Ja hij staat gewoon kut op de foto gvd is beter op bewegend beeldquote:
Dat er mensen zijn die RDJ knap vinden, geeft mij altijd hoopquote:Op vrijdag 31 januari 2014 21:50 schreef Robophatt het volgende:
[..]
Tweede en derde ook wel hoor. Maar ja, zijn sowieso wel veel mooie mannen op de wereld
Omdat je eruitziet als een downie?quote:Op vrijdag 31 januari 2014 21:52 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Dat er mensen zijn die RDJ knap vinden, geeft mij altijd hoop
Alsof er mensen bestaan die hem niet knap vindenquote:Op vrijdag 31 januari 2014 21:52 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Dat er mensen zijn die RDJ knap vinden, geeft mij altijd hoop
Ineens?quote:Op vrijdag 31 januari 2014 21:52 schreef hugecooll het volgende:
[..]
Oh ja, nu ben je zeker ook ineens moslim(a)?
quote:Op vrijdag 31 januari 2014 21:53 schreef hugecooll het volgende:
[..]
Omdat je eruitziet als een downie?
Nee, omdat ik een smurf ben.quote:Op vrijdag 31 januari 2014 21:53 schreef Robophatt het volgende:
[..]
Alsof er mensen bestaan die hem niet knap vinden![]()
Lijk je op hem ofzo
Ross Philipsquote:Op vrijdag 31 januari 2014 21:53 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Wie is dat dan? Ben niet zo thuis is celebs.
besa7a, zo leuk! Jammer dat je terug moet indeed. =(quote:Op vrijdag 31 januari 2014 21:52 schreef ntm het volgende:
Mijn laatste avondje in Casa, morgen weer terug naar Nederland
Ja hij is idd jammerlijk kleinquote:Op vrijdag 31 januari 2014 21:54 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
[..]
Nee, omdat ik een smurf ben.
Ja moet zeker op je lijstjequote:Op vrijdag 31 januari 2014 21:54 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Rode lippen![]()
ik twijfel nog of dit op m'n lijstje moet
quote:
Dm.quote:Op vrijdag 31 januari 2014 21:55 schreef Robophatt het volgende:
[..]
Ja moet zeker op je lijstje
Pics van je nieuwe kapsel
quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |