ik snap überhaupt niet dat malaysia airlines daar gaat vliegen, sws dus ook deels hun schuld.quote:Op vrijdag 18 juli 2014 11:35 schreef Apekoek het volgende:
[..]
Ach ja en als west Europa niet welvarend was geworden hadden de Oekrainers ook niet naar het west Europa gewild. Het neergestorte toestel is de schuld van west Europa zelf, ok ik snap hem we komen er nooit uit.
nee dat wordt wel weg gemoffeldquote:Op zaterdag 19 juli 2014 22:26 schreef Jordi23 het volgende:
[..]
Ik zie mensen alleen maar roeptoeteren maar ik zie geen enkel bewijs.
Rus zeker jij? Walgelijk persoon.quote:Op zaterdag 19 juli 2014 22:26 schreef Jordi23 het volgende:
[..]
Ik zie mensen alleen maar roeptoeteren maar ik zie geen enkel bewijs.
Wie is ze, niet iedereen in oost oekraine is een sepertarist, en dan nog zijn de sepertaristen sepertarist met goed recht gezien op wat voor manier kiev is overgenomen en door wat voor volk, en met wat voor openbare bedoelingen.quote:Op zaterdag 19 juli 2014 23:42 schreef Spongeboss het volgende:
Poetin stelt me diep teleur doordat hij weinig invloed uitoefent op die separatisten. Hij kan ze op zijn minst sommeren te stoppen met dat gebied te plunderen daar die gasten bij Rusland willen horen.
quote:Op zaterdag 19 juli 2014 23:44 schreef harrievankempen het volgende:
[..]
Nee, meer heb je niet te melden he.
quote:
quote:Op zaterdag 19 juli 2014 23:46 schreef harrievankempen het volgende:
[..]
Haha precies wat ik dacht ja.
quote:
Onafhankelijkheid kun je niet zomaar uitroepen en ze willen wel steeds dingen als zwarte dozen naar Rusland sturen, dus duidelijk dat daar hun voorkeur ligt. Ook zouden ze waarschijnlijk wapens krijgen van Rusland.quote:Op zaterdag 19 juli 2014 23:45 schreef BaajGuardian het volgende:
[..]
Wie is ze, niet iedereen in oost oekraine is een sepertarist, en dan nog zijn de sepertaristen sepertarist met goed recht gezien op wat voor manier kiev is overgenomen en door wat voor volk, en met wat voor openbare bedoelingen.
Iig +1 (zogenaamd) voor dat je niet mee doet met de hersendode meute ze 'pro russen' te noemen.
p.s. ze willen niet bij rusland horen ze willen onafhankelijk zijn van kiev.
hij heeft rusland weer sterk gemaakt en de economie daar goed verbeterd. en hij heeft een inval in syrie voorkomenquote:
Niet zomaar, maar wel begrijpelijk in deze zaak, als morgen den haag word overgenomen door ISIs denk ik niet dat friesland daar bij blijft horen. Zo kun je kiev< > oost oekraine ook vergelijken.quote:Op zaterdag 19 juli 2014 23:48 schreef Spongeboss het volgende:
[..]
Onafhankelijkheid kun je niet zomaar uitroepen en ze willen wel steeds dingen als zwarte dozen naar Rusland sturen, dus duidelijk dat daar hun voorkeur ligt. Ook zouden ze waarschijnlijk wapens krijgen van Rusland.
Poetin kan op zijn minst iets zeggen of invloed uitoefenen, want die separatisten moeten het hebben van Rusland of denk je dat als zowel Oekraïne als Rusland tegen ze is, ze onafhankelijkheid kunnen zijn?
Ja maar als Friesland dan een passagiersvliegtuig neer knalt en Duitsland zegt ook niets, en Denemarken blijft stil en alles wat in de buurt ligt. Dan kunnen ze hun gang gaan, Sowieso is ISIS en dit belachelijk, want Oekraïne hoort al veel langer met die regio erbij... Dit is meer zeggen dat het zuiden onafhankelijkheid wilt, omdat ze vroeger bij Spanjaarden horen. En Spanjaarden zouden ons wapens aanleveren we zouden passagiers jet neerknallen en Duitsland etc zou niets tegen ons doen. Ze zouden ons gewoon onze gang laten gaan.quote:Op zaterdag 19 juli 2014 23:49 schreef BaajGuardian het volgende:
[..]
Niet zomaar, maar wel begrijpelijk in deze zaak, als morgen den haag word overgenomen door ISIs denk ik niet dat friesland daar bij blijft horen. Zo kun je kiev< > oost oekraine ook vergelijken.
Ik ga niet meer op je in door je belachelijke conclusie. Goede avond.quote:Op zaterdag 19 juli 2014 23:52 schreef Spongeboss het volgende:
[..]
Ja maar als Friesland dan een passagiersvliegtuig neer knalt en Duitsland zegt ook niets, en Denemarken blijft stil en alles wat in de buurt ligt. Dan kunnen ze hun gang gaan, Sowieso is ISIS en dit belachelijk, want Oekraïne hoort al veel langer met die regio erbij... Dit is meer zeggen dat het zuiden onafhankelijkheid wilt, omdat ze vroeger bij Spanjaarden horen. En Spanjaarden zouden ons wapens aanleveren we zouden passagiers jet neerknallen en Duitsland etc zou niets tegen ons doen. Ze zouden ons gewoon onze gang laten gaan.
Maar goed jij snapt het niet zo geloof ik politiek kwesties.
Nee ISIS die Nederland inneemt en Friesland die er niet bij wilt horen dat is een goed voorbeeld.quote:Op zaterdag 19 juli 2014 23:53 schreef BaajGuardian het volgende:
[..]
Ik ga niet meer op je in door je belachelijke conclusie. Goede avond.
O dus omdat jij denkt dat ik Russisch ben, ben ik automatisch een walgelijk persoon?quote:Op zaterdag 19 juli 2014 23:44 schreef harrievankempen het volgende:
[..]
Rus zeker jij? Walgelijk persoon.
Natuurlijk. Amerika schiet vanuit een gebied in Oekranie in handen van separatisten een commercieel lijnvliegtuig neer.quote:Op zondag 20 juli 2014 00:03 schreef Jordi23 het volgende:
[..]
O dus omdat jij denkt dat ik Russisch ben, ben ik automatisch een walgelijk persoon?
Ik ben gewoon Nederlander hoor, geen dubbelpaspoort etc.
Gaat mij erom dat iedereen maar blindelings gelooft wat de media roept, en alles wat die pro-rusland mongooltjes doen gelijk linken aan Putin. Ik sluit niet uit dat het of Oekraïne of America was die dit heeft gedaan om Europa meer richting America te duwen en weg van Rusland.
Oh wauw, bijzonder dat het westen zijn campagne om Poetin zwart te praten zo goed gelukt is.quote:Op zondag 20 juli 2014 08:46 schreef DuvelDuvel het volgende:
Wat een eng topic is dit eigenlijk. Dat er gewoon mensen zijn die Putin verheerlijken.
Ik vermoed (hoop) dat het voornamelijk pubertjes zijn die hem beoordelen op basis van zijn 'stoere' imago...quote:Op zondag 20 juli 2014 08:46 schreef DuvelDuvel het volgende:
Wat een eng topic is dit eigenlijk. Dat er gewoon mensen zijn die Putin verheerlijken.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |