Wat bloos je nou, ik dacht dat je homofiel was!quote:
Iedereen die hier reageert is moslim.quote:Op vrijdag 31 januari 2014 21:31 schreef Spongeboss het volgende:
Waar zijn de moslims? Ik heb wijwater!
Nee, ik ben geen moslim... Je kan dat ook niet zeggen van 'wie hier post is moslim...' Want dan is het niet vrijwillig.quote:Op vrijdag 31 januari 2014 21:32 schreef Crip het volgende:
[..]
Wat bloos je nou, ik dacht dat je homofiel was!
[..]
Iedereen die hier reageert is moslim.
Ik ben de moeilijkste nietquote:Op vrijdag 31 januari 2014 21:32 schreef Crip het volgende:
[..]
Wat bloos je nou, ik dacht dat je homofiel was!
[..]
Iedereen die hier reageert is moslim.
Kan ook jaquote:Op vrijdag 31 januari 2014 21:28 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Gewoon de juiste persoon tegenkomen.
Praat normaal, en salami kan op de pizza ja!quote:
Nee, ik leg men niet graag andere dingen op als ze het niet willen.quote:Op vrijdag 31 januari 2014 21:32 schreef Spongeboss het volgende:
[..]
Nee, ik ben geen moslim... Je kan dat ook niet zeggen van 'wie hier post is moslim...' Want dan is het niet vrijwillig.
Wa alaykum salaam!quote:
Ah komt goed joh! Draait wel bij als je tot over je oren bent.quote:Op vrijdag 31 januari 2014 21:28 schreef Robophatt het volgende:
[..]
Ja weet ik maar ik denk dat ik wel echt heel oppervlakkig ben :p
Denken dat dat gebeurtquote:Op vrijdag 31 januari 2014 21:35 schreef Crip het volgende:
[..]
Ah komt goed joh! Draait wel bij als je tot over je oren bent.
Er is iemand die ik leuk vind, maar ik kan qua uiterlijk niet zeggen dat ik haar knap vind.quote:
Dan kan je ons dit ook niet opleggen, bedankt. Overigens wil ik geen tulband dragen en wil ik bier kunnen drinken, en ik snap het moslim geloof niet, je zou zoveel maagden krijgen. Ik heb daar geen behoefte aan.quote:Op vrijdag 31 januari 2014 21:34 schreef Crip het volgende:
Nee, ik leg men niet graag andere dingen op als ze het niet willen.
Maar zou je haar doen?quote:Op vrijdag 31 januari 2014 21:36 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Er is iemand die ik leuk vind, maar ik kan qua uiterlijk niet zeggen dat ik haar knap vind.
Maar qua innerlijk is het helemaal geweldig.
Ja daar kan ik me dus zo weinig bij voorstellen. Zeker op den duur niet meer, dan ga je je daar toch aan storenquote:Op vrijdag 31 januari 2014 21:36 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Er is iemand die ik leuk vind, maar ik kan qua uiterlijk niet zeggen dat ik haar knap vind.
Maar qua innerlijk is het helemaal geweldig.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |