Wat een fagboysquote:Op vrijdag 31 januari 2014 20:55 schreef Stimorol- het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Lopen deze rond in Amsterdam?
quote:Op vrijdag 31 januari 2014 20:58 schreef Stimorol- het volgende:
Masallah, wat onze lieve Allah heeft geschapen.
quote:
Jij mag heul geen homo zijn van jouw god.quote:Op vrijdag 31 januari 2014 20:58 schreef Stimorol- het volgende:
Masallah, wat onze lieve Allah heeft geschapen.
Neuh, doel op hun gezicht. Sommige mannen hebben een bepaalde huidskleur + daarbij donker haar.quote:
Haha Turken zijn vaak gay hoor.quote:Op vrijdag 31 januari 2014 20:58 schreef deadprez het volgende:
[..]
Jij mag heul geen homo zijn van jouw god.
Ik lijk wel wat op die eerste trouwensquote:Op vrijdag 31 januari 2014 21:00 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Neuh, doel op hun gezicht. Sommige mannen hebben een bepaalde huidskleur + daarbij donker haar.
Arabische vrouwen hebben dat ook, gewoon iets wat ze mooi maakt. Op Marokkanen na dan.
Niet vaker dan mensen uit andere landen, lijkt me.quote:
Ja post pics dan.quote:Op vrijdag 31 januari 2014 21:01 schreef Crip het volgende:
Laura Vitale is zo'n leuke vrouw he, haar man heeft echt geluk. Onwijs goede kok en ook nog onwijs mooi.
Ik ken je niet, dus zou er niet over kunnen oordelenquote:Op vrijdag 31 januari 2014 21:01 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Ik lijk wel wat op die eerste trouwens
Nou met de vrouwen daar zou het me niets verbazenquote:Op vrijdag 31 januari 2014 21:01 schreef deadprez het volgende:
[..]
Niet vaker dan mensen uit andere landen, lijkt me.
Ewl nee.quote:Op vrijdag 31 januari 2014 21:01 schreef Stimorol- het volgende:
[ afbeelding ]
Koerdische mannen ook mooi.
quote:Op vrijdag 31 januari 2014 21:02 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Nou met de vrouwen daar zou het me niets verbazen
Niet dat ik weet, hoezo?quote:Op vrijdag 31 januari 2014 21:02 schreef probeer het volgende:
hey deadprez, heb je demon serieus op me afgestuurd?
ahahahahahquote:Op vrijdag 31 januari 2014 21:02 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Nou met de vrouwen daar zou het me niets verbazen
nice, zou rakenquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |