Ik ga zo ook eens een het laatste peuk ritueel, dan ben ik morgen tenminste op een acceptabele tijd uit bedquote:Op dinsdag 4 februari 2014 01:15 schreef edcetera het volgende:
Max zit waarschijnlijk nog vol met ideeen. Ik ben aan mijn laatste peuk-ritueel toe, dus aan mij heb je niks meer
Vakantie?quote:Op dinsdag 4 februari 2014 01:17 schreef Maxbet het volgende:
[..]
Ik ga zo ook eens een het laatste peuk ritueel, dan ben ik morgen tenminste op een acceptabele tijd uit bed
Gewoon doen als Stryder, nooit werken en de hele wereld overreizen op een of andere manier.quote:Op dinsdag 4 februari 2014 01:21 schreef Maxbet het volgende:
[..]
Een van de weinige voordelen van mijn belachelijke werkschema
Plan Bquote:Op dinsdag 4 februari 2014 01:22 schreef roislecxe het volgende:
[..]
Gewoon doen als Stryder, nooit werken en de hele wereld overreizen op een of andere manier.
We zitten niet allemaal in dezelfde postitie en moeten nu hard werken/studeren en sparen via onze altmuntjes om in zijn positie te komen.quote:Op dinsdag 4 februari 2014 01:22 schreef roislecxe het volgende:
[..]
Gewoon doen als Stryder, nooit werken en de hele wereld overreizen op een of andere manier.
quote:Op dinsdag 4 februari 2014 01:26 schreef edcetera het volgende:
[..]
Life is soms Rotterdam Centraal van achteren
Tja, je moet in het leven soms gewoon je kansen pakken he Maxquote:
Niemand wou naar Rotterdam Centraal komenquote:Op dinsdag 4 februari 2014 01:29 schreef edcetera het volgende:
[..]
Tja, je moet in het leven soms gewoon je kansen pakken he Max
Daar wil je nog niet dood geboren worden.quote:Op dinsdag 4 februari 2014 01:29 schreef Maxbet het volgende:
[..]
Niemand wou naar Rotterdam Centraal komen
Toto ookquote:Op dinsdag 4 februari 2014 01:31 schreef roislecxe het volgende:
Nietsnut was een mooie voorzet trouwens![]()
Dan komt driekwart niet aan / veel te laatquote:Op dinsdag 4 februari 2014 01:33 schreef edcetera het volgende:
[..]
Ik zie binnenkort een echte NS-meet komen
Ach, je komt altijd wel thuis met de trein, alleen je weet niet hoe en wanneerquote:Op dinsdag 4 februari 2014 01:33 schreef Maxbet het volgende:
[..]
Te laat en eigenlijk niet waar je moet zijn?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |