Doen kappers altijd, maar binnen de kortste keren is het weer te lang (bij mannen dan, bij mj is het nooit te langquote:Op vrijdag 31 januari 2014 22:27 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Ja is korter dan ik in gedachten had
Hahaha ik ben ook echt niet goed met exenquote:Op vrijdag 31 januari 2014 22:27 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ze was vrij snel weg, ja.
Dan me naar haar lokken omdat ik dingen terugkreeg die ze had geleend.
Huisje laten zien. Was wel denk ik het meest awkward moment van mijn leven.
Vroeg ze of ze mocht komen kijken wat ik met het huis had gedaan.Bitch wat denk je zelf? Je maakt het huis, boort me de grond in en springt gelijk bij een ander in bed.
Denk je echt dat je nog welkom bent?
Bitches be cray cray.
Wow dat maakt alles goedquote:Op vrijdag 31 januari 2014 22:27 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Grapje hè, om het goed te maken een nieuwe post op mijn blog.
En hoe lang ben jij dan?quote:Op vrijdag 31 januari 2014 22:28 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Lijkt al snel lang bij 1,74, dat dan weer wel.
Alles van Louis Theroux.quote:
Ik zit op 1,84.quote:Op vrijdag 31 januari 2014 22:29 schreef Robophatt het volgende:
[..]
Wow dat maakt alles goedIk ga meteen kijken.
[..]
En hoe lang ben jij dan?
Wel een beetje een open deur natuurlijk.quote:Op vrijdag 31 januari 2014 22:30 schreef Robophatt het volgende:
Wauw Ludo ik ben het alweer eens met je postAfschuwelijk
Dit was een goede tip van dWcquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Er is zo'n vette over feeders van discovery channel uit de jaren '90 ben de titel even kwijt maar is echt te gekquote:
Heb verder contact met al mijn exen en alles. Vind het prima.quote:Op vrijdag 31 januari 2014 22:29 schreef Robophatt het volgende:
[..]
Hahaha ik ben ook echt niet goed met exenPraat er het liefst helemaal niet meer tegen. Gelukkig heb ik er niet zoveel.
Wilde ze je terug ofzo?
Ja uiteraard, maar toch zie ik elke zomer weer veel jongemannen van die dingen dragen. Is leuk tot je 20e ofzo.quote:Op vrijdag 31 januari 2014 22:30 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Ik zit op 1,84.
[..]
Wel een beetje een open deur natuurlijk.
quote:Op vrijdag 31 januari 2014 22:31 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Dit was een goede tip van dWcNee bedankt, alles op worldstar is een no-go voor mij. Laat staan uncut.. ga de goorste shit zien.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Die eerste klinkt interesting! Ik ga even researchen.quote:Op vrijdag 31 januari 2014 22:31 schreef Robophatt het volgende:
[..]
Er is zo'n vette over feeders van discovery channel uit de jaren '90 ben de titel even kwijt maar is echt te gek
En King Cornis ook vet en Fat Head
http://www.docmasters.tv/(...)003-discovery.11132/quote:Op vrijdag 31 januari 2014 22:33 schreef Crip het volgende:
[..]
Die eerste klinkt interesting! Ik ga even researchen.
He, een docu over Dqoddie.quote:Op vrijdag 31 januari 2014 22:34 schreef Robophatt het volgende:
[..]
http://www.docmasters.tv/(...)003-discovery.11132/
Is echt interessantquote:
Heb al eens iets soortgelijks gezien, maar deze is ouder. Oude docu's zijn altijd leuker op een of andere manier.quote:Op vrijdag 31 januari 2014 22:34 schreef Robophatt het volgende:
[..]
http://www.docmasters.tv/(...)003-discovery.11132/
Ja deze is echt oudquote:Op vrijdag 31 januari 2014 22:36 schreef Crip het volgende:
[..]
Heb al eens iets soortgelijks gezien, maar deze is ouder. Oude docu's zijn altijd leuker op een of andere manier.
Hahah, ja ze geilen er echt op om ze vol te proppen.quote:Op vrijdag 31 januari 2014 22:36 schreef Robophatt het volgende:
[..]
Ja deze is echt oudIk had hem gedownload met zweedse ondertiteling ofzo, was de enige optie toen. Maar vooral die feeders omfg
Ja ik begrijp het gewoon echt niet, zelfs niet na het kijken van die docu.quote:Op vrijdag 31 januari 2014 22:39 schreef Crip het volgende:
[..]
Hahah, ja ze geilen er echt op om ze vol te proppen.
Ja en waarom zou ik meerdere beperkingen hebben volgens jou?quote:Op vrijdag 31 januari 2014 22:51 schreef Modus het volgende:
Wat is jouw beperking, Robo? Of beperkingen..
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."My doctor says that I have a malformed public-duty gland and a natural deficiency in moral fibre, and that I am therefore excused from saving Universes."
quote:Op vrijdag 31 januari 2014 23:00 schreef Robophatt het volgende:
[..]
Ja en waarom zou ik meerdere beperkingen hebben volgens jou?Geen idee maar het kan er natuurlijk meer dan 1 zijn. Of 0.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt..
Hebbie bril? Lenzen?
Bril helaasquote:Op vrijdag 31 januari 2014 23:03 schreef Modus het volgende:
[..]
Geen idee maar het kan er natuurlijk meer dan 1 zijn. Of 0..
Hebbie bril? Lenzen?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |