Eigenlijk wel. Mensen zien direct dat je een beperking hebt dus je kan eigenlijk overal mee weg komen.quote:Op maandag 27 januari 2014 16:10 schreef Annnet het volgende:
Is dit hetzelfde als een ik-kan-overal-mee-wegkomen-autistenkaart?
Vrijwel alles is een beperking.quote:Op maandag 27 januari 2014 18:18 schreef smegmanus het volgende:
Als overgewicht een beperking is dan kan ik nog wel iemand aandragen.
Mijn penis is in erecte toestand 28cm, is dat ook een afwijking?quote:Op maandag 27 januari 2014 18:25 schreef HaywoodJablome het volgende:
[..]
Vrijwel alles is een beperking.
Ja klein geschapen zijn is ook een beperking.quote:Op maandag 27 januari 2014 19:22 schreef smegmanus het volgende:
[..]
Mijn penis is in erecte toestand 28cm, is dat ook een afwijking?
Kom penisboksen danquote:Op maandag 27 januari 2014 20:32 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Ja klein geschapen zijn is ook een beperking.
Ja dat is een beperking omdat vrouwen gaan zeuren dat het pijn doet,quote:Op maandag 27 januari 2014 19:22 schreef smegmanus het volgende:
[..]
Mijn penis is in erecte toestand 28cm, is dat ook een afwijking?
Verstandelijke beperking telt ook.quote:Op maandag 27 januari 2014 20:32 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Ja klein geschapen zijn is ook een beperking.
Klopt, wel fijn dat hier zo veel lotgenoten zijnquote:Op maandag 27 januari 2014 20:55 schreef banapples het volgende:
[..]
Verstandelijke beperking telt ook.
[ afbeelding ]
Juicyhil appearsquote:Op maandag 27 januari 2014 18:18 schreef smegmanus het volgende:
Als overgewicht een beperking is dan kan ik nog wel iemand aandragen.
Nee, dat is een uitbreiding.quote:Op dinsdag 28 januari 2014 16:15 schreef MichaelScott het volgende:
Is een hoogbegaafd sterrenkind zijn ook een beperking?
Dan heb je de uitbreidingsversie.quote:Op dinsdag 28 januari 2014 16:15 schreef MichaelScott het volgende:
Is een hoogbegaafd sterrenkind zijn ook een beperking?
Ik was van plan mijn ui maar 1 dag te gebruiken, maar nu zie ik de jouwe en word ik spontaan overspoeld door een golf van schuld en medeleven naar de beperkte mens toe. Ik zal hem maar weer even aanzetten dan.quote:
Even een beetje quoten en wat UI's makenquote:Op donderdag 30 januari 2014 08:06 schreef HaywoodJablome het volgende:
[..]
Ik was van plan mijn ui maar 1 dag te gebruiken, maar nu zie ik de jouwe en word ik spontaan overspoeld door een golf van schuld en medeleven naar de beperkte mens toe. Ik zal hem maar weer even aanzetten dan.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |