https://www.bitsim.net/quote:If you want to give Bitcoin a try for the first time or want somewhere to test out your trading strategies then we've made this site for you. There's no real money involved at all. Here you can buy and sell Bitcoin in the same way that you would on real exchanges. We have functionality for MtGox and Bitstamp with plans to add in more exchanges if there is enough interest. Using this site is 100% free with no plans to change that. Feedback is greatly appreciated!
quote:Op vrijdag 31 januari 2014 00:22 schreef roislecxe het volgende:
[..]
Disclaimer: Alle uitspraken gedaan door mij, of door mogelijk anderen die op mijn account zitten kunnen niet worden gewaarborgd. Rois is geen Jomanda die ziet hoe het er de komende week uit zal zien en kan derhalve niet aansprakelijk gesteld worden voor geleden schade.
GMTA?quote:Op dinsdag 4 februari 2014 00:52 schreef roislecxe het volgende:
Ik postte ook door het slotje![]()
En ik had bijna dezelfde titel in gedachte
Ging wel iets te snel eigenlijkquote:Op dinsdag 4 februari 2014 00:53 schreef roislecxe het volgende:
[..]
Vanmiddag zaten we na deze tijd al op post 80 ofzo
Is dat record er nog aangegaan?quote:Op dinsdag 4 februari 2014 00:53 schreef roislecxe het volgende:
[..]
Vanmiddag zaten we na deze tijd al op post 80 ofzo
Jup. En een paar personal records denkquote:Op dinsdag 4 februari 2014 00:56 schreef edcetera het volgende:
[..]
Solo-record van toto draait het op uit
Gelukkig niet aan begonnenquote:Op dinsdag 4 februari 2014 00:59 schreef roislecxe het volgende:
Worden er nog koekjes geklikt trouwens?
Draait al 2 weken op de achtergrond mee.quote:Op dinsdag 4 februari 2014 01:08 schreef edcetera het volgende:
[..]
Je speelt nog steeds dat RSI-spel
Maar wat kun je er nu mee?quote:Op dinsdag 4 februari 2014 01:09 schreef roislecxe het volgende:
[..]
Draait al 2 weken op de achtergrond mee.
Ik ga zo ook eens een het laatste peuk ritueel, dan ben ik morgen tenminste op een acceptabele tijd uit bedquote:Op dinsdag 4 februari 2014 01:15 schreef edcetera het volgende:
Max zit waarschijnlijk nog vol met ideeen. Ik ben aan mijn laatste peuk-ritueel toe, dus aan mij heb je niks meer
Vakantie?quote:Op dinsdag 4 februari 2014 01:17 schreef Maxbet het volgende:
[..]
Ik ga zo ook eens een het laatste peuk ritueel, dan ben ik morgen tenminste op een acceptabele tijd uit bed
Gewoon doen als Stryder, nooit werken en de hele wereld overreizen op een of andere manier.quote:Op dinsdag 4 februari 2014 01:21 schreef Maxbet het volgende:
[..]
Een van de weinige voordelen van mijn belachelijke werkschema
Plan Bquote:Op dinsdag 4 februari 2014 01:22 schreef roislecxe het volgende:
[..]
Gewoon doen als Stryder, nooit werken en de hele wereld overreizen op een of andere manier.
We zitten niet allemaal in dezelfde postitie en moeten nu hard werken/studeren en sparen via onze altmuntjes om in zijn positie te komen.quote:Op dinsdag 4 februari 2014 01:22 schreef roislecxe het volgende:
[..]
Gewoon doen als Stryder, nooit werken en de hele wereld overreizen op een of andere manier.
quote:Op dinsdag 4 februari 2014 01:26 schreef edcetera het volgende:
[..]
Life is soms Rotterdam Centraal van achteren
Tja, je moet in het leven soms gewoon je kansen pakken he Maxquote:
Niemand wou naar Rotterdam Centraal komenquote:Op dinsdag 4 februari 2014 01:29 schreef edcetera het volgende:
[..]
Tja, je moet in het leven soms gewoon je kansen pakken he Max
Daar wil je nog niet dood geboren worden.quote:Op dinsdag 4 februari 2014 01:29 schreef Maxbet het volgende:
[..]
Niemand wou naar Rotterdam Centraal komen
Toto ookquote:Op dinsdag 4 februari 2014 01:31 schreef roislecxe het volgende:
Nietsnut was een mooie voorzet trouwens![]()
Dan komt driekwart niet aan / veel te laatquote:Op dinsdag 4 februari 2014 01:33 schreef edcetera het volgende:
[..]
Ik zie binnenkort een echte NS-meet komen
Ach, je komt altijd wel thuis met de trein, alleen je weet niet hoe en wanneerquote:Op dinsdag 4 februari 2014 01:33 schreef Maxbet het volgende:
[..]
Te laat en eigenlijk niet waar je moet zijn?
En met wie.quote:Op dinsdag 4 februari 2014 01:35 schreef edcetera het volgende:
[..]
Ach, je komt altijd wel thuis met de trein, alleen je weet niet hoe en wanneer
En dan zit ik dus alweer over de 100 posts voordat ik naar bed gaquote:Aantal posts voor Maxbet voor vandaag tot nu toe: 98
Ik ben nog heul niet moequote:Op dinsdag 4 februari 2014 01:35 schreef Maxbet het volgende:
Ik ben er wel klaar mee voor vandaag, nog die laatste sigaret roken en dan ben ik er weg van
Mja kan ook wel... De metro is het in ieder geval niet.quote:Op dinsdag 4 februari 2014 01:36 schreef Maxbet het volgende:
[..]
Dat is niet de trein waar jij aan denkt maar de kroeg
quote:
Ik ook niet eigenlijk, maar ik ken mezelf, anders zit ik hier om 7 uur morgenvroeg nog en hebben we allebei 500 posts in MENquote:Op dinsdag 4 februari 2014 01:36 schreef roislecxe het volgende:
Aantal posts voor roislecxe voor vandaag tot nu toe: 105
Nou, nou, wat en respect: Klaar ZIJN met mijquote:Op dinsdag 4 februari 2014 01:35 schreef Maxbet het volgende:
Ik ben er wel klaar mee voor vandaag, nog die laatste sigaret roken en dan ben ik er weg van
quote:Op dinsdag 4 februari 2014 01:37 schreef Maxbet het volgende:
[..]
[..]
Ik ook niet eigenlijk, maar ik ken mezelf, anders zit ik hier om 7 uur morgenvroeg nog en hebben we allebei 500 posts in MEN
Ach gossie, wil je een aai over de bol voordat ik naar bed ga?quote:Op dinsdag 4 februari 2014 01:37 schreef edcetera het volgende:
[..]
Nou, nou, wat en respect: Klaar ZIJN met mij![]()
Je wordt bedankt!
Houtdoef
Hey Katinka, niet zo op je teentjes getrapt.quote:Op dinsdag 4 februari 2014 01:37 schreef edcetera het volgende:
[..]
Nou, nou, wat en respect: Klaar ZIJN met mij![]()
Je wordt bedankt!
Houtdoef
Je valt niet op gekleurde medereizigers met een Rotterdams formaat (geen woorden, maar daden)quote:Op dinsdag 4 februari 2014 01:37 schreef roislecxe het volgende:
[..]
Mja kan ook wel... De metro is het in ieder geval niet.
Daar val ik inderdaad niet opquote:Op dinsdag 4 februari 2014 01:40 schreef edcetera het volgende:
[..]
Je valt niet op gekleurde medereizigers met een Rotterdams formaat (geen woorden, maar daden)
Herkenbaar en mijn peuk zegt al 10 min; Donder toch op naar je nestquote:Op dinsdag 4 februari 2014 01:37 schreef Maxbet het volgende:
[..]
[..]
Ik ook niet eigenlijk, maar ik ken mezelf, anders zit ik hier om 7 uur morgenvroeg nog en hebben we allebei 500 posts in MEN
Ook dat, helaas nu even niet de middelen voor om een nieuwe te kopenquote:
Nee, op zijn minst een kustje, Max:quote:Op dinsdag 4 februari 2014 01:38 schreef Maxbet het volgende:
[..]
Ach gossie, wil je een aai over de bol voordat ik naar bed ga?
Als Doge deze daling een beetje doorzet ga ik bijkopen komende weekquote:Op dinsdag 4 februari 2014 01:44 schreef roislecxe het volgende:
Zeg, ik denk zo he. Morgen NMC onder de 5. Overmorgen PPC onder de 5.
Kunnen we weer inslaan
Op hoeveel is het plan? 120 ofzo?quote:Op dinsdag 4 februari 2014 01:45 schreef Maxbet het volgende:
[..]
Als Doge deze daling een beetje doorzet ga ik bijkopen komende week
Geen vast plan, zie wel waar het uitkomt.quote:Op dinsdag 4 februari 2014 01:46 schreef roislecxe het volgende:
[..]
Op hoeveel is het plan? 120 ofzo?
Raincheck?quote:Op dinsdag 4 februari 2014 01:45 schreef edcetera het volgende:
[..]
Nee, op zijn minst een kustje, Max:
Is toch het minste, wat ik kan vragen
0quote:Op dinsdag 4 februari 2014 01:46 schreef Maxbet het volgende:
[..]
Geen vast plan, zie wel waar het uitkomt.
Oh dat vind ik liefquote:Op dinsdag 4 februari 2014 01:48 schreef edcetera het volgende:
[..]
Ik zal zo nog een spoedgebedje doen vor jou
Alles op btc-e zit bij mij nu ook in dollards, ik zal bidden voor ons beide. Ziet er nog niet best uit voor de komende tijdquote:Op dinsdag 4 februari 2014 01:49 schreef roislecxe het volgende:
[..]
Oh dat vind ik lief![]()
Kun je er een crashgebedje van maken? Heb nog wel 12 NMC ofzo, maar zit grootste deel fiat, dus t mag inzakken
Vind het wel een beetjequote:Op dinsdag 4 februari 2014 01:50 schreef Maxbet het volgende:
Weet je wat het met Doge is, die community is echt leuk, en erg vrijgevend. Dus ik heb Doge niet echt om geld mee te verdienen, maar het is vooral grappig en leuk tussen alle serieuze zaken over Bitcoin. Daarom ben ik er ook zo makkelijk mee om wat weg te geven. En het is een mooie afwisseling voor alle serieuze stukken die ik lees over Bitcoin.
True!quote:Op dinsdag 4 februari 2014 01:50 schreef Maxbet het volgende:
Weet je wat het met Doge is, die community is echt leuk, en erg vrijgevend. Dus ik heb Doge niet echt om geld mee te verdienen, maar het is vooral grappig en leuk tussen alle serieuze zaken over Bitcoin. Daarom ben ik er ook zo makkelijk mee om wat weg te geven. En het is een mooie afwisseling voor alle serieuze stukken die ik lees over Bitcoin.
quote:Op dinsdag 4 februari 2014 01:52 schreef edcetera het volgende:
[..]
Alles op btc-e zit bij mij nu ook in dollards, ik zal bidden voor ons beide. Ziet er nog niet best uit voor de komende tijd
Ach ja, kan me voorstellen dat het een beetje gaat vervelen op den duur als je alleen de plaatjes voorbij ziet komen, voor mij is het vooral een welkome afwisselingquote:Op dinsdag 4 februari 2014 01:52 schreef roislecxe het volgende:
[..]
Vind het wel een beetjeworden inmiddels met dat stomme beest in een ruimtepak en 500 andere plaatjes
Maar goed, origineel is het nog steeds want het is voor zover ik weet nog niet echt overgenomen door een andere coin
Ik heb ook eerst ge-MNCed en toen overgestapt op PPC, met en beetje geluk kleinwinstje gehaald, maar de markt is nu zo stabiel , dat ik zelfs niet meer in BTC-e coins stap op dit momentquote:Op dinsdag 4 februari 2014 01:53 schreef roislecxe het volgende:
[..]Voorlopig weinig kopen.
Maar ben niet ontevreden met vorige week. Alles mooi laag in kunnen kopen en hoog weggedaan, niet op de top, maar toch elke PPC/NMC rondom een punt hoger.
Blijft een mooi contrast om te zien, hier klaagt men al een paar weken dat alles te stabiel is en in de reguliere media gaat het telkens over de volatiliteit.quote:Op dinsdag 4 februari 2014 01:57 schreef edcetera het volgende:
[..]
Ik heb ook eerst ge-MNCed en toen overgestapt op PPC, met en beetje geluk kleinwinstje gehaald, maar de markt is nu zo stabiel , dat ik zelfs niet meer in BTC-e coins stap op dit moment
Het wachten leert in ieder geval wel dat het de moeite is.Uiteindelijk komt er altijd weer beweging in.quote:Op dinsdag 4 februari 2014 01:57 schreef edcetera het volgende:
[..]
Ik heb ook eerst ge-MNCed en toen overgestapt op PPC, met en beetje geluk kleinwinstje gehaald, maar de markt is nu zo stabiel , dat ik zelfs niet meer in BTC-e coins stap op dit moment
Leuke coin idd, waar nog af en toe leven in blijft. itt tot Toto-coins, blaatjes en dat soort baggerquote:Op dinsdag 4 februari 2014 01:54 schreef Maxbet het volgende:
[..]
Ach ja, kan me voorstellen dat het een beetje gaat vervelen op den duur als je alleen de plaatjes voorbij ziet komen, voor mij is het vooral een welkome afwisseling
Blaadjesquote:Op dinsdag 4 februari 2014 01:59 schreef edcetera het volgende:
[..]
Leuke coin idd, waar nog af en toe leven in blijft. itt tot Toto-coins, blaatjes en dat soort bagger
Hele leaf gebeuren is een beetje aan me voorbij gegaan eigenlijk, blij toequote:Op dinsdag 4 februari 2014 02:00 schreef roislecxe het volgende:
[..]
Blaadjes![]()
Ik wist dat het fout ging aflopen daarom slechts 20 dollar erin gedaan
Et voilà het ging weer helemaal mis.
Wees inderdaad maar blij, zoals het er nu uitziet in ieder geval.quote:Op dinsdag 4 februari 2014 02:02 schreef Maxbet het volgende:
[..]
Hele leaf gebeuren is een beetje aan me voorbij gegaan eigenlijk, blij toe
Media lopen altijd achter en de fanbase klaagt, dat er niks meer gebeurt. Eigenlijk wel mooi: Langzaam sparen voor de volgende bubblequote:Op dinsdag 4 februari 2014 01:58 schreef Maxbet het volgende:
[..]
Blijft een mooi contrast om te zien, hier klaagt men al een paar weken dat alles te stabiel is en in de reguliere media gaat het telkens over de volatiliteit.
En dan gaat het hier vaak ook nog over de alts die veel heviger bewegen dan BTC zelf
Schijtbladeren, net als vele andere coins. Lijkt erop, dat alles op coinmarker.io een beetje faaltquote:Op dinsdag 4 februari 2014 02:03 schreef roislecxe het volgende:
[..]
Wees inderdaad maar blij, zoals het er nu uitziet in ieder geval.
Ik wou het niet hardop zeggen want disclaimers enzo, maar het lijkt er inderdaad wel op als je zo een beetje naar het verleden kijkt. Sterker nog, ik meen her en der wel al wat aanleidingen op te zien duiken voor meer media aandacht -> prijsstijgingquote:Op dinsdag 4 februari 2014 02:03 schreef edcetera het volgende:
[..]
Media lopen altijd achter en de fanbase klaagt, dat er niks meer gebeurt. Eigenlijk wel mooi: Langzaam sparen voor de volgende bubble
Ach ja, hopelijk een keer een pumpje ofzo. Ik hold de rommel tot het verdord is of totdat het water krijgt.quote:Op dinsdag 4 februari 2014 02:05 schreef edcetera het volgende:
[..]
Schijtbladeren, net als vele andere coins. Lijkt erop, dat alles op coinmarker.io een beetje faalt
Maar anderhalve maand terug was het chaos bij elk negatief bericht en volle bak feest bij een goed bericht. dat springerige is wel verminderd.quote:Op dinsdag 4 februari 2014 02:06 schreef Maxbet het volgende:
[..]
Ik wou het niet hardop zeggen want disclaimers enzo, maar het lijkt er inderdaad wel op als je zo een beetje naar het verleden kijkt. Sterker nog, ik meen her en der wel al wat aanleidingen op te zien duiken voor meer media aandacht -> prijsstijging
2011quote:Op dinsdag 4 februari 2014 02:07 schreef roislecxe het volgende:
[..]
Maar anderhalve maand terug was het chaos bij elk negatief bericht en volle bak feest bij een goed bericht. dat springerige is wel verminderd.
Weet je toevallig de aanleidingen tot crashen in 2011 en april 2013? Toen deed ik nog lang niet meequote:
2011 Weet ik niet maar April was (in mijn ogen) ongeloof, iets minder aandacht, Gox en daaropvolgend blinde paniekquote:Op dinsdag 4 februari 2014 02:09 schreef roislecxe het volgende:
[..]
Weet je toevallig de aanleidingen tot crashen in 2011 en april 2013? Toen deed ik nog lang niet mee
Mja, nouja, er zal nog wel een 4e komenquote:Op dinsdag 4 februari 2014 02:10 schreef Maxbet het volgende:
[..]
2011 Weet ik niet maar April was (in mijn ogen) ongeloof, iets minder aandacht, Gox en daaropvolgend blinde paniek
Februari/maart was toch de deadline voor het schuldenplatform van de US, die Worldonline-copy met hun WDC op de dag, dat ik jullie een bloemmetje moet sturen?quote:Op dinsdag 4 februari 2014 02:06 schreef Maxbet het volgende:
[..]
Ik wou het niet hardop zeggen want disclaimers enzo, maar het lijkt er inderdaad wel op als je zo een beetje naar het verleden kijkt. Sterker nog, ik meen her en der wel al wat aanleidingen op te zien duiken voor meer media aandacht -> prijsstijging
Edit: zo gaat het in mijn ervaring iedere keer, eerst een kleine stijging, dan wat media aandacht, grotere prijsstijging, daarover media aandacht. Vicieuze cirkel
2011 was dat GOX-site gehacked wasquote:Op dinsdag 4 februari 2014 02:09 schreef roislecxe het volgende:
[..]
Weet je toevallig de aanleidingen tot crashen in 2011 en april 2013? Toen deed ik nog lang niet mee
http://gigaom.com/2013/04(...)avoid-the-same-fate/quote:What went wrong? Apart from being a bubble (albeit a bubble of a kind we’ve never quite seen before), it looks like Bitcoin fell victim to a single point of failure. But wait, you say, it’s a decentralized currency – how can that happen?
Facepalm, face palmThat single point of failure is the most popular Bitcoin currency exchange, MtGox. There are other exchanges, but the bulk of Bitcoin trading happens there. MtGox claims to have been hit over the last couple weeks’ mania by the twin ills of denial-of-service attacks and sudden, excessive popularity, both of which amount to the same thing: MtGox’s systems falling over. The operation (which is based in Japan) has also shut down its own service at least once in an attempt to “cool down” the market.
And every time that has happened, a panic sell-off has been the result. That’s not surprising: MtGox’s status as the best-known exchange has led it to become the main data source for most of the Bitcoin rate visualizations out there, so when Mt.Gox goes down it affects visibility for a lot of people. And when people can’t see what’s going on, they panic, find another exchange and sell, sell, sell. Same goes for the biggest exchange unilaterally deciding to cool down the market – hardly a sign of viability.
Ah ja, toen hebben ze alle trades terug gedraaidquote:Op dinsdag 4 februari 2014 02:12 schreef edcetera het volgende:
[..]
2011 was dat GOX-site gehacked was
Gox is nog steeds de grootste? Maar niet meer marktleider volgens mij toch vanwege altijd gezeik en vertragingen met uitbetalingen tot een jaar ofzoquote:Op dinsdag 4 februari 2014 02:14 schreef Maxbet het volgende:
[..]
Ah ja, toen hebben ze alle trades terug gedraaid
Dus 2 crashes (deels) door Gox. Van mij mogen ze in vlammen ten onder gaan
Zal ook wel effect op de prijs hebben, maar dan zijn we er tenminste voor eens en voor altijd vanaf
Het punt is toch al gekomen, dat die gasten niet meer serieus genomen worden ?quote:Op dinsdag 4 februari 2014 02:16 schreef roislecxe het volgende:
[..]
Gox is nog steeds de grootste? Maar niet meer marktleider volgens mij toch vanwege altijd gezeik en vertragingen met uitbetalingen tot een jaar ofzo
Probleem met Gox is eigenlijk vooral dat voor media/buitenstaanders nog steeds Gox=Bitcoin lijkt te gelden, dat zie je ook in ieder media bericht terug als ze het over de prijs hebben. Komt voornamelijk omdat Gox een van de eerste en grootste is/was.quote:Op dinsdag 4 februari 2014 02:16 schreef roislecxe het volgende:
[..]
Gox is nog steeds de grootste? Maar niet meer marktleider volgens mij toch vanwege altijd gezeik en vertragingen met uitbetalingen tot een jaar ofzo
Lijkt me wel. Maar denk ook wel dat ze nog een zeer groot aandeel hebben.quote:Op dinsdag 4 februari 2014 02:18 schreef edcetera het volgende:
[..]
Het punt is toch al gekomen, dat die gasten niet meer serieus genomen worden ?
Binnen de Bitcoin community/users veelal wel, maar bij de media nog niet, dat is waarom je zoveel nieuwkomers gelijk naar Gox ziet gaan terwijl er gewoon betere opties zijn ondertussen.quote:Op dinsdag 4 februari 2014 02:18 schreef edcetera het volgende:
[..]
Het punt is toch al gekomen, dat die gasten niet meer serieus genomen worden ?
Blij dat iemand me in topique 3 of 4 ofzo aanraadde naar BTCe te stappen.quote:Op dinsdag 4 februari 2014 02:19 schreef Maxbet het volgende:
[..]
Binnen de Bitcoin community/users veelal wel, maar bij de media nog niet, dat is waarom je zoveel nieuwkomers gelijk naar Gox ziet gaan terwijl er gewoon betere opties zijn ondertussen.
Tja al lijkt dat aandeel ook twijfelswaardig te zijnquote:Op dinsdag 4 februari 2014 02:18 schreef roislecxe het volgende:
[..]
Lijkt me wel. Maar denk ook wel dat ze nog een zeer groot aandeel hebben.
Tja, wat de echte achtergrond is weet ik niet, zelfs een exchange-site als XE.COM gebruikt nog GOX als officiele koersquote:Op dinsdag 4 februari 2014 02:19 schreef Maxbet het volgende:
[..]
Binnen de Bitcoin community/users veelal wel, maar bij de media nog niet, dat is waarom je zoveel nieuwkomers gelijk naar Gox ziet gaan terwijl er gewoon betere opties zijn ondertussen.
Edit: Zelfs Nederlanders, terwijl Bitonic makkelijker en over het algemeen ook goedkoper is.
Dat zou ik wel eens geweest kunnen zijnquote:Op dinsdag 4 februari 2014 02:19 schreef roislecxe het volgende:
[..]
Blij dat iemand me in topique 3 of 4 ofzo aanraadde naar BTCe te stappen.
Simpelweg vroeg er bij zijn imo, als ik het me goed herinner bestond Gox al toen BTC nog <$1 zat, en waren ze toen ook de enige, dus grootste.quote:Op dinsdag 4 februari 2014 02:22 schreef edcetera het volgende:
[..]
Tja al lijkt dat aandeel ook twijfelswaardig te zijn
[..]
Tja, wat de echte achtergrond is weet ik niet, zelfs een exchange-site als XE.COM gebruikt nog GOX als officiele koersIets doen ze goed, maar ik weet ook niet wat
Zou goed kunnen, goeie aanrader, elk uitstapje is waardeloos geweest tot nu toe. Bter en Coinmarket.quote:Op dinsdag 4 februari 2014 02:23 schreef Maxbet het volgende:
[..]
Dat zou ik wel eens geweest kunnen zijn
Ben over het algemeen vrij fel over Gox, maar dat is dus ook wel met een reden
Niet de enige maar een volume 50x groter, dan nummer 2quote:Op dinsdag 4 februari 2014 02:23 schreef Maxbet het volgende:
[..]
Simpelweg vroeg er bij zijn imo, als ik het me goed herinner bestond Gox al toen BTC nog <$1 zat, en waren ze toen ook de enige, dus grootste.
Ok, de enige "goed" werkende dan. Voor die tijd hadden ze de zaken vrij goed op orde, voor zover dat kan met iets wat nog helemaal nieuw isquote:Op dinsdag 4 februari 2014 02:26 schreef edcetera het volgende:
[..]
Niet de enige maar een volume 50x groter, dan nummer 2
Jan 2011 op 1$ en toen hoorde ik er het eerst over op een podcast. Toen al snel gegaan omdat ik in de eerste bubble op 8-10 euro heb gekocht (dat was dus begin april)quote:Op dinsdag 4 februari 2014 02:25 schreef Maxbet het volgende:
[..]
Even opgezocht, toen stond BTC rond de $0,10
Ergens rond de $1 heb ik ook voor het eerst er van gehoord geloof ikquote:Op dinsdag 4 februari 2014 02:29 schreef edcetera het volgende:
[..]
Jan 2011 op 1$ en toen hoorde ik er het eerst over op een podcast. Toen al snel gegaan omdat ik in de eerste bubble op 8-10 euro heb gekocht
Een weekje voordat ik kocht waarschijnlijk. Heeft een tijdje rond de $3 gezeten en toen brak de hel/paradijs snel losquote:Op dinsdag 4 februari 2014 02:29 schreef Maxbet het volgende:
[..]
Ergens rond de $1 heb ik ook voor het eerst er van gehoord geloof ik
Eerste keer gekocht tussen $4 en $5.
Dat zou zomaar kunnen ja, ik weet wel dat ik een paar weken later ineens verbaasd was over de prijs toen ik er weer eens naar keekquote:Op dinsdag 4 februari 2014 02:31 schreef edcetera het volgende:
[..]
Een weekje voordat ik kocht waarschijnlijk. Heeft een tijdje rond de $3 gezeten en toen brak de hel/paradijs snel los
Keuze is a bitch, zeker in en tweede .com-bubble: Je weet niet wie de nieuwe Amazon of Ebay wordtquote:
LEAFquote:Op dinsdag 4 februari 2014 02:34 schreef edcetera het volgende:
[..]
Keuze is a bitch, zeker in en tweede .com-bubble: Je weet niet wie de nieuwe Amazon of Ebay wordt
Beter, dat de shit als een spelletje zien en je schijf overschrijven en foute backup makenquote:Op dinsdag 4 februari 2014 02:32 schreef Maxbet het volgende:
[..]
Dat zou zomaar kunnen ja, ik weet wel dat ik een paar weken later ineens verbaasd was over de prijs toen ik er weer eens naar keek
Helaas iets later het grootste deel verkocht, wist wel dat het niet slim was maar had geen keus
Dat is hoe jij die 20+ BTC kwijt bent geraakt?quote:Op dinsdag 4 februari 2014 02:37 schreef edcetera het volgende:
[..]
Beter, dat de shit als een spelletje zien en je schijf overschrijven en foute backup makenomdat andere belangen (werk) toen even belangriker waren
Mijn posthistorie checkenquote:Op dinsdag 4 februari 2014 02:38 schreef Maxbet het volgende:
[..]
Dat is hoe jij die 20+ BTC kwijt bent geraakt?
Oh ja, ik ben alweer best een tijdje aan het gaanquote:Op dinsdag 4 februari 2014 02:41 schreef roislecxe het volgende:
Laatste sigaretje brandt lang hè dames
Morgen bagger ik weer gewoon de boel vol als Annabel hoor, wees gerustquote:Op dinsdag 4 februari 2014 02:42 schreef Maxbet het volgende:
[..]
Oh ja, ik ben alweer best een tijdje aan het gaan
Er zijn hier voor de verandering ook eens interessante gesprekken aan de gang
Pakje shag duurt langer als een vloeitjequote:Op dinsdag 4 februari 2014 02:41 schreef roislecxe het volgende:
Laatste sigaretje brandt lang hè dames
Niet eens, dat staat me nog bij dat ik het een keer gelezen hebquote:Op dinsdag 4 februari 2014 02:41 schreef edcetera het volgende:
[..]
Mijn posthistorie checken![]()
Ik ben gelukkig niet de enige: Het schijnt, dat alle geminede coins er zo'n 2 miljoen+ foetsie zijn. Dan zijn verhalen als iemand, die een pizza koopt voor tienduizende coins een pleister op je wonden
Da dus, ouwe lullen voor de geraniums. "Kuch kuck: Vroehah"quote:Op dinsdag 4 februari 2014 02:42 schreef Maxbet het volgende:
[..]
Oh ja, ik ben alweer best een tijdje aan het gaan
Er zijn hier voor de verandering ook eens interessante gesprekken aan de gang
Ik had niet anders verwachtquote:Op dinsdag 4 februari 2014 02:42 schreef roislecxe het volgende:
[..]
Morgen bagger ik weer gewoon de boel vol als Annabel hoor, wees gerust
Maar die pizzaboer, zou die alles nog hebben? Das ook wel een goeie vraagquote:Op dinsdag 4 februari 2014 02:43 schreef Maxbet het volgende:
[..]
Niet eens, dat staat me nog bij dat ik het een keer gelezen heb
En die pizza van 10k BTC heeft de koper geen spijt van, hij heeft het zelfs vaker gedaan. En ik denk dat ik er ook geen spijt van zou hebben gehadHet heeft een behoorlijk positieve invloed gehad, en het was toen zo bij elkaar te minen
Precies, beetje afwisseling is zo erg niet.quote:Op dinsdag 4 februari 2014 02:44 schreef Maxbet het volgende:
[..]
Ik had niet anders verwacht
Maar dit is ook wel eens lekker
Was geen pizzaboer, maar een andere forumuser die met zijn Creditcard vanuit Engeland een pizza heeft besteld in Amerika en daarvoor BTC heeft gekregen.quote:Op dinsdag 4 februari 2014 02:44 schreef roislecxe het volgende:
[..]
Maar die pizzaboer, zou die alles nog hebben? Das ook wel een goeie vraag
Die zit samen met Satoshi op een ver eiland of in een gesticht of nu gewoon te FOK!ken. Who knowsquote:Op dinsdag 4 februari 2014 02:44 schreef roislecxe het volgende:
[..]
Maar die pizzaboer, zou die alles nog hebben? Das ook wel een goeie vraag
Of gewoon naar San Francisco gegaan. Dan doen er meer.quote:Op dinsdag 4 februari 2014 02:47 schreef edcetera het volgende:
[..]
Die zit samen met Satoshi op een ver eiland of in een gesticht of nu gewoon te FOK!ken. Who knows
Jammerquote:Op dinsdag 4 februari 2014 02:46 schreef Maxbet het volgende:
[..]
Was geen pizzaboer, maar een andere forumuser die met zijn Creditcard vanuit Engeland een pizza heeft besteld in Amerika en daarvoor BTC heeft gekregen.
En het grootste deel van die coins zijn niet lang daarna in verschillende transacties naar andere wallets gegaan, waarschijnlijk gewoon uitgegeven/naar een exchange.
Op Bitcointalk loopt ergens een topic waar ze die coins een tijdje gevolgd hebben, maar ik ben nu te lui om te zoeken.
Da's voor tijdens mijn sigaret morgenavond. Ik ga er toch een eind aan makenquote:Op dinsdag 4 februari 2014 02:49 schreef Maxbet het volgende:
Topic waar de pizza gekocht werd voor 10.000BTC: https://bitcointalk.org/index.php?topic=137
Je zou maar iedere dag pizzas moeten verkopenquote:Op dinsdag 4 februari 2014 02:49 schreef roislecxe het volgende:
[..]
Jammer
Je zou maar 80 pizzas a 10k BTC verkocht hebben als pizzaboer
Waarschijnlijk had je toentertijd als pizzaboer ze gelijk naar een exchange gebracht, net zoals thuisbezorgd nu ook doet met BitPayquote:Op dinsdag 4 februari 2014 02:49 schreef roislecxe het volgende:
[..]
Jammer
Je zou maar 80 pizzas a 10k BTC verkocht hebben als pizzaboer
quote:This is an open offer by the way.. I will trade 10,000 BTC for 2 of these pizzas any time as long as I have the funds (I usually have plenty). If anyone is interested please let me know. The exchange is favorable for anyone who does it because the 2 pizzas are only about 25 dollars total, maybe 30 if you give the guy a nice tip. If you get me the upgraded extra large ones or something, I can throw in some more bitcoins, just let me know and we'll work something out.
My 1 year old daughter really enjoys pizza too! She just smears it all over her face if you give her a whole slice, but she does eventually manage to get most of it in her mouth (minus a few loose toppings of course).
quote:Well I didn't expect this to be so popular but I can't really afford to keep doing it since I can't generate thousands of coins a day anymore Smiley Thanks to everyone who bought me pizza already but I'm kind of holding off on doing any more of these for now.
quote:Op dinsdag 4 februari 2014 02:54 schreef Maxbet het volgende:
[..]
Waarschijnlijk had je toentertijd als pizzaboer ze gelijk naar een exchange gebracht, net zoals thuisbezorgd nu ook doet met BitPay
Mooi stukje welquote:
quote:Op dinsdag 4 februari 2014 02:56 schreef edcetera het volgende:
[..]
edit: Naar Mt Gox bedoel je en nu eindelijk je withdrawal hebben gekregen voor de exchange rate van toen![]()
Eigenlijk belachelijk als je ziet dat dat nog niet eens 4 jaar geleden isquote:Op dinsdag 4 februari 2014 02:56 schreef roislecxe het volgende:
[..]
Mooi stukje wel
Heb het al eens gelezen volgens mij in je link erboven. Tijdje terug bedoel ik dus.
quote:Op dinsdag 4 februari 2014 02:56 schreef edcetera het volgende:
[..]
edit: Naar Mt Gox bedoel je en nu eindelijk je withdrawal hebben gekregen voor de exchange rate van toen![]()
Ik ga me afvragen of de pizzabezorger nog een fooi heeft gekregen, zijn coins WEL nog heeft bewaard vanwege deze magische actie en nu een groot landgoed heeft op Sicilie waar hij voor zijn baas van destijds een huisje heeft gekocht om van zijn pensioen te genieten.quote:
Ook trustequote:Op dinsdag 4 februari 2014 03:09 schreef edcetera het volgende:
[..]
Ik ga me afvragen of de pizzabezorger nog een fooi heeft gekregen, zijn coins WEL nog heeft bewaard vanwege deze magische actie en nu een groot landgoed heeft op Sicilie waar hij voor zijn baas van destijds een huisje heeft gekocht om van zijn pensioen te genieten.
Bij deze ga ik toch maar eens langzaam de boeketreeks voor vandaag sluiten![]()
Truste![]()
Truste, Anna. Hoop, dat je niet zelf nog 129 posts moet gaan vullen voor het volgende topic.quote:
Stryder is kwijt sinds 28 januari, heb al lokposts gemaakt en alles. Helpt nietquote:Op dinsdag 4 februari 2014 03:15 schreef edcetera het volgende:
[..]
Truste, Anna. Hoop, dat je niet zelf nog 129 posts moet gaan vullen voor het volgende topic.
Stryder, kom er maar in !!!
Zit ergens op een onbewoond eiland. Zullen we maar een inzamelingsactie starten voor een schoteltje?quote:Op dinsdag 4 februari 2014 03:15 schreef roislecxe het volgende:
[..]
Stryder is kwijt sinds 28 januari, heb al lokposts gemaakt en alles. Helpt niet
Hij zei de 27e geloof ik dat hij over 2 weken weg zou gaan, eerst naar Singapore, en van daaruit nog geen idee. Maar hij heeft ook niet eens dag gezegdquote:Op dinsdag 4 februari 2014 03:17 schreef edcetera het volgende:
[..]
Zit ergens op een onbewoond eiland. Zullen we maar een inzamelingsactie starten voor een schoteltje?
Hij heeft nog even de tijd...quote:Op dinsdag 4 februari 2014 03:18 schreef roislecxe het volgende:
[..]
Hij zei de 27e geloof ik dat hij over 2 weken weg zou gaan, eerst naar Singapore, en van daaruit nog geen idee. Maar hij heeft ook niet eens dag gezegd
Hij postte ook hele nachten lang, en van de ene op de andere minuut niet meer, denk niet dat die snel terugkomt.quote:
Wie weet is hij een gewoon een kloon van "mu" of PiRaNiAquote:Op dinsdag 4 februari 2014 03:22 schreef roislecxe het volgende:
[..]
Hij postte ook hele nachten lang, en van de ene op de andere minuut niet meer, denk niet dat die snel terugkomt.
Wie nietquote:Op dinsdag 4 februari 2014 03:24 schreef edcetera het volgende:
[..]
Wie weet is hij een gewoon een kloon van "mu" of PiRaNiA
Hoiquote:Op dinsdag 4 februari 2014 03:30 schreef Cousin_Eddy het volgende:
Ja jullie maken er wel een feestje van hier.
Hallonquote:
jawel zometeenquote:Op dinsdag 4 februari 2014 03:33 schreef Cousin_Eddy het volgende:
[..]
Hallon![]()
Doe je niet slapen enzo?
Doe ik wel als ik doodt benquote:
Coin die ongevoelig zou moeten zijn voor asics dankzij hun Scrypt-Adaptive-Nfactor algoritme. Als het goed is kan je op het eind alleen nog maar op je cpu die coin minen.quote:
BIT?quote:Op dinsdag 4 februari 2014 03:37 schreef Cousin_Eddy het volgende:
Welke is deze? Ik kwam hier terecht omdat ik actieve topics klikte. Ik zit normaal op ONZ
Zo danquote:Op dinsdag 4 februari 2014 03:38 schreef ratatat het volgende:
[..]
Coin die ongevoelig zou moeten zijn voor asics dankzij hun Scrypt-Adaptive-Nfactor algoritme. Als het goed is kan je op het eind alleen nog maar op je cpu die coin minen.
http://vertcoin.org/
Ik pas sinds 2 dagenquote:Op dinsdag 4 februari 2014 03:38 schreef roislecxe het volgende:
[..]
Zo danBegrijp ik daar even geen hout van.
Ik heb nog nooit gemined
Bitcoins enzo? Ik heb er wel van gehoord maar weet nog niet echt hoe en wat.quote:
Dit is de gezelligste SC van Fok!quote:Op dinsdag 4 februari 2014 03:40 schreef Cousin_Eddy het volgende:
[..]
Bitcoins enzo? Ik heb er wel van gehoord maar weet nog niet echt hoe en wat.
Nouja als je het interessant vindt is het best gezelligquote:Op dinsdag 4 februari 2014 03:43 schreef Cousin_Eddy het volgende:
Ik ga het zeker even stiekem volgen en dan kijk ik wel of het iets voor me is.
Ik ga zeker even mee volgen. En dan kijk ik wel.quote:Op dinsdag 4 februari 2014 03:44 schreef roislecxe het volgende:
[..]
Nouja als je het interessant vindt is het best gezellig
Al gaat het 80% van de tijd nergens over
Doe je dingquote:Op dinsdag 4 februari 2014 03:46 schreef Cousin_Eddy het volgende:
[..]
Ik ga zeker even mee volgen. En dan kijk ik wel.
Ik ben vooral s'nachts actiefquote:Op dinsdag 4 februari 2014 03:46 schreef roislecxe het volgende:
Topic loopt hier over het algemeen meestal wel 24u per dag
Mooi zoquote:Op dinsdag 4 februari 2014 03:48 schreef ratatat het volgende:
[..]
Tot nu toe gaat het vrij goed. Eigenlijk beter dan verwacht.
Ik ook en voor je het weet is het tijd om op te staan.quote:Op dinsdag 4 februari 2014 03:47 schreef roislecxe het volgende:
[..]
Ik neem altijd voor het niet te laat te maken
strak plan, ik trek het ook niet meer langquote:Op dinsdag 4 februari 2014 03:50 schreef roislecxe het volgende:
Ik ga zometeen toch eens even m'n bed opzoeken
Haha zo gaat het wel makkelijkquote:Op dinsdag 4 februari 2014 03:53 schreef ratatat het volgende:
[..]
Momenteel heb ik m'n rig verhuurd, dus ik weet het eigenlijk niet.
quote:
quote:Op dinsdag 4 februari 2014 06:27 schreef ikwiltrolletje het volgende:
Jezus Christus Jesus Magnifico, ik post 1 dag niet mee en je wil niet weten wat voor geroddel ik tegen kom via Sherlock![]()
quote:
Ik ging al om 8 uur naar bedquote:
Zomaar?quote:
Was gewoon erg moe.quote:
Jaquote:Op dinsdag 4 februari 2014 06:34 schreef Leafeon672 het volgende:
[..]
Was gewoon erg moe.
Hebben jij en Maxbet nou al gemeet?
Hij was wel chagrijnig gisteren, hij gaf mij een note omdat ik bij het einde van een topic 'Lapo' en 'dicht' zeiquote:
Of jullie liepen gewoon de hele tijd al vet te kuttenquote:Op dinsdag 4 februari 2014 06:37 schreef Leafeon672 het volgende:
[..]
Hij was wel chagrijnig gisteren, hij gaf mij een note omdat ik bij het einde van een topic 'Lapo' en 'dicht' zei.
Maxbet dreigde zelfs met een banquote:Op dinsdag 4 februari 2014 06:38 schreef ikwiltrolletje het volgende:
[..]
Of jullie liepen gewoon de hele tijd al vet te kutten
Dan mag je blij zijn dat je niet echt een ban hebt gekregen want Max is nog best soft hierquote:Op dinsdag 4 februari 2014 06:39 schreef Leafeon672 het volgende:
[..]
Maxbet dreigde zelfs met een ban.
Toto heeft trouwens geprobeerd om 3000 posts te halen, maar dat werd tegengewerkt door de mods.
quote:Op dinsdag 4 februari 2014 06:39 schreef ikwiltrolletje het volgende:
[..]
Dan mag je blij zijn dat je niet echt een ban hebt gekregen want Max is nog best soft hier
Lees mn editquote:
Ne kzot niek mobieptquote:
quote:
quote:Op maandag 27 januari 2014 02:27 schreef Toto69 het volgende:
[..]
ik maakbhet morgen uitgebreider zitbnu mobiep ek ogen vallen dicht
quote:
Ik vind dat Tootje een award verdient voor die postquote:Op dinsdag 4 februari 2014 06:44 schreef Leafeon672 het volgende:
[..]![]()
Nee, heb geeneens een smartphone
Hij heeft dus gisteren 2000 berichten gepost hèquote:Op dinsdag 4 februari 2014 06:45 schreef ikwiltrolletje het volgende:
[..]
Ik vind dat Tootje een award verdient voor die post
Nietquote:Op dinsdag 4 februari 2014 06:47 schreef Leafeon672 het volgende:
[..]
Hij heeft dus gisteren 2000 berichten gepost hè
Ze hebben alleen wel in totaal iets van 1000 posts van hem verwijderdquote:
quote:Op dinsdag 4 februari 2014 06:51 schreef Leafeon672 het volgende:
[..]
Ze hebben alleen wel in totaal iets van 1000 posts van hem verwijderd. Zelfs OP's werden verwijderd
Michael moet ook een award krijgenquote:
Heb je True Detective nog verder gekeken trouwens?quote:Op dinsdag 4 februari 2014 07:13 schreef ikwiltrolletje het volgende:
[..]
Michael moet ook een award krijgendat topic mist alleen een paint in de OP en voor BNW standaarden is het toch iets te weinig wall of text in de OP.
Nee, ik vond het wel goed maar had inderdaad een beetje moeite om door het begin heen te bijten. Ik heb het deze week ook iets te druk met de studie en tentamen enzo. Ik denk dat ik er volgende week even een paar achter elkaar kijkquote:Op dinsdag 4 februari 2014 07:18 schreef Leafeon672 het volgende:
[..]
Heb je True Detective nog verder gekeken trouwens?
Dan kun je ook gelijk House of Cards kijkenquote:
quote:Op dinsdag 4 februari 2014 00:06 schreef TimKuik het volgende:
[..]
Tell me about exchanges
Ik heb zo veel inlognamen en verschillende passwords dat ik maar een keepass file heb aangemaakt
9 verschillende wachtwoorden, 3 verschillende e-mail adressen, google authenticator en verschillende PIN's per exchange, werd er helemaal gek van. Maar wel veiligIk heb ook 4 verschillende wachtwoorden en waar mogelijk gebruik ik de Google Authenticator. Wel gewoon overal mijn standaarde-mailadres, al overweeg ik wel om hiervoor een andere te gaan gebruikenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt..
Mogguhquote:Op dinsdag 4 februari 2014 07:29 schreef DaMart het volgende:
[..]
Ik heb ook 4 verschillende wachtwoorden en waar mogelijk gebruik ik de Google Authenticator. Wel gewoon overal mijn standaarde-mailadres, al overweeg ik wel om hiervoor een andere te gaan gebruiken.
Pizzaquote:
Staat nu op 56 btc-satoshiquote:Op dinsdag 4 februari 2014 07:47 schreef dimmak het volgende:
Coinedup ligt er goed uit. Nu kan ik niet zien wat MEOW heeft gedaan na die relaunch.
Goedemorgen vanuit de treinquote:
DoinedDownquote:Op dinsdag 4 februari 2014 07:47 schreef dimmak het volgende:
Coinedup ligt er goed uit. Nu kan ik niet zien wat MEOW heeft gedaan na die relaunch.
quote:Op dinsdag 4 februari 2014 07:13 schreef ikwiltrolletje het volgende:
[..]
Michael moet ook een award krijgendat topic mist alleen een paint in de OP en voor BNW standaarden is het toch iets te weinig wall of text in de OP.
11quote:
Sauslepel is ook gewoon een BITer?quote:
600 posts in MEN, voor gisteren nooit gezien.quote:Op dinsdag 4 februari 2014 08:36 schreef MichaelScott het volgende:
[..]
Sauslepel is ook gewoon een BITer?
Je bent zelf een lelijke pokémonquote:Op dinsdag 4 februari 2014 08:43 schreef MichaelScott het volgende:
[ afbeelding ]
Je komt leuke dingen tegen als je op Leafeon googlet.
Kloptquote:Op dinsdag 4 februari 2014 08:44 schreef Leafeon672 het volgende:
[..]
Je bent zelf een lelijke pokémon
Er zijn ook niet veel buy orders voor al die munten, alsof niemand ze interessant vindt daarquote:Op dinsdag 4 februari 2014 08:37 schreef Sands het volgende:
[..]
Alles op coinmarket staat laag...gewoon alles
Er zitten toch zulke rare mensen op deviantartquote:Op dinsdag 4 februari 2014 08:48 schreef MichaelScott het volgende:
Wauw, ze heeft een heleboel van die plaatjes.
http://yuenoseniyasu.deviantart.com/
Brb even fappen.
Niet haten op katjesquote:Op dinsdag 4 februari 2014 08:41 schreef MichaelScott het volgende:
Dus nu hebben we een natte kat, een sauslepel en een lelijke pokemon in de SC. Benieuwd wat er nog meer komt.
Wat is jouw account?quote:Op dinsdag 4 februari 2014 08:51 schreef Leafeon672 het volgende:
[..]
Er zitten toch zulke rare mensen op deviantart.
Guten Tagquote:
Recordpogingenquote:
Anarchiequote:
Plaats 42quote:Op dinsdag 4 februari 2014 09:17 schreef Nattekat het volgende:
Top 100 voor reeks "Cryptocurrencies #1 And so it begins" van 05-02-2013 t/m 04-02-2014
nr / aantal posts / gebruiker
001 6644 Toto69
002 5527 roislecxe
003 3772 Maxbet
004 2991 ikwiltrolletje
005 2714 Leafeon672
006 2360 robin007bond
007 2142 MichaelScott
008 2015 Stryder
009 1964 Spatieloos
010 1786 Scorpie
011 1705 lf2