abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_136187227
quote:
0s.gif Op vrijdag 31 januari 2014 21:47 schreef Robophatt het volgende:

[..]

Oh god weet niet of ik dat de rest van het forum aan moet doen maar zal even een paar exemplaren in een spoilertag plaatsen :')

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Je valt dus gewoon op alles, zolang ze maar bekend en rijk zijn?
pi_136187233
quote:
0s.gif Op vrijdag 31 januari 2014 21:47 schreef Robophatt het volgende:

[..]

Oh god weet niet of ik dat de rest van het forum aan moet doen maar zal even een paar exemplaren in een spoilertag plaatsen :')

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Gerard. :9~
pi_136187237
quote:
0s.gif Op vrijdag 31 januari 2014 21:46 schreef Crip het volgende:
[ afbeelding ]
Uhh oke
Op dinsdag 9 december 2025 20:10 schreef Haags het volgende:
De enige goede Rus is een dode Rus.
pi_136187239
quote:
10s.gif Op vrijdag 31 januari 2014 21:44 schreef Gridlok het volgende:

[..]

Hoe graag wil jij wel niet in haar broek komen, shiii.
Net zo graag als jij toch :@
"My doctor says that I have a malformed public-duty gland and a natural deficiency in moral fibre, and that I am therefore excused from saving Universes."
pi_136187257
quote:
1s.gif Op vrijdag 31 januari 2014 21:48 schreef Mortaxx het volgende:

[..]

Uhh oke
:*
pi_136187262
1 eeeeewl
2 misschien
3 nee
4 nee
5 HELL YEAH :9~
N A P O L I
C A M P A N I A
pi_136187271
quote:
0s.gif Op vrijdag 31 januari 2014 21:48 schreef Gridlok het volgende:

[..]

Je valt dus gewoon op alles, zolang ze maar bekend en rijk zijn?
Dit _O_
Op dinsdag 9 december 2025 20:10 schreef Haags het volgende:
De enige goede Rus is een dode Rus.
pi_136187279
quote:
0s.gif Op vrijdag 31 januari 2014 21:49 schreef Aiciu het volgende:
1 eeeeewl
2 misschien
3 nee
4 nee
5 HELL YEAH :9~
Zelfde hersenen?!
pi_136187283
quote:
0s.gif Op vrijdag 31 januari 2014 21:43 schreef Crip het volgende:
Ik hou van geiten.
!!! is racisties want je hebt een hoofddoek en al die mensen zijn geitenneukers is het stereotype!!!!
pi_136187286
quote:
0s.gif Op vrijdag 31 januari 2014 21:48 schreef Robophatt het volgende:

[..]

Net zo graag als jij toch :@
Als jij dat graag denkt, prima.
pi_136187288
quote:
0s.gif Op vrijdag 31 januari 2014 21:48 schreef Gridlok het volgende:

[..]

Je valt dus gewoon op alles, zolang ze maar bekend en rijk zijn?
Ga geen foto's posten van mensen die ik gewoon ken :') Maar dit vind ik stuk voor stuk knappe mannen O+ Heb niet echt een type waar ik op val ofzo :')
"My doctor says that I have a malformed public-duty gland and a natural deficiency in moral fibre, and that I am therefore excused from saving Universes."
  vrijdag 31 januari 2014 @ 21:49:45 #87
176450 Kaneelstokje
Archbishop of Banterbury
pi_136187301
quote:
0s.gif Op vrijdag 31 januari 2014 21:47 schreef Robophatt het volgende:

[..]

Oh god weet niet of ik dat de rest van het forum aan moet doen maar zal even een paar exemplaren in een spoilertag plaatsen :')

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Eclectische verzameling :D

Die laatste 2 zijn toch redelijk wijd geaccepteerd als knap zijnde?
Emotionele exclusiviteit monogamie-adept
pi_136187317
quote:
0s.gif Op vrijdag 31 januari 2014 21:49 schreef Robophatt het volgende:

[..]

Ga geen foto's posten van mensen die ik gewoon ken :') Maar dit vind ik stuk voor stuk knappe mannen O+ Heb niet echt een type waar ik op val ofzo :')
Dat kan ik zien ja, niet echt een rode draad behalve Rich.
pi_136187332
quote:
17s.gif Op vrijdag 31 januari 2014 21:49 schreef Kaneelstokje het volgende:

[..]

Eclectische verzameling :D

Die laatste 2 zijn toch redelijk wijd geaccepteerd als knap zijnde?
Tweede en derde ook wel hoor. Maar ja, zijn sowieso wel veel mooie mannen op de wereld :9~
"My doctor says that I have a malformed public-duty gland and a natural deficiency in moral fibre, and that I am therefore excused from saving Universes."
pi_136187334
quote:
9s.gif Op vrijdag 31 januari 2014 21:49 schreef Niet_toegestaan_ het volgende:

[..]

!!! is racisties want je hebt een hoofddoek en al die mensen zijn geitenneukers is het stereotype!!!!
woww racistisch ben jij zeg, link leggen met mijn hoofddoek. :'(
  vrijdag 31 januari 2014 @ 21:50:47 #91
179075 hugecooll
Deelt corrigerende tikken uit
pi_136187349
quote:
0s.gif Op vrijdag 31 januari 2014 21:49 schreef Robophatt het volgende:

[..]

Ga geen foto's posten van mensen die ik gewoon ken :') Maar dit vind ik stuk voor stuk knappe mannen O+ Heb niet echt een type waar ik op val ofzo :')
Gewoon doen joh
Blijft onder ons toch
pi_136187350
quote:
10s.gif Op vrijdag 31 januari 2014 21:50 schreef Gridlok het volgende:

[..]

Dat kan ik zien ja, niet echt een rode draad behalve Rich.
:') Nou normaal gesproken zit er ook geen rode draad in en dan zijn ze niet eens rijk
"My doctor says that I have a malformed public-duty gland and a natural deficiency in moral fibre, and that I am therefore excused from saving Universes."
pi_136187371
quote:
0s.gif Op vrijdag 31 januari 2014 21:50 schreef Crip het volgende:

[..]

woww racistisch ben jij zeg, link leggen met mijn hoofddoek. :'(
sorry :S
pi_136187376
Op dinsdag 9 december 2025 20:10 schreef Haags het volgende:
De enige goede Rus is een dode Rus.
pi_136187388
quote:
0s.gif Op vrijdag 31 januari 2014 21:49 schreef Aiciu het volgende:
1 eeeeewl
2 misschien
3 nee
4 nee
5 HELL YEAH :9~
Ik vind die laatste juist t lelijkst met z'n hamsterkop.
Doe het voor de mensheid:$:$
pi_136187391
quote:
17s.gif Op vrijdag 31 januari 2014 21:49 schreef Kaneelstokje het volgende:

[..]

Eclectische verzameling :D

Die laatste 2 zijn toch redelijk wijd geaccepteerd als knap zijnde?
Die eerste :')
pi_136187396
quote:
1s.gif Op vrijdag 31 januari 2014 21:51 schreef Mortaxx het volgende:
[ afbeelding ]
Flashback naar gisteren. Not disappointed.
pi_136187414
quote:
17s.gif Op vrijdag 31 januari 2014 21:51 schreef Mortaxx het volgende:
[ afbeelding ]
alweer?
pi_136187418
TT spreekt me aan
[b]Op maandag 21 oktober 2013 22:14 schreef pussycatdoll het volgende:[/b]
Karamelkindje meldt zich.
pi_136187428
quote:
17s.gif Op vrijdag 31 januari 2014 21:51 schreef Mortaxx het volgende:
[ afbeelding ]
Mooie lippen :)
N A P O L I
C A M P A N I A
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')