Bitcoins enzo? Ik heb er wel van gehoord maar weet nog niet echt hoe en wat.quote:
Dit is de gezelligste SC van Fok!quote:Op dinsdag 4 februari 2014 03:40 schreef Cousin_Eddy het volgende:
[..]
Bitcoins enzo? Ik heb er wel van gehoord maar weet nog niet echt hoe en wat.
Nouja als je het interessant vindt is het best gezelligquote:Op dinsdag 4 februari 2014 03:43 schreef Cousin_Eddy het volgende:
Ik ga het zeker even stiekem volgen en dan kijk ik wel of het iets voor me is.
Ik ga zeker even mee volgen. En dan kijk ik wel.quote:Op dinsdag 4 februari 2014 03:44 schreef roislecxe het volgende:
[..]
Nouja als je het interessant vindt is het best gezellig
Al gaat het 80% van de tijd nergens over
Doe je dingquote:Op dinsdag 4 februari 2014 03:46 schreef Cousin_Eddy het volgende:
[..]
Ik ga zeker even mee volgen. En dan kijk ik wel.
Ik ben vooral s'nachts actiefquote:Op dinsdag 4 februari 2014 03:46 schreef roislecxe het volgende:
Topic loopt hier over het algemeen meestal wel 24u per dag
Mooi zoquote:Op dinsdag 4 februari 2014 03:48 schreef ratatat het volgende:
[..]
Tot nu toe gaat het vrij goed. Eigenlijk beter dan verwacht.
Ik ook en voor je het weet is het tijd om op te staan.quote:Op dinsdag 4 februari 2014 03:47 schreef roislecxe het volgende:
[..]
Ik neem altijd voor het niet te laat te maken
strak plan, ik trek het ook niet meer langquote:Op dinsdag 4 februari 2014 03:50 schreef roislecxe het volgende:
Ik ga zometeen toch eens even m'n bed opzoeken
Haha zo gaat het wel makkelijkquote:Op dinsdag 4 februari 2014 03:53 schreef ratatat het volgende:
[..]
Momenteel heb ik m'n rig verhuurd, dus ik weet het eigenlijk niet.
quote:
quote:Op dinsdag 4 februari 2014 06:27 schreef ikwiltrolletje het volgende:
Jezus Christus Jesus Magnifico, ik post 1 dag niet mee en je wil niet weten wat voor geroddel ik tegen kom via Sherlock![]()
quote:
Ik ging al om 8 uur naar bedquote:
Zomaar?quote:
Was gewoon erg moe.quote:
Jaquote:Op dinsdag 4 februari 2014 06:34 schreef Leafeon672 het volgende:
[..]
Was gewoon erg moe.
Hebben jij en Maxbet nou al gemeet?
Hij was wel chagrijnig gisteren, hij gaf mij een note omdat ik bij het einde van een topic 'Lapo' en 'dicht' zeiquote:
Of jullie liepen gewoon de hele tijd al vet te kuttenquote:Op dinsdag 4 februari 2014 06:37 schreef Leafeon672 het volgende:
[..]
Hij was wel chagrijnig gisteren, hij gaf mij een note omdat ik bij het einde van een topic 'Lapo' en 'dicht' zei.
Maxbet dreigde zelfs met een banquote:Op dinsdag 4 februari 2014 06:38 schreef ikwiltrolletje het volgende:
[..]
Of jullie liepen gewoon de hele tijd al vet te kutten
Dan mag je blij zijn dat je niet echt een ban hebt gekregen want Max is nog best soft hierquote:Op dinsdag 4 februari 2014 06:39 schreef Leafeon672 het volgende:
[..]
Maxbet dreigde zelfs met een ban.
Toto heeft trouwens geprobeerd om 3000 posts te halen, maar dat werd tegengewerkt door de mods.
quote:Op dinsdag 4 februari 2014 06:39 schreef ikwiltrolletje het volgende:
[..]
Dan mag je blij zijn dat je niet echt een ban hebt gekregen want Max is nog best soft hier
Lees mn editquote:
Ne kzot niek mobieptquote:
quote:
quote:Op maandag 27 januari 2014 02:27 schreef Toto69 het volgende:
[..]
ik maakbhet morgen uitgebreider zitbnu mobiep ek ogen vallen dicht
quote:
Ik vind dat Tootje een award verdient voor die postquote:Op dinsdag 4 februari 2014 06:44 schreef Leafeon672 het volgende:
[..]![]()
Nee, heb geeneens een smartphone
Hij heeft dus gisteren 2000 berichten gepost hèquote:Op dinsdag 4 februari 2014 06:45 schreef ikwiltrolletje het volgende:
[..]
Ik vind dat Tootje een award verdient voor die post
Nietquote:Op dinsdag 4 februari 2014 06:47 schreef Leafeon672 het volgende:
[..]
Hij heeft dus gisteren 2000 berichten gepost hè
Ze hebben alleen wel in totaal iets van 1000 posts van hem verwijderdquote:
quote:Op dinsdag 4 februari 2014 06:51 schreef Leafeon672 het volgende:
[..]
Ze hebben alleen wel in totaal iets van 1000 posts van hem verwijderd. Zelfs OP's werden verwijderd
Michael moet ook een award krijgenquote:
Heb je True Detective nog verder gekeken trouwens?quote:Op dinsdag 4 februari 2014 07:13 schreef ikwiltrolletje het volgende:
[..]
Michael moet ook een award krijgendat topic mist alleen een paint in de OP en voor BNW standaarden is het toch iets te weinig wall of text in de OP.
Nee, ik vond het wel goed maar had inderdaad een beetje moeite om door het begin heen te bijten. Ik heb het deze week ook iets te druk met de studie en tentamen enzo. Ik denk dat ik er volgende week even een paar achter elkaar kijkquote:Op dinsdag 4 februari 2014 07:18 schreef Leafeon672 het volgende:
[..]
Heb je True Detective nog verder gekeken trouwens?
Dan kun je ook gelijk House of Cards kijkenquote:
quote:Op dinsdag 4 februari 2014 00:06 schreef TimKuik het volgende:
[..]
Tell me about exchanges
Ik heb zo veel inlognamen en verschillende passwords dat ik maar een keepass file heb aangemaakt
9 verschillende wachtwoorden, 3 verschillende e-mail adressen, google authenticator en verschillende PIN's per exchange, werd er helemaal gek van. Maar wel veiligIk heb ook 4 verschillende wachtwoorden en waar mogelijk gebruik ik de Google Authenticator. Wel gewoon overal mijn standaarde-mailadres, al overweeg ik wel om hiervoor een andere te gaan gebruikenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt..
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |