quote:
Nee nog niet gedaan. Meestal latino's, Spanjaarden, Italianen, de weinige knappe nederlanders.quote:
Stiekem ben je jaloers op marokkaanse vrouwen en geip je op marokkaanse mannen.quote:Op vrijdag 31 januari 2014 21:00 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Neuh, doel op hun gezicht. Sommige mannen hebben een bepaalde huidskleur + daarbij donker haar.
Arabische vrouwen hebben dat ook, gewoon iets wat ze mooi maakt. Op Marokkanen na dan.
Ik ga even kotsen. Doei.quote:Op vrijdag 31 januari 2014 21:09 schreef Aiciu het volgende:
[..]
Nee nog niet gedaan. Meestal latino's, Spanjaarden, Italianen, de weinige knappe nederlanders.
racist ;s ;squote:Op vrijdag 31 januari 2014 21:12 schreef Niet_toegestaan_ het volgende:
ik doe iedereen behalve negers die hoef ik niet ;p ;s
Is dezen haten op belgen toch?quote:
quote:Op vrijdag 31 januari 2014 21:12 schreef Niet_toegestaan_ het volgende:
weetnietquote:Op vrijdag 31 januari 2014 21:13 schreef Cousin_Eddy het volgende:
[..]
Is dezen haten op belgen toch?
dachtzoquote:
Natuurlijk niet.quote:Op vrijdag 31 januari 2014 21:15 schreef Niet_toegestaan_ het volgende:
[..]
en als ik geen nederlanders wil ben ik opeens geen racist zeker ;s ;s
En aziaten die zijn ook niet lekker. Behoave halfbloedjes. Zelfde geld voor blacka's.quote:Op vrijdag 31 januari 2014 21:12 schreef Niet_toegestaan_ het volgende:
quote:Op vrijdag 31 januari 2014 21:12 schreef Niet_toegestaan_ het volgende:
Oh.quote:Op vrijdag 31 januari 2014 21:18 schreef Aiciu het volgende:
Oh trouwens, van die extreem verwijfde hommo's hoef ik sowieso niet.
baard, spieren, tattoos, een mooie kopquote:Op vrijdag 31 januari 2014 21:18 schreef Crip het volgende:
Over meiden kun je echt eindeloos praten, maar als het op mannen aankomt gaat het maar om 1 ding: BAARD.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |