Bitcoins enzo? Ik heb er wel van gehoord maar weet nog niet echt hoe en wat.quote:
Dit is de gezelligste SC van Fok!quote:Op dinsdag 4 februari 2014 03:40 schreef Cousin_Eddy het volgende:
[..]
Bitcoins enzo? Ik heb er wel van gehoord maar weet nog niet echt hoe en wat.
Nouja als je het interessant vindt is het best gezelligquote:Op dinsdag 4 februari 2014 03:43 schreef Cousin_Eddy het volgende:
Ik ga het zeker even stiekem volgen en dan kijk ik wel of het iets voor me is.
Ik ga zeker even mee volgen. En dan kijk ik wel.quote:Op dinsdag 4 februari 2014 03:44 schreef roislecxe het volgende:
[..]
Nouja als je het interessant vindt is het best gezellig
Al gaat het 80% van de tijd nergens over
Doe je dingquote:Op dinsdag 4 februari 2014 03:46 schreef Cousin_Eddy het volgende:
[..]
Ik ga zeker even mee volgen. En dan kijk ik wel.
Ik ben vooral s'nachts actiefquote:Op dinsdag 4 februari 2014 03:46 schreef roislecxe het volgende:
Topic loopt hier over het algemeen meestal wel 24u per dag
Mooi zoquote:Op dinsdag 4 februari 2014 03:48 schreef ratatat het volgende:
[..]
Tot nu toe gaat het vrij goed. Eigenlijk beter dan verwacht.
Ik ook en voor je het weet is het tijd om op te staan.quote:Op dinsdag 4 februari 2014 03:47 schreef roislecxe het volgende:
[..]
Ik neem altijd voor het niet te laat te maken
strak plan, ik trek het ook niet meer langquote:Op dinsdag 4 februari 2014 03:50 schreef roislecxe het volgende:
Ik ga zometeen toch eens even m'n bed opzoeken
Haha zo gaat het wel makkelijkquote:Op dinsdag 4 februari 2014 03:53 schreef ratatat het volgende:
[..]
Momenteel heb ik m'n rig verhuurd, dus ik weet het eigenlijk niet.
quote:
quote:Op dinsdag 4 februari 2014 06:27 schreef ikwiltrolletje het volgende:
Jezus Christus Jesus Magnifico, ik post 1 dag niet mee en je wil niet weten wat voor geroddel ik tegen kom via Sherlock![]()
quote:
Ik ging al om 8 uur naar bedquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |