Assad en Gadaffi haten.quote:Op vrijdag 18 juli 2014 19:39 schreef FFlorus het volgende:
![]()
Zijn zeker die mensen die Assad, Gaddafi, Saddam, Pol Pot, Mao, Stalin en Hitler ook 'bazen' vonden.
quote:Op vrijdag 18 juli 2014 19:39 schreef FFlorus het volgende:
![]()
Zijn zeker die mensen die Assad, Gaddafi, Saddam, Pol Pot, Mao, Stalin en Hitler ook 'bazen' voinden.
Ben je geassasineerd en is je account overgenomen?quote:Op zondag 9 februari 2014 21:04 schreef SadPanda het volgende:
[..]
Er is geen enkele reden waarom een dictator als Poetin respect verdient.
Ik vind dit verfrissend, eindelijk weer eens een post door iemand met hersenen op fok te lezen.quote:Op vrijdag 18 juli 2014 10:46 schreef IPA35 het volgende:
[..]
Als de West-Oekraïners niet zo graag een gratis ticket naar werk in West-Europa hadden willen hebben en gewoon een jaartje hadden gewacht tot de volgende democratische verkiezingen in plaats van het in de fik steken van hun eigen steden en het plegen van een laffe coup om een regering te gaan vormen met onder andere Joden- en Russenvervolger Bandera fanboys en Nazi verheerlijkers om vervolgens discriminerende maatregelen te nemen tegen de, rijkere, Russischtalige bevolking dan was deze shit ook niet gebeurd...
Ghadaffi was een held, hem bij saddam pol pot mao stalin en hitler in het rijtje zetten...quote:Op vrijdag 18 juli 2014 19:39 schreef FFlorus het volgende:
![]()
Zijn zeker die mensen die Assad, Gaddafi, Saddam, Pol Pot, Mao, Stalin en Hitler ook 'bazen' vonden.
Een man die ik weet niet hoeveel vrouwen en kinderen seksueel heeft misbruikt.quote:Op zaterdag 19 juli 2014 12:23 schreef BaajGuardian het volgende:
[..]
Ghadaffi was een held, hem bij saddam pol pot mao stalin en hitler in het rijtje zetten...
Nooit bewijs voor gegeven, demonizatie.quote:Op zaterdag 19 juli 2014 12:27 schreef FFlorus het volgende:
[..]
Een man die ik weet niet hoeveel vrouwen en kinderen seksueel heeft misbruikt.![]()
quote:Op zaterdag 19 juli 2014 12:26 schreef wickedmen het volgende:
Mensen die Poetin baas vinden nadat hij 250 Nederlanders heeft afgeschoten.
Landverraders/NSB'ers.
Verrekte graftak.quote:Op zaterdag 19 juli 2014 21:59 schreef KingRoland het volgende:
zo hé, mijn topic die een kick krijgt.
tof gebaar weer
edit: zo lang geleden alweer..
Dit.quote:Op zaterdag 19 juli 2014 12:26 schreef wickedmen het volgende:
Mensen die Poetin baas vinden nadat hij 250 Nederlanders heeft afgeschoten.
Landverraders/NSB'ers.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |