Gewoon naar de Holland Heineken House om daar mee te doen aan de huldiging van Ireen Wüst omdat hij natuurlijk een baas is en mee wilt feesten met de Nederlanders.twitter:erbenwennemars twitterde op zondag 09-02-2014 om 19:49:13Putin is in the building... Iedereen is fan van Ireen Wust...#OS2014 #GOUD http://t.co/7FDaEJUnqi reageer retweet
Denken dat mensen hem kunnen dwingen iets te doenquote:Op zondag 9 februari 2014 20:53 schreef DeLachendeVierde het volgende:
Denken dat hij dit vrijwillig doet
Godverquote:
quote:Op zondag 9 februari 2014 20:57 schreef Nober het volgende:
Ik ken de wetten in Rusland niet, daar woon ik immers niet, ik vind Putin verder wel prima.
Want Putin stuurt ook alle homo's gaskamers in bedoel je?quote:
quote:Op zondag 9 februari 2014 20:53 schreef DeLachendeVierde het volgende:
Denken dat hij dit vrijwillig doet
quote:Op zondag 9 februari 2014 20:53 schreef Nikonlover het volgende:
[..]
Denken dat mensen hem kunnen dwingen iets te doen
Er is geen enkele reden waarom een dictator als Poetin respect verdient.quote:Op zondag 9 februari 2014 21:03 schreef destrovel het volgende:
[..]
Want Putin stuurt ook alle homo's gaskamers in bedoel je?
Goeie godwin, dat wel.
Putin drinkt geen alcohol.quote:Op zondag 9 februari 2014 21:04 schreef Sauslepel het volgende:
Dat lullige biertje wat hem voorgehouden wordt zal hij vriendelijk afslaan. Ik vermoed dat Putin meer behoefte heeft aan wodka.
Ze hadden hem dan ook jenever moeten aanbiedenquote:Op zondag 9 februari 2014 21:04 schreef Sauslepel het volgende:
Dat lullige biertje wat hem voorgehouden wordt zal hij vriendelijk afslaan. Ik vermoed dat Putin meer behoefte heeft aan wodka.
Denk dat Jeltsin wel langer dan 10 minuten was gebleven, die had je niet meer bij de bar kunnen wegslaan.quote:
Als je foto's hebt hoe je met een beer worstelt, zonder shirt mét sixpack aan het paardrijden bent en gaat ijszwemmen ben je best stoer.quote:Op zondag 9 februari 2014 21:03 schreef KreKkeR het volgende:
Kleutertjes die trappen in de propagandamachine en hem 'stoer' vinden
quote:Op zondag 9 februari 2014 21:05 schreef TwentyFourr het volgende:
[..]
Denk dat Jeltsin wel langer dan 10 minuten was gebleven, die had je niet meer bij de bar kunnen wegslaan.
Dat is nu precies de propagandamachine waar ik op doel.quote:Op zondag 9 februari 2014 21:06 schreef destrovel het volgende:
[..]
Als je foto's hebt hoe je met een beer worstelt, zonder shirt mét sixpack aan het paardrijden bent en gaat ijszwemmen ben je best stoer.
En het werkt. Briljant toch?quote:Op zondag 9 februari 2014 21:07 schreef KreKkeR het volgende:
[..]
Dat is nu precies de propagandamachine waar ik op doel.
Zo moeilijk is dat niet, Jeltsin kon het ook.quote:Op zondag 9 februari 2014 21:06 schreef destrovel het volgende:
[..]
Ik vind vooral zijn manier van regeren fascinerend. Let wel, dat is iets anders dan bewonderenswaardig. Hij is zeker geen rechtvaardig leider, maar Rusland lijkt me ook niet het makkelijkste land om te regeren met allerlei groeperingen die om onafhankelijkheid strijden, een vrij orthodox religieuze bevolking en het feit dat je mening nogal verschilt van die van andere supermachten.
Ja kostelijk. Vooral beelden van voor zijn tweede verkiezing: hij moest het namelijk zien te winnen ten koste van de communistische partij. De oligarchen ('de familie') van Rusland, waar hij ook deel van uitmaakte, hadden toen met zijn allen een hele reclamecampagne gemaakt waarin hij vooral fit, vrolijk en onder het volk moest doen voorkomen.quote:
Jeltsin kon drinken en lachen. Da's iets heel anders.quote:Op zondag 9 februari 2014 21:08 schreef SadPanda het volgende:
[..]
Zo moeilijk is dat niet, Jeltsin kon het ook.
Ja, maar nog steeds moest hij winnen met grootschalige fraude. http://nl.wikipedia.org/w(...)ntsverkiezingen_1996 Jeltsin was net zo'n dictator als Poetin, Jeltsin viel het parlement aan met een tank..quote:Op zondag 9 februari 2014 21:09 schreef TwentyFourr het volgende:
[..]
Ja kostelijk. Vooral beelden van voor zijn tweede verkiezing: hij moest het namelijk zien te winnen ten koste van de communistische partij. De oligarchen ('de familie') van Rusland, waar hij ook deel van uitmaakte, hadden toen met zijn allen een hele reclamecampagne gemaakt waarin hij vooral fit, vrolijk en onder het volk moest doen voorkomen.
Rusland was anders niet uit elkaar gevallen tijdens Jeltsin, ook het vervalsen van verkiezingen kon die primaquote:Op zondag 9 februari 2014 21:09 schreef destrovel het volgende:
[..]
Jeltsin kon drinken en lachen. Da's iets heel anders.
Wat je echter vaak in Rusland ziet is dat fraude niet vanuit een leidende partij wordt georganiseerd, maar eerder vanuit districtsstelsels zelf (waarin de top denkt zo in een goed plaatje te komen bij de machthebbers als Jeltsin of Poetin). Als je denkt dat verkiezingsfraude in Rusland iets is wat centraal wordt geregeld, dan moet je die mening toch bijstellen.quote:Op zondag 9 februari 2014 21:11 schreef SadPanda het volgende:
[..]
Ja, maar nog steeds moest hij winnen met grootschalige fraude. http://nl.wikipedia.org/w(...)ntsverkiezingen_1996 Jeltsin was net zo'n dictator als Poetin, Jeltsin viel het parlement aan met een tank..
Maar wat is je probleem nu precies? Dat Rusland geen perfecte democratie is?quote:Op zondag 9 februari 2014 21:12 schreef SadPanda het volgende:
[..]
Rusland was anders niet uit elkaar gevallen tijdens Jeltsin, ook het vervalsen van verkiezingen kon die prima
Geen perfecte democratiequote:Op zondag 9 februari 2014 21:19 schreef destrovel het volgende:
[..]
Maar wat is je probleem nu precies? Dat Rusland geen perfecte democratie is?
Want de VS zijn zo geweldig? Of Nederland? Of weet ik veel waar?
Voorlopig hoor ik nog nergens dat er in Rusland executies zijn wegens overspel, homoseksualiteit (er zijn wel arrestaties voor het uitdragen van homoseksualiteit ja, maar niet voor gewoon homo zijn), het drinken van alcohol, het hebben van de verkeerde huidskleur/religie of gewoon het familie zijn van een bepaald iemand, dus het valt nog best wel mee voor een dictatuur.
Nee, je bent niet 100% vrij. Maar welk land heeft iemand ook alweer maandenlang opgesloten voor het gooien van een waxinelichthoudertje?
Och ja, democratie is ook een dictatuur van de meerderheid hè.quote:Op zondag 9 februari 2014 21:22 schreef SadPanda het volgende:
[..]
Geen perfecte democratieRusland is een dictatuur, onafhankelijke journalisten worden vermoord, onafhankelijke tv zenders worden met smoesjes van de buis gehaald en verkiezingen worden vervalst (Poetin kreeg bijvoorbeeld in de Kaukasusregio 99,76% van de stemmen).
Ja dat weet ik, maar het is wel in de opdracht van de machthebbers. Er was bijvoorbeeld een leider in een districtsstelsel ontslagen omdat Poetin daar te weinig stemmen kreeg.quote:Op zondag 9 februari 2014 21:19 schreef TwentyFourr het volgende:
[..]
Wat je echter vaak in Rusland ziet is dat fraude niet vanuit een leidende partij wordt georganiseerd, maar eerder vanuit districtsstelsels zelf (waarin de top denkt zo in een goed plaatje te komen bij de machthebbers als Jeltsin of Poetin). Als je denkt dat verkiezingsfraude in Rusland iets is wat centraal wordt geregeld, dan moet je die mening toch bijstellen.
Veel beter dan een dictatuur van de elitequote:Op zondag 9 februari 2014 21:23 schreef TwentyFourr het volgende:
[..]
Och ja, democratie is ook een dictatuur van de meerderheid hè.
Dat is een mening, geen feit.quote:Op zondag 9 februari 2014 21:24 schreef SadPanda het volgende:
[..]
Veel beter dan een dictatuur van de elite
En daar wil ik graag een bron van zien.quote:Op zondag 9 februari 2014 21:23 schreef SadPanda het volgende:
[..]
Ja dat weet ik, maar het is wel in de opdracht van de machthebbers. Er was bijvoorbeeld een leider in een districtsstelsel ontslagen omdat Poetin daar te weinig stemmen kreeg.
Perfect omschreven.quote:Op zondag 9 februari 2014 21:19 schreef destrovel het volgende:
[..]
Maar wat is je probleem nu precies? Dat Rusland geen perfecte democratie is?
Want de VS zijn zo geweldig? Of Nederland? Of weet ik veel waar?
Voorlopig hoor ik nog nergens dat er in Rusland executies zijn wegens overspel, homoseksualiteit (er zijn wel arrestaties voor het uitdragen van homoseksualiteit ja, maar niet voor gewoon homo zijn), het drinken van alcohol, het hebben van de verkeerde huidskleur/religie of gewoon het familie zijn van een bepaald iemand, dus het valt nog best wel mee voor een dictatuur.
Nee, je bent niet 100% vrij. Maar welk land heeft iemand ook alweer maandenlang opgesloten voor het gooien van een waxinelichthoudertje?
En hier overdrijf je nogal, maar dat doen wel meer mensen op FOK!.quote:Op zondag 9 februari 2014 21:22 schreef SadPanda het volgende:
[..]
Geen perfecte democratieRusland is een dictatuur, onafhankelijke journalisten worden vermoord, onafhankelijke tv zenders worden met smoesjes van de buis gehaald en verkiezingen worden vervalst (Poetin kreeg bijvoorbeeld in de Kaukasusregio 99,76% van de stemmen).
Dat is wederom een mening, en geen feit. Plus een drogreden. Je gaat er niet echt op vooruit.quote:Op zondag 9 februari 2014 21:25 schreef SadPanda het volgende:
[..]
Iedereen met enig verstand, is het daarmee eens
Wat klopt er niet aan dan?quote:Op zondag 9 februari 2014 21:26 schreef TwentyFourr het volgende:
[..]
En hier overdrijf je nogal, maar dat doen wel meer mensen op FOK!.
Wat is nou je punt? Jij hebt liever Poetin dan een parlementaire democratie?quote:Op zondag 9 februari 2014 21:26 schreef TwentyFourr het volgende:
[..]
Dat is wederom een mening, en geen feit. Plus een drogreden. Je gaat er niet echt op vooruit.
bron?quote:Op zondag 9 februari 2014 21:22 schreef SadPanda het volgende:
[..]
Je maakt de aanname dat bepaalde singulaire gebeurtenissen (de dood van Politkovskaja bijvoorbeeld) aan Poetin kunnen worden toegeschreven en probeert het vervolgens zo te verkopen dat het meer regel dan uitzondering is. Wat overigens in beide gevallen onjuist is.quote:Op zondag 9 februari 2014 21:28 schreef SadPanda het volgende:
[..]
Wat klopt er niet aan dan?
Wat is nou je punt? Jij hebt liever Poetin dan een parlementaire democratie?
Hoeft niet de opdracht te zijn van Poetin, kan natuurlijk ook de FSB zijn of een maffia baas. Maar die bestaan dankzij Poetin.quote:Op zondag 9 februari 2014 21:32 schreef TwentyFourr het volgende:
[..]
Je maakt de aanname dat bepaalde singulaire gebeurtenissen (de dood van Politkovskaja bijvoorbeeld) aan Poetin kunnen worden toegeschreven en probeert het vervolgens zo te verkopen dat het meer regel dan uitzondering is. Wat overigens in beide gevallen onjuist is.
En nee, ik heb niet liever Poetin dan een parlementaire democratie. Maar ik vind het wel frappant dat je dit als argument gebruikt, Spongebosss. Want wat ik wil heeft niets te maken met de correcte weergaven van de feiten. En ik wijs je erop dat je deze niet correct weergeeft, maar erg aan het overdrijven bent. En dat is natuurlijk niet de bedoeling.
In Zimbabwe vermoorden ze je omdat je blank bent.quote:Op zondag 9 februari 2014 21:22 schreef SadPanda het volgende:
[..]
Of iemand anders die zij zwart heeft gemaakt en die het daar niet mee eens is. Bestaan die dankzij Poetin? Die waren er anders ook wel geweest hoor.quote:Op zondag 9 februari 2014 21:35 schreef SadPanda het volgende:
[..]
Hoeft niet de opdracht te zijn van Poetin, kan natuurlijk ook de FSB zijn of een maffia baas. Maar die bestaan dankzij Poetin.
Wat overdrijf ik dan, als er geen eerlijke verkiezingen zijn is het gewoon een dictatuur.
quote:Op zondag 9 februari 2014 21:35 schreef destrovel het volgende:
[..]
In Zimbabwe vermoorden ze je omdat je blank bent.
In Noord Korea omdat je familie van een corrupte ambtenaar bent.
In de VS omdat je klokkenluider bent.
In China omdat je corrupt bent.
In India en Pakistan omdat je verkracht bent.
In Iran weer andersom, daar verkrachten ze je omdat je geëxecuteerd wordt.
In Afrika vermoorden ze je omdat je albino bent.
Zoals ik al zei; Rusland is niet perfect. Maar het kan vele, véle malen erger.
Als er een goede president was gekomen nietquote:Op zondag 9 februari 2014 21:36 schreef TwentyFourr het volgende:
[..]
Of iemand anders die zij zwart heeft gemaakt en die het daar niet mee eens is. Bestaan die dankzij Poetin? Die waren er anders ook wel geweest hoor.
Ja, was het allemaal maar zo simpel. Maar om dingen te veranderen moet je eerst de macht hebben. Nu heeft Poetin dit voor een deel gedaan, is hij ineens weer een dictator. Op die manier is het natuurlijk nooit goed.quote:Op zondag 9 februari 2014 21:37 schreef SadPanda het volgende:
[..]
Als er een goede president was gekomen niet
Waarom worden verkiezingen vervalst als hij zo goed is?quote:Op zondag 9 februari 2014 21:39 schreef TwentyFourr het volgende:
[..]
Ja, was het allemaal maar zo simpel. Maar om dingen te veranderen moet je eerst de macht hebben. Nu heeft Poetin dit voor een deel gedaan, is hij ineens weer een dictator. Op die manier is het natuurlijk nooit goed.
Dan doen ze het hier een stuk netter toch? Toch?quote:Op zondag 9 februari 2014 21:41 schreef SadPanda het volgende:
[..]
Waarom worden verkiezingen vervalst als hij zo goed is?
Ja, of denk jij dat verkiezingen in Nederland worden vervalst?quote:Op zondag 9 februari 2014 21:43 schreef hoas het volgende:
[..]
Dan doen ze het hier een stuk netter toch? Toch?
Waar zie je in godsnaam dat ik het goedpraat?quote:Op zondag 9 februari 2014 21:36 schreef SadPanda het volgende:
[..]Dat praat het nog niet goed. Maar waarom is Poetin nou zo tof volgens jou?
Nee dat hoeft niet, hier draaien ze gewoon alle beloftes en toezeggen om, resutaat is hetzelfde.quote:Op zondag 9 februari 2014 21:43 schreef SadPanda het volgende:
[..]
Ja, of denk jij dat verkiezingen in Nederland worden vervalst?
Zo briljant is dat niet, dat kan iedereen bedenken...quote:Op zondag 9 februari 2014 21:43 schreef destrovel het volgende:
[..]
Waar zie je in godsnaam dat ik het goedpraat?
Ik merk op dat er inderdaad nog veel verbetering te boeken valt.
Verder is Putin een briljant politicus. Er is een wet dat je maar 2 termijnen achter elkaar president mag zijn, dus schuift hij voor 1 termijn een marionet naar voren en wordt daarna weer president.
Hij kan in de internationale politiek redelijk goed zijn zin doordrijven zonder dat men er wat van (kan) zeggen.
En ondanks dat hij inderdaad geen perfect leider is is het merendeel van de bevolking blij met hem. Het ongeschoolde deel inderdaad, maar dat is ook de meerderheid. Er is natuurlijk veel verkiezingsfraude, maar er zijn ook enorm veel Russen die oprecht voor Putin stemmen.
En dat is geen propaganda, dat zijn mijn eigen ervaringen toen ik van de zomer met een Russisch schip meevoer.
Uiteraard zijn het wel de lageropgeleiden die voor hem stemmen, maar dat is toch een meerderheid.
Gevolg is wel dat Rusland last heeft van een zogeheten "braindrain". Ken genoeg jonge Russen die in Europa komen studeren.
Nee, het leven hier in Nederland is vele malen beter dan in Rusland.quote:Op zondag 9 februari 2014 21:46 schreef hoas het volgende:
[..]
Nee dat hoeft niet, hier draaien ze gewoon alle beloftes en toezeggen om, resutaat is hetzelfde.
Je moet geen standpunten in andermans handen leggen, dat is niet netjes namelijk. Ik zie dit heel vaak op FOK!, dat mensen bang zijn om hun punten te verdedigen en dan automatisch aan jou de tegenovergestelde visie geven zodat zij deze kunnen aanvallen. Zo werkt discussiëren niet, Spongebosss. Ik vind dit echt heel erg jammer want hier schieten we natuurlijk niets mee op. Voor de vierde keer, ik vind Poetin 'helemaal niet zo goed'. En natuurlijk vind ik het niet goed dat er verkiezingsfraude is. Maar dit heeft niets te maken met het verantwoorden van je punten. Want hier kan je dus blijkbaar geen goed antwoord op geven, dus leg je de tegenovergestelde visie in mijn handen en probeer je deze aan te vallen.quote:Op zondag 9 februari 2014 21:41 schreef SadPanda het volgende:
[..]
Waarom worden verkiezingen vervalst als hij zo goed is?
Waarom zeg je steeds Spongebosss?quote:Op zondag 9 februari 2014 21:49 schreef TwentyFourr het volgende:
[..]
Je moet geen standpunten in andermans handen leggen, dat is niet netjes namelijk. Ik zie dit heel vaak op FOK!, dat mensen bang zijn om hun punten te verdedigen en dan automatisch aan jou de tegenovergestelde visie geven zodat zij deze kunnen aanvallen. Zo werkt discussiëren niet, Spongebosss. Ik vind dit echt heel erg jammer want hier schieten we natuurlijk niets mee op. Voor de vierde keer, ik vind Poetin 'helemaal niet zo goed'. En natuurlijk vind ik het niet goed dat er verkiezingsfraude is. Maar dit heeft niets te maken met het verantwoorden van je punten. Want hier kan je dus blijkbaar geen goed antwoord op geven, dus leg je de tegenovergestelde visie in mijn handen en probeer je deze aan te vallen.
Totaal irrelevant en kinderachtig gedrag. Voortaan even beter opletten, en durf ook eens een keer te zeggen dat je niet gelijk hebt.
Het leven wel. De politiek...tsja.quote:Op zondag 9 februari 2014 21:47 schreef SadPanda het volgende:
[..]
Nee, het leven hier in Nederland is vele malen beter dan in Rusland.
Ik dacht dat je wel zou beseffen dat dat mijn laatste reactie zou zijn. Helaas blijk je wederom niet aan de eisen van competentie te voldoen.quote:Op zondag 9 februari 2014 21:51 schreef SadPanda het volgende:
[..]
Waarom zeg je steeds Spongebosss?
Waarin heb ik niet gelijk dan?
Het ligt meer aan jou dat je je daaraan irriteert, als je daar niet tegen kan kijk je beter geen Nederlands nieuws meer. Veder mogen de mensen hier tenminste vrij stemmen, de bevolking hier is echter of erg tevreden of erg dom dat ze steeds weer op dezelfde partijen stemmen.quote:Op zondag 9 februari 2014 21:52 schreef destrovel het volgende:
[..]
Het leven wel. De politiek...tsja.
Van de politiek in Rusland weet je precies wat je kan verwachten.
Putin doet wat hij zegt. Hier heb je van die dweilen die meegaan met de wind.
Wel JSF, geen JSF. Wel Fyra, geen Fyra. Hypotheekrente aftrek moet weg, moet blijven. Pensioen omhoog naar 66. Nee, 67. Nee, 68. Nee, toch maar 70. Maar dan wel voor iedereen die nu 20 is. En pensioenopbouw gaat omlaag. Meer aardgas, minder aardgas, nee, meer! Nieuw landingsschip voor de marine, we willen investeren! Nee wacht, we verkopen het toch voordat het af is. We verkopen onze tanks aan Indonesië! Nee, aan Finland! We willen meer buitenlandmissies! Minder, nee wacht, we gaan mee naar Mali!
Patriots in Turkije! Geen patriots, te duur! Wel patriots, maar we sturen een rekening!
Waarom maak jij je uberhaupt druk om een land waar je zelf niets mee te maken hebt? Zeker als het in andere landen nog zoveel erger is?quote:Op zondag 9 februari 2014 21:55 schreef SadPanda het volgende:
[..]
Het ligt meer aan jou dat je je daaraan irriteert, als je daar niet tegen kan kijk je beter geen Nederlands nieuws meer. Veder mogen de mensen hier tenminste vrij stemmen, de bevolking hier is echter of erg tevreden of erg dom dat ze steeds weer op dezelfde partijen stemmen.
Ik maak me niet druk om Rusland, ik reageer alleen op useful idiots die Poetin een held vinden.quote:Op zondag 9 februari 2014 21:58 schreef destrovel het volgende:
[..]
Waarom maak jij je uberhaupt druk om een land waar je zelf niets mee te maken hebt? Zeker als het in andere landen nog zoveel erger is?
Een dictator hoeft niet per definitie altijd slecht te zijn.quote:
Poetin is dat wel, en daar zijn de Russen het mee eens.quote:Op zondag 9 februari 2014 22:02 schreef .sfinx het volgende:
[..]
Een dictator hoeft niet per definitie altijd slecht te zijn.
Poetin is honderd keer meer baas dan Rutte, en waarom Rutte? Omdat Wimlex ook niks tevertellen heeft.quote:Op zondag 9 februari 2014 21:59 schreef SadPanda het volgende:
[..]
Ik maak me niet druk om Rusland, ik reageer alleen op useful idiots die Poetin een held vinden.
Televisie: http://rt.com/politics/russian-nazi-rehabilitation-dozhd-461/quote:Op zondag 9 februari 2014 22:03 schreef LMLucky het volgende:
[..]
Over
Het deel over journalisten en televisie
quote:Op zondag 9 februari 2014 22:06 schreef hoas het volgende:
[..]
Poetin is honderd keer meer baas dan Rutte, en waarom Rutte? Omdat Wimlex ook niks tevertellen heeft.
Kijk, dat bedoel ik nou. Je lult maar wat, echt je hebt geen idee.quote:Op zondag 9 februari 2014 22:03 schreef SadPanda het volgende:
[..]
Poetin is dat wel, en daar zijn de Russen het mee eens.
Ik ben de laatste die Putin een held vindt, maar hij speelt er wel slim op in. Wie is hem voorgegaan?quote:Op zondag 9 februari 2014 21:59 schreef SadPanda het volgende:
[..]
Ik maak me niet druk om Rusland, ik reageer alleen op useful idiots die Poetin een held vinden.
Waarom zou ik dat Russisch bureau geloven?quote:Op zondag 9 februari 2014 22:09 schreef TwentyFourr het volgende:
[..]
Kijk, dat bedoel ik nou. Je lult maar wat, echt je hebt geen idee.
http://www.levada.ru/books/obshchestvennoe-mnenie-2012-eng
[ afbeelding ]
Overigens doe ik wel aan bronvermelding, maar dat is natuurlijk niet meer dan logisch.
Dat weet ik allemaal wel, Poetin is inderdaad beter dan Gorbatsjov en Jeltsin maar dat maakt nog niet goed. Hij kreeg officieel 60% en dat is met fraude, zonder zou hij dus een minderheid achter zich hebben.quote:Op zondag 9 februari 2014 22:09 schreef DarkAccountant het volgende:
[..]
Ik ben de laatste die Putin een held vindt, maar hij speelt er wel slim op in. Wie is hem voorgegaan?
Gorbatsjov, die uiteraard de echte held in het hele verhaal was, maar in de ogen van vele Russen Rusland "verkocht" heeft aan de USA.
Jeltsin, een dronken gek die Rusland eigenlijk te schande maakte elke keer toen hij in beeld verscheen.
Geen wonder dat de Russen nu dus Putin stemmen.
Omdat het Levadacentrum internationaal wordt gezien als het meest betrouwbare peilingscentrum van, in en over Rusland. Daarom misschien?quote:Op zondag 9 februari 2014 22:12 schreef SadPanda het volgende:
[..]
Waarom zou ik dat Russisch bureau geloven?
Het is natuurlijk erg makkelijk om elke bron als niet geloofwaardig te beschouwen.quote:Op zondag 9 februari 2014 22:12 schreef SadPanda het volgende:
[..]
Blijf je alles met Hitler pareren? Reductio ad Hitlerum is ook een vorm van ad hominem redeneren, en wordt over het algemeen niet als een heel sterk argument gezienquote:Op zondag 9 februari 2014 22:07 schreef SadPanda het volgende:
[..]Als je zo redeneert was Hitler ook meer baas dan Rutte
Waarom zouden wij eerder een puisterig pubertje op z'n zolderkamer geloven die ongefundeerde getallen rondsmijt, ad hitlerum redeneert en eigenlijk nergens dieper ingaat op argumenten door zijn opponenten ingezet dan een onafhankelijk Russisch onderzoeksbureau?quote:Op zondag 9 februari 2014 22:12 schreef SadPanda het volgende:
[..]
Bij de verkiezingen zaten ze er anders sterk naastquote:Op zondag 9 februari 2014 22:14 schreef TwentyFourr het volgende:
[..]
Omdat het Levadacentrum internationaal wordt gezien als het meest betrouwbare peilingscentrum van, in en over Rusland. Daarom misschien?
Hij zegt dat Poetin een baas is omdat Rutte dat niet is...quote:Op zondag 9 februari 2014 22:15 schreef destrovel het volgende:
[..]
Blijf je alles met Hitler pareren? Reductio ad Hitlerum is ook een vorm van ad hominem redeneren, en wordt over het algemeen niet als een heel sterk argument gezien
Hitler was ook een baas als je puur naar zijn politieke strategie kijkt.quote:Op zondag 9 februari 2014 22:07 schreef SadPanda het volgende:
[..]Als je zo redeneert was Hitler ook meer baas dan Rutte
Poetin kreeg 60% met bewijsbare fraude. Daarmee kan je concluderen dat hij geen steun van de meerderheid heeft.quote:Op zondag 9 februari 2014 22:16 schreef destrovel het volgende:
[..]
Waarom zouden wij eerder een puisterig pubertje op z'n zolderkamer geloven die ongefundeerde getallen rondsmijt, ad hitlerum redeneert en eigenlijk nergens dieper ingaat op argumenten door zijn opponenten ingezet dan een onafhankelijk Russisch onderzoeksbureau?
Omdat ze puur uitgaan van hun testresultaten en niet van fraude dus, dat zou jij toch moeten weten? Of schiet je jezelf nu in je voet?quote:Op zondag 9 februari 2014 22:18 schreef SadPanda het volgende:
[..]
Bij de verkiezingen zaten ze er anders sterk naast
Als het bewijsbaar is, waar is je bewijs dan? Twentyfour geeft ons tenminste een link naar onderzoek. Jij claimt alleen maar de wijsheid in pacht te hebben.quote:Op zondag 9 februari 2014 22:20 schreef SadPanda het volgende:
[..]
Poetin kreeg 60% met bewijsbare fraude. Daarmee kan je concluderen dat hij geen steun van de meerderheid heeft.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |