abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_136191287
Veel gemist?
N A P O L I
C A M P A N I A
pi_136191297
Vind je die bril niet leuk staan dan? Of gewoon zonder = beter.
pi_136191334
quote:
0s.gif Op vrijdag 31 januari 2014 23:07 schreef Modus het volgende:
Vind je die bril niet leuk staan dan? Of gewoon zonder = beter.
Zonder is beter. Met vind ik niet echt heel erg afschuwelijk, maar vind het gewoon niks.
"My doctor says that I have a malformed public-duty gland and a natural deficiency in moral fibre, and that I am therefore excused from saving Universes."
pi_136191459
Lekker hipster toch
Op dinsdag 9 december 2025 20:10 schreef Haags het volgende:
De enige goede Rus is een dode Rus.
pi_136191471
quote:
0s.gif Op vrijdag 31 januari 2014 22:08 schreef Crip het volgende:

[..]

1.56
:)
pi_136191486
mortaks drop eens pic kwil ook zien kill
pi_136191488
quote:
9s.gif Op vrijdag 31 januari 2014 23:10 schreef Mortaxx het volgende:
Lekker hipster toch
Heb ook gewoon echt een hipsterbril ja :')
"My doctor says that I have a malformed public-duty gland and a natural deficiency in moral fibre, and that I am therefore excused from saving Universes."
pi_136191531
quote:
0s.gif Op vrijdag 31 januari 2014 23:11 schreef Dimachaerus het volgende:
mortaks drop eens pic kwil ook zien kill
Jij hebt me irl gezien man :')
Op dinsdag 9 december 2025 20:10 schreef Haags het volgende:
De enige goede Rus is een dode Rus.
pi_136191554
quote:
sodeknetters dit is brody's meisje toch???!!

in de serie heb ik haar nude tits gezien toen was cupje b ( maar wel erg lekker )
pi_136191571
quote:
0s.gif Op vrijdag 31 januari 2014 23:11 schreef Mortaxx het volgende:

[..]

Jij hebt me irl gezien man :')
heb jij dima irl gezien?
"My doctor says that I have a malformed public-duty gland and a natural deficiency in moral fibre, and that I am therefore excused from saving Universes."
pi_136191588
quote:
0s.gif Op vrijdag 31 januari 2014 23:12 schreef Robophatt het volgende:

[..]

heb jij dima irl gezien?
KLB meet :D :')
Op dinsdag 9 december 2025 20:10 schreef Haags het volgende:
De enige goede Rus is een dode Rus.
pi_136191595
quote:
1s.gif Op vrijdag 31 januari 2014 23:10 schreef Dimachaerus het volgende:

[..]

:)
?
pi_136191604
Weet niet, nog liever hitelerjugendkapsel dan een..
Ik typ straat.
Mijn fashion blog: http://ludosfashionblog.wordpress.com/
pi_136191623
quote:
0s.gif Op vrijdag 31 januari 2014 23:11 schreef Robophatt het volgende:

[..]

Heb ook gewoon echt een hipsterbril ja :')
Maar wel met glazen dus. En nog geslepen ook. :P.
pi_136191650
quote:
0s.gif Op vrijdag 31 januari 2014 23:13 schreef Crip het volgende:

[..]

?
Vraag het hem via DM ;) ;) ;)
Op dinsdag 9 december 2025 20:10 schreef Haags het volgende:
De enige goede Rus is een dode Rus.
pi_136191659
quote:
0s.gif Op vrijdag 31 januari 2014 23:14 schreef Mortaxx het volgende:

[..]

Vraag het hem via DM ;) ;) ;)
Nee
pi_136191687
quote:
0s.gif Op vrijdag 31 januari 2014 21:57 schreef Robophatt het volgende:

[..]

:D
Of snapchat :7 heb ik gvd speciaal voor jou gedownload
kan je mij ook toevoege
pi_136191709
quote:
0s.gif Op vrijdag 31 januari 2014 23:12 schreef Mortaxx het volgende:

[..]

KLB meet :D :')
Wauw dus hij bestaat ook gewoon

quote:
0s.gif Op vrijdag 31 januari 2014 23:13 schreef Modus het volgende:

[..]

Maar wel met glazen dus. En nog geslepen ook. :P.
Ja wel met geslepen glazen ja :P Word zo boos van mensen die een nepbril dragen he, ga daar dan ook mee de trein in als het buiten koud is zodat dat ding meteen beslaat :r of draag hem als je op je zij ligt tv te kijken ofzo.
"My doctor says that I have a malformed public-duty gland and a natural deficiency in moral fibre, and that I am therefore excused from saving Universes."
pi_136191725
quote:
17s.gif Op vrijdag 31 januari 2014 21:58 schreef Kaneelstokje het volgende:

[..]

Hehe. Is zo frustrerend hier met uitgaan.
Alle vrouwen zijn even groot of groter. :')
waar is hier
pi_136191734
quote:
1s.gif Op vrijdag 31 januari 2014 23:15 schreef Dimachaerus het volgende:

[..]

kan je mij ook toevoege
Dima pls ik stuur toch geen nudes
"My doctor says that I have a malformed public-duty gland and a natural deficiency in moral fibre, and that I am therefore excused from saving Universes."
pi_136191753
quote:
0s.gif Op vrijdag 31 januari 2014 23:14 schreef Crip het volgende:

[..]

Nee
Dima is wel een geschikte man voor jou denk ik
"My doctor says that I have a malformed public-duty gland and a natural deficiency in moral fibre, and that I am therefore excused from saving Universes."
pi_136191757
quote:
0s.gif Op vrijdag 31 januari 2014 23:15 schreef Robophatt het volgende:

[..]

Wauw dus hij bestaat ook gewoon

[..]

Ja wel met geslepen glazen ja :P Word zo boos van mensen die een nepbril dragen he, ga daar dan ook mee de trein in als het buiten koud is zodat dat ding meteen beslaat :r of draag hem als je op je zij ligt tv te kijken ofzo.
:'))))))))
pi_136191762
quote:
0s.gif Op vrijdag 31 januari 2014 23:16 schreef Robophatt het volgende:

[..]

Dima pls ik stuur toch geen nudes
Hij is aan het teruglezen dus zo voegt hij jou toe
Op dinsdag 9 december 2025 20:10 schreef Haags het volgende:
De enige goede Rus is een dode Rus.
pi_136191776
quote:
0s.gif Op vrijdag 31 januari 2014 23:16 schreef Robophatt het volgende:

[..]

Dima pls ik stuur toch geen nudes
hoeft ook niet :)
pi_136191802
quote:
10s.gif Op vrijdag 31 januari 2014 23:16 schreef Mortaxx het volgende:

[..]

Hij is aan het teruglezen dus zo voegt hij jou toe
Ja moet hij vooral doen :') Ik heb welgeteld in heel m'n leven 2 foto's verstuurd met snapchat
"My doctor says that I have a malformed public-duty gland and a natural deficiency in moral fibre, and that I am therefore excused from saving Universes."
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')