Ik moest lachenquote:Op vrijdag 31 januari 2014 21:19 schreef Niet_toegestaan_ het volgende:
[..]
waarom quote je me nou? :S
spieren hoeft niet echt ofzo.. tattoo's ook niet.. zijn kop maakt mij ook niet zo veel uit. Als een man maar verzorgd is.. en humor heeft is alles good.quote:Op vrijdag 31 januari 2014 21:19 schreef Aiciu het volgende:
[..]
baard, spieren, tattoos, een mooie kop
Ik vind van die zweetkutten ook vies, maar daar zal jij dan weer geen moeite mee hebben.quote:Op vrijdag 31 januari 2014 21:19 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Ik vind het idd wat vies dat jij je penis in een anus douwt.
Ik douw geen zweetkutjes.quote:Op vrijdag 31 januari 2014 21:21 schreef Aiciu het volgende:
[..]
Ik vind van die zweetkutten ook vies, maar daar zal jij dan weer geen moeite mee hebben.
als hij maar een piemel heeft TOG xD ;Pquote:Op vrijdag 31 januari 2014 21:21 schreef Crip het volgende:
[..]
spieren hoeft niet echt ofzo.. tattoo's ook niet.. zijn kop maakt mij ook niet zo veel uit. Als een man maar verzorgd is.. en humor heeft is alles good.
quote:Op vrijdag 31 januari 2014 21:21 schreef Crip het volgende:
[..]
spieren hoeft niet echt ofzo.. tattoo's ook niet.. zijn kop maakt mij ook niet zo veel uit. Als een man maar verzorgd is.. en humor heeft is alles good.
Wow jij bent makkelijkquote:Op vrijdag 31 januari 2014 21:21 schreef Crip het volgende:
[..]
Een man zonder piemel mag ook.quote:Op vrijdag 31 januari 2014 21:22 schreef Niet_toegestaan_ het volgende:
[..]
als hij maar een piemel heeft TOG xD ;P
Ik ben meer iemand die kritisch is kwa innerlijk. Daarom heb ik misschien nooit een vriend gehad.quote:
ik zoek gewoon niet verder dan vriendschappelijk. Lekker makkelijkquote:Op vrijdag 31 januari 2014 21:25 schreef Aiciu het volgende:
Haha als ik zo zou zijn, moet ik een agenda gaan maken om iedereen af te werken die interesse heeft
quote:Op vrijdag 31 januari 2014 21:26 schreef Crip het volgende:
[..]
ik zoek gewoon niet verder dan vriendschappelijk. Lekker makkelijk
Forever alonequote:Op vrijdag 31 januari 2014 21:24 schreef Crip het volgende:
[..]
Ik ben meer iemand die kritisch is kwa innerlijk. Daarom heb ik misschien nooit een vriend gehad.
Nee joh, iedereen heeft toch een bepaalde voorkeur kwa uiterlijk. Maar wat uiteindelijk het belangrijkste is voor iemand hangt af per persoon. Uiterlijk is immers het eerste wat je ziet!quote:Op vrijdag 31 januari 2014 21:27 schreef Robophatt het volgende:
Zou willen dat ik uiterlijk niet zo belangrijk vindoppervlakkig weer
Gewoon de juiste persoon tegenkomen.quote:Op vrijdag 31 januari 2014 21:27 schreef Robophatt het volgende:
Zou willen dat ik uiterlijk niet zo belangrijk vindoppervlakkig weer
Ja weet ik maar ik denk dat ik wel echt heel oppervlakkig ben :pquote:Op vrijdag 31 januari 2014 21:27 schreef Crip het volgende:
[..]
Nee joh, iedereen heeft toch een bepaalde voorkeur kwa uiterlijk. Maar wat uiteindelijk het belangrijkste is voor iemand hangt af per persoon. Uiterlijk is immers het eerste wat je ziet!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |