Zit ergens op een onbewoond eiland. Zullen we maar een inzamelingsactie starten voor een schoteltje?quote:Op dinsdag 4 februari 2014 03:15 schreef roislecxe het volgende:
[..]
Stryder is kwijt sinds 28 januari, heb al lokposts gemaakt en alles. Helpt niet
Hij zei de 27e geloof ik dat hij over 2 weken weg zou gaan, eerst naar Singapore, en van daaruit nog geen idee. Maar hij heeft ook niet eens dag gezegdquote:Op dinsdag 4 februari 2014 03:17 schreef edcetera het volgende:
[..]
Zit ergens op een onbewoond eiland. Zullen we maar een inzamelingsactie starten voor een schoteltje?
Hij heeft nog even de tijd...quote:Op dinsdag 4 februari 2014 03:18 schreef roislecxe het volgende:
[..]
Hij zei de 27e geloof ik dat hij over 2 weken weg zou gaan, eerst naar Singapore, en van daaruit nog geen idee. Maar hij heeft ook niet eens dag gezegd
Hij postte ook hele nachten lang, en van de ene op de andere minuut niet meer, denk niet dat die snel terugkomt.quote:
Wie weet is hij een gewoon een kloon van "mu" of PiRaNiAquote:Op dinsdag 4 februari 2014 03:22 schreef roislecxe het volgende:
[..]
Hij postte ook hele nachten lang, en van de ene op de andere minuut niet meer, denk niet dat die snel terugkomt.
Wie nietquote:Op dinsdag 4 februari 2014 03:24 schreef edcetera het volgende:
[..]
Wie weet is hij een gewoon een kloon van "mu" of PiRaNiA
Hoiquote:Op dinsdag 4 februari 2014 03:30 schreef Cousin_Eddy het volgende:
Ja jullie maken er wel een feestje van hier.
Hallonquote:
jawel zometeenquote:Op dinsdag 4 februari 2014 03:33 schreef Cousin_Eddy het volgende:
[..]
Hallon![]()
Doe je niet slapen enzo?
Doe ik wel als ik doodt benquote:
Coin die ongevoelig zou moeten zijn voor asics dankzij hun Scrypt-Adaptive-Nfactor algoritme. Als het goed is kan je op het eind alleen nog maar op je cpu die coin minen.quote:
BIT?quote:Op dinsdag 4 februari 2014 03:37 schreef Cousin_Eddy het volgende:
Welke is deze? Ik kwam hier terecht omdat ik actieve topics klikte. Ik zit normaal op ONZ
Zo danquote:Op dinsdag 4 februari 2014 03:38 schreef ratatat het volgende:
[..]
Coin die ongevoelig zou moeten zijn voor asics dankzij hun Scrypt-Adaptive-Nfactor algoritme. Als het goed is kan je op het eind alleen nog maar op je cpu die coin minen.
http://vertcoin.org/
Ik pas sinds 2 dagenquote:Op dinsdag 4 februari 2014 03:38 schreef roislecxe het volgende:
[..]
Zo danBegrijp ik daar even geen hout van.
Ik heb nog nooit gemined
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |