En met wie.quote:Op dinsdag 4 februari 2014 01:35 schreef edcetera het volgende:
[..]
Ach, je komt altijd wel thuis met de trein, alleen je weet niet hoe en wanneer
En dan zit ik dus alweer over de 100 posts voordat ik naar bed gaquote:Aantal posts voor Maxbet voor vandaag tot nu toe: 98
Ik ben nog heul niet moequote:Op dinsdag 4 februari 2014 01:35 schreef Maxbet het volgende:
Ik ben er wel klaar mee voor vandaag, nog die laatste sigaret roken en dan ben ik er weg van
Mja kan ook wel... De metro is het in ieder geval niet.quote:Op dinsdag 4 februari 2014 01:36 schreef Maxbet het volgende:
[..]
Dat is niet de trein waar jij aan denkt maar de kroeg
quote:
Ik ook niet eigenlijk, maar ik ken mezelf, anders zit ik hier om 7 uur morgenvroeg nog en hebben we allebei 500 posts in MENquote:Op dinsdag 4 februari 2014 01:36 schreef roislecxe het volgende:
Aantal posts voor roislecxe voor vandaag tot nu toe: 105
Nou, nou, wat en respect: Klaar ZIJN met mijquote:Op dinsdag 4 februari 2014 01:35 schreef Maxbet het volgende:
Ik ben er wel klaar mee voor vandaag, nog die laatste sigaret roken en dan ben ik er weg van
quote:Op dinsdag 4 februari 2014 01:37 schreef Maxbet het volgende:
[..]
[..]
Ik ook niet eigenlijk, maar ik ken mezelf, anders zit ik hier om 7 uur morgenvroeg nog en hebben we allebei 500 posts in MEN
Ach gossie, wil je een aai over de bol voordat ik naar bed ga?quote:Op dinsdag 4 februari 2014 01:37 schreef edcetera het volgende:
[..]
Nou, nou, wat en respect: Klaar ZIJN met mij![]()
Je wordt bedankt!
Houtdoef
Hey Katinka, niet zo op je teentjes getrapt.quote:Op dinsdag 4 februari 2014 01:37 schreef edcetera het volgende:
[..]
Nou, nou, wat en respect: Klaar ZIJN met mij![]()
Je wordt bedankt!
Houtdoef
Je valt niet op gekleurde medereizigers met een Rotterdams formaat (geen woorden, maar daden)quote:Op dinsdag 4 februari 2014 01:37 schreef roislecxe het volgende:
[..]
Mja kan ook wel... De metro is het in ieder geval niet.
Daar val ik inderdaad niet opquote:Op dinsdag 4 februari 2014 01:40 schreef edcetera het volgende:
[..]
Je valt niet op gekleurde medereizigers met een Rotterdams formaat (geen woorden, maar daden)
Herkenbaar en mijn peuk zegt al 10 min; Donder toch op naar je nestquote:Op dinsdag 4 februari 2014 01:37 schreef Maxbet het volgende:
[..]
[..]
Ik ook niet eigenlijk, maar ik ken mezelf, anders zit ik hier om 7 uur morgenvroeg nog en hebben we allebei 500 posts in MEN
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |