Ja hij staat gewoon kut op de foto gvd is beter op bewegend beeldquote:
Dat er mensen zijn die RDJ knap vinden, geeft mij altijd hoopquote:Op vrijdag 31 januari 2014 21:50 schreef Robophatt het volgende:
[..]
Tweede en derde ook wel hoor. Maar ja, zijn sowieso wel veel mooie mannen op de wereld
Omdat je eruitziet als een downie?quote:Op vrijdag 31 januari 2014 21:52 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Dat er mensen zijn die RDJ knap vinden, geeft mij altijd hoop
Alsof er mensen bestaan die hem niet knap vindenquote:Op vrijdag 31 januari 2014 21:52 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Dat er mensen zijn die RDJ knap vinden, geeft mij altijd hoop
Ineens?quote:Op vrijdag 31 januari 2014 21:52 schreef hugecooll het volgende:
[..]
Oh ja, nu ben je zeker ook ineens moslim(a)?
quote:Op vrijdag 31 januari 2014 21:53 schreef hugecooll het volgende:
[..]
Omdat je eruitziet als een downie?
Nee, omdat ik een smurf ben.quote:Op vrijdag 31 januari 2014 21:53 schreef Robophatt het volgende:
[..]
Alsof er mensen bestaan die hem niet knap vinden![]()
Lijk je op hem ofzo
Ross Philipsquote:Op vrijdag 31 januari 2014 21:53 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Wie is dat dan? Ben niet zo thuis is celebs.
besa7a, zo leuk! Jammer dat je terug moet indeed. =(quote:Op vrijdag 31 januari 2014 21:52 schreef ntm het volgende:
Mijn laatste avondje in Casa, morgen weer terug naar Nederland
Ja hij is idd jammerlijk kleinquote:Op vrijdag 31 januari 2014 21:54 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
[..]
Nee, omdat ik een smurf ben.
Ja moet zeker op je lijstjequote:Op vrijdag 31 januari 2014 21:54 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Rode lippen![]()
ik twijfel nog of dit op m'n lijstje moet
quote:
Dm.quote:Op vrijdag 31 januari 2014 21:55 schreef Robophatt het volgende:
[..]
Ja moet zeker op je lijstje
Pics van je nieuwe kapsel
quote:
Is ook echt niet bekendquote:Op vrijdag 31 januari 2014 21:57 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Nooit van gehoord.
[..]
Hij schijnt 1,76 te zijn.
Voeg me toe danquote:Op vrijdag 31 januari 2014 21:57 schreef Robophatt het volgende:
[..]![]()
Of snapchatheb ik gvd speciaal voor jou gedownload
Weet toch niet hoe dat moetquote:
Hehe. Is zo frustrerend hier met uitgaan.quote:Op vrijdag 31 januari 2014 21:57 schreef Robophatt het volgende:
[..]
Is ook echt niet bekendKen hem alleen van een serie die ik kijk.
Hmm valt nog mee. Kun je nog net hakken aan
hahahquote:Op vrijdag 31 januari 2014 21:58 schreef Niet_toegestaan_ het volgende:
[..]
Het ziet er een beetje apart uit op die foto, weet niet waarom.
Hoe lang ben je?quote:Op vrijdag 31 januari 2014 21:58 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Hehe. Is zo frustrerend hier met uitgaan.
Alle vrouwen zijn even groot of groter.
Ja zeker als ze hakken dragenquote:Op vrijdag 31 januari 2014 21:58 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Hehe. Is zo frustrerend hier met uitgaan.
Alle vrouwen zijn even groot of groter.
Jij toch ook iets van 1,75?quote:
1,75.quote:
Let nooit op wat voor schoeisel ze dragen. Zal er volgende keer eens op letten.quote:Op vrijdag 31 januari 2014 21:59 schreef Robophatt het volgende:
[..]
Ja zeker als ze hakken dragen![]()
Ben een keer op platte schoenen uit geweest, of ja gewoon naar een kroeg waar ik eerder altijd kwam.
'He jij was toch veel langer???'
1,68quote:Op vrijdag 31 januari 2014 22:02 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
1,75.
[..]
Let nooit op wat voor schoeisel ze dragen. Zal er volgende keer eens op letten.
Jij was 1,70 toch?
Is wel echt pijnlijk. Gewoon kleine meisjesquote:
quote:Op vrijdag 31 januari 2014 22:03 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
En dan heb ik nog niet eens gezegd hoe lang ik zelf ben.
No shit zag ik niet aankomenquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |