NSFW http://www.celebritymoviearchive.com/tour/name.php/6024 NSFWquote:Op vrijdag 31 januari 2014 22:11 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Dacht slinger direct even de torrent aan, maar 't is een serie.
Omdat ze vond dat het niet meer werkte. Dat de passie er uit was. Me niet meer aantrekkelijk vond.quote:Op vrijdag 31 januari 2014 22:13 schreef Robophatt het volgende:
[..]
Waarom woon je dan niet meer samen?
Oh ja zo gaat het altijdquote:Op vrijdag 31 januari 2014 22:15 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Omdat ze vond dat het niet meer werkte. Dat de passie er uit was. Me niet meer aantrekkelijk vond.
Een samenvatting was dat alles mis was en dat alles mijn schuld was.
Beide. Heet je dat ook robophatt? Dan heb ik je toegevoegdquote:Op vrijdag 31 januari 2014 22:12 schreef Robophatt het volgende:
[..]
Vans gaan nog wel, maar dan wel dat lo-pro model, die heb ik zelf ook maar telt niet echt.
[..]
Ja toch
[..]
Foto's sturen of Crip?
"Het ligt niet aan jou ..."quote:Op vrijdag 31 januari 2014 22:16 schreef Robophatt het volgende:
[..]
Oh ja zo gaat het altijdIk neem de schuld daarom altijd maar vast bij voorbaat op me.
Ja volgens mij welquote:Op vrijdag 31 januari 2014 22:17 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Beide. Heet je dat ook robophatt? Dan heb ik je toegevoegd
Ligt ook gewoon altijd echt aan mij hoor daar niet vanquote:
mss btje met je grijpgrage tengels van anderen afblijvenquote:Op vrijdag 31 januari 2014 22:18 schreef Robophatt het volgende:
[..]
Ligt ook gewoon altijd echt aan mij hoor daar niet van
En bedankt!quote:Op vrijdag 31 januari 2014 22:17 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Beide. Heet je dat ook robophatt? Dan heb ik je toegevoegd
Wow.quote:Op vrijdag 31 januari 2014 22:19 schreef hugecooll het volgende:
[..]
mss btje met je grijpgrage tengels van anderen afblijven
Inderdaad, ze noemen je niet zo maar 't matras van Limburg.quote:Op vrijdag 31 januari 2014 22:19 schreef hugecooll het volgende:
[..]
mss btje met je grijpgrage tengels van anderen afblijven
Hehehe. Ik stond echt met mijn bek vol tanden.quote:Op vrijdag 31 januari 2014 22:16 schreef Robophatt het volgende:
[..]
Oh ja zo gaat het altijdIk neem de schuld daarom altijd maar vast bij voorbaat op me.
Ohjee, alle opgekropte frustratie komt naar boven.quote:Op vrijdag 31 januari 2014 22:19 schreef hugecooll het volgende:
[..]
mss btje met je grijpgrage tengels van anderen afblijven
Oh is dat daaromquote:Op vrijdag 31 januari 2014 22:20 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Inderdaad, ze noemen je niet zo maar 't matras van Limburg.
Hahaha lekker d'ruit gegooid dus?quote:Op vrijdag 31 januari 2014 22:21 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Hehehe. Ik stond echt met mijn bek vol tanden.
Maar ik lachte het laatst, want het huis stond op mijn naam
Ja heb wel veel aan deze tip zal het in het vervolg toepassenquote:
Ze was vrij snel weg, ja.quote:Op vrijdag 31 januari 2014 22:22 schreef Robophatt het volgende:
[..]
Hahaha lekker d'ruit gegooid dus?
Ja is korter dan ik in gedachten hadquote:Op vrijdag 31 januari 2014 22:24 schreef Robophatt het volgende:
MortieEindelijk gezien waar die signature van je over gaat
Goed haar ook, wel toch wel echt Don Draper
Grapje hè, om het goed te maken een nieuwe post op mijn blog.quote:
Lijkt al snel lang bij 1,74, dat dan weer wel.quote:Op vrijdag 31 januari 2014 22:27 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Ja is korter dan ik in gedachten had
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |