Simpelweg vroeg er bij zijn imo, als ik het me goed herinner bestond Gox al toen BTC nog <$1 zat, en waren ze toen ook de enige, dus grootste.quote:Op dinsdag 4 februari 2014 02:22 schreef edcetera het volgende:
[..]
Tja al lijkt dat aandeel ook twijfelswaardig te zijn
[..]
Tja, wat de echte achtergrond is weet ik niet, zelfs een exchange-site als XE.COM gebruikt nog GOX als officiele koersIets doen ze goed, maar ik weet ook niet wat
Zou goed kunnen, goeie aanrader, elk uitstapje is waardeloos geweest tot nu toe. Bter en Coinmarket.quote:Op dinsdag 4 februari 2014 02:23 schreef Maxbet het volgende:
[..]
Dat zou ik wel eens geweest kunnen zijn
Ben over het algemeen vrij fel over Gox, maar dat is dus ook wel met een reden
Niet de enige maar een volume 50x groter, dan nummer 2quote:Op dinsdag 4 februari 2014 02:23 schreef Maxbet het volgende:
[..]
Simpelweg vroeg er bij zijn imo, als ik het me goed herinner bestond Gox al toen BTC nog <$1 zat, en waren ze toen ook de enige, dus grootste.
Ok, de enige "goed" werkende dan. Voor die tijd hadden ze de zaken vrij goed op orde, voor zover dat kan met iets wat nog helemaal nieuw isquote:Op dinsdag 4 februari 2014 02:26 schreef edcetera het volgende:
[..]
Niet de enige maar een volume 50x groter, dan nummer 2
Jan 2011 op 1$ en toen hoorde ik er het eerst over op een podcast. Toen al snel gegaan omdat ik in de eerste bubble op 8-10 euro heb gekocht (dat was dus begin april)quote:Op dinsdag 4 februari 2014 02:25 schreef Maxbet het volgende:
[..]
Even opgezocht, toen stond BTC rond de $0,10
Ergens rond de $1 heb ik ook voor het eerst er van gehoord geloof ikquote:Op dinsdag 4 februari 2014 02:29 schreef edcetera het volgende:
[..]
Jan 2011 op 1$ en toen hoorde ik er het eerst over op een podcast. Toen al snel gegaan omdat ik in de eerste bubble op 8-10 euro heb gekocht
Een weekje voordat ik kocht waarschijnlijk. Heeft een tijdje rond de $3 gezeten en toen brak de hel/paradijs snel losquote:Op dinsdag 4 februari 2014 02:29 schreef Maxbet het volgende:
[..]
Ergens rond de $1 heb ik ook voor het eerst er van gehoord geloof ik
Eerste keer gekocht tussen $4 en $5.
Dat zou zomaar kunnen ja, ik weet wel dat ik een paar weken later ineens verbaasd was over de prijs toen ik er weer eens naar keekquote:Op dinsdag 4 februari 2014 02:31 schreef edcetera het volgende:
[..]
Een weekje voordat ik kocht waarschijnlijk. Heeft een tijdje rond de $3 gezeten en toen brak de hel/paradijs snel los
Keuze is a bitch, zeker in en tweede .com-bubble: Je weet niet wie de nieuwe Amazon of Ebay wordtquote:
LEAFquote:Op dinsdag 4 februari 2014 02:34 schreef edcetera het volgende:
[..]
Keuze is a bitch, zeker in en tweede .com-bubble: Je weet niet wie de nieuwe Amazon of Ebay wordt
Beter, dat de shit als een spelletje zien en je schijf overschrijven en foute backup makenquote:Op dinsdag 4 februari 2014 02:32 schreef Maxbet het volgende:
[..]
Dat zou zomaar kunnen ja, ik weet wel dat ik een paar weken later ineens verbaasd was over de prijs toen ik er weer eens naar keek
Helaas iets later het grootste deel verkocht, wist wel dat het niet slim was maar had geen keus
Dat is hoe jij die 20+ BTC kwijt bent geraakt?quote:Op dinsdag 4 februari 2014 02:37 schreef edcetera het volgende:
[..]
Beter, dat de shit als een spelletje zien en je schijf overschrijven en foute backup makenomdat andere belangen (werk) toen even belangriker waren
Mijn posthistorie checkenquote:Op dinsdag 4 februari 2014 02:38 schreef Maxbet het volgende:
[..]
Dat is hoe jij die 20+ BTC kwijt bent geraakt?
Oh ja, ik ben alweer best een tijdje aan het gaanquote:Op dinsdag 4 februari 2014 02:41 schreef roislecxe het volgende:
Laatste sigaretje brandt lang hè dames
Morgen bagger ik weer gewoon de boel vol als Annabel hoor, wees gerustquote:Op dinsdag 4 februari 2014 02:42 schreef Maxbet het volgende:
[..]
Oh ja, ik ben alweer best een tijdje aan het gaan
Er zijn hier voor de verandering ook eens interessante gesprekken aan de gang
Pakje shag duurt langer als een vloeitjequote:Op dinsdag 4 februari 2014 02:41 schreef roislecxe het volgende:
Laatste sigaretje brandt lang hè dames
Niet eens, dat staat me nog bij dat ik het een keer gelezen hebquote:Op dinsdag 4 februari 2014 02:41 schreef edcetera het volgende:
[..]
Mijn posthistorie checken![]()
Ik ben gelukkig niet de enige: Het schijnt, dat alle geminede coins er zo'n 2 miljoen+ foetsie zijn. Dan zijn verhalen als iemand, die een pizza koopt voor tienduizende coins een pleister op je wonden
Da dus, ouwe lullen voor de geraniums. "Kuch kuck: Vroehah"quote:Op dinsdag 4 februari 2014 02:42 schreef Maxbet het volgende:
[..]
Oh ja, ik ben alweer best een tijdje aan het gaan
Er zijn hier voor de verandering ook eens interessante gesprekken aan de gang
Ik had niet anders verwachtquote:Op dinsdag 4 februari 2014 02:42 schreef roislecxe het volgende:
[..]
Morgen bagger ik weer gewoon de boel vol als Annabel hoor, wees gerust
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |