Nee, dat kan je niet. Je kan alleen concluderen dat er 60% op hem heeft gestemd, met een x-aantal % aan fraude.quote:Op zondag 9 februari 2014 22:20 schreef SadPanda het volgende:
[..]
Poetin kreeg 60% met bewijsbare fraude. Daarmee kan je concluderen dat hij geen steun van de meerderheid heeft.
Bedankt voor het bevestigen dat je een troll bentquote:Op zondag 9 februari 2014 22:21 schreef TwentyFourr het volgende:
[..]
Omdat ze puur uitgaan van hun testresultaten en niet van fraude dus, dat zou jij toch moeten weten? Of schiet je jezelf nu in je voet?
Bewijs dat 10% of meer fraude is?quote:Op zondag 9 februari 2014 22:20 schreef SadPanda het volgende:
[..]
Poetin kreeg 60% met bewijsbare fraude. Daarmee kan je concluderen dat hij geen steun van de meerderheid heeft.
Zo kreeg, volgens de officiële uitslag, Poetin in de Kaukasusregio 99,76% van de stemmen.[1]quote:Op zondag 9 februari 2014 22:21 schreef destrovel het volgende:
[..]
Als het bewijsbaar is, waar is je bewijs dan? Twentyfour geeft ons tenminste een link naar onderzoek. Jij claimt alleen maar de wijsheid in pacht te hebben.
quote:Op zondag 9 februari 2014 22:23 schreef SadPanda het volgende:
[..]
Bedankt voor het bevestigen dat je een troll bent
Dat is nog steeds geen bewijs ?quote:Op zondag 9 februari 2014 22:24 schreef SadPanda het volgende:
[..]
Zo kreeg, volgens de officiële uitslag, Poetin in de Kaukasusregio 99,76% van de stemmen.[1]
http://nl.m.wikipedia.org(...)ntsverkiezingen_2012
Je weet waar ik op doel, dus dom reageren hoeft niet.quote:
Dat Poetin 99% krijgt is geen bewijs van fraude?quote:Op zondag 9 februari 2014 22:27 schreef Drolflap het volgende:
[..]
Je weet waar ik op doel, dus dom reageren hoeft niet.
De leiders in de Kaukasus zijn daar door Poetin neergezet na het optreden van het Russische leger in de Tweede Tsjetsjeense oorlog. Vind je het gek dat die frauderen om in hun ogen aan Poetin te laten zien dat ze goede leiders zijn waar de Russische staat zich geen zorgen over hoeft te maken?quote:Op zondag 9 februari 2014 22:28 schreef SadPanda het volgende:
[..]
Dat Poetin 99% krijgt is geen bewijs van fraude?
Als een geldstuk 20 keer achter elkaar op kop landt. Mag je dan gelijk concluderen dat de kans op kop/munt niet beide 50% is?quote:Op zondag 9 februari 2014 22:28 schreef SadPanda het volgende:
[..]
Dat Poetin 99% krijgt is geen bewijs van fraude?
Conclusie: je bent aan het trollenquote:Op zondag 9 februari 2014 22:31 schreef Drolflap het volgende:
[..]
Als een geldstuk 20 keer achter elkaar op kop landt. Mag je dan gelijk concluderen dat de kans op kop/munt niet beide 50% is?
Ook in de andere regio's zijn er duizenden gevallen van fraude.quote:Op zondag 9 februari 2014 22:31 schreef TwentyFourr het volgende:
[..]
De leiders in de Kaukasus zijn daar door Poetin neergezet na het optreden van het Russische leger in de Tweede Tsjetsjeense oorlog. Vind je het gek dat die frauderen om in hun ogen aan Poetin te laten zien dat ze goede leiders zijn waar de Russische staat zich geen zorgen over hoeft te maken?
Ik heb je dit op pagina 3 al uitgelegd, beetje jammer dat je dit nog steeds niet accepteert aangezien je toen al zei 'je hebt gelijk'.
Nee, die 99% is geen concreet bewijs.quote:Op zondag 9 februari 2014 22:32 schreef SadPanda het volgende:
[..]
Conclusie: je bent aan het trollen
quote:Op zondag 9 februari 2014 22:34 schreef Drolflap het volgende:
[..]
Nee, die 99% is geen concreet bewijs.
Je kan zo reageren, maar concreet bewijs is het niet.quote:
quote:
Dat klopt en dat zeg ik ook, maar dat krijg jij niet in die bolle kop van je.quote:Op zondag 9 februari 2014 22:34 schreef SadPanda het volgende:
[..]
Ook in de andere regio's zijn er duizenden gevallen van fraude.
Wat is dan je punt?quote:Op zondag 9 februari 2014 22:36 schreef TwentyFourr het volgende:
[..]
[..]
Dat klopt en dat zeg ik ook, maar dat krijg jij niet in die bolle kop van je.
Lekker boeiend of concreet is, het is gewoon bewijsquote:Op zondag 9 februari 2014 22:36 schreef Drolflap het volgende:
[..]
Je kan zo reageren, maar concreet bewijs is het niet.
Dom volk
Ik zal niet beweren dat er geen spraken is van fraude, alleen het bewijs dat je aandraagt is gewoon niet afdoende.quote:Op zondag 9 februari 2014 22:38 schreef SadPanda het volgende:
[..]
Lekker boeiend of concreet is, het is gewoon bewijs
Er waren bij de laatste tweedekamerverkiezingen in Nederland regio's met een opkomst van 108%.quote:
quote:Op zondag 9 februari 2014 22:40 schreef destrovel het volgende:
[..]
Er waren bij de laatste tweedekamerverkiezingen in Nederland regio's met een opkomst van 108%.
Volgens jouw redenatie is daar nu dus ook gefraudeerd, want dat is wel héél erg onwaarschijnlijk.
Toch?
Als je op Google fraud russia zoekt zie je genoeg bewijsquote:Op zondag 9 februari 2014 22:39 schreef Drolflap het volgende:
[..]
Ik zal niet beweren dat er geen spraken is van fraude, alleen het bewijs dat je aandraagt is gewoon niet afdoende.
Dan moet je die aandragen in plaats van je 99,6%quote:Op zondag 9 februari 2014 22:43 schreef SadPanda het volgende:
[..]
Als je op Google fraud russia zoekt zie je genoeg bewijs
Dat is net zo goed bewijsquote:Op zondag 9 februari 2014 22:46 schreef Drolflap het volgende:
[..]
Dan moet je die aandragen in plaats van je 99,6%
Dat gaat over de opkomst..quote:Op zondag 9 februari 2014 22:45 schreef destrovel het volgende:
[..]
Jammer, niet verzonnen:
NRC: Opkomst in dorp Marle 108 procent
quote:
Daar had ik het ook over poppetje van mequote:Op zondag 9 februari 2014 22:40 schreef destrovel het volgende:
[..]
Er waren bij de laatste tweedekamerverkiezingen in Nederland regio's met een opkomst van 108%.
Volgens jouw redenatie is daar nu dus ook gefraudeerd, want dat is wel héél erg onwaarschijnlijk.
Toch?
Nee het is cum hoc ergo propter hoc.quote:
Dan heeft dus geen enkele relevantie met dit topicquote:Op zondag 9 februari 2014 22:50 schreef destrovel het volgende:
[..]
[..]
Daar had ik het ook over poppetje van me
Leuke trollpost, dat welquote:Op zondag 9 februari 2014 23:11 schreef SebbeSwensje het volgende:
Mensen die niet zien dat Sadpanda keihard aan het trollen is
Ja en als ik op Google zoek 'Hitler is still alive' zie ik ook genoeg 'bewijs'quote:Op zondag 9 februari 2014 22:43 schreef SadPanda het volgende:
[..]
Als je op Google fraud russia zoekt zie je genoeg bewijs
quote:Op zondag 9 februari 2014 23:24 schreef vigen98 het volgende:
[..]
Ja en als ik op Google zoek 'Hitler is still alive' zie ik ook genoeg 'bewijs'
Gast, wat heb jij? Het lijkt wel of je verblindt bent door haat tegen Rusland. Als een christelijk iemand in Saudi-Arabië wordt geëxecuteerd wegens het dragen van een kruis of het meenemen van een bijbel hoor ik jou nauwelijks! Ik hoop zo erg dat jij verbannen wordt, want van zulke mensen zoals jou krijgt Nederland maar een kut reputatie
Nou, gewetenloze dictator... die Nederlandse Greenpeace-activisten zijn inmiddels ook weer thuis. Ze hadden alleen hartverscheurende klachten over het voedsel in de gevangenis.quote:Op zondag 9 februari 2014 22:16 schreef falling_away het volgende:
terechte klacht.. hij zingt zelfs een Amerikaanse klassieker. Maakt verder niks uit dat hij een gewetenloze dictator is
Denken dat iemand Putin ergens toe kan dwingen...quote:Op zondag 9 februari 2014 20:53 schreef DeLachendeVierde het volgende:
Denken dat hij dit vrijwillig doet
Het opsluiten van Greenpeace activisten is dan ook niet bepaald het ergste wat zijn regime gedaan heeft.quote:Op maandag 10 februari 2014 09:45 schreef DarkAccountant het volgende:
[..]
Nou, gewetenloze dictator... die Nederlandse Greenpeace-activisten zijn inmiddels ook weer thuis. Ze hadden alleen hartverscheurende klachten over het voedsel in de gevangenis.
Die schoftige cipiers gaven ze zeker geen macro-biotisch, biologisch geteeld eten met een 5-sterren "plantenwelzijn" ecokeur?quote:Op maandag 10 februari 2014 09:45 schreef DarkAccountant het volgende:
[..]
Nou, gewetenloze dictator... die Nederlandse Greenpeace-activisten zijn inmiddels ook weer thuis. Ze hadden alleen hartverscheurende klachten over het voedsel in de gevangenis.
Topic is 5 maanden oud. Wie heeft jou in je kontje genomen?quote:Op vrijdag 18 juli 2014 05:11 schreef Apekoek het volgende:
[..]
Wil jij aub even keihard doodvallen? Houd aub je bek
Wil jij ook ff je bek houden? Hoe durf je lafbek!quote:Op vrijdag 18 juli 2014 05:13 schreef LompeWorst het volgende:
[..]
Topic is 5 maanden oud. Wie heeft jou in je kontje genomen?
jij wijst nu toch ook je vinger naar putin, hypocriete zak.quote:Op vrijdag 18 juli 2014 05:23 schreef Apekoek het volgende:
Het gaat er gewoon om dat ik de verheerlijking van Putin de laatste jaren meer dan zat was, altijd dat gekanker op obama maar ondertussen putin de hemel in prijzen. Jammer dat er weer een laf ongeluk voor nodig is omdat eens in een ander daglicht te stellen, ben diep teleurgesteld.
En het enige wat putin doet is met zijn vingertje naar de ander wijzen zoals altijd, ja man wat een ontzettende held, val toch dood mensen!
The butthurt is strong is this one.quote:Op vrijdag 18 juli 2014 05:23 schreef Apekoek het volgende:
Het gaat er gewoon om dat ik de verheerlijking van Putin de laatste jaren meer dan zat was, altijd dat gekanker op obama maar ondertussen putin de hemel in prijzen. Jammer dat er weer een laf ongeluk voor nodig is omdat eens in een ander daglicht te stellen, ben diep teleurgesteld.
En het enige wat putin doet is met zijn vingertje naar de ander wijzen zoals altijd, ja man wat een ontzettende held, val toch dood mensen!
Vertel, jij vind het in de hemel prijzen van Putin wel ok?quote:Op vrijdag 18 juli 2014 08:39 schreef wise het volgende:
[..]
jij wijst nu toch ook je vinger naar putin, hypocriete zak.
Ga jij lekker chillen met je Bandera matties danquote:Op vrijdag 18 juli 2014 05:23 schreef Apekoek het volgende:
Als de West-Oekraïners niet zo graag een gratis ticket naar werk in West-Europa hadden willen hebben en gewoon een jaartje hadden gewacht tot de volgende democratische verkiezingen in plaats van het in de fik steken van hun eigen steden en het plegen van een laffe coup om een regering te gaan vormen met onder andere Joden- en Russenvervolger Bandera fanboys en Nazi verheerlijkers om vervolgens discriminerende maatregelen te nemen tegen de, rijkere, Russischtalige bevolking dan was deze shit ook niet gebeurd...quote:Op vrijdag 18 juli 2014 10:23 schreef Apekoek het volgende:
[..]
Vertel, jij vind het in de hemel prijzen van Putin wel ok?
En als Rusland überhaupt niet was begonnen met grond te claimen in Ukraine, dan was het toestel van malaysia toch niet uit de lucht gehaald?
Maar verklaar je nader als ik er naast zit.
Ach ja en als west Europa niet welvarend was geworden hadden de Oekrainers ook niet naar het west Europa gewild. Het neergestorte toestel is de schuld van west Europa zelf, ok ik snap hem we komen er nooit uit.quote:Op vrijdag 18 juli 2014 10:46 schreef IPA35 het volgende:
[..]
Als de West-Oekraïners niet zo graag een gratis ticket naar werk in West-Europa hadden willen hebben en gewoon een jaartje hadden gewacht tot de volgende democratische verkiezingen in plaats van het in de fik steken van hun eigen steden en het plegen van een laffe coup om een regering te gaan vormen met onder andere Joden- en Russenvervolger Bandera fanboys en Nazi verheerlijkers om vervolgens discriminerende maatregelen te nemen tegen de, rijkere, Russischtalige bevolking dan was deze shit ook niet gebeurd...
Als God de aarde niet had gemaakt waren er ook geen mensen die elkaar kunnen neerschieten en vliegtuigen die kunnen neerstorten. HET IS DE SCHULD VAN GOD!!!!quote:Op vrijdag 18 juli 2014 11:35 schreef Apekoek het volgende:
[..]
Ach ja en als west Europa niet welvarend was geworden hadden de Oekrainers ook niet naar het west Europa gewild. Het neergestorte toestel is de schuld van west Europa zelf, ok ik snap hem we komen er nooit uit.
Amenquote:Op vrijdag 18 juli 2014 11:43 schreef roodborst het volgende:
[..]
Als God de aarde niet had gemaakt waren er ook geen mensen die elkaar kunnen neerschieten en vliegtuigen die kunnen neerstorten. HET IS DE SCHULD VAN GOD!!!!
Waar was je precies toen dit topic nog leefde?quote:Op vrijdag 18 juli 2014 05:23 schreef Apekoek het volgende:
quote:Op vrijdag 18 juli 2014 05:11 schreef Apekoek het volgende:
[..]
Wil jij aub even keihard doodvallen? Houd aub je bek
Ach er waren door de jaren heen zo veel topics over deze beste demagoog, daar waar ik wel in heb gereageerd. Maar daar gaat het niet eens om, het gaat om de verheerlijking van deze man die door de jaren heeft plaats gevonden. Hetgeen ik ten zeerste betreur, daar mag ik volgens mij het recht toe hebben.quote:Op vrijdag 18 juli 2014 19:10 schreef destrovel het volgende:
[..]
Waar was je precies toen dit topic nog leefde?
Juist ja. Wie is er nu hypocriet?
Graag links naar deze topics met jouw reactiesquote:Op vrijdag 18 juli 2014 19:22 schreef Apekoek het volgende:
[..]
Ach er waren door de jaren heen zo veel topics over deze beste demagoog, daar waar ik wel in heb gereageerd. Maar daar gaat het niet eens om, het gaat om de verheerlijking van deze man die door de jaren heeft plaats gevonden. Hetgeen ik ten zeerste betreur, daar mag ik volgens mij het recht toe hebben.
Niet om hitler goed te praten, maar hij heeft wel voor de autobahn gezorgdquote:Op vrijdag 18 juli 2014 19:39 schreef FFlorus het volgende:
![]()
Zijn zeker die mensen die Assad, Gaddafi, Saddam, Pol Pot, Mao, Stalin and Hitler ook een 'bazen' vonden.
Maar naar aanleiding van de vliegramp besloot je maar eens oude topics op te zoeken?quote:Op vrijdag 18 juli 2014 19:22 schreef Apekoek het volgende:
[..]
Ach er waren door de jaren heen zo veel topics over deze beste demagoog, daar waar ik wel in heb gereageerd. Maar daar gaat het niet eens om, het gaat om de verheerlijking van deze man die door de jaren heeft plaats gevonden. Hetgeen ik ten zeerste betreur, daar mag ik volgens mij het recht toe hebben.
Goede post.quote:Op vrijdag 18 juli 2014 10:46 schreef IPA35 het volgende:
[..]
Als de West-Oekraïners niet zo graag een gratis ticket naar werk in West-Europa hadden willen hebben en gewoon een jaartje hadden gewacht tot de volgende democratische verkiezingen in plaats van het in de fik steken van hun eigen steden en het plegen van een laffe coup om een regering te gaan vormen met onder andere Joden- en Russenvervolger Bandera fanboys en Nazi verheerlijkers om vervolgens discriminerende maatregelen te nemen tegen de, rijkere, Russischtalige bevolking dan was deze shit ook niet gebeurd...
Assad en Gadaffi haten.quote:Op vrijdag 18 juli 2014 19:39 schreef FFlorus het volgende:
![]()
Zijn zeker die mensen die Assad, Gaddafi, Saddam, Pol Pot, Mao, Stalin en Hitler ook 'bazen' vonden.
quote:Op vrijdag 18 juli 2014 19:39 schreef FFlorus het volgende:
![]()
Zijn zeker die mensen die Assad, Gaddafi, Saddam, Pol Pot, Mao, Stalin en Hitler ook 'bazen' voinden.
Ben je geassasineerd en is je account overgenomen?quote:Op zondag 9 februari 2014 21:04 schreef SadPanda het volgende:
[..]
Er is geen enkele reden waarom een dictator als Poetin respect verdient.
Ik vind dit verfrissend, eindelijk weer eens een post door iemand met hersenen op fok te lezen.quote:Op vrijdag 18 juli 2014 10:46 schreef IPA35 het volgende:
[..]
Ghadaffi was een held, hem bij saddam pol pot mao stalin en hitler in het rijtje zetten...quote:Op vrijdag 18 juli 2014 19:39 schreef FFlorus het volgende:
![]()
Zijn zeker die mensen die Assad, Gaddafi, Saddam, Pol Pot, Mao, Stalin en Hitler ook 'bazen' vonden.
Een man die ik weet niet hoeveel vrouwen en kinderen seksueel heeft misbruikt.quote:Op zaterdag 19 juli 2014 12:23 schreef BaajGuardian het volgende:
[..]
Ghadaffi was een held, hem bij saddam pol pot mao stalin en hitler in het rijtje zetten...
Nooit bewijs voor gegeven, demonizatie.quote:Op zaterdag 19 juli 2014 12:27 schreef FFlorus het volgende:
[..]
Een man die ik weet niet hoeveel vrouwen en kinderen seksueel heeft misbruikt.![]()
quote:Op zaterdag 19 juli 2014 12:26 schreef wickedmen het volgende:
Mensen die Poetin baas vinden nadat hij 250 Nederlanders heeft afgeschoten.
Landverraders/NSB'ers.
Verrekte graftak.quote:Op zaterdag 19 juli 2014 21:59 schreef KingRoland het volgende:
zo hé, mijn topic die een kick krijgt.
tof gebaar weer
edit: zo lang geleden alweer..
Dit.quote:Op zaterdag 19 juli 2014 12:26 schreef wickedmen het volgende:
Mensen die Poetin baas vinden nadat hij 250 Nederlanders heeft afgeschoten.
Landverraders/NSB'ers.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |