Wat bloos je nou, ik dacht dat je homofiel was!quote:
Iedereen die hier reageert is moslim.quote:Op vrijdag 31 januari 2014 21:31 schreef Spongeboss het volgende:
Waar zijn de moslims? Ik heb wijwater!
Nee, ik ben geen moslim... Je kan dat ook niet zeggen van 'wie hier post is moslim...' Want dan is het niet vrijwillig.quote:Op vrijdag 31 januari 2014 21:32 schreef Crip het volgende:
[..]
Wat bloos je nou, ik dacht dat je homofiel was!
[..]
Iedereen die hier reageert is moslim.
Ik ben de moeilijkste nietquote:Op vrijdag 31 januari 2014 21:32 schreef Crip het volgende:
[..]
Wat bloos je nou, ik dacht dat je homofiel was!
[..]
Iedereen die hier reageert is moslim.
Kan ook jaquote:Op vrijdag 31 januari 2014 21:28 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Gewoon de juiste persoon tegenkomen.
Praat normaal, en salami kan op de pizza ja!quote:
Nee, ik leg men niet graag andere dingen op als ze het niet willen.quote:Op vrijdag 31 januari 2014 21:32 schreef Spongeboss het volgende:
[..]
Nee, ik ben geen moslim... Je kan dat ook niet zeggen van 'wie hier post is moslim...' Want dan is het niet vrijwillig.
Wa alaykum salaam!quote:
Ah komt goed joh! Draait wel bij als je tot over je oren bent.quote:Op vrijdag 31 januari 2014 21:28 schreef Robophatt het volgende:
[..]
Ja weet ik maar ik denk dat ik wel echt heel oppervlakkig ben :p
Denken dat dat gebeurtquote:Op vrijdag 31 januari 2014 21:35 schreef Crip het volgende:
[..]
Ah komt goed joh! Draait wel bij als je tot over je oren bent.
Er is iemand die ik leuk vind, maar ik kan qua uiterlijk niet zeggen dat ik haar knap vind.quote:
Dan kan je ons dit ook niet opleggen, bedankt. Overigens wil ik geen tulband dragen en wil ik bier kunnen drinken, en ik snap het moslim geloof niet, je zou zoveel maagden krijgen. Ik heb daar geen behoefte aan.quote:Op vrijdag 31 januari 2014 21:34 schreef Crip het volgende:
Nee, ik leg men niet graag andere dingen op als ze het niet willen.
Maar zou je haar doen?quote:Op vrijdag 31 januari 2014 21:36 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Er is iemand die ik leuk vind, maar ik kan qua uiterlijk niet zeggen dat ik haar knap vind.
Maar qua innerlijk is het helemaal geweldig.
Ja daar kan ik me dus zo weinig bij voorstellen. Zeker op den duur niet meer, dan ga je je daar toch aan storenquote:Op vrijdag 31 januari 2014 21:36 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Er is iemand die ik leuk vind, maar ik kan qua uiterlijk niet zeggen dat ik haar knap vind.
Maar qua innerlijk is het helemaal geweldig.
Nee, een s s s s ss-s. Ik kan het niet zeggen.quote:Op vrijdag 31 januari 2014 21:37 schreef Aiciu het volgende:
[..]
biseksueel? in dat geval ja, denk ik. Geef het een naam
Friends-with-benefitszone?quote:
Spreek me niet tegen!quote:
slet, graag gedaanquote:Op vrijdag 31 januari 2014 21:38 schreef Crip het volgende:
[..]
Nee, een s s s s ss-s. Ik kan het niet zeggen.
Waarom met benefits als ze lelijk is?quote:Op vrijdag 31 januari 2014 21:38 schreef Robophatt het volgende:
[..]
Friends-with-benefitszone?
[..]
Spreek me niet tegen!
Typ het danquote:Op vrijdag 31 januari 2014 21:38 schreef Crip het volgende:
[..]
Nee, een s s s s ss-s. Ik kan het niet zeggen.
quote:
Thanks mannen!quote:
Ik ben heeeeul koppig!quote:Op vrijdag 31 januari 2014 21:38 schreef Robophatt het volgende:
[..]
Friends-with-benefitszone?
[..]
Spreek me niet tegen!
In het verleden keek ik ook veel naar uiterlijk, maar daar kan ik me na een tijd ook niet meer opladen voor seks. Prachtige meid, fotomodel alles, maar had echt geen behoefte aan seks meer met haar.quote:Op vrijdag 31 januari 2014 21:36 schreef Robophatt het volgende:
[..]
Ja daar kan ik me dus zo weinig bij voorstellen. Zeker op den duur niet meer, dan ga je je daar toch aan storen
Mja, ze is bezet. Is het dan ook friendzone?quote:
Hij zegt toch dat hij haar zou doenquote:Op vrijdag 31 januari 2014 21:38 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Waarom met benefits als ze lelijk is?
Met de kracht van 1000 exploderende zonnenquote:Op vrijdag 31 januari 2014 21:39 schreef Robophatt het volgende:
[..]
Hij zegt toch dat hij haar zou doen
I can'tquote:Op vrijdag 31 januari 2014 21:39 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Met de kracht van 1000 exploderende zonnen
Ja nouja er moet ook wel gewoon chemie zijn natuurlijk anders werkt het allemaal niet. Het is niet alsof alleeeeennn uiterlijk belangrijk is, maar het oog wil ook watquote:Op vrijdag 31 januari 2014 21:39 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
In het verleden keek ik ook veel naar uiterlijk, maar daar kan ik me na een tijd ook niet meer opladen voor seks. Prachtige meid, fotomodel alles, maar had echt geen behoefte aan seks meer met haar.
Dus dat is ook niet bepaald een vereiste.
[..]
Mja, ze is bezet. Is het dan ook friendzone?
Wat dan?quote:Op vrijdag 31 januari 2014 21:40 schreef Robophatt het volgende:
[..]
Ja nouja er moet ook wel gewoon chemie zijn natuurlijk anders werkt het allemaal niet. Het is niet alsof alleeeeennn uiterlijk belangrijk is, maar het oog wil ook wat
Ik ben denk ik 80% gay en 20 hetero ofzo, sommige vrouwen vind ik gewoon leuk.quote:Op vrijdag 31 januari 2014 21:39 schreef Robophatt het volgende:
Biseksuele mannen vind ik zo raar op de een of andere manier. Heb er verder niets tegen maar het komt zo tegennatuurlijk over. Mannen zijn normaal gesproken zo duidelijk in wat ze willen en dan ineens worden ze biseksueel #icant
Een lekker exemplaar van een manquote:
Neuh, 'heteroseksuele' mannen zijn gewoon te onzeker om toe te geven dat ze bi zijn.quote:Op vrijdag 31 januari 2014 21:39 schreef Robophatt het volgende:
Biseksuele mannen vind ik zo raar op de een of andere manier. Heb er verder niets tegen maar het komt zo tegennatuurlijk over. Mannen zijn normaal gesproken zo duidelijk in wat ze willen en dan ineens worden ze biseksueel #icant
Wat voor vrouwen dan? Mannelijke of juist vrouwelijke?quote:Op vrijdag 31 januari 2014 21:41 schreef Aiciu het volgende:
[..]
Ik ben denk ik 80% gay en 20 hetero ofzo, sommige vrouwen vind ik gewoon leuk.
Homo.quote:
Ja, natuurlijk.quote:Op vrijdag 31 januari 2014 21:40 schreef Robophatt het volgende:
[..]
Ja nouja er moet ook wel gewoon chemie zijn natuurlijk anders werkt het allemaal niet. Het is niet alsof alleeeeennn uiterlijk belangrijk is, maar het oog wil ook wat
Vrouwelijk. En voor mannen mannelijk.quote:Op vrijdag 31 januari 2014 21:41 schreef Robophatt het volgende:
[..]
Wat voor vrouwen dan? Mannelijke of juist vrouwelijke?
Luister mijn beeld van knap is blijkbaar nogal verknipt dus ik heb er niet zoveel verstand van, maar ik moet hem aantrekkelijk vinden. Of dat perse heel knap is dat laten we dan maar in het midden.quote:Op vrijdag 31 januari 2014 21:42 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Homo.
[..]
Ja, natuurlijk.
Maar lelijk is iets anders dan niet superknap. Of is het voor jou ook al problematisch als hij niet knap is?
Of niet. Wie neukt er nou niet af en toe een man. Is nornaal.quote:Op vrijdag 31 januari 2014 21:41 schreef Niet_toegestaan_ het volgende:
[..]
Neuh, 'heteroseksuele' mannen zijn gewoon te onzeker om toe te geven dat ze bi zijn.
Hmm apart. Nouja, heb je het wel voor het uitkiezen natuurlijk. Tenzij je er zelf niet uitziet, maar dat is een ander verhaal.quote:Op vrijdag 31 januari 2014 21:42 schreef Aiciu het volgende:
[..]
Vrouwelijk. En voor mannen mannelijk.
Ah, oké.quote:Op vrijdag 31 januari 2014 21:42 schreef Robophatt het volgende:
[..]
Luister mijn beeld van knap is blijkbaar nogal verknipt dus ik heb er niet zoveel verstand van, maar ik moet hem aantrekkelijk vinden. Of dat perse heel knap is dat laten we dan maar in het midden.
Hoe graag wil jij wel niet in haar broek komen, shiii.quote:Op vrijdag 31 januari 2014 21:44 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ah, oké.
Heb je een voorbeeldfoto van wat je aantrekkelijk vind?
Ik kan bijna wekelijks gratis stappen dus dat zegt al genoeg denkquote:Op vrijdag 31 januari 2014 21:43 schreef Robophatt het volgende:
[..]
Hmm apart. Nouja, heb je het wel voor het uitkiezen natuurlijk. Tenzij je er zelf niet uitziet, maar dat is een ander verhaal.
Oh je bent srs, ik dacht je probeerde een " Stereotype moslim " beeld uit te lokken omdat je zei ik hou van geiten. Daarom stereo type Nederlander, snapte.quote:
You don't say.quote:Op vrijdag 31 januari 2014 21:45 schreef Gridlok het volgende:
[..]
Oh je bent srs, ik dacht je probeerde een " Stereotype moslim " beeld uit te lokken omdat je zei ik hou van geiten. Daarom stereo type Nederlander, snapte.
Is goed met jequote:Op vrijdag 31 januari 2014 21:44 schreef Gridlok het volgende:
[..]
Hoe graag wil jij wel niet in haar broek komen, shiii.
Oh god weet niet of ik dat de rest van het forum aan moet doen maar zal even een paar exemplaren in een spoilertag plaatsenquote:Op vrijdag 31 januari 2014 21:44 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ah, oké.
Heb je een voorbeeldfoto van wat je aantrekkelijk vind?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."My doctor says that I have a malformed public-duty gland and a natural deficiency in moral fibre, and that I am therefore excused from saving Universes."
quote:Op vrijdag 31 januari 2014 21:47 schreef Robophatt het volgende:
[..]
Oh god weet niet of ik dat de rest van het forum aan moet doen maar zal even een paar exemplaren in een spoilertag plaatsenJe valt dus gewoon op alles, zolang ze maar bekend en rijk zijn?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[..]
Oh god weet niet of ik dat de rest van het forum aan moet doen maar zal even een paar exemplaren in een spoilertag plaatsenGerard.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Net zo graag als jij tochquote:Op vrijdag 31 januari 2014 21:44 schreef Gridlok het volgende:
[..]
Hoe graag wil jij wel niet in haar broek komen, shiii.
Ditquote:Op vrijdag 31 januari 2014 21:48 schreef Gridlok het volgende:
[..]
Je valt dus gewoon op alles, zolang ze maar bekend en rijk zijn?
Zelfde hersenen?!quote:Op vrijdag 31 januari 2014 21:49 schreef Aiciu het volgende:
1 eeeeewl
2 misschien
3 nee
4 nee
5 HELL YEAH
!!! is racisties want je hebt een hoofddoek en al die mensen zijn geitenneukers is het stereotype!!!!quote:
Ga geen foto's posten van mensen die ik gewoon kenquote:Op vrijdag 31 januari 2014 21:48 schreef Gridlok het volgende:
[..]
Je valt dus gewoon op alles, zolang ze maar bekend en rijk zijn?
[..]
Oh god weet niet of ik dat de rest van het forum aan moet doen maar zal even een paar exemplaren in een spoilertag plaatsenEclectische verzamelingSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Die laatste 2 zijn toch redelijk wijd geaccepteerd als knap zijnde?Emotionele exclusiviteit monogamie-adept
Dat kan ik zien ja, niet echt een rode draad behalve Rich.quote:Op vrijdag 31 januari 2014 21:49 schreef Robophatt het volgende:
[..]
Ga geen foto's posten van mensen die ik gewoon kenMaar dit vind ik stuk voor stuk knappe mannen
Heb niet echt een type waar ik op val ofzo
Tweede en derde ook wel hoor. Maar ja, zijn sowieso wel veel mooie mannen op de wereldquote:Op vrijdag 31 januari 2014 21:49 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Eclectische verzameling
Die laatste 2 zijn toch redelijk wijd geaccepteerd als knap zijnde?
woww racistisch ben jij zeg, link leggen met mijn hoofddoek.quote:Op vrijdag 31 januari 2014 21:49 schreef Niet_toegestaan_ het volgende:
[..]
!!! is racisties want je hebt een hoofddoek en al die mensen zijn geitenneukers is het stereotype!!!!
Gewoon doen johquote:Op vrijdag 31 januari 2014 21:49 schreef Robophatt het volgende:
[..]
Ga geen foto's posten van mensen die ik gewoon kenMaar dit vind ik stuk voor stuk knappe mannen
Heb niet echt een type waar ik op val ofzo
quote:Op vrijdag 31 januari 2014 21:50 schreef Gridlok het volgende:
[..]
Dat kan ik zien ja, niet echt een rode draad behalve Rich.
sorry :Squote:Op vrijdag 31 januari 2014 21:50 schreef Crip het volgende:
[..]
woww racistisch ben jij zeg, link leggen met mijn hoofddoek.
Ik vind die laatste juist t lelijkst met z'n hamsterkop.quote:Op vrijdag 31 januari 2014 21:49 schreef Aiciu het volgende:
1 eeeeewl
2 misschien
3 nee
4 nee
5 HELL YEAH
Die eerstequote:Op vrijdag 31 januari 2014 21:49 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Eclectische verzameling
Die laatste 2 zijn toch redelijk wijd geaccepteerd als knap zijnde?
Ja hij staat gewoon kut op de foto gvd is beter op bewegend beeldquote:
Dat er mensen zijn die RDJ knap vinden, geeft mij altijd hoopquote:Op vrijdag 31 januari 2014 21:50 schreef Robophatt het volgende:
[..]
Tweede en derde ook wel hoor. Maar ja, zijn sowieso wel veel mooie mannen op de wereld
Omdat je eruitziet als een downie?quote:Op vrijdag 31 januari 2014 21:52 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Dat er mensen zijn die RDJ knap vinden, geeft mij altijd hoop
Alsof er mensen bestaan die hem niet knap vindenquote:Op vrijdag 31 januari 2014 21:52 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Dat er mensen zijn die RDJ knap vinden, geeft mij altijd hoop
Ineens?quote:Op vrijdag 31 januari 2014 21:52 schreef hugecooll het volgende:
[..]
Oh ja, nu ben je zeker ook ineens moslim(a)?
quote:Op vrijdag 31 januari 2014 21:53 schreef hugecooll het volgende:
[..]
Omdat je eruitziet als een downie?
Nee, omdat ik een smurf ben.quote:Op vrijdag 31 januari 2014 21:53 schreef Robophatt het volgende:
[..]
Alsof er mensen bestaan die hem niet knap vinden![]()
Lijk je op hem ofzo
Ross Philipsquote:Op vrijdag 31 januari 2014 21:53 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Wie is dat dan? Ben niet zo thuis is celebs.
besa7a, zo leuk! Jammer dat je terug moet indeed. =(quote:Op vrijdag 31 januari 2014 21:52 schreef ntm het volgende:
Mijn laatste avondje in Casa, morgen weer terug naar Nederland
Ja hij is idd jammerlijk kleinquote:Op vrijdag 31 januari 2014 21:54 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
[..]
Nee, omdat ik een smurf ben.
Ja moet zeker op je lijstjequote:Op vrijdag 31 januari 2014 21:54 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Rode lippen![]()
ik twijfel nog of dit op m'n lijstje moet
quote:
Dm.quote:Op vrijdag 31 januari 2014 21:55 schreef Robophatt het volgende:
[..]
Ja moet zeker op je lijstje
Pics van je nieuwe kapsel
quote:
Is ook echt niet bekendquote:Op vrijdag 31 januari 2014 21:57 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Nooit van gehoord.
[..]
Hij schijnt 1,76 te zijn.
Voeg me toe danquote:Op vrijdag 31 januari 2014 21:57 schreef Robophatt het volgende:
[..]![]()
Of snapchatheb ik gvd speciaal voor jou gedownload
Weet toch niet hoe dat moetquote:
Hehe. Is zo frustrerend hier met uitgaan.quote:Op vrijdag 31 januari 2014 21:57 schreef Robophatt het volgende:
[..]
Is ook echt niet bekendKen hem alleen van een serie die ik kijk.
Hmm valt nog mee. Kun je nog net hakken aan
hahahquote:Op vrijdag 31 januari 2014 21:58 schreef Niet_toegestaan_ het volgende:
[..]
Het ziet er een beetje apart uit op die foto, weet niet waarom.
Hoe lang ben je?quote:Op vrijdag 31 januari 2014 21:58 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Hehe. Is zo frustrerend hier met uitgaan.
Alle vrouwen zijn even groot of groter.
Ja zeker als ze hakken dragenquote:Op vrijdag 31 januari 2014 21:58 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Jij toch ook iets van 1,75?quote:
1,75.quote:
Let nooit op wat voor schoeisel ze dragen. Zal er volgende keer eens op letten.quote:Op vrijdag 31 januari 2014 21:59 schreef Robophatt het volgende:
[..]
Ja zeker als ze hakken dragen![]()
Ben een keer op platte schoenen uit geweest, of ja gewoon naar een kroeg waar ik eerder altijd kwam.
'He jij was toch veel langer???'
1,68quote:Op vrijdag 31 januari 2014 22:02 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
1,75.
[..]
Let nooit op wat voor schoeisel ze dragen. Zal er volgende keer eens op letten.
Jij was 1,70 toch?
Is wel echt pijnlijk. Gewoon kleine meisjesquote:
quote:Op vrijdag 31 januari 2014 22:03 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
En dan heb ik nog niet eens gezegd hoe lang ik zelf ben.
No shit zag ik niet aankomenquote:
Kan ik bij jou bestellen?quote:
nee garpjen hier kom ik op terug voordat boze mensen :Squote:Op vrijdag 31 januari 2014 22:03 schreef Niet_toegestaan_ het volgende:
Iedereen kleiner dan 1.90Inferieure mensen, zouden geslacht moeten worden
Wie is dat?quote:
Hou wel van sneakers onder meisjes. Lekker simpelquote:Op vrijdag 31 januari 2014 22:03 schreef Robophatt het volgende:
[..]
1,68
Mag toch hopen dat ze hakken dragen. Geen hakken dragen
?quote:
Alleen Indonesisch.quote:
Hoe staat het met je blog Ludoquote:
Hoe klein?quote:Op vrijdag 31 januari 2014 22:06 schreef Crip het volgende:
Ik ben het kleinst van jullie allemaal. Kom nauwelijks kleinere mensen dan ik tegen.
Vrouwen op sneakersquote:Op vrijdag 31 januari 2014 22:06 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Hou wel van sneakers onder meisjes. Lekker simpel
[..]
?
Heb ik hier toch wel eens eerder gezegd?
[..]
Alleen Indonesisch.
quote:Op vrijdag 31 januari 2014 22:06 schreef Kaneelstokje het volgende:
Hou wel van sneakers onder meisjes.
Ik heb d'r ook nooit eerder gezien.quote:Op vrijdag 31 januari 2014 22:06 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Morena Baccarin, kende d'r niet.
[..]
Rijp om gemolken te worden [ afbeelding ].
Druk, druk, druk. Hoop deze week nog ergens een gaatje te vinden een nieuw bericht te plaatsen.quote:
Ja doe maar zo, het is schandaligquote:
Hoezo is dat erg!?quote:Op vrijdag 31 januari 2014 22:07 schreef Robophatt het volgende:
[..]
Vrouwen op sneakerswalgelijk
Is mij nooit opgevallen iig
Valt toch wel mee johquote:Op vrijdag 31 januari 2014 22:08 schreef Robophatt het volgende:
[..]
Ja doe maar zo, het is schandalig
Dat hoop ik ook want ik zit er de hele tijd op te wachtenquote:Op vrijdag 31 januari 2014 22:08 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Druk, druk, druk. Hoop deze week nog ergens een gaatje te vinden een nieuw bericht te plaatsen.
Euh, nee. Wel sinds een paar weken dat TL hemd iddquote:Op vrijdag 31 januari 2014 22:08 schreef Robophatt het volgende:
[..]
Ik heb d'r ook nooit eerder gezien.
Trouwens hebben teamleiders bij jullie een stropdas om? Wij kregen vandaag een nieuwe die was overgeplaatst uit een ander filiaal en die droeg zo'n stropdas over z'n TL blouseHad ik echt nog nooit gezien. Zag er best debiel uit
link?quote:Op vrijdag 31 januari 2014 22:08 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Druk, druk, druk. Hoop deze week nog ergens een gaatje te vinden een nieuw bericht te plaatsen.
Vind het er zo lomp uitzien. Vooral als het van die afschuwelijke grote felgekleurde dingen zijn. Niets vrouwelijks aan.quote:
quote:
Ik vind het lekker simpel en naturel.quote:Op vrijdag 31 januari 2014 22:07 schreef Robophatt het volgende:
[..]
Vrouwen op sneakerswalgelijk
Is mij nooit opgevallen iig
Ik val dan over het algemeen ook niet op vrouwelijke vrouwen. Dus dan kan kloppen.quote:Op vrijdag 31 januari 2014 22:09 schreef Robophatt het volgende:
[..]
Vind het er zo lomp uitzien. Vooral als het van die afschuwelijke grote felgekleurde dingen zijn. Niets vrouwelijks aan.
quote:Op vrijdag 31 januari 2014 22:08 schreef Robophatt het volgende:
[..]
Ik heb d'r ook nooit eerder gezien.
Trouwens hebben teamleiders bij jullie een stropdas om? Wij kregen vandaag een nieuwe die was overgeplaatst uit een ander filiaal en die droeg zo'n stropdas over z'n TL blouseHad ik echt nog nooit gezien. Zag er best debiel uit
Is wat voor jou dan Mortiequote:
Ja dat vind ik op zich niet zo verkeerdquote:Op vrijdag 31 januari 2014 22:08 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Euh, nee. Wel sinds een paar weken dat TL hemd idd.
Er kwam er wel een langs in dat liftopic dat om duiding schreeuwtquote:Op vrijdag 31 januari 2014 22:08 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Sorry, zal er extra vaart achter proberen te zetten.quote:Op vrijdag 31 januari 2014 22:08 schreef Robophatt het volgende:
[..]
Dat hoop ik ook want ik zit er de hele tijd op te wachten
http://ludosfashionblog.wordpress.com/quote:
Zo flauw dat ik moest lachenquote:Op vrijdag 31 januari 2014 22:10 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Sorry, zal er extra vaart achter proberen te zetten.
[..]
http://ludosfashionblog.wordpress.com/
Ja, allemaal even lachen om Theo, anders is het ook zo zielig.quote:Op vrijdag 31 januari 2014 22:09 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Als je het echt zo druk had zei je het niet 3 keer.
quote:Op vrijdag 31 januari 2014 22:09 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
[..]
Ik vind het lekker simpel en naturel.
Hou ik wel van. Geen make-up en gedoe. Geen push-ups.
Doet het nietquote:
Ik kan me altijd effectief verdedigen tegen mannen!quote:
Ik vind sommige sneakers lelijk staan. Maar ik vind Vans en allstars wel leuk.quote:Op vrijdag 31 januari 2014 22:09 schreef Robophatt het volgende:
[..]
Vind het er zo lomp uitzien. Vooral als het van die afschuwelijke grote felgekleurde dingen zijn. Niets vrouwelijks aan.
Dacht slinger direct even de torrent aan, maar 't is een seriequote:Op vrijdag 31 januari 2014 22:09 schreef Modus het volgende:
[..]
Lijken echt huge tits zo, in Homeland waren het vrij bescheiden tietjes.
Chicks van brood/deli zijn bijna altijd sowieso wel cutequote:Op vrijdag 31 januari 2014 22:10 schreef Robophatt het volgende:
Ja dat vind ik op zich niet zo verkeerdBen ik best jaloers op want dat bakkersschort is ook niet erg flatterend
Weet je hoe eng dat is :Squote:Op vrijdag 31 januari 2014 22:10 schreef Robophatt het volgende:
[..]
Is wat voor jou dan Mortie
Nog steeds geen pics ontvangen btw
[..]
Ik heb meerdere relaties achter de rug en samengewoond en alles.quote:Op vrijdag 31 januari 2014 22:11 schreef Robophatt het volgende:
[..]oh ja jij bent er zo een. Tot je ze een keer daadwerkelijk zonder make-up ziet.
Vans gaan nog wel, maar dan wel dat lo-pro model, die heb ik zelf ook maar telt niet echt.quote:Op vrijdag 31 januari 2014 22:11 schreef Crip het volgende:
[..]
Ik kan me altijd effectief verdedigen tegen mannen!
[..]
Ik vind sommige sneakers lelijk staan. Maar ik vind Vans en allstars wel leuk.
Ja tochquote:Op vrijdag 31 januari 2014 22:11 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Chicks van brood/deli zijn bijna altijd sowieso wel cute.
Foto's sturen of Crip?quote:
Waarom woon je dan niet meer samen?quote:Op vrijdag 31 januari 2014 22:12 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ik heb meerdere relaties achter de rug en samengewoond en alles.
Ik ben tot nu toe uitermate tevreden met mijn keuzes.
Heb je foto gezien. Hoe flik je dit gratis drinken dan?quote:Op vrijdag 31 januari 2014 21:45 schreef Aiciu het volgende:
[..]
Ik kan bijna wekelijks gratis stappen dus dat zegt al genoeg denk
NSFW http://www.celebritymoviearchive.com/tour/name.php/6024 NSFWquote:Op vrijdag 31 januari 2014 22:11 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Dacht slinger direct even de torrent aan, maar 't is een serie.
Omdat ze vond dat het niet meer werkte. Dat de passie er uit was. Me niet meer aantrekkelijk vond.quote:Op vrijdag 31 januari 2014 22:13 schreef Robophatt het volgende:
[..]
Waarom woon je dan niet meer samen?
Oh ja zo gaat het altijdquote:Op vrijdag 31 januari 2014 22:15 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Omdat ze vond dat het niet meer werkte. Dat de passie er uit was. Me niet meer aantrekkelijk vond.
Een samenvatting was dat alles mis was en dat alles mijn schuld was.
Beide. Heet je dat ook robophatt? Dan heb ik je toegevoegdquote:Op vrijdag 31 januari 2014 22:12 schreef Robophatt het volgende:
[..]
Vans gaan nog wel, maar dan wel dat lo-pro model, die heb ik zelf ook maar telt niet echt.
[..]
Ja toch
[..]
Foto's sturen of Crip?
"Het ligt niet aan jou ..."quote:Op vrijdag 31 januari 2014 22:16 schreef Robophatt het volgende:
[..]
Oh ja zo gaat het altijdIk neem de schuld daarom altijd maar vast bij voorbaat op me.
Ja volgens mij welquote:Op vrijdag 31 januari 2014 22:17 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Beide. Heet je dat ook robophatt? Dan heb ik je toegevoegd
Ligt ook gewoon altijd echt aan mij hoor daar niet vanquote:
mss btje met je grijpgrage tengels van anderen afblijvenquote:Op vrijdag 31 januari 2014 22:18 schreef Robophatt het volgende:
[..]
Ligt ook gewoon altijd echt aan mij hoor daar niet van
En bedankt!quote:Op vrijdag 31 januari 2014 22:17 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Beide. Heet je dat ook robophatt? Dan heb ik je toegevoegd
Wow.quote:Op vrijdag 31 januari 2014 22:19 schreef hugecooll het volgende:
[..]
mss btje met je grijpgrage tengels van anderen afblijven
Inderdaad, ze noemen je niet zo maar 't matras van Limburg.quote:Op vrijdag 31 januari 2014 22:19 schreef hugecooll het volgende:
[..]
Hehehe. Ik stond echt met mijn bek vol tanden.quote:Op vrijdag 31 januari 2014 22:16 schreef Robophatt het volgende:
[..]
Oh ja zo gaat het altijdIk neem de schuld daarom altijd maar vast bij voorbaat op me.
Ohjee, alle opgekropte frustratie komt naar boven.quote:Op vrijdag 31 januari 2014 22:19 schreef hugecooll het volgende:
[..]
Oh is dat daaromquote:Op vrijdag 31 januari 2014 22:20 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Inderdaad, ze noemen je niet zo maar 't matras van Limburg.
Hahaha lekker d'ruit gegooid dus?quote:Op vrijdag 31 januari 2014 22:21 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Hehehe. Ik stond echt met mijn bek vol tanden.
Maar ik lachte het laatst, want het huis stond op mijn naam
Ja heb wel veel aan deze tip zal het in het vervolg toepassenquote:
Ze was vrij snel weg, ja.quote:Op vrijdag 31 januari 2014 22:22 schreef Robophatt het volgende:
[..]
Hahaha lekker d'ruit gegooid dus?
Ja is korter dan ik in gedachten hadquote:Op vrijdag 31 januari 2014 22:24 schreef Robophatt het volgende:
MortieEindelijk gezien waar die signature van je over gaat
Goed haar ook, wel toch wel echt Don Draper
Grapje hè, om het goed te maken een nieuwe post op mijn blog.quote:
Lijkt al snel lang bij 1,74, dat dan weer wel.quote:Op vrijdag 31 januari 2014 22:27 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Ja is korter dan ik in gedachten had
Doen kappers altijd, maar binnen de kortste keren is het weer te lang (bij mannen dan, bij mj is het nooit te langquote:Op vrijdag 31 januari 2014 22:27 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Ja is korter dan ik in gedachten had
Hahaha ik ben ook echt niet goed met exenquote:Op vrijdag 31 januari 2014 22:27 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ze was vrij snel weg, ja.
Dan me naar haar lokken omdat ik dingen terugkreeg die ze had geleend.
Huisje laten zien. Was wel denk ik het meest awkward moment van mijn leven.
Vroeg ze of ze mocht komen kijken wat ik met het huis had gedaan.Bitch wat denk je zelf? Je maakt het huis, boort me de grond in en springt gelijk bij een ander in bed.
Denk je echt dat je nog welkom bent?
Bitches be cray cray.
Wow dat maakt alles goedquote:Op vrijdag 31 januari 2014 22:27 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Grapje hè, om het goed te maken een nieuwe post op mijn blog.
En hoe lang ben jij dan?quote:Op vrijdag 31 januari 2014 22:28 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Lijkt al snel lang bij 1,74, dat dan weer wel.
Alles van Louis Theroux.quote:
Ik zit op 1,84.quote:Op vrijdag 31 januari 2014 22:29 schreef Robophatt het volgende:
[..]
Wow dat maakt alles goedIk ga meteen kijken.
[..]
En hoe lang ben jij dan?
Wel een beetje een open deur natuurlijk.quote:Op vrijdag 31 januari 2014 22:30 schreef Robophatt het volgende:
Wauw Ludo ik ben het alweer eens met je postAfschuwelijk
Dit was een goede tip van dWcquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Er is zo'n vette over feeders van discovery channel uit de jaren '90 ben de titel even kwijt maar is echt te gekquote:
Heb verder contact met al mijn exen en alles. Vind het prima.quote:Op vrijdag 31 januari 2014 22:29 schreef Robophatt het volgende:
[..]
Hahaha ik ben ook echt niet goed met exenPraat er het liefst helemaal niet meer tegen. Gelukkig heb ik er niet zoveel.
Wilde ze je terug ofzo?
Ja uiteraard, maar toch zie ik elke zomer weer veel jongemannen van die dingen dragen. Is leuk tot je 20e ofzo.quote:Op vrijdag 31 januari 2014 22:30 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Ik zit op 1,84.
[..]
Wel een beetje een open deur natuurlijk.
quote:Op vrijdag 31 januari 2014 22:31 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Dit was een goede tip van dWcNee bedankt, alles op worldstar is een no-go voor mij. Laat staan uncut.. ga de goorste shit zien.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Die eerste klinkt interesting! Ik ga even researchen.quote:Op vrijdag 31 januari 2014 22:31 schreef Robophatt het volgende:
[..]
Er is zo'n vette over feeders van discovery channel uit de jaren '90 ben de titel even kwijt maar is echt te gek
En King Cornis ook vet en Fat Head
http://www.docmasters.tv/(...)003-discovery.11132/quote:Op vrijdag 31 januari 2014 22:33 schreef Crip het volgende:
[..]
Die eerste klinkt interesting! Ik ga even researchen.
He, een docu over Dqoddie.quote:Op vrijdag 31 januari 2014 22:34 schreef Robophatt het volgende:
[..]
http://www.docmasters.tv/(...)003-discovery.11132/
Is echt interessantquote:
Heb al eens iets soortgelijks gezien, maar deze is ouder. Oude docu's zijn altijd leuker op een of andere manier.quote:Op vrijdag 31 januari 2014 22:34 schreef Robophatt het volgende:
[..]
http://www.docmasters.tv/(...)003-discovery.11132/
Ja deze is echt oudquote:Op vrijdag 31 januari 2014 22:36 schreef Crip het volgende:
[..]
Heb al eens iets soortgelijks gezien, maar deze is ouder. Oude docu's zijn altijd leuker op een of andere manier.
Hahah, ja ze geilen er echt op om ze vol te proppen.quote:Op vrijdag 31 januari 2014 22:36 schreef Robophatt het volgende:
[..]
Ja deze is echt oudIk had hem gedownload met zweedse ondertiteling ofzo, was de enige optie toen. Maar vooral die feeders omfg
Ja ik begrijp het gewoon echt niet, zelfs niet na het kijken van die docu.quote:Op vrijdag 31 januari 2014 22:39 schreef Crip het volgende:
[..]
Hahah, ja ze geilen er echt op om ze vol te proppen.
Ja en waarom zou ik meerdere beperkingen hebben volgens jou?quote:Op vrijdag 31 januari 2014 22:51 schreef Modus het volgende:
Wat is jouw beperking, Robo? Of beperkingen..
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."My doctor says that I have a malformed public-duty gland and a natural deficiency in moral fibre, and that I am therefore excused from saving Universes."
quote:Op vrijdag 31 januari 2014 23:00 schreef Robophatt het volgende:
[..]
Ja en waarom zou ik meerdere beperkingen hebben volgens jou?Geen idee maar het kan er natuurlijk meer dan 1 zijn. Of 0.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt..
Hebbie bril? Lenzen?
Bril helaasquote:Op vrijdag 31 januari 2014 23:03 schreef Modus het volgende:
[..]
Geen idee maar het kan er natuurlijk meer dan 1 zijn. Of 0..
Hebbie bril? Lenzen?
Zonder is beter. Met vind ik niet echt heel erg afschuwelijk, maar vind het gewoon niks.quote:Op vrijdag 31 januari 2014 23:07 schreef Modus het volgende:
Vind je die bril niet leuk staan dan? Of gewoon zonder = beter.
Heb ook gewoon echt een hipsterbril jaquote:
Jij hebt me irl gezien manquote:Op vrijdag 31 januari 2014 23:11 schreef Dimachaerus het volgende:
mortaks drop eens pic kwil ook zien kill
sodeknetters dit is brody's meisje toch???!!quote:
heb jij dima irl gezien?quote:
Maar wel met glazen dus. En nog geslepen ook.quote:Op vrijdag 31 januari 2014 23:11 schreef Robophatt het volgende:
[..]
Heb ook gewoon echt een hipsterbril ja
kan je mij ook toevoegequote:Op vrijdag 31 januari 2014 21:57 schreef Robophatt het volgende:
[..]![]()
Of snapchatheb ik gvd speciaal voor jou gedownload
Wauw dus hij bestaat ook gewoonquote:
Ja wel met geslepen glazen jaquote:Op vrijdag 31 januari 2014 23:13 schreef Modus het volgende:
[..]
Maar wel met glazen dus. En nog geslepen ook..
waar is hierquote:Op vrijdag 31 januari 2014 21:58 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Dima pls ik stuur toch geen nudesquote:
Dima is wel een geschikte man voor jou denk ikquote:
quote:Op vrijdag 31 januari 2014 23:15 schreef Robophatt het volgende:
[..]
Wauw dus hij bestaat ook gewoon
[..]
Ja wel met geslepen glazen jaWord zo boos van mensen die een nepbril dragen he, ga daar dan ook mee de trein in als het buiten koud is zodat dat ding meteen beslaat
of draag hem als je op je zij ligt tv te kijken ofzo.
Hij is aan het teruglezen dus zo voegt hij jou toequote:Op vrijdag 31 januari 2014 23:16 schreef Robophatt het volgende:
[..]
Dima pls ik stuur toch geen nudes
hoeft ook nietquote:Op vrijdag 31 januari 2014 23:16 schreef Robophatt het volgende:
[..]
Dima pls ik stuur toch geen nudes
Ja moet hij vooral doenquote:Op vrijdag 31 januari 2014 23:16 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Hij is aan het teruglezen dus zo voegt hij jou toe
ik ben in woonkamer en ik doe maar wat vader is lamp vervangen in de zolderkamer ofsoquote:Op vrijdag 31 januari 2014 23:16 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Hij is aan het teruglezen dus zo voegt hij jou toe
En geen 1 naar mijquote:Op vrijdag 31 januari 2014 23:17 schreef Robophatt het volgende:
[..]
Ja moet hij vooral doenIk heb welgeteld in heel m'n leven 2 foto's verstuurd met snapchat
Denk ut niet!quote:Op vrijdag 31 januari 2014 23:16 schreef Robophatt het volgende:
[..]
Dima is wel een geschikte man voor jou denk ik
Een aardige stad vlakbij de kust waar geen regering zetelt.quote:
Nee waren allebei naar zo'n jong van Tinderquote:
hahahhaa drop eens dm picquote:Op vrijdag 31 januari 2014 22:13 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Heb je foto gezien. Hoe flik je dit gratis drinken dan?
If he doesn't accept you at your worst, he doesn't deserve you at your best.quote:Op vrijdag 31 januari 2014 23:19 schreef Robophatt het volgende:
[..]
Nee waren allebei naar zo'n jong van Tinder![]()
![]()
geen nudes
Ik zou niet weten wat ik je moet sturen mortie ik zie er niet zo florissant uit op het moment
Ja is alleen niet zo'n mooie binnenkomer hequote:Op vrijdag 31 januari 2014 23:21 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
If he doesn't accept you at your worst, he doesn't deserve you at your best.
Ofzo.
Dima ze (1,68) wilt je irl zien!quote:Op vrijdag 31 januari 2014 23:21 schreef Robophatt het volgende:
Maar ben nu wel benieuwd naar hoe het was om dima irl te zien
dit soort zina'squote:Op vrijdag 31 januari 2014 21:45 schreef Aiciu het volgende:
[..]
Ik kan bijna wekelijks gratis stappen dus dat zegt al genoeg denk
quote:
Ja, ik vind ze wel passen!quote:Op vrijdag 31 januari 2014 23:24 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Zullen we Dima en Robi koppelen?
[..]
Nou ja zeg
Zou me minder zorgen maken als deze grap voor de eesrte keer gemaakt werdquote:
Zo onwetendquote:
Gvd nog steeds die WA groepquote:Op []vrijdag 31 januari 2014 23:26[/url] schreef []wickedmen[/url] het volgende:
Update: TS ging net 1 uur geleden ragend en jankend uit onze lieve WA KLB SC omdat ik wat stoute niet zo lieve woordjes zei.
royal sadness.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |