Nee, een s s s s ss-s. Ik kan het niet zeggen.quote:Op vrijdag 31 januari 2014 21:37 schreef Aiciu het volgende:
[..]
biseksueel? in dat geval ja, denk ik. Geef het een naam
Friends-with-benefitszone?quote:
Spreek me niet tegen!quote:
slet, graag gedaanquote:Op vrijdag 31 januari 2014 21:38 schreef Crip het volgende:
[..]
Nee, een s s s s ss-s. Ik kan het niet zeggen.
Waarom met benefits als ze lelijk is?quote:Op vrijdag 31 januari 2014 21:38 schreef Robophatt het volgende:
[..]
Friends-with-benefitszone?
[..]
Spreek me niet tegen!
Typ het danquote:Op vrijdag 31 januari 2014 21:38 schreef Crip het volgende:
[..]
Nee, een s s s s ss-s. Ik kan het niet zeggen.
quote:
Thanks mannen!quote:
Ik ben heeeeul koppig!quote:Op vrijdag 31 januari 2014 21:38 schreef Robophatt het volgende:
[..]
Friends-with-benefitszone?
[..]
Spreek me niet tegen!
In het verleden keek ik ook veel naar uiterlijk, maar daar kan ik me na een tijd ook niet meer opladen voor seks. Prachtige meid, fotomodel alles, maar had echt geen behoefte aan seks meer met haar.quote:Op vrijdag 31 januari 2014 21:36 schreef Robophatt het volgende:
[..]
Ja daar kan ik me dus zo weinig bij voorstellen. Zeker op den duur niet meer, dan ga je je daar toch aan storen
Mja, ze is bezet. Is het dan ook friendzone?quote:
Hij zegt toch dat hij haar zou doenquote:Op vrijdag 31 januari 2014 21:38 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Waarom met benefits als ze lelijk is?
Met de kracht van 1000 exploderende zonnenquote:Op vrijdag 31 januari 2014 21:39 schreef Robophatt het volgende:
[..]
Hij zegt toch dat hij haar zou doen
I can'tquote:Op vrijdag 31 januari 2014 21:39 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Met de kracht van 1000 exploderende zonnen
Ja nouja er moet ook wel gewoon chemie zijn natuurlijk anders werkt het allemaal niet. Het is niet alsof alleeeeennn uiterlijk belangrijk is, maar het oog wil ook watquote:Op vrijdag 31 januari 2014 21:39 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
In het verleden keek ik ook veel naar uiterlijk, maar daar kan ik me na een tijd ook niet meer opladen voor seks. Prachtige meid, fotomodel alles, maar had echt geen behoefte aan seks meer met haar.
Dus dat is ook niet bepaald een vereiste.
[..]
Mja, ze is bezet. Is het dan ook friendzone?
Wat dan?quote:Op vrijdag 31 januari 2014 21:40 schreef Robophatt het volgende:
[..]
Ja nouja er moet ook wel gewoon chemie zijn natuurlijk anders werkt het allemaal niet. Het is niet alsof alleeeeennn uiterlijk belangrijk is, maar het oog wil ook wat
Ik ben denk ik 80% gay en 20 hetero ofzo, sommige vrouwen vind ik gewoon leuk.quote:Op vrijdag 31 januari 2014 21:39 schreef Robophatt het volgende:
Biseksuele mannen vind ik zo raar op de een of andere manier. Heb er verder niets tegen maar het komt zo tegennatuurlijk over. Mannen zijn normaal gesproken zo duidelijk in wat ze willen en dan ineens worden ze biseksueel #icant
Een lekker exemplaar van een manquote:
Neuh, 'heteroseksuele' mannen zijn gewoon te onzeker om toe te geven dat ze bi zijn.quote:Op vrijdag 31 januari 2014 21:39 schreef Robophatt het volgende:
Biseksuele mannen vind ik zo raar op de een of andere manier. Heb er verder niets tegen maar het komt zo tegennatuurlijk over. Mannen zijn normaal gesproken zo duidelijk in wat ze willen en dan ineens worden ze biseksueel #icant
Wat voor vrouwen dan? Mannelijke of juist vrouwelijke?quote:Op vrijdag 31 januari 2014 21:41 schreef Aiciu het volgende:
[..]
Ik ben denk ik 80% gay en 20 hetero ofzo, sommige vrouwen vind ik gewoon leuk.
Homo.quote:
Ja, natuurlijk.quote:Op vrijdag 31 januari 2014 21:40 schreef Robophatt het volgende:
[..]
Ja nouja er moet ook wel gewoon chemie zijn natuurlijk anders werkt het allemaal niet. Het is niet alsof alleeeeennn uiterlijk belangrijk is, maar het oog wil ook wat
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |