Kan ik bij jou bestellen?quote:
nee garpjen hier kom ik op terug voordat boze mensen :Squote:Op vrijdag 31 januari 2014 22:03 schreef Niet_toegestaan_ het volgende:
Iedereen kleiner dan 1.90Inferieure mensen, zouden geslacht moeten worden
Wie is dat?quote:
Hou wel van sneakers onder meisjes. Lekker simpelquote:Op vrijdag 31 januari 2014 22:03 schreef Robophatt het volgende:
[..]
1,68
Mag toch hopen dat ze hakken dragen. Geen hakken dragen
?quote:
Alleen Indonesisch.quote:
Hoe staat het met je blog Ludoquote:
Hoe klein?quote:Op vrijdag 31 januari 2014 22:06 schreef Crip het volgende:
Ik ben het kleinst van jullie allemaal. Kom nauwelijks kleinere mensen dan ik tegen.
Vrouwen op sneakersquote:Op vrijdag 31 januari 2014 22:06 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Hou wel van sneakers onder meisjes. Lekker simpel
[..]
?
Heb ik hier toch wel eens eerder gezegd?
[..]
Alleen Indonesisch.
quote:Op vrijdag 31 januari 2014 22:06 schreef Kaneelstokje het volgende:
Hou wel van sneakers onder meisjes.
Ik heb d'r ook nooit eerder gezien.quote:Op vrijdag 31 januari 2014 22:06 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Morena Baccarin, kende d'r niet.
[..]
Rijp om gemolken te worden [ afbeelding ].
Druk, druk, druk. Hoop deze week nog ergens een gaatje te vinden een nieuw bericht te plaatsen.quote:
Ja doe maar zo, het is schandaligquote:
Hoezo is dat erg!?quote:Op vrijdag 31 januari 2014 22:07 schreef Robophatt het volgende:
[..]
Vrouwen op sneakerswalgelijk
Is mij nooit opgevallen iig
Valt toch wel mee johquote:Op vrijdag 31 januari 2014 22:08 schreef Robophatt het volgende:
[..]
Ja doe maar zo, het is schandalig
Dat hoop ik ook want ik zit er de hele tijd op te wachtenquote:Op vrijdag 31 januari 2014 22:08 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Druk, druk, druk. Hoop deze week nog ergens een gaatje te vinden een nieuw bericht te plaatsen.
Euh, nee. Wel sinds een paar weken dat TL hemd iddquote:Op vrijdag 31 januari 2014 22:08 schreef Robophatt het volgende:
[..]
Ik heb d'r ook nooit eerder gezien.
Trouwens hebben teamleiders bij jullie een stropdas om? Wij kregen vandaag een nieuwe die was overgeplaatst uit een ander filiaal en die droeg zo'n stropdas over z'n TL blouseHad ik echt nog nooit gezien. Zag er best debiel uit
link?quote:Op vrijdag 31 januari 2014 22:08 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Druk, druk, druk. Hoop deze week nog ergens een gaatje te vinden een nieuw bericht te plaatsen.
Vind het er zo lomp uitzien. Vooral als het van die afschuwelijke grote felgekleurde dingen zijn. Niets vrouwelijks aan.quote:
quote:
Ik vind het lekker simpel en naturel.quote:Op vrijdag 31 januari 2014 22:07 schreef Robophatt het volgende:
[..]
Vrouwen op sneakerswalgelijk
Is mij nooit opgevallen iig
Ik val dan over het algemeen ook niet op vrouwelijke vrouwen. Dus dan kan kloppen.quote:Op vrijdag 31 januari 2014 22:09 schreef Robophatt het volgende:
[..]
Vind het er zo lomp uitzien. Vooral als het van die afschuwelijke grote felgekleurde dingen zijn. Niets vrouwelijks aan.
quote:Op vrijdag 31 januari 2014 22:08 schreef Robophatt het volgende:
[..]
Ik heb d'r ook nooit eerder gezien.
Trouwens hebben teamleiders bij jullie een stropdas om? Wij kregen vandaag een nieuwe die was overgeplaatst uit een ander filiaal en die droeg zo'n stropdas over z'n TL blouseHad ik echt nog nooit gezien. Zag er best debiel uit
Is wat voor jou dan Mortiequote:
Ja dat vind ik op zich niet zo verkeerdquote:Op vrijdag 31 januari 2014 22:08 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Euh, nee. Wel sinds een paar weken dat TL hemd idd.
Er kwam er wel een langs in dat liftopic dat om duiding schreeuwtquote:Op vrijdag 31 januari 2014 22:08 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Sorry, zal er extra vaart achter proberen te zetten.quote:Op vrijdag 31 januari 2014 22:08 schreef Robophatt het volgende:
[..]
Dat hoop ik ook want ik zit er de hele tijd op te wachten
http://ludosfashionblog.wordpress.com/quote:
Zo flauw dat ik moest lachenquote:Op vrijdag 31 januari 2014 22:10 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Sorry, zal er extra vaart achter proberen te zetten.
[..]
http://ludosfashionblog.wordpress.com/
Ja, allemaal even lachen om Theo, anders is het ook zo zielig.quote:Op vrijdag 31 januari 2014 22:09 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Als je het echt zo druk had zei je het niet 3 keer.
quote:Op vrijdag 31 januari 2014 22:09 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
[..]
Ik vind het lekker simpel en naturel.
Hou ik wel van. Geen make-up en gedoe. Geen push-ups.
Doet het nietquote:
Ik kan me altijd effectief verdedigen tegen mannen!quote:
Ik vind sommige sneakers lelijk staan. Maar ik vind Vans en allstars wel leuk.quote:Op vrijdag 31 januari 2014 22:09 schreef Robophatt het volgende:
[..]
Vind het er zo lomp uitzien. Vooral als het van die afschuwelijke grote felgekleurde dingen zijn. Niets vrouwelijks aan.
Dacht slinger direct even de torrent aan, maar 't is een seriequote:Op vrijdag 31 januari 2014 22:09 schreef Modus het volgende:
[..]
Lijken echt huge tits zo, in Homeland waren het vrij bescheiden tietjes.
Chicks van brood/deli zijn bijna altijd sowieso wel cutequote:Op vrijdag 31 januari 2014 22:10 schreef Robophatt het volgende:
Ja dat vind ik op zich niet zo verkeerdBen ik best jaloers op want dat bakkersschort is ook niet erg flatterend
Weet je hoe eng dat is :Squote:Op vrijdag 31 januari 2014 22:10 schreef Robophatt het volgende:
[..]
Is wat voor jou dan Mortie
Nog steeds geen pics ontvangen btw
[..]
Ik heb meerdere relaties achter de rug en samengewoond en alles.quote:Op vrijdag 31 januari 2014 22:11 schreef Robophatt het volgende:
[..]oh ja jij bent er zo een. Tot je ze een keer daadwerkelijk zonder make-up ziet.
Vans gaan nog wel, maar dan wel dat lo-pro model, die heb ik zelf ook maar telt niet echt.quote:Op vrijdag 31 januari 2014 22:11 schreef Crip het volgende:
[..]
Ik kan me altijd effectief verdedigen tegen mannen!
[..]
Ik vind sommige sneakers lelijk staan. Maar ik vind Vans en allstars wel leuk.
Ja tochquote:Op vrijdag 31 januari 2014 22:11 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Chicks van brood/deli zijn bijna altijd sowieso wel cute.
Foto's sturen of Crip?quote:
Waarom woon je dan niet meer samen?quote:Op vrijdag 31 januari 2014 22:12 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ik heb meerdere relaties achter de rug en samengewoond en alles.
Ik ben tot nu toe uitermate tevreden met mijn keuzes.
Heb je foto gezien. Hoe flik je dit gratis drinken dan?quote:Op vrijdag 31 januari 2014 21:45 schreef Aiciu het volgende:
[..]
Ik kan bijna wekelijks gratis stappen dus dat zegt al genoeg denk
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |