abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_136191803
quote:
10s.gif Op vrijdag 31 januari 2014 23:16 schreef Mortaxx het volgende:

[..]

Hij is aan het teruglezen dus zo voegt hij jou toe
ik ben in woonkamer en ik doe maar wat vader is lamp vervangen in de zolderkamer ofso
pi_136191811
quote:
0s.gif Op vrijdag 31 januari 2014 23:17 schreef Robophatt het volgende:

[..]

Ja moet hij vooral doen :') Ik heb welgeteld in heel m'n leven 2 foto's verstuurd met snapchat
En geen 1 naar mij
Op dinsdag 9 december 2025 20:10 schreef Haags het volgende:
De enige goede Rus is een dode Rus.
pi_136191837
quote:
0s.gif Op vrijdag 31 januari 2014 23:16 schreef Robophatt het volgende:

[..]

Dima is wel een geschikte man voor jou denk ik
Denk ut niet!
  vrijdag 31 januari 2014 @ 23:18:37 #279
176450 Kaneelstokje
Archbishop of Banterbury
pi_136191838
quote:
1s.gif Op vrijdag 31 januari 2014 23:16 schreef Dimachaerus het volgende:

[..]

waar is hier
Een aardige stad vlakbij de kust waar geen regering zetelt.
Emotionele exclusiviteit monogamie-adept
pi_136191879
quote:
13s.gif Op vrijdag 31 januari 2014 23:17 schreef Mortaxx het volgende:

[..]

En geen 1 naar mij
Nee waren allebei naar zo'n jong van Tinder :') :') :') geen nudes
Ik zou niet weten wat ik je moet sturen mortie ik zie er niet zo florissant uit op het moment
"My doctor says that I have a malformed public-duty gland and a natural deficiency in moral fibre, and that I am therefore excused from saving Universes."
pi_136191885
quote:
0s.gif Op vrijdag 31 januari 2014 23:18 schreef Crip het volgende:

[..]

Denk ut niet!
Heus wel. Geef hem een kans :)
Op dinsdag 9 december 2025 20:10 schreef Haags het volgende:
De enige goede Rus is een dode Rus.
pi_136191888
kben 1.70 kkkk
pi_136191925
quote:
1s.gif Op vrijdag 31 januari 2014 22:13 schreef Stimorol- het volgende:

[..]

Heb je foto gezien. Hoe flik je dit gratis drinken dan?
hahahhaa drop eens dm pic
  vrijdag 31 januari 2014 @ 23:21:14 #284
176450 Kaneelstokje
Archbishop of Banterbury
pi_136191952
quote:
0s.gif Op vrijdag 31 januari 2014 23:19 schreef Robophatt het volgende:

[..]

Nee waren allebei naar zo'n jong van Tinder :') :') :') geen nudes
Ik zou niet weten wat ik je moet sturen mortie ik zie er niet zo florissant uit op het moment
If he doesn't accept you at your worst, he doesn't deserve you at your best.

Ofzo.
Emotionele exclusiviteit monogamie-adept
pi_136191953
Maar ben nu wel benieuwd naar hoe het was om dima irl te zien
"My doctor says that I have a malformed public-duty gland and a natural deficiency in moral fibre, and that I am therefore excused from saving Universes."
pi_136191984
quote:
9s.gif Op vrijdag 31 januari 2014 23:21 schreef Kaneelstokje het volgende:

[..]

If he doesn't accept you at your worst, he doesn't deserve you at your best.

Ofzo.
Ja is alleen niet zo'n mooie binnenkomer he
"My doctor says that I have a malformed public-duty gland and a natural deficiency in moral fibre, and that I am therefore excused from saving Universes."
pi_136192016
quote:
0s.gif Op vrijdag 31 januari 2014 23:21 schreef Robophatt het volgende:
Maar ben nu wel benieuwd naar hoe het was om dima irl te zien
Dima ze (1,68) wilt je irl zien!
Op dinsdag 9 december 2025 20:10 schreef Haags het volgende:
De enige goede Rus is een dode Rus.
pi_136192022
quote:
10s.gif Op vrijdag 31 januari 2014 21:45 schreef Aiciu het volgende:

[..]

Ik kan bijna wekelijks gratis stappen dus dat zegt al genoeg denk :P
dit soort zina's :')))
pi_136192064
Ik ruik liefde!
pi_136192074
quote:
4s.gif Op vrijdag 31 januari 2014 23:22 schreef Mortaxx het volgende:

[..]

Dima ze (1,68) wilt je irl zien!
:')
"My doctor says that I have a malformed public-duty gland and a natural deficiency in moral fibre, and that I am therefore excused from saving Universes."
pi_136192088
Dima en Aiciu lijkt me ook wel vrolijk duo saampjes.
Ik typ straat.
Mijn fashion blog: http://ludosfashionblog.wordpress.com/
pi_136192102
quote:
0s.gif Op vrijdag 31 januari 2014 23:23 schreef Crip het volgende:
Ik ruik liefde!
Zullen we Dima en Robi koppelen?
quote:
0s.gif Op vrijdag 31 januari 2014 23:23 schreef Robophatt het volgende:

[..]

:')
Nou ja zeg
Op dinsdag 9 december 2025 20:10 schreef Haags het volgende:
De enige goede Rus is een dode Rus.
pi_136192120
quote:
0s.gif Op vrijdag 31 januari 2014 23:24 schreef Mortaxx het volgende:

[..]

Zullen we Dima en Robi koppelen?

[..]

Nou ja zeg
Ja, ik vind ze wel passen!
pi_136192148
Passen perfect bij elkaar.
Doe afstand van je account en kom nooit meer terug.
pi_136192151
quote:
0s.gif Op vrijdag 31 januari 2014 23:24 schreef Mortaxx het volgende:

[..]

Zullen we Dima en Robi koppelen?

Zou me minder zorgen maken als deze grap voor de eesrte keer gemaakt werd

quote:
0s.gif Op vrijdag 31 januari 2014 23:25 schreef chroestjov het volgende:
Passen perfect bij elkaar.
Zo onwetend
"My doctor says that I have a malformed public-duty gland and a natural deficiency in moral fibre, and that I am therefore excused from saving Universes."
pi_136192292
quote:
10s.gif Op []vrijdag 31 januari 2014 23:26[/url] schreef []wickedmen[/url] het volgende:
Update: TS ging net 1 uur geleden ragend en jankend uit onze lieve WA KLB SC omdat ik wat stoute niet zo lieve woordjes zei. :D
Gvd nog steeds die WA groep :')
Op dinsdag 9 december 2025 20:10 schreef Haags het volgende:
De enige goede Rus is een dode Rus.
pi_136192335
quote:
0s.gif Op vrijdag 31 januari 2014 23:25 schreef Robophatt het volgende:

[..]

Zo onwetend
Kom met argumenten.
Doe afstand van je account en kom nooit meer terug.
  vrijdag 31 januari 2014 @ 23:29:46 #298
395200 deadprez
One more rail
pi_136192343
quote:
0s.gif Op vrijdag 31 januari 2014 23:28 schreef Mortaxx het volgende:

[..]

Gvd nog steeds die WA groep :')
royal sadness.
Stop the violence
Down with the hate
Op vrijdag 21 augustus 2015 01:36 schreef engeopa het volgende:
Deadprez is een frequent bezoeker van Joop.nl. Kneusje eerste klas. walgelijke policor hoofd in de wolken multicultilover.
pi_136192361
Kut mensen in my friendzone
N A P O L I
C A M P A N I A
pi_136192371
hahaha mortax link?
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')