Ik heb medelijden met de extreme domheid van de mensen daar, ik wens ze verlichting en het ontsnappen van hun negatieve emoties toe.quote:Op zondag 20 juli 2014 16:26 schreef chroestjov het volgende:
http://www.telegraaf.nl/b(...)jd_voor_actie__.html
Als het aan De Telegraaf en haar lezers ligt dan trekt Nederland samen met de VN op korte termijn militair ten strijde om Putin eens de les te gaan lezen.
En dan tegelijkertijd RT beschuldigen van niet objectieve berichtgeving.
Dat was nogal lastig gezien ze net uit een conflict met de afghanen kwamen, dus hadden nu niet bepaald veilige doorgang.quote:Op zondag 20 juli 2014 16:36 schreef zaid het volgende:
het is wel slecht dat poetin de oorlog tegen irak niet heeft tegengehouden
niet door poetin maar door rebellen in oekrainequote:
en we beginnen weer opnieuwquote:
Vraag me trouwens ook af waarom poetin niet meteen tegen die russen in oekraine heeft gezegd dat ze daar wegmoeten of in ieder geval direct de doden opruimen en koelen.... kun je straks de begravenis buiten houden omdat in de kerk de lucht niet te harden isquote:Op zondag 20 juli 2014 16:53 schreef zaid het volgende:
[..]
niet door poetin maar door rebellen in oekraine
Iran Air Flight 655????? zegt je dat genoeg???
rusland heeft gewoon gezegd dat er onafhankelijk onderzoek moet komenquote:Op zondag 20 juli 2014 16:56 schreef -GTR2- het volgende:
[..]
Vraag me trouwens ook af waarom poetin niet meteen tegen die russen in oekraine heeft gezegd dat ze daar wegmoeten of in ieder geval direct de doden opruimen en koelen.... kun je straks de begravenis buiten houden omdat in de kerk de lucht niet te harden is
Alexander deed dat ook met vreugde, het is ook een degelijke vent.. zou een gek die vliegtuigen uit de lucht schiet zijn bloed eigen dochter in nederland laten? Alles wijst er gewoon op dat dit pure demonizatie van de beste man is. Hij heeft niks dan manen tot kalmte en vrede gesproken sinds snowden, amerika aan de andere kant, en de eu.. met hun tentakels tot de ellebogen in libië, syrië en nu dus de oekraïnen.. Poetin heeft al jaren een ECHTE nobelprijs voor de vrede (niet die misplaatste voor drone-bama) tegoed, maar word nu door mensen gezien als een tweede hitler die luid schaterlachend een vliegtuig vol vakantiegangers uit de lucht schiet en dan schijt heeft aan gevolgen omdat hij toch een oliepijplijn heeft oid neergezet.quote:Op zondag 20 juli 2014 17:17 schreef Bozepiemel het volgende:
Poetin is gewoon een degelijke vent. Zou ik best een biertje mee kunnen drinken.
Waar baseer je op dat ik niet voor mezelf zou kunnen denken.quote:Op zondag 20 juli 2014 14:15 schreef marinasaveska het volgende:
[..]
Oh wauw, bijzonder dat het westen zijn campagne om Poetin zwart te praten zo goed gelukt is.
Mensen denken al dat hij een hitler is.![]()
![]()
Lijkt me erg vervelend niet voor jezelf kunnen denken!
Dat doe ik dus welquote:Op zondag 20 juli 2014 18:14 schreef DuvelDuvel het volgende:
Je kan dus niet ontkennen dat Putin geen schuld heeft aan dit ongeluk.
Servisch?quote:
Komt in de buurt, Macedonisch.quote:
Bijna goedquote:
je bent zelf domquote:Op zondag 20 juli 2014 19:35 schreef DuvelDuvel het volgende:
[..]
Goed van je kind. Je loopt met je eigen domheid te koop.
Ik heb lekker geen zin in een discussie met jouquote:Op zondag 20 juli 2014 19:35 schreef DuvelDuvel het volgende:
Goed van je kind. Je loopt met je eigen domheid te koop.
quote:Op zondag 20 juli 2014 08:46 schreef DuvelDuvel het volgende:
Wat een eng topic is dit eigenlijk. Dat er gewoon mensen zijn die Putin verheerlijken.
Oh ik snap het wel, maar het verbaast me nogsteeds.quote:Op zondag 20 juli 2014 20:25 schreef VeX- het volgende:
Er worden echt vieze spelletjes gespeeld om de beschieting op Poetin te pinnen.
Snap echt niet dat mensen nog zo slaafs alles geloven wat de gevestigde media je wijsmaken.
Ja want dat is precies wat er is gebeurd.quote:Op zondag 20 juli 2014 19:48 schreef zaid het volgende:
[..]
je bent zelf dom
als nederland wapens verkoopt is het ook niet verantwoordelijk voor wat er mee gebeurt
Nogmaals dit heeft niks met geloven te maken maar met feiten.quote:Op zondag 20 juli 2014 20:25 schreef VeX- het volgende:
Er worden echt vieze spelletjes gespeeld om de beschieting op Poetin te pinnen.
Snap echt niet dat mensen nog zo slaafs alles geloven wat de gevestigde media je wijsmaken.
quote:Op maandag 21 juli 2014 00:49 schreef DuvelDuvel het volgende:
Nederland heeft uitstekende onafhankelijke onderzoeksjournalisten die je de kans geven je mening te baseren op feiten
jaquote:Op maandag 21 juli 2014 00:47 schreef DuvelDuvel het volgende:
[..]
Ja want dat is precies wat er is gebeurd.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |