Ik dacht dat je wel zou beseffen dat dat mijn laatste reactie zou zijn. Helaas blijk je wederom niet aan de eisen van competentie te voldoen.quote:Op zondag 9 februari 2014 21:51 schreef SadPanda het volgende:
[..]
Waarom zeg je steeds Spongebosss?
Waarin heb ik niet gelijk dan?
Het ligt meer aan jou dat je je daaraan irriteert, als je daar niet tegen kan kijk je beter geen Nederlands nieuws meer. Veder mogen de mensen hier tenminste vrij stemmen, de bevolking hier is echter of erg tevreden of erg dom dat ze steeds weer op dezelfde partijen stemmen.quote:Op zondag 9 februari 2014 21:52 schreef destrovel het volgende:
[..]
Het leven wel. De politiek...tsja.
Van de politiek in Rusland weet je precies wat je kan verwachten.
Putin doet wat hij zegt. Hier heb je van die dweilen die meegaan met de wind.
Wel JSF, geen JSF. Wel Fyra, geen Fyra. Hypotheekrente aftrek moet weg, moet blijven. Pensioen omhoog naar 66. Nee, 67. Nee, 68. Nee, toch maar 70. Maar dan wel voor iedereen die nu 20 is. En pensioenopbouw gaat omlaag. Meer aardgas, minder aardgas, nee, meer! Nieuw landingsschip voor de marine, we willen investeren! Nee wacht, we verkopen het toch voordat het af is. We verkopen onze tanks aan Indonesië! Nee, aan Finland! We willen meer buitenlandmissies! Minder, nee wacht, we gaan mee naar Mali!
Patriots in Turkije! Geen patriots, te duur! Wel patriots, maar we sturen een rekening!
Waarom maak jij je uberhaupt druk om een land waar je zelf niets mee te maken hebt? Zeker als het in andere landen nog zoveel erger is?quote:Op zondag 9 februari 2014 21:55 schreef SadPanda het volgende:
[..]
Het ligt meer aan jou dat je je daaraan irriteert, als je daar niet tegen kan kijk je beter geen Nederlands nieuws meer. Veder mogen de mensen hier tenminste vrij stemmen, de bevolking hier is echter of erg tevreden of erg dom dat ze steeds weer op dezelfde partijen stemmen.
Ik maak me niet druk om Rusland, ik reageer alleen op useful idiots die Poetin een held vinden.quote:Op zondag 9 februari 2014 21:58 schreef destrovel het volgende:
[..]
Waarom maak jij je uberhaupt druk om een land waar je zelf niets mee te maken hebt? Zeker als het in andere landen nog zoveel erger is?
Een dictator hoeft niet per definitie altijd slecht te zijn.quote:
Poetin is dat wel, en daar zijn de Russen het mee eens.quote:Op zondag 9 februari 2014 22:02 schreef .sfinx het volgende:
[..]
Een dictator hoeft niet per definitie altijd slecht te zijn.
Poetin is honderd keer meer baas dan Rutte, en waarom Rutte? Omdat Wimlex ook niks tevertellen heeft.quote:Op zondag 9 februari 2014 21:59 schreef SadPanda het volgende:
[..]
Ik maak me niet druk om Rusland, ik reageer alleen op useful idiots die Poetin een held vinden.
Televisie: http://rt.com/politics/russian-nazi-rehabilitation-dozhd-461/quote:Op zondag 9 februari 2014 22:03 schreef LMLucky het volgende:
[..]
Over
Het deel over journalisten en televisie
quote:Op zondag 9 februari 2014 22:06 schreef hoas het volgende:
[..]
Poetin is honderd keer meer baas dan Rutte, en waarom Rutte? Omdat Wimlex ook niks tevertellen heeft.
Kijk, dat bedoel ik nou. Je lult maar wat, echt je hebt geen idee.quote:Op zondag 9 februari 2014 22:03 schreef SadPanda het volgende:
[..]
Poetin is dat wel, en daar zijn de Russen het mee eens.
Ik ben de laatste die Putin een held vindt, maar hij speelt er wel slim op in. Wie is hem voorgegaan?quote:Op zondag 9 februari 2014 21:59 schreef SadPanda het volgende:
[..]
Ik maak me niet druk om Rusland, ik reageer alleen op useful idiots die Poetin een held vinden.
Waarom zou ik dat Russisch bureau geloven?quote:Op zondag 9 februari 2014 22:09 schreef TwentyFourr het volgende:
[..]
Kijk, dat bedoel ik nou. Je lult maar wat, echt je hebt geen idee.
http://www.levada.ru/books/obshchestvennoe-mnenie-2012-eng
[ afbeelding ]
Overigens doe ik wel aan bronvermelding, maar dat is natuurlijk niet meer dan logisch.
Dat weet ik allemaal wel, Poetin is inderdaad beter dan Gorbatsjov en Jeltsin maar dat maakt nog niet goed. Hij kreeg officieel 60% en dat is met fraude, zonder zou hij dus een minderheid achter zich hebben.quote:Op zondag 9 februari 2014 22:09 schreef DarkAccountant het volgende:
[..]
Ik ben de laatste die Putin een held vindt, maar hij speelt er wel slim op in. Wie is hem voorgegaan?
Gorbatsjov, die uiteraard de echte held in het hele verhaal was, maar in de ogen van vele Russen Rusland "verkocht" heeft aan de USA.
Jeltsin, een dronken gek die Rusland eigenlijk te schande maakte elke keer toen hij in beeld verscheen.
Geen wonder dat de Russen nu dus Putin stemmen.
Omdat het Levadacentrum internationaal wordt gezien als het meest betrouwbare peilingscentrum van, in en over Rusland. Daarom misschien?quote:Op zondag 9 februari 2014 22:12 schreef SadPanda het volgende:
[..]
Waarom zou ik dat Russisch bureau geloven?
Het is natuurlijk erg makkelijk om elke bron als niet geloofwaardig te beschouwen.quote:Op zondag 9 februari 2014 22:12 schreef SadPanda het volgende:
[..]
Blijf je alles met Hitler pareren? Reductio ad Hitlerum is ook een vorm van ad hominem redeneren, en wordt over het algemeen niet als een heel sterk argument gezienquote:Op zondag 9 februari 2014 22:07 schreef SadPanda het volgende:
[..]Als je zo redeneert was Hitler ook meer baas dan Rutte
Waarom zouden wij eerder een puisterig pubertje op z'n zolderkamer geloven die ongefundeerde getallen rondsmijt, ad hitlerum redeneert en eigenlijk nergens dieper ingaat op argumenten door zijn opponenten ingezet dan een onafhankelijk Russisch onderzoeksbureau?quote:Op zondag 9 februari 2014 22:12 schreef SadPanda het volgende:
[..]
Bij de verkiezingen zaten ze er anders sterk naastquote:Op zondag 9 februari 2014 22:14 schreef TwentyFourr het volgende:
[..]
Omdat het Levadacentrum internationaal wordt gezien als het meest betrouwbare peilingscentrum van, in en over Rusland. Daarom misschien?
Hij zegt dat Poetin een baas is omdat Rutte dat niet is...quote:Op zondag 9 februari 2014 22:15 schreef destrovel het volgende:
[..]
Blijf je alles met Hitler pareren? Reductio ad Hitlerum is ook een vorm van ad hominem redeneren, en wordt over het algemeen niet als een heel sterk argument gezien
Hitler was ook een baas als je puur naar zijn politieke strategie kijkt.quote:Op zondag 9 februari 2014 22:07 schreef SadPanda het volgende:
[..]Als je zo redeneert was Hitler ook meer baas dan Rutte
Poetin kreeg 60% met bewijsbare fraude. Daarmee kan je concluderen dat hij geen steun van de meerderheid heeft.quote:Op zondag 9 februari 2014 22:16 schreef destrovel het volgende:
[..]
Waarom zouden wij eerder een puisterig pubertje op z'n zolderkamer geloven die ongefundeerde getallen rondsmijt, ad hitlerum redeneert en eigenlijk nergens dieper ingaat op argumenten door zijn opponenten ingezet dan een onafhankelijk Russisch onderzoeksbureau?
Omdat ze puur uitgaan van hun testresultaten en niet van fraude dus, dat zou jij toch moeten weten? Of schiet je jezelf nu in je voet?quote:Op zondag 9 februari 2014 22:18 schreef SadPanda het volgende:
[..]
Bij de verkiezingen zaten ze er anders sterk naast
Als het bewijsbaar is, waar is je bewijs dan? Twentyfour geeft ons tenminste een link naar onderzoek. Jij claimt alleen maar de wijsheid in pacht te hebben.quote:Op zondag 9 februari 2014 22:20 schreef SadPanda het volgende:
[..]
Poetin kreeg 60% met bewijsbare fraude. Daarmee kan je concluderen dat hij geen steun van de meerderheid heeft.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |