En met wie.quote:Op dinsdag 4 februari 2014 01:35 schreef edcetera het volgende:
[..]
Ach, je komt altijd wel thuis met de trein, alleen je weet niet hoe en wanneer
En dan zit ik dus alweer over de 100 posts voordat ik naar bed gaquote:Aantal posts voor Maxbet voor vandaag tot nu toe: 98
Ik ben nog heul niet moequote:Op dinsdag 4 februari 2014 01:35 schreef Maxbet het volgende:
Ik ben er wel klaar mee voor vandaag, nog die laatste sigaret roken en dan ben ik er weg van
Mja kan ook wel... De metro is het in ieder geval niet.quote:Op dinsdag 4 februari 2014 01:36 schreef Maxbet het volgende:
[..]
Dat is niet de trein waar jij aan denkt maar de kroeg
quote:
Ik ook niet eigenlijk, maar ik ken mezelf, anders zit ik hier om 7 uur morgenvroeg nog en hebben we allebei 500 posts in MENquote:Op dinsdag 4 februari 2014 01:36 schreef roislecxe het volgende:
Aantal posts voor roislecxe voor vandaag tot nu toe: 105
Nou, nou, wat en respect: Klaar ZIJN met mijquote:Op dinsdag 4 februari 2014 01:35 schreef Maxbet het volgende:
Ik ben er wel klaar mee voor vandaag, nog die laatste sigaret roken en dan ben ik er weg van
quote:Op dinsdag 4 februari 2014 01:37 schreef Maxbet het volgende:
[..]
[..]
Ik ook niet eigenlijk, maar ik ken mezelf, anders zit ik hier om 7 uur morgenvroeg nog en hebben we allebei 500 posts in MEN
Ach gossie, wil je een aai over de bol voordat ik naar bed ga?quote:Op dinsdag 4 februari 2014 01:37 schreef edcetera het volgende:
[..]
Nou, nou, wat en respect: Klaar ZIJN met mij![]()
Je wordt bedankt!
Houtdoef
Hey Katinka, niet zo op je teentjes getrapt.quote:Op dinsdag 4 februari 2014 01:37 schreef edcetera het volgende:
[..]
Nou, nou, wat en respect: Klaar ZIJN met mij![]()
Je wordt bedankt!
Houtdoef
Je valt niet op gekleurde medereizigers met een Rotterdams formaat (geen woorden, maar daden)quote:Op dinsdag 4 februari 2014 01:37 schreef roislecxe het volgende:
[..]
Mja kan ook wel... De metro is het in ieder geval niet.
Daar val ik inderdaad niet opquote:Op dinsdag 4 februari 2014 01:40 schreef edcetera het volgende:
[..]
Je valt niet op gekleurde medereizigers met een Rotterdams formaat (geen woorden, maar daden)
Herkenbaar en mijn peuk zegt al 10 min; Donder toch op naar je nestquote:Op dinsdag 4 februari 2014 01:37 schreef Maxbet het volgende:
[..]
[..]
Ik ook niet eigenlijk, maar ik ken mezelf, anders zit ik hier om 7 uur morgenvroeg nog en hebben we allebei 500 posts in MEN
Ook dat, helaas nu even niet de middelen voor om een nieuwe te kopenquote:
Nee, op zijn minst een kustje, Max:quote:Op dinsdag 4 februari 2014 01:38 schreef Maxbet het volgende:
[..]
Ach gossie, wil je een aai over de bol voordat ik naar bed ga?
Als Doge deze daling een beetje doorzet ga ik bijkopen komende weekquote:Op dinsdag 4 februari 2014 01:44 schreef roislecxe het volgende:
Zeg, ik denk zo he. Morgen NMC onder de 5. Overmorgen PPC onder de 5.
Kunnen we weer inslaan
Op hoeveel is het plan? 120 ofzo?quote:Op dinsdag 4 februari 2014 01:45 schreef Maxbet het volgende:
[..]
Als Doge deze daling een beetje doorzet ga ik bijkopen komende week
Geen vast plan, zie wel waar het uitkomt.quote:Op dinsdag 4 februari 2014 01:46 schreef roislecxe het volgende:
[..]
Op hoeveel is het plan? 120 ofzo?
Raincheck?quote:Op dinsdag 4 februari 2014 01:45 schreef edcetera het volgende:
[..]
Nee, op zijn minst een kustje, Max:
Is toch het minste, wat ik kan vragen
0quote:Op dinsdag 4 februari 2014 01:46 schreef Maxbet het volgende:
[..]
Geen vast plan, zie wel waar het uitkomt.
Oh dat vind ik liefquote:Op dinsdag 4 februari 2014 01:48 schreef edcetera het volgende:
[..]
Ik zal zo nog een spoedgebedje doen vor jou
Alles op btc-e zit bij mij nu ook in dollards, ik zal bidden voor ons beide. Ziet er nog niet best uit voor de komende tijdquote:Op dinsdag 4 februari 2014 01:49 schreef roislecxe het volgende:
[..]
Oh dat vind ik lief![]()
Kun je er een crashgebedje van maken? Heb nog wel 12 NMC ofzo, maar zit grootste deel fiat, dus t mag inzakken
Vind het wel een beetjequote:Op dinsdag 4 februari 2014 01:50 schreef Maxbet het volgende:
Weet je wat het met Doge is, die community is echt leuk, en erg vrijgevend. Dus ik heb Doge niet echt om geld mee te verdienen, maar het is vooral grappig en leuk tussen alle serieuze zaken over Bitcoin. Daarom ben ik er ook zo makkelijk mee om wat weg te geven. En het is een mooie afwisseling voor alle serieuze stukken die ik lees over Bitcoin.
True!quote:Op dinsdag 4 februari 2014 01:50 schreef Maxbet het volgende:
Weet je wat het met Doge is, die community is echt leuk, en erg vrijgevend. Dus ik heb Doge niet echt om geld mee te verdienen, maar het is vooral grappig en leuk tussen alle serieuze zaken over Bitcoin. Daarom ben ik er ook zo makkelijk mee om wat weg te geven. En het is een mooie afwisseling voor alle serieuze stukken die ik lees over Bitcoin.
quote:Op dinsdag 4 februari 2014 01:52 schreef edcetera het volgende:
[..]
Alles op btc-e zit bij mij nu ook in dollards, ik zal bidden voor ons beide. Ziet er nog niet best uit voor de komende tijd
Ach ja, kan me voorstellen dat het een beetje gaat vervelen op den duur als je alleen de plaatjes voorbij ziet komen, voor mij is het vooral een welkome afwisselingquote:Op dinsdag 4 februari 2014 01:52 schreef roislecxe het volgende:
[..]
Vind het wel een beetjeworden inmiddels met dat stomme beest in een ruimtepak en 500 andere plaatjes
Maar goed, origineel is het nog steeds want het is voor zover ik weet nog niet echt overgenomen door een andere coin
Ik heb ook eerst ge-MNCed en toen overgestapt op PPC, met en beetje geluk kleinwinstje gehaald, maar de markt is nu zo stabiel , dat ik zelfs niet meer in BTC-e coins stap op dit momentquote:Op dinsdag 4 februari 2014 01:53 schreef roislecxe het volgende:
[..]Voorlopig weinig kopen.
Maar ben niet ontevreden met vorige week. Alles mooi laag in kunnen kopen en hoog weggedaan, niet op de top, maar toch elke PPC/NMC rondom een punt hoger.
Blijft een mooi contrast om te zien, hier klaagt men al een paar weken dat alles te stabiel is en in de reguliere media gaat het telkens over de volatiliteit.quote:Op dinsdag 4 februari 2014 01:57 schreef edcetera het volgende:
[..]
Ik heb ook eerst ge-MNCed en toen overgestapt op PPC, met en beetje geluk kleinwinstje gehaald, maar de markt is nu zo stabiel , dat ik zelfs niet meer in BTC-e coins stap op dit moment
Het wachten leert in ieder geval wel dat het de moeite is.Uiteindelijk komt er altijd weer beweging in.quote:Op dinsdag 4 februari 2014 01:57 schreef edcetera het volgende:
[..]
Ik heb ook eerst ge-MNCed en toen overgestapt op PPC, met en beetje geluk kleinwinstje gehaald, maar de markt is nu zo stabiel , dat ik zelfs niet meer in BTC-e coins stap op dit moment
Leuke coin idd, waar nog af en toe leven in blijft. itt tot Toto-coins, blaatjes en dat soort baggerquote:Op dinsdag 4 februari 2014 01:54 schreef Maxbet het volgende:
[..]
Ach ja, kan me voorstellen dat het een beetje gaat vervelen op den duur als je alleen de plaatjes voorbij ziet komen, voor mij is het vooral een welkome afwisseling
Blaadjesquote:Op dinsdag 4 februari 2014 01:59 schreef edcetera het volgende:
[..]
Leuke coin idd, waar nog af en toe leven in blijft. itt tot Toto-coins, blaatjes en dat soort bagger
Hele leaf gebeuren is een beetje aan me voorbij gegaan eigenlijk, blij toequote:Op dinsdag 4 februari 2014 02:00 schreef roislecxe het volgende:
[..]
Blaadjes![]()
Ik wist dat het fout ging aflopen daarom slechts 20 dollar erin gedaan
Et voilà het ging weer helemaal mis.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |