Houd je bek. Ben hier geboren en getogen en spreek hier over blanken.quote:Op vrijdag 31 januari 2014 20:49 schreef Cousin_Eddy het volgende:
Als we dan dan toch zo kut zijn blijf dan gvd eens uit mijn land.
Mooiste mannen hebben donker haar en een donkere baard en zijn lang.quote:
Amsterdamquote:Op vrijdag 31 januari 2014 20:50 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Mooiste mannen hebben donker haar en een donkere baard en zijn lang.![]()
Zie ze hier alleen niet zo vaak
Ik vind mannen met een baard ook het leukst. Ik zie ze veel hier.. moslim broeders.quote:Op vrijdag 31 januari 2014 20:50 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Mooiste mannen hebben donker haar en een donkere baard en zijn lang.![]()
Zie ze hier alleen niet zo vaak
Ah oke, anders zou je echt zo'n ''bitchboy'' zijn zoals ze dat in het noorden zeggen.quote:
Als tokkie Nederland een grote bek over allochtonen mag hebben, mogen allochtonen dat ook over ons vind ik.quote:Op vrijdag 31 januari 2014 20:49 schreef Cousin_Eddy het volgende:
Als we dan dan toch zo kut zijn blijf dan gvd eens uit mijn land.
Ga dan reizen om ze te regelenquote:Op vrijdag 31 januari 2014 20:52 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Alsof ik ga reizen om mooie mannen te zien
Wat snap je niet?quote:
ahwquote:Op vrijdag 31 januari 2014 20:54 schreef Crip het volgende:
Blijf gezien worden als een boetelenger in NL.. maar als ik in Marokko ben word ik ook gezien als een buitenlander. Ben nergens op me plekkie.
En waar voel je je thuis?quote:Op vrijdag 31 januari 2014 20:54 schreef Crip het volgende:
Blijf gezien worden als een boetelenger in NL.. maar als ik in Marokko ben word ik ook gezien als een buitenlander. Ben nergens op me plekkie.
Voor jou hebben ze hier in het westen ook een paar leuke namen.quote:Op vrijdag 31 januari 2014 20:52 schreef Crip het volgende:
[..]
Ik vind mannen met een baard ook het leukst. Ik zie ze veel hier.. moslim broeders.
[..]
Ah oke, anders zou je echt zo'n ''bitchboy'' zijn zoals ze dat in het noorden zeggen.
Eerlijk gezegd voel ik me in beiden landen niet echt compleet thuis. Tis maar net waar de mensen wonen die je belangrijk vind.quote:
He doe eens even niet.quote:Op vrijdag 31 januari 2014 20:55 schreef Stimorol- het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Lopen deze rond in Amsterdam?
Ja, en nog wel beter ookquote:Op vrijdag 31 januari 2014 20:55 schreef Stimorol- het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Lopen deze rond in Amsterdam?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |