Mogguhquote:Op dinsdag 4 februari 2014 07:29 schreef DaMart het volgende:
[..]
Ik heb ook 4 verschillende wachtwoorden en waar mogelijk gebruik ik de Google Authenticator. Wel gewoon overal mijn standaarde-mailadres, al overweeg ik wel om hiervoor een andere te gaan gebruiken.
Pizzaquote:
Staat nu op 56 btc-satoshiquote:Op dinsdag 4 februari 2014 07:47 schreef dimmak het volgende:
Coinedup ligt er goed uit. Nu kan ik niet zien wat MEOW heeft gedaan na die relaunch.
Goedemorgen vanuit de treinquote:
DoinedDownquote:Op dinsdag 4 februari 2014 07:47 schreef dimmak het volgende:
Coinedup ligt er goed uit. Nu kan ik niet zien wat MEOW heeft gedaan na die relaunch.
quote:Op dinsdag 4 februari 2014 07:13 schreef ikwiltrolletje het volgende:
[..]
Michael moet ook een award krijgendat topic mist alleen een paint in de OP en voor BNW standaarden is het toch iets te weinig wall of text in de OP.
11quote:
Sauslepel is ook gewoon een BITer?quote:
600 posts in MEN, voor gisteren nooit gezien.quote:Op dinsdag 4 februari 2014 08:36 schreef MichaelScott het volgende:
[..]
Sauslepel is ook gewoon een BITer?
Je bent zelf een lelijke pokémonquote:Op dinsdag 4 februari 2014 08:43 schreef MichaelScott het volgende:
[ afbeelding ]
Je komt leuke dingen tegen als je op Leafeon googlet.
Kloptquote:Op dinsdag 4 februari 2014 08:44 schreef Leafeon672 het volgende:
[..]
Je bent zelf een lelijke pokémon
Er zijn ook niet veel buy orders voor al die munten, alsof niemand ze interessant vindt daarquote:Op dinsdag 4 februari 2014 08:37 schreef Sands het volgende:
[..]
Alles op coinmarket staat laag...gewoon alles
Er zitten toch zulke rare mensen op deviantartquote:Op dinsdag 4 februari 2014 08:48 schreef MichaelScott het volgende:
Wauw, ze heeft een heleboel van die plaatjes.
http://yuenoseniyasu.deviantart.com/
Brb even fappen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |