Kan ik bij jou bestellen?quote:
nee garpjen hier kom ik op terug voordat boze mensen :Squote:Op vrijdag 31 januari 2014 22:03 schreef Niet_toegestaan_ het volgende:
Iedereen kleiner dan 1.90Inferieure mensen, zouden geslacht moeten worden
Wie is dat?quote:
Hou wel van sneakers onder meisjes. Lekker simpelquote:Op vrijdag 31 januari 2014 22:03 schreef Robophatt het volgende:
[..]
1,68
Mag toch hopen dat ze hakken dragen. Geen hakken dragen
?quote:
Alleen Indonesisch.quote:
Hoe staat het met je blog Ludoquote:
Hoe klein?quote:Op vrijdag 31 januari 2014 22:06 schreef Crip het volgende:
Ik ben het kleinst van jullie allemaal. Kom nauwelijks kleinere mensen dan ik tegen.
Vrouwen op sneakersquote:Op vrijdag 31 januari 2014 22:06 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Hou wel van sneakers onder meisjes. Lekker simpel
[..]
?
Heb ik hier toch wel eens eerder gezegd?
[..]
Alleen Indonesisch.
quote:Op vrijdag 31 januari 2014 22:06 schreef Kaneelstokje het volgende:
Hou wel van sneakers onder meisjes.
Ik heb d'r ook nooit eerder gezien.quote:Op vrijdag 31 januari 2014 22:06 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Morena Baccarin, kende d'r niet.
[..]
Rijp om gemolken te worden [ afbeelding ].
Druk, druk, druk. Hoop deze week nog ergens een gaatje te vinden een nieuw bericht te plaatsen.quote:
Ja doe maar zo, het is schandaligquote:
Hoezo is dat erg!?quote:Op vrijdag 31 januari 2014 22:07 schreef Robophatt het volgende:
[..]
Vrouwen op sneakerswalgelijk
Is mij nooit opgevallen iig
Valt toch wel mee johquote:Op vrijdag 31 januari 2014 22:08 schreef Robophatt het volgende:
[..]
Ja doe maar zo, het is schandalig
Dat hoop ik ook want ik zit er de hele tijd op te wachtenquote:Op vrijdag 31 januari 2014 22:08 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Druk, druk, druk. Hoop deze week nog ergens een gaatje te vinden een nieuw bericht te plaatsen.
Euh, nee. Wel sinds een paar weken dat TL hemd iddquote:Op vrijdag 31 januari 2014 22:08 schreef Robophatt het volgende:
[..]
Ik heb d'r ook nooit eerder gezien.
Trouwens hebben teamleiders bij jullie een stropdas om? Wij kregen vandaag een nieuwe die was overgeplaatst uit een ander filiaal en die droeg zo'n stropdas over z'n TL blouseHad ik echt nog nooit gezien. Zag er best debiel uit
link?quote:Op vrijdag 31 januari 2014 22:08 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Druk, druk, druk. Hoop deze week nog ergens een gaatje te vinden een nieuw bericht te plaatsen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |