Zonder is beter. Met vind ik niet echt heel erg afschuwelijk, maar vind het gewoon niks.quote:Op vrijdag 31 januari 2014 23:07 schreef Modus het volgende:
Vind je die bril niet leuk staan dan? Of gewoon zonder = beter.
Heb ook gewoon echt een hipsterbril jaquote:
Jij hebt me irl gezien manquote:Op vrijdag 31 januari 2014 23:11 schreef Dimachaerus het volgende:
mortaks drop eens pic kwil ook zien kill
sodeknetters dit is brody's meisje toch???!!quote:
heb jij dima irl gezien?quote:
Maar wel met glazen dus. En nog geslepen ook.quote:Op vrijdag 31 januari 2014 23:11 schreef Robophatt het volgende:
[..]
Heb ook gewoon echt een hipsterbril ja
kan je mij ook toevoegequote:Op vrijdag 31 januari 2014 21:57 schreef Robophatt het volgende:
[..]![]()
Of snapchatheb ik gvd speciaal voor jou gedownload
Wauw dus hij bestaat ook gewoonquote:
Ja wel met geslepen glazen jaquote:Op vrijdag 31 januari 2014 23:13 schreef Modus het volgende:
[..]
Maar wel met glazen dus. En nog geslepen ook..
waar is hierquote:Op vrijdag 31 januari 2014 21:58 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Hehe. Is zo frustrerend hier met uitgaan.
Alle vrouwen zijn even groot of groter.
Dima pls ik stuur toch geen nudesquote:
Dima is wel een geschikte man voor jou denk ikquote:
quote:Op vrijdag 31 januari 2014 23:15 schreef Robophatt het volgende:
[..]
Wauw dus hij bestaat ook gewoon
[..]
Ja wel met geslepen glazen jaWord zo boos van mensen die een nepbril dragen he, ga daar dan ook mee de trein in als het buiten koud is zodat dat ding meteen beslaat
of draag hem als je op je zij ligt tv te kijken ofzo.
Hij is aan het teruglezen dus zo voegt hij jou toequote:Op vrijdag 31 januari 2014 23:16 schreef Robophatt het volgende:
[..]
Dima pls ik stuur toch geen nudes
hoeft ook nietquote:Op vrijdag 31 januari 2014 23:16 schreef Robophatt het volgende:
[..]
Dima pls ik stuur toch geen nudes
Ja moet hij vooral doenquote:Op vrijdag 31 januari 2014 23:16 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Hij is aan het teruglezen dus zo voegt hij jou toe
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |