quote:Op vrijdag 31 januari 2014 21:47 schreef Robophatt het volgende:
[..]
Oh god weet niet of ik dat de rest van het forum aan moet doen maar zal even een paar exemplaren in een spoilertag plaatsenJe valt dus gewoon op alles, zolang ze maar bekend en rijk zijn?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[..]
Oh god weet niet of ik dat de rest van het forum aan moet doen maar zal even een paar exemplaren in een spoilertag plaatsenGerard.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Net zo graag als jij tochquote:Op vrijdag 31 januari 2014 21:44 schreef Gridlok het volgende:
[..]
Hoe graag wil jij wel niet in haar broek komen, shiii.
Ditquote:Op vrijdag 31 januari 2014 21:48 schreef Gridlok het volgende:
[..]
Je valt dus gewoon op alles, zolang ze maar bekend en rijk zijn?
Zelfde hersenen?!quote:Op vrijdag 31 januari 2014 21:49 schreef Aiciu het volgende:
1 eeeeewl
2 misschien
3 nee
4 nee
5 HELL YEAH
!!! is racisties want je hebt een hoofddoek en al die mensen zijn geitenneukers is het stereotype!!!!quote:
Ga geen foto's posten van mensen die ik gewoon kenquote:Op vrijdag 31 januari 2014 21:48 schreef Gridlok het volgende:
[..]
Je valt dus gewoon op alles, zolang ze maar bekend en rijk zijn?
[..]
Oh god weet niet of ik dat de rest van het forum aan moet doen maar zal even een paar exemplaren in een spoilertag plaatsenEclectische verzamelingSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Die laatste 2 zijn toch redelijk wijd geaccepteerd als knap zijnde?Emotionele exclusiviteit monogamie-adept
Dat kan ik zien ja, niet echt een rode draad behalve Rich.quote:Op vrijdag 31 januari 2014 21:49 schreef Robophatt het volgende:
[..]
Ga geen foto's posten van mensen die ik gewoon kenMaar dit vind ik stuk voor stuk knappe mannen
Heb niet echt een type waar ik op val ofzo
Tweede en derde ook wel hoor. Maar ja, zijn sowieso wel veel mooie mannen op de wereldquote:Op vrijdag 31 januari 2014 21:49 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Eclectische verzameling
Die laatste 2 zijn toch redelijk wijd geaccepteerd als knap zijnde?
woww racistisch ben jij zeg, link leggen met mijn hoofddoek.quote:Op vrijdag 31 januari 2014 21:49 schreef Niet_toegestaan_ het volgende:
[..]
!!! is racisties want je hebt een hoofddoek en al die mensen zijn geitenneukers is het stereotype!!!!
Gewoon doen johquote:Op vrijdag 31 januari 2014 21:49 schreef Robophatt het volgende:
[..]
Ga geen foto's posten van mensen die ik gewoon kenMaar dit vind ik stuk voor stuk knappe mannen
Heb niet echt een type waar ik op val ofzo
quote:Op vrijdag 31 januari 2014 21:50 schreef Gridlok het volgende:
[..]
Dat kan ik zien ja, niet echt een rode draad behalve Rich.
sorry :Squote:Op vrijdag 31 januari 2014 21:50 schreef Crip het volgende:
[..]
woww racistisch ben jij zeg, link leggen met mijn hoofddoek.
Ik vind die laatste juist t lelijkst met z'n hamsterkop.quote:Op vrijdag 31 januari 2014 21:49 schreef Aiciu het volgende:
1 eeeeewl
2 misschien
3 nee
4 nee
5 HELL YEAH
Die eerstequote:Op vrijdag 31 januari 2014 21:49 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Eclectische verzameling
Die laatste 2 zijn toch redelijk wijd geaccepteerd als knap zijnde?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |