Wees inderdaad maar blij, zoals het er nu uitziet in ieder geval.quote:Op dinsdag 4 februari 2014 02:02 schreef Maxbet het volgende:
[..]
Hele leaf gebeuren is een beetje aan me voorbij gegaan eigenlijk, blij toe
Media lopen altijd achter en de fanbase klaagt, dat er niks meer gebeurt. Eigenlijk wel mooi: Langzaam sparen voor de volgende bubblequote:Op dinsdag 4 februari 2014 01:58 schreef Maxbet het volgende:
[..]
Blijft een mooi contrast om te zien, hier klaagt men al een paar weken dat alles te stabiel is en in de reguliere media gaat het telkens over de volatiliteit.
En dan gaat het hier vaak ook nog over de alts die veel heviger bewegen dan BTC zelf
Schijtbladeren, net als vele andere coins. Lijkt erop, dat alles op coinmarker.io een beetje faaltquote:Op dinsdag 4 februari 2014 02:03 schreef roislecxe het volgende:
[..]
Wees inderdaad maar blij, zoals het er nu uitziet in ieder geval.
Ik wou het niet hardop zeggen want disclaimers enzo, maar het lijkt er inderdaad wel op als je zo een beetje naar het verleden kijkt. Sterker nog, ik meen her en der wel al wat aanleidingen op te zien duiken voor meer media aandacht -> prijsstijgingquote:Op dinsdag 4 februari 2014 02:03 schreef edcetera het volgende:
[..]
Media lopen altijd achter en de fanbase klaagt, dat er niks meer gebeurt. Eigenlijk wel mooi: Langzaam sparen voor de volgende bubble
Ach ja, hopelijk een keer een pumpje ofzo. Ik hold de rommel tot het verdord is of totdat het water krijgt.quote:Op dinsdag 4 februari 2014 02:05 schreef edcetera het volgende:
[..]
Schijtbladeren, net als vele andere coins. Lijkt erop, dat alles op coinmarker.io een beetje faalt
Maar anderhalve maand terug was het chaos bij elk negatief bericht en volle bak feest bij een goed bericht. dat springerige is wel verminderd.quote:Op dinsdag 4 februari 2014 02:06 schreef Maxbet het volgende:
[..]
Ik wou het niet hardop zeggen want disclaimers enzo, maar het lijkt er inderdaad wel op als je zo een beetje naar het verleden kijkt. Sterker nog, ik meen her en der wel al wat aanleidingen op te zien duiken voor meer media aandacht -> prijsstijging
2011quote:Op dinsdag 4 februari 2014 02:07 schreef roislecxe het volgende:
[..]
Maar anderhalve maand terug was het chaos bij elk negatief bericht en volle bak feest bij een goed bericht. dat springerige is wel verminderd.
Weet je toevallig de aanleidingen tot crashen in 2011 en april 2013? Toen deed ik nog lang niet meequote:
2011 Weet ik niet maar April was (in mijn ogen) ongeloof, iets minder aandacht, Gox en daaropvolgend blinde paniekquote:Op dinsdag 4 februari 2014 02:09 schreef roislecxe het volgende:
[..]
Weet je toevallig de aanleidingen tot crashen in 2011 en april 2013? Toen deed ik nog lang niet mee
Mja, nouja, er zal nog wel een 4e komenquote:Op dinsdag 4 februari 2014 02:10 schreef Maxbet het volgende:
[..]
2011 Weet ik niet maar April was (in mijn ogen) ongeloof, iets minder aandacht, Gox en daaropvolgend blinde paniek
Februari/maart was toch de deadline voor het schuldenplatform van de US, die Worldonline-copy met hun WDC op de dag, dat ik jullie een bloemmetje moet sturen?quote:Op dinsdag 4 februari 2014 02:06 schreef Maxbet het volgende:
[..]
Ik wou het niet hardop zeggen want disclaimers enzo, maar het lijkt er inderdaad wel op als je zo een beetje naar het verleden kijkt. Sterker nog, ik meen her en der wel al wat aanleidingen op te zien duiken voor meer media aandacht -> prijsstijging
Edit: zo gaat het in mijn ervaring iedere keer, eerst een kleine stijging, dan wat media aandacht, grotere prijsstijging, daarover media aandacht. Vicieuze cirkel
2011 was dat GOX-site gehacked wasquote:Op dinsdag 4 februari 2014 02:09 schreef roislecxe het volgende:
[..]
Weet je toevallig de aanleidingen tot crashen in 2011 en april 2013? Toen deed ik nog lang niet mee
http://gigaom.com/2013/04(...)avoid-the-same-fate/quote:What went wrong? Apart from being a bubble (albeit a bubble of a kind we’ve never quite seen before), it looks like Bitcoin fell victim to a single point of failure. But wait, you say, it’s a decentralized currency – how can that happen?
Facepalm, face palmThat single point of failure is the most popular Bitcoin currency exchange, MtGox. There are other exchanges, but the bulk of Bitcoin trading happens there. MtGox claims to have been hit over the last couple weeks’ mania by the twin ills of denial-of-service attacks and sudden, excessive popularity, both of which amount to the same thing: MtGox’s systems falling over. The operation (which is based in Japan) has also shut down its own service at least once in an attempt to “cool down” the market.
And every time that has happened, a panic sell-off has been the result. That’s not surprising: MtGox’s status as the best-known exchange has led it to become the main data source for most of the Bitcoin rate visualizations out there, so when Mt.Gox goes down it affects visibility for a lot of people. And when people can’t see what’s going on, they panic, find another exchange and sell, sell, sell. Same goes for the biggest exchange unilaterally deciding to cool down the market – hardly a sign of viability.
Ah ja, toen hebben ze alle trades terug gedraaidquote:Op dinsdag 4 februari 2014 02:12 schreef edcetera het volgende:
[..]
2011 was dat GOX-site gehacked was
Gox is nog steeds de grootste? Maar niet meer marktleider volgens mij toch vanwege altijd gezeik en vertragingen met uitbetalingen tot een jaar ofzoquote:Op dinsdag 4 februari 2014 02:14 schreef Maxbet het volgende:
[..]
Ah ja, toen hebben ze alle trades terug gedraaid
Dus 2 crashes (deels) door Gox. Van mij mogen ze in vlammen ten onder gaan
Zal ook wel effect op de prijs hebben, maar dan zijn we er tenminste voor eens en voor altijd vanaf
Het punt is toch al gekomen, dat die gasten niet meer serieus genomen worden ?quote:Op dinsdag 4 februari 2014 02:16 schreef roislecxe het volgende:
[..]
Gox is nog steeds de grootste? Maar niet meer marktleider volgens mij toch vanwege altijd gezeik en vertragingen met uitbetalingen tot een jaar ofzo
Probleem met Gox is eigenlijk vooral dat voor media/buitenstaanders nog steeds Gox=Bitcoin lijkt te gelden, dat zie je ook in ieder media bericht terug als ze het over de prijs hebben. Komt voornamelijk omdat Gox een van de eerste en grootste is/was.quote:Op dinsdag 4 februari 2014 02:16 schreef roislecxe het volgende:
[..]
Gox is nog steeds de grootste? Maar niet meer marktleider volgens mij toch vanwege altijd gezeik en vertragingen met uitbetalingen tot een jaar ofzo
Lijkt me wel. Maar denk ook wel dat ze nog een zeer groot aandeel hebben.quote:Op dinsdag 4 februari 2014 02:18 schreef edcetera het volgende:
[..]
Het punt is toch al gekomen, dat die gasten niet meer serieus genomen worden ?
Binnen de Bitcoin community/users veelal wel, maar bij de media nog niet, dat is waarom je zoveel nieuwkomers gelijk naar Gox ziet gaan terwijl er gewoon betere opties zijn ondertussen.quote:Op dinsdag 4 februari 2014 02:18 schreef edcetera het volgende:
[..]
Het punt is toch al gekomen, dat die gasten niet meer serieus genomen worden ?
Blij dat iemand me in topique 3 of 4 ofzo aanraadde naar BTCe te stappen.quote:Op dinsdag 4 februari 2014 02:19 schreef Maxbet het volgende:
[..]
Binnen de Bitcoin community/users veelal wel, maar bij de media nog niet, dat is waarom je zoveel nieuwkomers gelijk naar Gox ziet gaan terwijl er gewoon betere opties zijn ondertussen.
Tja al lijkt dat aandeel ook twijfelswaardig te zijnquote:Op dinsdag 4 februari 2014 02:18 schreef roislecxe het volgende:
[..]
Lijkt me wel. Maar denk ook wel dat ze nog een zeer groot aandeel hebben.
Tja, wat de echte achtergrond is weet ik niet, zelfs een exchange-site als XE.COM gebruikt nog GOX als officiele koersquote:Op dinsdag 4 februari 2014 02:19 schreef Maxbet het volgende:
[..]
Binnen de Bitcoin community/users veelal wel, maar bij de media nog niet, dat is waarom je zoveel nieuwkomers gelijk naar Gox ziet gaan terwijl er gewoon betere opties zijn ondertussen.
Edit: Zelfs Nederlanders, terwijl Bitonic makkelijker en over het algemeen ook goedkoper is.
Dat zou ik wel eens geweest kunnen zijnquote:Op dinsdag 4 februari 2014 02:19 schreef roislecxe het volgende:
[..]
Blij dat iemand me in topique 3 of 4 ofzo aanraadde naar BTCe te stappen.
Simpelweg vroeg er bij zijn imo, als ik het me goed herinner bestond Gox al toen BTC nog <$1 zat, en waren ze toen ook de enige, dus grootste.quote:Op dinsdag 4 februari 2014 02:22 schreef edcetera het volgende:
[..]
Tja al lijkt dat aandeel ook twijfelswaardig te zijn
[..]
Tja, wat de echte achtergrond is weet ik niet, zelfs een exchange-site als XE.COM gebruikt nog GOX als officiele koersIets doen ze goed, maar ik weet ook niet wat
Zou goed kunnen, goeie aanrader, elk uitstapje is waardeloos geweest tot nu toe. Bter en Coinmarket.quote:Op dinsdag 4 februari 2014 02:23 schreef Maxbet het volgende:
[..]
Dat zou ik wel eens geweest kunnen zijn
Ben over het algemeen vrij fel over Gox, maar dat is dus ook wel met een reden
Niet de enige maar een volume 50x groter, dan nummer 2quote:Op dinsdag 4 februari 2014 02:23 schreef Maxbet het volgende:
[..]
Simpelweg vroeg er bij zijn imo, als ik het me goed herinner bestond Gox al toen BTC nog <$1 zat, en waren ze toen ook de enige, dus grootste.
Ok, de enige "goed" werkende dan. Voor die tijd hadden ze de zaken vrij goed op orde, voor zover dat kan met iets wat nog helemaal nieuw isquote:Op dinsdag 4 februari 2014 02:26 schreef edcetera het volgende:
[..]
Niet de enige maar een volume 50x groter, dan nummer 2
Jan 2011 op 1$ en toen hoorde ik er het eerst over op een podcast. Toen al snel gegaan omdat ik in de eerste bubble op 8-10 euro heb gekocht (dat was dus begin april)quote:Op dinsdag 4 februari 2014 02:25 schreef Maxbet het volgende:
[..]
Even opgezocht, toen stond BTC rond de $0,10
Ergens rond de $1 heb ik ook voor het eerst er van gehoord geloof ikquote:Op dinsdag 4 februari 2014 02:29 schreef edcetera het volgende:
[..]
Jan 2011 op 1$ en toen hoorde ik er het eerst over op een podcast. Toen al snel gegaan omdat ik in de eerste bubble op 8-10 euro heb gekocht
Een weekje voordat ik kocht waarschijnlijk. Heeft een tijdje rond de $3 gezeten en toen brak de hel/paradijs snel losquote:Op dinsdag 4 februari 2014 02:29 schreef Maxbet het volgende:
[..]
Ergens rond de $1 heb ik ook voor het eerst er van gehoord geloof ik
Eerste keer gekocht tussen $4 en $5.
Dat zou zomaar kunnen ja, ik weet wel dat ik een paar weken later ineens verbaasd was over de prijs toen ik er weer eens naar keekquote:Op dinsdag 4 februari 2014 02:31 schreef edcetera het volgende:
[..]
Een weekje voordat ik kocht waarschijnlijk. Heeft een tijdje rond de $3 gezeten en toen brak de hel/paradijs snel los
Keuze is a bitch, zeker in en tweede .com-bubble: Je weet niet wie de nieuwe Amazon of Ebay wordtquote:
LEAFquote:Op dinsdag 4 februari 2014 02:34 schreef edcetera het volgende:
[..]
Keuze is a bitch, zeker in en tweede .com-bubble: Je weet niet wie de nieuwe Amazon of Ebay wordt
Beter, dat de shit als een spelletje zien en je schijf overschrijven en foute backup makenquote:Op dinsdag 4 februari 2014 02:32 schreef Maxbet het volgende:
[..]
Dat zou zomaar kunnen ja, ik weet wel dat ik een paar weken later ineens verbaasd was over de prijs toen ik er weer eens naar keek
Helaas iets later het grootste deel verkocht, wist wel dat het niet slim was maar had geen keus
Dat is hoe jij die 20+ BTC kwijt bent geraakt?quote:Op dinsdag 4 februari 2014 02:37 schreef edcetera het volgende:
[..]
Beter, dat de shit als een spelletje zien en je schijf overschrijven en foute backup makenomdat andere belangen (werk) toen even belangriker waren
Mijn posthistorie checkenquote:Op dinsdag 4 februari 2014 02:38 schreef Maxbet het volgende:
[..]
Dat is hoe jij die 20+ BTC kwijt bent geraakt?
Oh ja, ik ben alweer best een tijdje aan het gaanquote:Op dinsdag 4 februari 2014 02:41 schreef roislecxe het volgende:
Laatste sigaretje brandt lang hè dames
Morgen bagger ik weer gewoon de boel vol als Annabel hoor, wees gerustquote:Op dinsdag 4 februari 2014 02:42 schreef Maxbet het volgende:
[..]
Oh ja, ik ben alweer best een tijdje aan het gaan
Er zijn hier voor de verandering ook eens interessante gesprekken aan de gang
Pakje shag duurt langer als een vloeitjequote:Op dinsdag 4 februari 2014 02:41 schreef roislecxe het volgende:
Laatste sigaretje brandt lang hè dames
Niet eens, dat staat me nog bij dat ik het een keer gelezen hebquote:Op dinsdag 4 februari 2014 02:41 schreef edcetera het volgende:
[..]
Mijn posthistorie checken![]()
Ik ben gelukkig niet de enige: Het schijnt, dat alle geminede coins er zo'n 2 miljoen+ foetsie zijn. Dan zijn verhalen als iemand, die een pizza koopt voor tienduizende coins een pleister op je wonden
Da dus, ouwe lullen voor de geraniums. "Kuch kuck: Vroehah"quote:Op dinsdag 4 februari 2014 02:42 schreef Maxbet het volgende:
[..]
Oh ja, ik ben alweer best een tijdje aan het gaan
Er zijn hier voor de verandering ook eens interessante gesprekken aan de gang
Ik had niet anders verwachtquote:Op dinsdag 4 februari 2014 02:42 schreef roislecxe het volgende:
[..]
Morgen bagger ik weer gewoon de boel vol als Annabel hoor, wees gerust
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |