://nl.wikipedia.org/w(...)ntsverkiezingen_1996 Jeltsin was net zo'n dictator als Poetin, Jeltsin viel het parlement aan met een tank..quote:Op zondag 9 februari 2014 21:09 schreef TwentyFourr het volgende:
[..]
Ja kostelijk. Vooral beelden van voor zijn tweede verkiezing: hij moest het namelijk zien te winnen ten koste van de communistische partij. De oligarchen ('de familie') van Rusland, waar hij ook deel van uitmaakte, hadden toen met zijn allen een hele reclamecampagne gemaakt waarin hij vooral fit, vrolijk en onder het volk moest doen voorkomen.
Rusland was anders niet uit elkaar gevallen tijdens Jeltsin, ook het vervalsen van verkiezingen kon die primaquote:Op zondag 9 februari 2014 21:09 schreef destrovel het volgende:
[..]
Jeltsin kon drinken en lachen. Da's iets heel anders.
Wat je echter vaak in Rusland ziet is dat fraude niet vanuit een leidende partij wordt georganiseerd, maar eerder vanuit districtsstelsels zelf (waarin de top denkt zo in een goed plaatje te komen bij de machthebbers als Jeltsin of Poetin). Als je denkt dat verkiezingsfraude in Rusland iets is wat centraal wordt geregeld, dan moet je die mening toch bijstellen.quote:Op zondag 9 februari 2014 21:11 schreef SadPanda het volgende:
[..]
Ja, maar nog steeds moest hij winnen met grootschalige fraude. http://nl.wikipedia.org/w(...)ntsverkiezingen_1996 Jeltsin was net zo'n dictator als Poetin, Jeltsin viel het parlement aan met een tank..
Maar wat is je probleem nu precies? Dat Rusland geen perfecte democratie is?quote:Op zondag 9 februari 2014 21:12 schreef SadPanda het volgende:
[..]
Rusland was anders niet uit elkaar gevallen tijdens Jeltsin, ook het vervalsen van verkiezingen kon die prima
Geen perfecte democratiequote:Op zondag 9 februari 2014 21:19 schreef destrovel het volgende:
[..]
Maar wat is je probleem nu precies? Dat Rusland geen perfecte democratie is?
Want de VS zijn zo geweldig? Of Nederland? Of weet ik veel waar?
Voorlopig hoor ik nog nergens dat er in Rusland executies zijn wegens overspel, homoseksualiteit (er zijn wel arrestaties voor het uitdragen van homoseksualiteit ja, maar niet voor gewoon homo zijn), het drinken van alcohol, het hebben van de verkeerde huidskleur/religie of gewoon het familie zijn van een bepaald iemand, dus het valt nog best wel mee voor een dictatuur.
Nee, je bent niet 100% vrij. Maar welk land heeft iemand ook alweer maandenlang opgesloten voor het gooien van een waxinelichthoudertje?
Och ja, democratie is ook een dictatuur van de meerderheid hè.quote:Op zondag 9 februari 2014 21:22 schreef SadPanda het volgende:
[..]
Geen perfecte democratieRusland is een dictatuur, onafhankelijke journalisten worden vermoord, onafhankelijke tv zenders worden met smoesjes van de buis gehaald en verkiezingen worden vervalst (Poetin kreeg bijvoorbeeld in de Kaukasusregio 99,76% van de stemmen).
Ja dat weet ik, maar het is wel in de opdracht van de machthebbers. Er was bijvoorbeeld een leider in een districtsstelsel ontslagen omdat Poetin daar te weinig stemmen kreeg.quote:Op zondag 9 februari 2014 21:19 schreef TwentyFourr het volgende:
[..]
Wat je echter vaak in Rusland ziet is dat fraude niet vanuit een leidende partij wordt georganiseerd, maar eerder vanuit districtsstelsels zelf (waarin de top denkt zo in een goed plaatje te komen bij de machthebbers als Jeltsin of Poetin). Als je denkt dat verkiezingsfraude in Rusland iets is wat centraal wordt geregeld, dan moet je die mening toch bijstellen.
Veel beter dan een dictatuur van de elitequote:Op zondag 9 februari 2014 21:23 schreef TwentyFourr het volgende:
[..]
Och ja, democratie is ook een dictatuur van de meerderheid hè.
Dat is een mening, geen feit.quote:Op zondag 9 februari 2014 21:24 schreef SadPanda het volgende:
[..]
Veel beter dan een dictatuur van de elite
En daar wil ik graag een bron van zien.quote:Op zondag 9 februari 2014 21:23 schreef SadPanda het volgende:
[..]
Ja dat weet ik, maar het is wel in de opdracht van de machthebbers. Er was bijvoorbeeld een leider in een districtsstelsel ontslagen omdat Poetin daar te weinig stemmen kreeg.
Perfect omschreven.quote:Op zondag 9 februari 2014 21:19 schreef destrovel het volgende:
[..]
Maar wat is je probleem nu precies? Dat Rusland geen perfecte democratie is?
Want de VS zijn zo geweldig? Of Nederland? Of weet ik veel waar?
Voorlopig hoor ik nog nergens dat er in Rusland executies zijn wegens overspel, homoseksualiteit (er zijn wel arrestaties voor het uitdragen van homoseksualiteit ja, maar niet voor gewoon homo zijn), het drinken van alcohol, het hebben van de verkeerde huidskleur/religie of gewoon het familie zijn van een bepaald iemand, dus het valt nog best wel mee voor een dictatuur.
Nee, je bent niet 100% vrij. Maar welk land heeft iemand ook alweer maandenlang opgesloten voor het gooien van een waxinelichthoudertje?
En hier overdrijf je nogal, maar dat doen wel meer mensen op FOK!.quote:Op zondag 9 februari 2014 21:22 schreef SadPanda het volgende:
[..]
Geen perfecte democratieRusland is een dictatuur, onafhankelijke journalisten worden vermoord, onafhankelijke tv zenders worden met smoesjes van de buis gehaald en verkiezingen worden vervalst (Poetin kreeg bijvoorbeeld in de Kaukasusregio 99,76% van de stemmen).
Dat is wederom een mening, en geen feit. Plus een drogreden. Je gaat er niet echt op vooruit.quote:Op zondag 9 februari 2014 21:25 schreef SadPanda het volgende:
[..]
Iedereen met enig verstand, is het daarmee eens
Wat klopt er niet aan dan?quote:Op zondag 9 februari 2014 21:26 schreef TwentyFourr het volgende:
[..]
En hier overdrijf je nogal, maar dat doen wel meer mensen op FOK!.
Wat is nou je punt? Jij hebt liever Poetin dan een parlementaire democratie?quote:Op zondag 9 februari 2014 21:26 schreef TwentyFourr het volgende:
[..]
Dat is wederom een mening, en geen feit. Plus een drogreden. Je gaat er niet echt op vooruit.
bron?quote:Op zondag 9 februari 2014 21:22 schreef SadPanda het volgende:
[..]
Je maakt de aanname dat bepaalde singulaire gebeurtenissen (de dood van Politkovskaja bijvoorbeeld) aan Poetin kunnen worden toegeschreven en probeert het vervolgens zo te verkopen dat het meer regel dan uitzondering is. Wat overigens in beide gevallen onjuist is.quote:Op zondag 9 februari 2014 21:28 schreef SadPanda het volgende:
[..]
Wat klopt er niet aan dan?
Wat is nou je punt? Jij hebt liever Poetin dan een parlementaire democratie?
Hoeft niet de opdracht te zijn van Poetin, kan natuurlijk ook de FSB zijn of een maffia baas. Maar die bestaan dankzij Poetin.quote:Op zondag 9 februari 2014 21:32 schreef TwentyFourr het volgende:
[..]
Je maakt de aanname dat bepaalde singulaire gebeurtenissen (de dood van Politkovskaja bijvoorbeeld) aan Poetin kunnen worden toegeschreven en probeert het vervolgens zo te verkopen dat het meer regel dan uitzondering is. Wat overigens in beide gevallen onjuist is.
En nee, ik heb niet liever Poetin dan een parlementaire democratie. Maar ik vind het wel frappant dat je dit als argument gebruikt, Spongebosss. Want wat ik wil heeft niets te maken met de correcte weergaven van de feiten. En ik wijs je erop dat je deze niet correct weergeeft, maar erg aan het overdrijven bent. En dat is natuurlijk niet de bedoeling.
In Zimbabwe vermoorden ze je omdat je blank bent.quote:Op zondag 9 februari 2014 21:22 schreef SadPanda het volgende:
[..]
Of iemand anders die zij zwart heeft gemaakt en die het daar niet mee eens is. Bestaan die dankzij Poetin? Die waren er anders ook wel geweest hoor.quote:Op zondag 9 februari 2014 21:35 schreef SadPanda het volgende:
[..]
Hoeft niet de opdracht te zijn van Poetin, kan natuurlijk ook de FSB zijn of een maffia baas. Maar die bestaan dankzij Poetin.
Wat overdrijf ik dan, als er geen eerlijke verkiezingen zijn is het gewoon een dictatuur.
quote:Op zondag 9 februari 2014 21:35 schreef destrovel het volgende:
[..]
In Zimbabwe vermoorden ze je omdat je blank bent.
In Noord Korea omdat je familie van een corrupte ambtenaar bent.
In de VS omdat je klokkenluider bent.
In China omdat je corrupt bent.
In India en Pakistan omdat je verkracht bent.
In Iran weer andersom, daar verkrachten ze je omdat je geëxecuteerd wordt.
In Afrika vermoorden ze je omdat je albino bent.
Zoals ik al zei; Rusland is niet perfect. Maar het kan vele, véle malen erger.
Als er een goede president was gekomen nietquote:Op zondag 9 februari 2014 21:36 schreef TwentyFourr het volgende:
[..]
Of iemand anders die zij zwart heeft gemaakt en die het daar niet mee eens is. Bestaan die dankzij Poetin? Die waren er anders ook wel geweest hoor.
Ja, was het allemaal maar zo simpel. Maar om dingen te veranderen moet je eerst de macht hebben. Nu heeft Poetin dit voor een deel gedaan, is hij ineens weer een dictator. Op die manier is het natuurlijk nooit goed.quote:Op zondag 9 februari 2014 21:37 schreef SadPanda het volgende:
[..]
Als er een goede president was gekomen niet
Waarom worden verkiezingen vervalst als hij zo goed is?quote:Op zondag 9 februari 2014 21:39 schreef TwentyFourr het volgende:
[..]
Ja, was het allemaal maar zo simpel. Maar om dingen te veranderen moet je eerst de macht hebben. Nu heeft Poetin dit voor een deel gedaan, is hij ineens weer een dictator. Op die manier is het natuurlijk nooit goed.
Dan doen ze het hier een stuk netter toch? Toch?quote:Op zondag 9 februari 2014 21:41 schreef SadPanda het volgende:
[..]
Waarom worden verkiezingen vervalst als hij zo goed is?
Ja, of denk jij dat verkiezingen in Nederland worden vervalst?quote:Op zondag 9 februari 2014 21:43 schreef hoas het volgende:
[..]
Dan doen ze het hier een stuk netter toch? Toch?
Waar zie je in godsnaam dat ik het goedpraat?quote:Op zondag 9 februari 2014 21:36 schreef SadPanda het volgende:
[..]Dat praat het nog niet goed. Maar waarom is Poetin nou zo tof volgens jou?
Nee dat hoeft niet, hier draaien ze gewoon alle beloftes en toezeggen om, resutaat is hetzelfde.quote:Op zondag 9 februari 2014 21:43 schreef SadPanda het volgende:
[..]
Ja, of denk jij dat verkiezingen in Nederland worden vervalst?
Zo briljant is dat niet, dat kan iedereen bedenken...quote:Op zondag 9 februari 2014 21:43 schreef destrovel het volgende:
[..]
Waar zie je in godsnaam dat ik het goedpraat?
Ik merk op dat er inderdaad nog veel verbetering te boeken valt.
Verder is Putin een briljant politicus. Er is een wet dat je maar 2 termijnen achter elkaar president mag zijn, dus schuift hij voor 1 termijn een marionet naar voren en wordt daarna weer president.
Hij kan in de internationale politiek redelijk goed zijn zin doordrijven zonder dat men er wat van (kan) zeggen.
En ondanks dat hij inderdaad geen perfect leider is is het merendeel van de bevolking blij met hem. Het ongeschoolde deel inderdaad, maar dat is ook de meerderheid. Er is natuurlijk veel verkiezingsfraude, maar er zijn ook enorm veel Russen die oprecht voor Putin stemmen.
En dat is geen propaganda, dat zijn mijn eigen ervaringen toen ik van de zomer met een Russisch schip meevoer.
Uiteraard zijn het wel de lageropgeleiden die voor hem stemmen, maar dat is toch een meerderheid.
Gevolg is wel dat Rusland last heeft van een zogeheten "braindrain". Ken genoeg jonge Russen die in Europa komen studeren.
Nee, het leven hier in Nederland is vele malen beter dan in Rusland.quote:Op zondag 9 februari 2014 21:46 schreef hoas het volgende:
[..]
Nee dat hoeft niet, hier draaien ze gewoon alle beloftes en toezeggen om, resutaat is hetzelfde.
Je moet geen standpunten in andermans handen leggen, dat is niet netjes namelijk. Ik zie dit heel vaak op FOK!, dat mensen bang zijn om hun punten te verdedigen en dan automatisch aan jou de tegenovergestelde visie geven zodat zij deze kunnen aanvallen. Zo werkt discussiëren niet, Spongebosss. Ik vind dit echt heel erg jammer want hier schieten we natuurlijk niets mee op. Voor de vierde keer, ik vind Poetin 'helemaal niet zo goed'. En natuurlijk vind ik het niet goed dat er verkiezingsfraude is. Maar dit heeft niets te maken met het verantwoorden van je punten. Want hier kan je dus blijkbaar geen goed antwoord op geven, dus leg je de tegenovergestelde visie in mijn handen en probeer je deze aan te vallen.quote:Op zondag 9 februari 2014 21:41 schreef SadPanda het volgende:
[..]
Waarom worden verkiezingen vervalst als hij zo goed is?
Waarom zeg je steeds Spongebosss?quote:Op zondag 9 februari 2014 21:49 schreef TwentyFourr het volgende:
[..]
Je moet geen standpunten in andermans handen leggen, dat is niet netjes namelijk. Ik zie dit heel vaak op FOK!, dat mensen bang zijn om hun punten te verdedigen en dan automatisch aan jou de tegenovergestelde visie geven zodat zij deze kunnen aanvallen. Zo werkt discussiëren niet, Spongebosss. Ik vind dit echt heel erg jammer want hier schieten we natuurlijk niets mee op. Voor de vierde keer, ik vind Poetin 'helemaal niet zo goed'. En natuurlijk vind ik het niet goed dat er verkiezingsfraude is. Maar dit heeft niets te maken met het verantwoorden van je punten. Want hier kan je dus blijkbaar geen goed antwoord op geven, dus leg je de tegenovergestelde visie in mijn handen en probeer je deze aan te vallen.
Totaal irrelevant en kinderachtig gedrag. Voortaan even beter opletten, en durf ook eens een keer te zeggen dat je niet gelijk hebt.
Het leven wel. De politiek...tsja.quote:Op zondag 9 februari 2014 21:47 schreef SadPanda het volgende:
[..]
Nee, het leven hier in Nederland is vele malen beter dan in Rusland.
Ik dacht dat je wel zou beseffen dat dat mijn laatste reactie zou zijn. Helaas blijk je wederom niet aan de eisen van competentie te voldoen.quote:Op zondag 9 februari 2014 21:51 schreef SadPanda het volgende:
[..]
Waarom zeg je steeds Spongebosss?
Waarin heb ik niet gelijk dan?
Het ligt meer aan jou dat je je daaraan irriteert, als je daar niet tegen kan kijk je beter geen Nederlands nieuws meer. Veder mogen de mensen hier tenminste vrij stemmen, de bevolking hier is echter of erg tevreden of erg dom dat ze steeds weer op dezelfde partijen stemmen.quote:Op zondag 9 februari 2014 21:52 schreef destrovel het volgende:
[..]
Het leven wel. De politiek...tsja.
Van de politiek in Rusland weet je precies wat je kan verwachten.
Putin doet wat hij zegt. Hier heb je van die dweilen die meegaan met de wind.
Wel JSF, geen JSF. Wel Fyra, geen Fyra. Hypotheekrente aftrek moet weg, moet blijven. Pensioen omhoog naar 66. Nee, 67. Nee, 68. Nee, toch maar 70. Maar dan wel voor iedereen die nu 20 is. En pensioenopbouw gaat omlaag. Meer aardgas, minder aardgas, nee, meer! Nieuw landingsschip voor de marine, we willen investeren! Nee wacht, we verkopen het toch voordat het af is. We verkopen onze tanks aan Indonesië! Nee, aan Finland! We willen meer buitenlandmissies! Minder, nee wacht, we gaan mee naar Mali!
Patriots in Turkije! Geen patriots, te duur! Wel patriots, maar we sturen een rekening!
Waarom maak jij je uberhaupt druk om een land waar je zelf niets mee te maken hebt? Zeker als het in andere landen nog zoveel erger is?quote:Op zondag 9 februari 2014 21:55 schreef SadPanda het volgende:
[..]
Het ligt meer aan jou dat je je daaraan irriteert, als je daar niet tegen kan kijk je beter geen Nederlands nieuws meer. Veder mogen de mensen hier tenminste vrij stemmen, de bevolking hier is echter of erg tevreden of erg dom dat ze steeds weer op dezelfde partijen stemmen.
Ik maak me niet druk om Rusland, ik reageer alleen op useful idiots die Poetin een held vinden.quote:Op zondag 9 februari 2014 21:58 schreef destrovel het volgende:
[..]
Waarom maak jij je uberhaupt druk om een land waar je zelf niets mee te maken hebt? Zeker als het in andere landen nog zoveel erger is?
Een dictator hoeft niet per definitie altijd slecht te zijn.quote:
Poetin is dat wel, en daar zijn de Russen het mee eens.quote:Op zondag 9 februari 2014 22:02 schreef .sfinx het volgende:
[..]
Een dictator hoeft niet per definitie altijd slecht te zijn.
Poetin is honderd keer meer baas dan Rutte, en waarom Rutte? Omdat Wimlex ook niks tevertellen heeft.quote:Op zondag 9 februari 2014 21:59 schreef SadPanda het volgende:
[..]
Ik maak me niet druk om Rusland, ik reageer alleen op useful idiots die Poetin een held vinden.
Televisie: http://rt.com/politics/russian-nazi-rehabilitation-dozhd-461/quote:Op zondag 9 februari 2014 22:03 schreef LMLucky het volgende:
[..]
Over
Het deel over journalisten en televisie
quote:Op zondag 9 februari 2014 22:06 schreef hoas het volgende:
[..]
Poetin is honderd keer meer baas dan Rutte, en waarom Rutte? Omdat Wimlex ook niks tevertellen heeft.
Kijk, dat bedoel ik nou. Je lult maar wat, echt je hebt geen idee.quote:Op zondag 9 februari 2014 22:03 schreef SadPanda het volgende:
[..]
Poetin is dat wel, en daar zijn de Russen het mee eens.
Ik ben de laatste die Putin een held vindt, maar hij speelt er wel slim op in. Wie is hem voorgegaan?quote:Op zondag 9 februari 2014 21:59 schreef SadPanda het volgende:
[..]
Ik maak me niet druk om Rusland, ik reageer alleen op useful idiots die Poetin een held vinden.
Waarom zou ik dat Russisch bureau geloven?quote:Op zondag 9 februari 2014 22:09 schreef TwentyFourr het volgende:
[..]
Kijk, dat bedoel ik nou. Je lult maar wat, echt je hebt geen idee.
http://www.levada.ru/books/obshchestvennoe-mnenie-2012-eng
[ afbeelding ]
Overigens doe ik wel aan bronvermelding, maar dat is natuurlijk niet meer dan logisch.
Dat weet ik allemaal wel, Poetin is inderdaad beter dan Gorbatsjov en Jeltsin maar dat maakt nog niet goed. Hij kreeg officieel 60% en dat is met fraude, zonder zou hij dus een minderheid achter zich hebben.quote:Op zondag 9 februari 2014 22:09 schreef DarkAccountant het volgende:
[..]
Ik ben de laatste die Putin een held vindt, maar hij speelt er wel slim op in. Wie is hem voorgegaan?
Gorbatsjov, die uiteraard de echte held in het hele verhaal was, maar in de ogen van vele Russen Rusland "verkocht" heeft aan de USA.
Jeltsin, een dronken gek die Rusland eigenlijk te schande maakte elke keer toen hij in beeld verscheen.
Geen wonder dat de Russen nu dus Putin stemmen.
Omdat het Levadacentrum internationaal wordt gezien als het meest betrouwbare peilingscentrum van, in en over Rusland. Daarom misschien?quote:Op zondag 9 februari 2014 22:12 schreef SadPanda het volgende:
[..]
Waarom zou ik dat Russisch bureau geloven?
Het is natuurlijk erg makkelijk om elke bron als niet geloofwaardig te beschouwen.quote:Op zondag 9 februari 2014 22:12 schreef SadPanda het volgende:
[..]
Blijf je alles met Hitler pareren? Reductio ad Hitlerum is ook een vorm van ad hominem redeneren, en wordt over het algemeen niet als een heel sterk argument gezienquote:Op zondag 9 februari 2014 22:07 schreef SadPanda het volgende:
[..]Als je zo redeneert was Hitler ook meer baas dan Rutte
Waarom zouden wij eerder een puisterig pubertje op z'n zolderkamer geloven die ongefundeerde getallen rondsmijt, ad hitlerum redeneert en eigenlijk nergens dieper ingaat op argumenten door zijn opponenten ingezet dan een onafhankelijk Russisch onderzoeksbureau?quote:Op zondag 9 februari 2014 22:12 schreef SadPanda het volgende:
[..]
Bij de verkiezingen zaten ze er anders sterk naastquote:Op zondag 9 februari 2014 22:14 schreef TwentyFourr het volgende:
[..]
Omdat het Levadacentrum internationaal wordt gezien als het meest betrouwbare peilingscentrum van, in en over Rusland. Daarom misschien?
Hij zegt dat Poetin een baas is omdat Rutte dat niet is...quote:Op zondag 9 februari 2014 22:15 schreef destrovel het volgende:
[..]
Blijf je alles met Hitler pareren? Reductio ad Hitlerum is ook een vorm van ad hominem redeneren, en wordt over het algemeen niet als een heel sterk argument gezien
Hitler was ook een baas als je puur naar zijn politieke strategie kijkt.quote:Op zondag 9 februari 2014 22:07 schreef SadPanda het volgende:
[..]Als je zo redeneert was Hitler ook meer baas dan Rutte
Poetin kreeg 60% met bewijsbare fraude. Daarmee kan je concluderen dat hij geen steun van de meerderheid heeft.quote:Op zondag 9 februari 2014 22:16 schreef destrovel het volgende:
[..]
Waarom zouden wij eerder een puisterig pubertje op z'n zolderkamer geloven die ongefundeerde getallen rondsmijt, ad hitlerum redeneert en eigenlijk nergens dieper ingaat op argumenten door zijn opponenten ingezet dan een onafhankelijk Russisch onderzoeksbureau?
Omdat ze puur uitgaan van hun testresultaten en niet van fraude dus, dat zou jij toch moeten weten? Of schiet je jezelf nu in je voet?quote:Op zondag 9 februari 2014 22:18 schreef SadPanda het volgende:
[..]
Bij de verkiezingen zaten ze er anders sterk naast
Als het bewijsbaar is, waar is je bewijs dan? Twentyfour geeft ons tenminste een link naar onderzoek. Jij claimt alleen maar de wijsheid in pacht te hebben.quote:Op zondag 9 februari 2014 22:20 schreef SadPanda het volgende:
[..]
Poetin kreeg 60% met bewijsbare fraude. Daarmee kan je concluderen dat hij geen steun van de meerderheid heeft.
Nee, dat kan je niet. Je kan alleen concluderen dat er 60% op hem heeft gestemd, met een x-aantal % aan fraude.quote:Op zondag 9 februari 2014 22:20 schreef SadPanda het volgende:
[..]
Poetin kreeg 60% met bewijsbare fraude. Daarmee kan je concluderen dat hij geen steun van de meerderheid heeft.
Bedankt voor het bevestigen dat je een troll bentquote:Op zondag 9 februari 2014 22:21 schreef TwentyFourr het volgende:
[..]
Omdat ze puur uitgaan van hun testresultaten en niet van fraude dus, dat zou jij toch moeten weten? Of schiet je jezelf nu in je voet?
Bewijs dat 10% of meer fraude is?quote:Op zondag 9 februari 2014 22:20 schreef SadPanda het volgende:
[..]
Zo kreeg, volgens de officiële uitslag, Poetin in de Kaukasusregio 99,76% van de stemmen.[1]quote:Op zondag 9 februari 2014 22:21 schreef destrovel het volgende:
[..]
Als het bewijsbaar is, waar is je bewijs dan? Twentyfour geeft ons tenminste een link naar onderzoek. Jij claimt alleen maar de wijsheid in pacht te hebben.
quote:Op zondag 9 februari 2014 22:23 schreef SadPanda het volgende:
[..]
Bedankt voor het bevestigen dat je een troll bent
Dat is nog steeds geen bewijs ?quote:Op zondag 9 februari 2014 22:24 schreef SadPanda het volgende:
[..]
Zo kreeg, volgens de officiële uitslag, Poetin in de Kaukasusregio 99,76% van de stemmen.[1]
http://nl.m.wikipedia.org(...)ntsverkiezingen_2012
Je weet waar ik op doel, dus dom reageren hoeft niet.quote:
Dat Poetin 99% krijgt is geen bewijs van fraude?quote:Op zondag 9 februari 2014 22:27 schreef Drolflap het volgende:
[..]
Je weet waar ik op doel, dus dom reageren hoeft niet.
De leiders in de Kaukasus zijn daar door Poetin neergezet na het optreden van het Russische leger in de Tweede Tsjetsjeense oorlog. Vind je het gek dat die frauderen om in hun ogen aan Poetin te laten zien dat ze goede leiders zijn waar de Russische staat zich geen zorgen over hoeft te maken?quote:Op zondag 9 februari 2014 22:28 schreef SadPanda het volgende:
[..]
Dat Poetin 99% krijgt is geen bewijs van fraude?
Als een geldstuk 20 keer achter elkaar op kop landt. Mag je dan gelijk concluderen dat de kans op kop/munt niet beide 50% is?quote:Op zondag 9 februari 2014 22:28 schreef SadPanda het volgende:
[..]
Dat Poetin 99% krijgt is geen bewijs van fraude?
Conclusie: je bent aan het trollenquote:Op zondag 9 februari 2014 22:31 schreef Drolflap het volgende:
[..]
Als een geldstuk 20 keer achter elkaar op kop landt. Mag je dan gelijk concluderen dat de kans op kop/munt niet beide 50% is?
Ook in de andere regio's zijn er duizenden gevallen van fraude.quote:Op zondag 9 februari 2014 22:31 schreef TwentyFourr het volgende:
[..]
De leiders in de Kaukasus zijn daar door Poetin neergezet na het optreden van het Russische leger in de Tweede Tsjetsjeense oorlog. Vind je het gek dat die frauderen om in hun ogen aan Poetin te laten zien dat ze goede leiders zijn waar de Russische staat zich geen zorgen over hoeft te maken?
Ik heb je dit op pagina 3 al uitgelegd, beetje jammer dat je dit nog steeds niet accepteert aangezien je toen al zei 'je hebt gelijk'.
Nee, die 99% is geen concreet bewijs.quote:Op zondag 9 februari 2014 22:32 schreef SadPanda het volgende:
[..]
Conclusie: je bent aan het trollen
quote:Op zondag 9 februari 2014 22:34 schreef Drolflap het volgende:
[..]
Nee, die 99% is geen concreet bewijs.
Je kan zo reageren, maar concreet bewijs is het niet.quote:
quote:
Dat klopt en dat zeg ik ook, maar dat krijg jij niet in die bolle kop van je.quote:Op zondag 9 februari 2014 22:34 schreef SadPanda het volgende:
[..]
Ook in de andere regio's zijn er duizenden gevallen van fraude.
Wat is dan je punt?quote:Op zondag 9 februari 2014 22:36 schreef TwentyFourr het volgende:
[..]
[..]
Dat klopt en dat zeg ik ook, maar dat krijg jij niet in die bolle kop van je.
Lekker boeiend of concreet is, het is gewoon bewijsquote:Op zondag 9 februari 2014 22:36 schreef Drolflap het volgende:
[..]
Je kan zo reageren, maar concreet bewijs is het niet.
Dom volk
Ik zal niet beweren dat er geen spraken is van fraude, alleen het bewijs dat je aandraagt is gewoon niet afdoende.quote:Op zondag 9 februari 2014 22:38 schreef SadPanda het volgende:
[..]
Lekker boeiend of concreet is, het is gewoon bewijs
Er waren bij de laatste tweedekamerverkiezingen in Nederland regio's met een opkomst van 108%.quote:
quote:Op zondag 9 februari 2014 22:40 schreef destrovel het volgende:
[..]
Er waren bij de laatste tweedekamerverkiezingen in Nederland regio's met een opkomst van 108%.
Volgens jouw redenatie is daar nu dus ook gefraudeerd, want dat is wel héél erg onwaarschijnlijk.
Toch?
Als je op Google fraud russia zoekt zie je genoeg bewijsquote:Op zondag 9 februari 2014 22:39 schreef Drolflap het volgende:
[..]
Ik zal niet beweren dat er geen spraken is van fraude, alleen het bewijs dat je aandraagt is gewoon niet afdoende.
Dan moet je die aandragen in plaats van je 99,6%quote:Op zondag 9 februari 2014 22:43 schreef SadPanda het volgende:
[..]
Als je op Google fraud russia zoekt zie je genoeg bewijs
Dat is net zo goed bewijsquote:Op zondag 9 februari 2014 22:46 schreef Drolflap het volgende:
[..]
Dan moet je die aandragen in plaats van je 99,6%
Dat gaat over de opkomst..quote:Op zondag 9 februari 2014 22:45 schreef destrovel het volgende:
[..]
Jammer, niet verzonnen:
NRC: Opkomst in dorp Marle 108 procent
quote:
Daar had ik het ook over poppetje van mequote:Op zondag 9 februari 2014 22:40 schreef destrovel het volgende:
[..]
Er waren bij de laatste tweedekamerverkiezingen in Nederland regio's met een opkomst van 108%.
Volgens jouw redenatie is daar nu dus ook gefraudeerd, want dat is wel héél erg onwaarschijnlijk.
Toch?
Nee het is cum hoc ergo propter hoc.quote:
Dan heeft dus geen enkele relevantie met dit topicquote:Op zondag 9 februari 2014 22:50 schreef destrovel het volgende:
[..]
[..]
Daar had ik het ook over poppetje van me
Leuke trollpost, dat welquote:Op zondag 9 februari 2014 23:11 schreef SebbeSwensje het volgende:
Mensen die niet zien dat Sadpanda keihard aan het trollen is
Ja en als ik op Google zoek 'Hitler is still alive' zie ik ook genoeg 'bewijs'quote:Op zondag 9 februari 2014 22:43 schreef SadPanda het volgende:
[..]
Als je op Google fraud russia zoekt zie je genoeg bewijs
quote:Op zondag 9 februari 2014 23:24 schreef vigen98 het volgende:
[..]
Ja en als ik op Google zoek 'Hitler is still alive' zie ik ook genoeg 'bewijs'
Gast, wat heb jij? Het lijkt wel of je verblindt bent door haat tegen Rusland. Als een christelijk iemand in Saudi-Arabië wordt geëxecuteerd wegens het dragen van een kruis of het meenemen van een bijbel hoor ik jou nauwelijks! Ik hoop zo erg dat jij verbannen wordt, want van zulke mensen zoals jou krijgt Nederland maar een kut reputatie
Nou, gewetenloze dictator... die Nederlandse Greenpeace-activisten zijn inmiddels ook weer thuis. Ze hadden alleen hartverscheurende klachten over het voedsel in de gevangenis.quote:Op zondag 9 februari 2014 22:16 schreef falling_away het volgende:
terechte klacht.. hij zingt zelfs een Amerikaanse klassieker. Maakt verder niks uit dat hij een gewetenloze dictator is
Denken dat iemand Putin ergens toe kan dwingen...quote:Op zondag 9 februari 2014 20:53 schreef DeLachendeVierde het volgende:
Het opsluiten van Greenpeace activisten is dan ook niet bepaald het ergste wat zijn regime gedaan heeft.quote:Op maandag 10 februari 2014 09:45 schreef DarkAccountant het volgende:
[..]
Nou, gewetenloze dictator... die Nederlandse Greenpeace-activisten zijn inmiddels ook weer thuis. Ze hadden alleen hartverscheurende klachten over het voedsel in de gevangenis.
Die schoftige cipiers gaven ze zeker geen macro-biotisch, biologisch geteeld eten met een 5-sterren "plantenwelzijn" ecokeur?quote:Op maandag 10 februari 2014 09:45 schreef DarkAccountant het volgende:
[..]
Nou, gewetenloze dictator... die Nederlandse Greenpeace-activisten zijn inmiddels ook weer thuis. Ze hadden alleen hartverscheurende klachten over het voedsel in de gevangenis.
Topic is 5 maanden oud. Wie heeft jou in je kontje genomen?quote:Op vrijdag 18 juli 2014 05:11 schreef Apekoek het volgende:
[..]
Wil jij aub even keihard doodvallen? Houd aub je bek
Wil jij ook ff je bek houden? Hoe durf je lafbek!quote:Op vrijdag 18 juli 2014 05:13 schreef LompeWorst het volgende:
[..]
Topic is 5 maanden oud. Wie heeft jou in je kontje genomen?
jij wijst nu toch ook je vinger naar putin, hypocriete zak.quote:Op vrijdag 18 juli 2014 05:23 schreef Apekoek het volgende:
Het gaat er gewoon om dat ik de verheerlijking van Putin de laatste jaren meer dan zat was, altijd dat gekanker op obama maar ondertussen putin de hemel in prijzen. Jammer dat er weer een laf ongeluk voor nodig is omdat eens in een ander daglicht te stellen, ben diep teleurgesteld.
En het enige wat putin doet is met zijn vingertje naar de ander wijzen zoals altijd, ja man wat een ontzettende held, val toch dood mensen!
The butthurt is strong is this one.quote:Op vrijdag 18 juli 2014 05:23 schreef Apekoek het volgende:
Het gaat er gewoon om dat ik de verheerlijking van Putin de laatste jaren meer dan zat was, altijd dat gekanker op obama maar ondertussen putin de hemel in prijzen. Jammer dat er weer een laf ongeluk voor nodig is omdat eens in een ander daglicht te stellen, ben diep teleurgesteld.
En het enige wat putin doet is met zijn vingertje naar de ander wijzen zoals altijd, ja man wat een ontzettende held, val toch dood mensen!
Vertel, jij vind het in de hemel prijzen van Putin wel ok?quote:Op vrijdag 18 juli 2014 08:39 schreef wise het volgende:
[..]
jij wijst nu toch ook je vinger naar putin, hypocriete zak.
Ga jij lekker chillen met je Bandera matties danquote:Op vrijdag 18 juli 2014 05:23 schreef Apekoek het volgende:
Als de West-Oekraïners niet zo graag een gratis ticket naar werk in West-Europa hadden willen hebben en gewoon een jaartje hadden gewacht tot de volgende democratische verkiezingen in plaats van het in de fik steken van hun eigen steden en het plegen van een laffe coup om een regering te gaan vormen met onder andere Joden- en Russenvervolger Bandera fanboys en Nazi verheerlijkers om vervolgens discriminerende maatregelen te nemen tegen de, rijkere, Russischtalige bevolking dan was deze shit ook niet gebeurd...quote:Op vrijdag 18 juli 2014 10:23 schreef Apekoek het volgende:
[..]
Vertel, jij vind het in de hemel prijzen van Putin wel ok?
En als Rusland überhaupt niet was begonnen met grond te claimen in Ukraine, dan was het toestel van malaysia toch niet uit de lucht gehaald?
Maar verklaar je nader als ik er naast zit.
Ach ja en als west Europa niet welvarend was geworden hadden de Oekrainers ook niet naar het west Europa gewild. Het neergestorte toestel is de schuld van west Europa zelf, ok ik snap hem we komen er nooit uit.quote:Op vrijdag 18 juli 2014 10:46 schreef IPA35 het volgende:
[..]
Als de West-Oekraïners niet zo graag een gratis ticket naar werk in West-Europa hadden willen hebben en gewoon een jaartje hadden gewacht tot de volgende democratische verkiezingen in plaats van het in de fik steken van hun eigen steden en het plegen van een laffe coup om een regering te gaan vormen met onder andere Joden- en Russenvervolger Bandera fanboys en Nazi verheerlijkers om vervolgens discriminerende maatregelen te nemen tegen de, rijkere, Russischtalige bevolking dan was deze shit ook niet gebeurd...
Als God de aarde niet had gemaakt waren er ook geen mensen die elkaar kunnen neerschieten en vliegtuigen die kunnen neerstorten. HET IS DE SCHULD VAN GOD!!!!quote:Op vrijdag 18 juli 2014 11:35 schreef Apekoek het volgende:
[..]
Ach ja en als west Europa niet welvarend was geworden hadden de Oekrainers ook niet naar het west Europa gewild. Het neergestorte toestel is de schuld van west Europa zelf, ok ik snap hem we komen er nooit uit.
Amenquote:Op vrijdag 18 juli 2014 11:43 schreef roodborst het volgende:
[..]
Als God de aarde niet had gemaakt waren er ook geen mensen die elkaar kunnen neerschieten en vliegtuigen die kunnen neerstorten. HET IS DE SCHULD VAN GOD!!!!
Waar was je precies toen dit topic nog leefde?quote:Op vrijdag 18 juli 2014 05:23 schreef Apekoek het volgende:
quote:Op vrijdag 18 juli 2014 05:11 schreef Apekoek het volgende:
[..]
Wil jij aub even keihard doodvallen? Houd aub je bek
Ach er waren door de jaren heen zo veel topics over deze beste demagoog, daar waar ik wel in heb gereageerd. Maar daar gaat het niet eens om, het gaat om de verheerlijking van deze man die door de jaren heeft plaats gevonden. Hetgeen ik ten zeerste betreur, daar mag ik volgens mij het recht toe hebben.quote:Op vrijdag 18 juli 2014 19:10 schreef destrovel het volgende:
[..]
Waar was je precies toen dit topic nog leefde?
Juist ja. Wie is er nu hypocriet?
Graag links naar deze topics met jouw reactiesquote:Op vrijdag 18 juli 2014 19:22 schreef Apekoek het volgende:
[..]
Ach er waren door de jaren heen zo veel topics over deze beste demagoog, daar waar ik wel in heb gereageerd. Maar daar gaat het niet eens om, het gaat om de verheerlijking van deze man die door de jaren heeft plaats gevonden. Hetgeen ik ten zeerste betreur, daar mag ik volgens mij het recht toe hebben.
Niet om hitler goed te praten, maar hij heeft wel voor de autobahn gezorgdquote:Op vrijdag 18 juli 2014 19:39 schreef FFlorus het volgende:
![]()
Zijn zeker die mensen die Assad, Gaddafi, Saddam, Pol Pot, Mao, Stalin and Hitler ook een 'bazen' vonden.
Maar naar aanleiding van de vliegramp besloot je maar eens oude topics op te zoeken?quote:Op vrijdag 18 juli 2014 19:22 schreef Apekoek het volgende:
[..]
Ach er waren door de jaren heen zo veel topics over deze beste demagoog, daar waar ik wel in heb gereageerd. Maar daar gaat het niet eens om, het gaat om de verheerlijking van deze man die door de jaren heeft plaats gevonden. Hetgeen ik ten zeerste betreur, daar mag ik volgens mij het recht toe hebben.
Goede post.quote:Op vrijdag 18 juli 2014 10:46 schreef IPA35 het volgende:
[..]
Als de West-Oekraïners niet zo graag een gratis ticket naar werk in West-Europa hadden willen hebben en gewoon een jaartje hadden gewacht tot de volgende democratische verkiezingen in plaats van het in de fik steken van hun eigen steden en het plegen van een laffe coup om een regering te gaan vormen met onder andere Joden- en Russenvervolger Bandera fanboys en Nazi verheerlijkers om vervolgens discriminerende maatregelen te nemen tegen de, rijkere, Russischtalige bevolking dan was deze shit ook niet gebeurd...
Assad en Gadaffi haten.quote:Op vrijdag 18 juli 2014 19:39 schreef FFlorus het volgende:
![]()
Zijn zeker die mensen die Assad, Gaddafi, Saddam, Pol Pot, Mao, Stalin en Hitler ook 'bazen' vonden.
quote:Op vrijdag 18 juli 2014 19:39 schreef FFlorus het volgende:
![]()
Zijn zeker die mensen die Assad, Gaddafi, Saddam, Pol Pot, Mao, Stalin en Hitler ook 'bazen' voinden.
Ben je geassasineerd en is je account overgenomen?quote:Op zondag 9 februari 2014 21:04 schreef SadPanda het volgende:
[..]
Er is geen enkele reden waarom een dictator als Poetin respect verdient.
Ik vind dit verfrissend, eindelijk weer eens een post door iemand met hersenen op fok te lezen.quote:Op vrijdag 18 juli 2014 10:46 schreef IPA35 het volgende:
[..]
Ghadaffi was een held, hem bij saddam pol pot mao stalin en hitler in het rijtje zetten...quote:Op vrijdag 18 juli 2014 19:39 schreef FFlorus het volgende:
![]()
Zijn zeker die mensen die Assad, Gaddafi, Saddam, Pol Pot, Mao, Stalin en Hitler ook 'bazen' vonden.
Een man die ik weet niet hoeveel vrouwen en kinderen seksueel heeft misbruikt.quote:Op zaterdag 19 juli 2014 12:23 schreef BaajGuardian het volgende:
[..]
Ghadaffi was een held, hem bij saddam pol pot mao stalin en hitler in het rijtje zetten...
Nooit bewijs voor gegeven, demonizatie.quote:Op zaterdag 19 juli 2014 12:27 schreef FFlorus het volgende:
[..]
Een man die ik weet niet hoeveel vrouwen en kinderen seksueel heeft misbruikt.![]()
quote:Op zaterdag 19 juli 2014 12:26 schreef wickedmen het volgende:
Mensen die Poetin baas vinden nadat hij 250 Nederlanders heeft afgeschoten.
Landverraders/NSB'ers.
Verrekte graftak.quote:Op zaterdag 19 juli 2014 21:59 schreef KingRoland het volgende:
zo hé, mijn topic die een kick krijgt.
tof gebaar weer
edit: zo lang geleden alweer..
Dit.quote:Op zaterdag 19 juli 2014 12:26 schreef wickedmen het volgende:
Landverraders/NSB'ers.
Naïeve idioot gespot. Naar ventje.quote:Op zaterdag 19 juli 2014 22:12 schreef Jordi23 het volgende:
[..]
Lever concreet bewijs dan, domme doos.
[..]
[ afbeelding ]
Nietig hoopje schijt dat je bent.quote:Op zaterdag 19 juli 2014 22:12 schreef Jordi23 het volgende:
[..]
Lever concreet bewijs dan, domme doos.
[..]
[ afbeelding ]
Is dit een grapje, of is NOS naar je hoofd gestegen.quote:Op zaterdag 19 juli 2014 12:26 schreef wickedmen het volgende:
Landverraders/NSB'ers.
ik snap überhaupt niet dat malaysia airlines daar gaat vliegen, sws dus ook deels hun schuld.quote:Op vrijdag 18 juli 2014 11:35 schreef Apekoek het volgende:
[..]
Ach ja en als west Europa niet welvarend was geworden hadden de Oekrainers ook niet naar het west Europa gewild. Het neergestorte toestel is de schuld van west Europa zelf, ok ik snap hem we komen er nooit uit.
nee dat wordt wel weg gemoffeldquote:Op zaterdag 19 juli 2014 22:26 schreef Jordi23 het volgende:
[..]
Ik zie mensen alleen maar roeptoeteren maar ik zie geen enkel bewijs.
Rus zeker jij? Walgelijk persoon.quote:Op zaterdag 19 juli 2014 22:26 schreef Jordi23 het volgende:
[..]
Ik zie mensen alleen maar roeptoeteren maar ik zie geen enkel bewijs.
Wie is ze, niet iedereen in oost oekraine is een sepertarist, en dan nog zijn de sepertaristen sepertarist met goed recht gezien op wat voor manier kiev is overgenomen en door wat voor volk, en met wat voor openbare bedoelingen.quote:Op zaterdag 19 juli 2014 23:42 schreef Spongeboss het volgende:
Poetin stelt me diep teleur doordat hij weinig invloed uitoefent op die separatisten. Hij kan ze op zijn minst sommeren te stoppen met dat gebied te plunderen daar die gasten bij Rusland willen horen.
quote:Op zaterdag 19 juli 2014 23:44 schreef harrievankempen het volgende:
[..]
Nee, meer heb je niet te melden he.
quote:
quote:Op zaterdag 19 juli 2014 23:46 schreef harrievankempen het volgende:
[..]
Haha precies wat ik dacht ja.
quote:
Onafhankelijkheid kun je niet zomaar uitroepen en ze willen wel steeds dingen als zwarte dozen naar Rusland sturen, dus duidelijk dat daar hun voorkeur ligt. Ook zouden ze waarschijnlijk wapens krijgen van Rusland.quote:Op zaterdag 19 juli 2014 23:45 schreef BaajGuardian het volgende:
[..]
Wie is ze, niet iedereen in oost oekraine is een sepertarist, en dan nog zijn de sepertaristen sepertarist met goed recht gezien op wat voor manier kiev is overgenomen en door wat voor volk, en met wat voor openbare bedoelingen.
Iig +1 (zogenaamd) voor dat je niet mee doet met de hersendode meute ze 'pro russen' te noemen.
p.s. ze willen niet bij rusland horen ze willen onafhankelijk zijn van kiev.
hij heeft rusland weer sterk gemaakt en de economie daar goed verbeterd. en hij heeft een inval in syrie voorkomenquote:
Niet zomaar, maar wel begrijpelijk in deze zaak, als morgen den haag word overgenomen door ISIs denk ik niet dat friesland daar bij blijft horen. Zo kun je kiev< > oost oekraine ook vergelijken.quote:Op zaterdag 19 juli 2014 23:48 schreef Spongeboss het volgende:
[..]
Onafhankelijkheid kun je niet zomaar uitroepen en ze willen wel steeds dingen als zwarte dozen naar Rusland sturen, dus duidelijk dat daar hun voorkeur ligt. Ook zouden ze waarschijnlijk wapens krijgen van Rusland.
Poetin kan op zijn minst iets zeggen of invloed uitoefenen, want die separatisten moeten het hebben van Rusland of denk je dat als zowel Oekraïne als Rusland tegen ze is, ze onafhankelijkheid kunnen zijn?
Ja maar als Friesland dan een passagiersvliegtuig neer knalt en Duitsland zegt ook niets, en Denemarken blijft stil en alles wat in de buurt ligt. Dan kunnen ze hun gang gaan, Sowieso is ISIS en dit belachelijk, want Oekraïne hoort al veel langer met die regio erbij... Dit is meer zeggen dat het zuiden onafhankelijkheid wilt, omdat ze vroeger bij Spanjaarden horen. En Spanjaarden zouden ons wapens aanleveren we zouden passagiers jet neerknallen en Duitsland etc zou niets tegen ons doen. Ze zouden ons gewoon onze gang laten gaan.quote:Op zaterdag 19 juli 2014 23:49 schreef BaajGuardian het volgende:
[..]
Niet zomaar, maar wel begrijpelijk in deze zaak, als morgen den haag word overgenomen door ISIs denk ik niet dat friesland daar bij blijft horen. Zo kun je kiev< > oost oekraine ook vergelijken.
Ik ga niet meer op je in door je belachelijke conclusie. Goede avond.quote:Op zaterdag 19 juli 2014 23:52 schreef Spongeboss het volgende:
[..]
Ja maar als Friesland dan een passagiersvliegtuig neer knalt en Duitsland zegt ook niets, en Denemarken blijft stil en alles wat in de buurt ligt. Dan kunnen ze hun gang gaan, Sowieso is ISIS en dit belachelijk, want Oekraïne hoort al veel langer met die regio erbij... Dit is meer zeggen dat het zuiden onafhankelijkheid wilt, omdat ze vroeger bij Spanjaarden horen. En Spanjaarden zouden ons wapens aanleveren we zouden passagiers jet neerknallen en Duitsland etc zou niets tegen ons doen. Ze zouden ons gewoon onze gang laten gaan.
Maar goed jij snapt het niet zo geloof ik politiek kwesties.
Nee ISIS die Nederland inneemt en Friesland die er niet bij wilt horen dat is een goed voorbeeld.quote:Op zaterdag 19 juli 2014 23:53 schreef BaajGuardian het volgende:
[..]
Ik ga niet meer op je in door je belachelijke conclusie. Goede avond.
O dus omdat jij denkt dat ik Russisch ben, ben ik automatisch een walgelijk persoon?quote:Op zaterdag 19 juli 2014 23:44 schreef harrievankempen het volgende:
[..]
Rus zeker jij? Walgelijk persoon.
Natuurlijk. Amerika schiet vanuit een gebied in Oekranie in handen van separatisten een commercieel lijnvliegtuig neer.quote:Op zondag 20 juli 2014 00:03 schreef Jordi23 het volgende:
[..]
O dus omdat jij denkt dat ik Russisch ben, ben ik automatisch een walgelijk persoon?
Ik ben gewoon Nederlander hoor, geen dubbelpaspoort etc.
Gaat mij erom dat iedereen maar blindelings gelooft wat de media roept, en alles wat die pro-rusland mongooltjes doen gelijk linken aan Putin. Ik sluit niet uit dat het of Oekraïne of America was die dit heeft gedaan om Europa meer richting America te duwen en weg van Rusland.
Oh wauw, bijzonder dat het westen zijn campagne om Poetin zwart te praten zo goed gelukt is.quote:Op zondag 20 juli 2014 08:46 schreef DuvelDuvel het volgende:
Wat een eng topic is dit eigenlijk. Dat er gewoon mensen zijn die Putin verheerlijken.
Ik vermoed (hoop) dat het voornamelijk pubertjes zijn die hem beoordelen op basis van zijn 'stoere' imago...quote:Op zondag 20 juli 2014 08:46 schreef DuvelDuvel het volgende:
Wat een eng topic is dit eigenlijk. Dat er gewoon mensen zijn die Putin verheerlijken.
Wie roept bij ALLES propaganda propaganda?quote:Op zondag 20 juli 2014 10:32 schreef Twiitch het volgende:
Mensen die bij alles PROPAGANDA! PROPAGANDA! roepen
Een aantal forumleden.quote:Op zondag 20 juli 2014 15:18 schreef KreKkeR het volgende:
[..]
Wie roept bij ALLES propaganda propaganda?
Ok. Dit neemt echter niet weg dat er wel degelijk een sterke propagandamachine om Poetin heen zit. Waarbij men heel erg de best doet om het neer te zetten als sterk individu, een soort van (super)held zeg maar...quote:
Ik heb het ook juist over de enclave van pro-Russen die hier op FOK! in verrassend grote aantallen aanwezig zijn.quote:Op zondag 20 juli 2014 15:19 schreef KreKkeR het volgende:
[..]
Ok. Dit neemt echter niet weg dat er wel degelijk een sterke propagandamachine om Poetin heen zit. Waarbij men heel erg de best doet om het neer te zetten als sterk individu, een soort van (super)held zeg maar...
Zijn inderdaad allemaal van die reddit, 9gag, 4chan pubertjes zonder enig besef van realiteit. Gewoon negeren dat uitschot.quote:Op zondag 20 juli 2014 15:17 schreef KreKkeR het volgende:
[..]
Ik vermoed (hoop) dat het voornamelijk pubertjes zijn die hem beoordelen op basis van zijn 'stoere' imago...
Geen idee. Iedereen kakelt het Witte Huis na. Want Poetin is een boze man die tegen homo's is of zo denken zij.quote:Op zondag 20 juli 2014 15:40 schreef marinasaveska het volgende:
Wat heeft Poetin nou eigenlijk gedaan dan mensen hem zo moeten haten?
Deze topic blijft me verbazen gewoon![]()
Dat die haat er zo in zit...
Er zijn bijna 300 mensen vermoord en daarvan bijna 200 landgenoten. Wat voor debiel ben je dan als je Poetin cool vindt en hem op een voetstuk plaatst.quote:Op zondag 20 juli 2014 15:40 schreef marinasaveska het volgende:
omdat de vs zegt dat dat zo is geloof je dat rusland de schuldige is?quote:Op zondag 20 juli 2014 15:59 schreef Dr_g0nz0 het volgende:
[..]
Er zijn bijna 300 mensen vermoord en daarvan bijna 200 landgenoten. Wat voor debiel ben je dan als je Poetin cool vindt en hem op een voetstuk plaatst.
quote:Op zondag 20 juli 2014 16:02 schreef zaid het volgende:
[..]
omdat de vs zegt dat dat zo is geloof je dat rusland de schuldige is?
twitter:_darkhours twitterde op zondag 20-07-2014 om 14:43:18"@voloshinaevgS Breaking News #Novorossiya-Putin drive his personal BUK AA System back Russia after downing boeing http://t.co/5ase6jHShI reageer retweet
Jij denkt dat Poetin nog invloed uitoefent op de separatisten in het oosten van Ukraine?quote:Op zondag 20 juli 2014 15:59 schreef Dr_g0nz0 het volgende:
Er zijn bijna 300 mensen vermoord en daarvan bijna 200 landgenoten. Wat voor debiel ben je dan als je Poetin cool vindt en hem op een voetstuk plaatst.
simpel: door de rupert murdoch netwerken/media worden gedemoniseerd/villainised.quote:Op zondag 20 juli 2014 15:40 schreef marinasaveska het volgende:
9/11 zijn heel veel mensen in gestorven, hoe debiel ben je dan als je saddam hoessein op een voetstuk plaatst.quote:Op zondag 20 juli 2014 15:59 schreef Dr_g0nz0 het volgende:
[..]
Rebellen hebben het per ongeluk gedaan. Bliepje op het radarscherm, verouderde versie van een of andere Sovjet luchtdoelsysteem en een foutje is zo gemaakt. Is ernstig maar ja...quote:Op zondag 20 juli 2014 16:12 schreef marinasaveska het volgende:
[..]
Jij denkt dat Poetin nog invloed uitoefent op de separatisten in het oosten van Ukraine?
En je denkt dat Rusland er baat bij heeft om een Boeing uit de lucht te schieten?
Enige die er baat bij hebben is Oekraine zelf.
Klopt, maar het enge is dat zelfs de 'slimmere' worden gebrainwasht door het ongoing propaganda toer op televisie.quote:Op zondag 20 juli 2014 16:13 schreef BaajGuardian het volgende:
domheid is een ziekte waar veel mensen aan lijden, dat maakt ze wispelturig en makkelijk op te zwepen, dit is een klassiek voorbeeld waar al velen aan vooraf zijn gegaan.
Dat kan, maar het komt Oekraïne allemaal wel heel goed uit. Gelukkig blijft politiek Nederland nog vrij rustig.quote:Op zondag 20 juli 2014 16:15 schreef IPA35 het volgende:
Rebellen hebben het per ongeluk gedaan. Bliepje op het radarscherm, verouderde versie van een of andere Sovjet luchtdoelsysteem en een foutje is zo gemaakt. Is ernstig maar ja...
Nu kun je daarom de opstandelingen wel gaan haten maar in feite is het vooral dom om met een vliegtuig daar te gaan vliegen aangezien de luchtmacht daar veel bombardementen uitvoert en er daarom al veel vliegtuigen zijn neergeschoten.
quote:Op zondag 20 juli 2014 16:09 schreef IPA35 het volgende:
[..]twitter:_darkhours twitterde op zondag 20-07-2014 om 14:43:18"@voloshinaevgS Breaking News #Novorossiya-Putin drive his personal BUK AA System back Russia after downing boeing http://t.co/5ase6jHShI reageer retweet
![]()
Veel mensen vinden zichzelf slim, maar dat is meer een imago iets. Een persona dat ze zichzelf aanmeten, uiteindelijk zijn ze niet zo slim als ze zelf denken want laten zich inderdaad net zo goed vervoeren tot emotie, voornamelijk door tendens en sociale druk.quote:Op zondag 20 juli 2014 16:17 schreef marinasaveska het volgende:
[..]
Klopt, maar het enge is dat zelfs de 'slimmere' worden gebrainwasht door het ongoing propaganda toer op televisie.
wat lul jij dan? saddam had niks te maken met 9/11 en bestreed terrorisme juistquote:Op zondag 20 juli 2014 16:13 schreef BaajGuardian het volgende:
[..]
9/11 zijn heel veel mensen in gestorven, hoe debiel ben je dan als je saddam hoessein op een voetstuk plaatst.
Gore D66'ers die Oekraïne willen inlijven in hun Euroreich en daarom pro-EU fascisten steunen in hun coup tegen een democratisch verkozen president. Als deze Russen-hatende malloten vervolgens maatregelen nemen die nadeling zijn voor de Russischtaligen en deze komen in het verweer dan zijn het ineens "terroristen". In tegenstelling tot die met bijlen zwaaiende idioten die Kiev in de fik staken in plaats van een jaartje te wachten op de volgende verkiezingen, want dat zijn de ware vrijheidslievenden hoor.quote:Op zondag 20 juli 2014 16:17 schreef marinasaveska het volgende:
[..]
Klopt, maar het enge is dat zelfs de 'slimmere' worden gebrainwasht door het ongoing propaganda toer op televisie.
Exact.quote:Op zondag 20 juli 2014 16:20 schreef zaid het volgende:
[..]
wat lul jij dan? saddam had niks te maken met 9/11 en bestreed terrorisme juist
Daarom zegt hij dat ook. Poetin heeft geen vliegtuig neergeschoten maar alle Eurofiele Maidan holmaatjes hier willen ons dit toch wijsmaken.quote:Op zondag 20 juli 2014 16:20 schreef zaid het volgende:
[..]
wat lul jij dan? saddam had niks te maken met 9/11 en bestreed terrorisme juist
Excuses dat ik soms wat kryptisch ben, maar dit dus.quote:Op zondag 20 juli 2014 16:21 schreef IPA35 het volgende:
[..]
Daarom zegt hij dat ook. Poetin heeft geen vliegtuig neergeschoten maar alle Eurofiele Maidan holmaatjes hier willen ons dit toch wijsmaken.
Ik heb medelijden met de extreme domheid van de mensen daar, ik wens ze verlichting en het ontsnappen van hun negatieve emoties toe.quote:Op zondag 20 juli 2014 16:26 schreef chroestjov het volgende:
http://www.telegraaf.nl/b(...)jd_voor_actie__.html
Als het aan De Telegraaf en haar lezers ligt dan trekt Nederland samen met de VN op korte termijn militair ten strijde om Putin eens de les te gaan lezen.
En dan tegelijkertijd RT beschuldigen van niet objectieve berichtgeving.
Dat was nogal lastig gezien ze net uit een conflict met de afghanen kwamen, dus hadden nu niet bepaald veilige doorgang.quote:Op zondag 20 juli 2014 16:36 schreef zaid het volgende:
het is wel slecht dat poetin de oorlog tegen irak niet heeft tegengehouden
niet door poetin maar door rebellen in oekrainequote:
en we beginnen weer opnieuwquote:
Vraag me trouwens ook af waarom poetin niet meteen tegen die russen in oekraine heeft gezegd dat ze daar wegmoeten of in ieder geval direct de doden opruimen en koelen.... kun je straks de begravenis buiten houden omdat in de kerk de lucht niet te harden isquote:Op zondag 20 juli 2014 16:53 schreef zaid het volgende:
[..]
niet door poetin maar door rebellen in oekraine
Iran Air Flight 655????? zegt je dat genoeg???
rusland heeft gewoon gezegd dat er onafhankelijk onderzoek moet komenquote:Op zondag 20 juli 2014 16:56 schreef -GTR2- het volgende:
[..]
Vraag me trouwens ook af waarom poetin niet meteen tegen die russen in oekraine heeft gezegd dat ze daar wegmoeten of in ieder geval direct de doden opruimen en koelen.... kun je straks de begravenis buiten houden omdat in de kerk de lucht niet te harden is
Alexander deed dat ook met vreugde, het is ook een degelijke vent.. zou een gek die vliegtuigen uit de lucht schiet zijn bloed eigen dochter in nederland laten? Alles wijst er gewoon op dat dit pure demonizatie van de beste man is. Hij heeft niks dan manen tot kalmte en vrede gesproken sinds snowden, amerika aan de andere kant, en de eu.. met hun tentakels tot de ellebogen in libië, syrië en nu dus de oekraïnen.. Poetin heeft al jaren een ECHTE nobelprijs voor de vrede (niet die misplaatste voor drone-bama) tegoed, maar word nu door mensen gezien als een tweede hitler die luid schaterlachend een vliegtuig vol vakantiegangers uit de lucht schiet en dan schijt heeft aan gevolgen omdat hij toch een oliepijplijn heeft oid neergezet.quote:Op zondag 20 juli 2014 17:17 schreef Bozepiemel het volgende:
Poetin is gewoon een degelijke vent. Zou ik best een biertje mee kunnen drinken.
Waar baseer je op dat ik niet voor mezelf zou kunnen denken.quote:Op zondag 20 juli 2014 14:15 schreef marinasaveska het volgende:
[..]
Oh wauw, bijzonder dat het westen zijn campagne om Poetin zwart te praten zo goed gelukt is.
Mensen denken al dat hij een hitler is.![]()
![]()
Lijkt me erg vervelend niet voor jezelf kunnen denken!
Dat doe ik dus welquote:Op zondag 20 juli 2014 18:14 schreef DuvelDuvel het volgende:
Je kan dus niet ontkennen dat Putin geen schuld heeft aan dit ongeluk.
Servisch?quote:
Komt in de buurt, Macedonisch.quote:
Bijna goedquote:
je bent zelf domquote:Op zondag 20 juli 2014 19:35 schreef DuvelDuvel het volgende:
[..]
Goed van je kind. Je loopt met je eigen domheid te koop.
Ik heb lekker geen zin in een discussie met jouquote:Op zondag 20 juli 2014 19:35 schreef DuvelDuvel het volgende:
Goed van je kind. Je loopt met je eigen domheid te koop.
quote:Op zondag 20 juli 2014 08:46 schreef DuvelDuvel het volgende:
Oh ik snap het wel, maar het verbaast me nogsteeds.quote:Op zondag 20 juli 2014 20:25 schreef VeX- het volgende:
Er worden echt vieze spelletjes gespeeld om de beschieting op Poetin te pinnen.
Snap echt niet dat mensen nog zo slaafs alles geloven wat de gevestigde media je wijsmaken.
Ja want dat is precies wat er is gebeurd.quote:Op zondag 20 juli 2014 19:48 schreef zaid het volgende:
[..]
je bent zelf dom
als nederland wapens verkoopt is het ook niet verantwoordelijk voor wat er mee gebeurt
Nogmaals dit heeft niks met geloven te maken maar met feiten.quote:Op zondag 20 juli 2014 20:25 schreef VeX- het volgende:
Er worden echt vieze spelletjes gespeeld om de beschieting op Poetin te pinnen.
Snap echt niet dat mensen nog zo slaafs alles geloven wat de gevestigde media je wijsmaken.
quote:Op maandag 21 juli 2014 00:49 schreef DuvelDuvel het volgende:
Nederland heeft uitstekende onafhankelijke onderzoeksjournalisten die je de kans geven je mening te baseren op feiten
jaquote:Op maandag 21 juli 2014 00:47 schreef DuvelDuvel het volgende:
[..]
Ja want dat is precies wat er is gebeurd.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |