ik ben in woonkamer en ik doe maar wat vader is lamp vervangen in de zolderkamer ofsoquote:Op vrijdag 31 januari 2014 23:16 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Hij is aan het teruglezen dus zo voegt hij jou toe
En geen 1 naar mijquote:Op vrijdag 31 januari 2014 23:17 schreef Robophatt het volgende:
[..]
Ja moet hij vooral doenIk heb welgeteld in heel m'n leven 2 foto's verstuurd met snapchat
Denk ut niet!quote:Op vrijdag 31 januari 2014 23:16 schreef Robophatt het volgende:
[..]
Dima is wel een geschikte man voor jou denk ik
Een aardige stad vlakbij de kust waar geen regering zetelt.quote:
Nee waren allebei naar zo'n jong van Tinderquote:
hahahhaa drop eens dm picquote:Op vrijdag 31 januari 2014 22:13 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Heb je foto gezien. Hoe flik je dit gratis drinken dan?
If he doesn't accept you at your worst, he doesn't deserve you at your best.quote:Op vrijdag 31 januari 2014 23:19 schreef Robophatt het volgende:
[..]
Nee waren allebei naar zo'n jong van Tinder![]()
![]()
geen nudes
Ik zou niet weten wat ik je moet sturen mortie ik zie er niet zo florissant uit op het moment
Ja is alleen niet zo'n mooie binnenkomer hequote:Op vrijdag 31 januari 2014 23:21 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
If he doesn't accept you at your worst, he doesn't deserve you at your best.
Ofzo.
Dima ze (1,68) wilt je irl zien!quote:Op vrijdag 31 januari 2014 23:21 schreef Robophatt het volgende:
Maar ben nu wel benieuwd naar hoe het was om dima irl te zien
dit soort zina'squote:Op vrijdag 31 januari 2014 21:45 schreef Aiciu het volgende:
[..]
Ik kan bijna wekelijks gratis stappen dus dat zegt al genoeg denk
quote:
Ja, ik vind ze wel passen!quote:Op vrijdag 31 januari 2014 23:24 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Zullen we Dima en Robi koppelen?
[..]
Nou ja zeg
Zou me minder zorgen maken als deze grap voor de eesrte keer gemaakt werdquote:
Zo onwetendquote:
Gvd nog steeds die WA groepquote:Op []vrijdag 31 januari 2014 23:26[/url] schreef []wickedmen[/url] het volgende:
Update: TS ging net 1 uur geleden ragend en jankend uit onze lieve WA KLB SC omdat ik wat stoute niet zo lieve woordjes zei.
royal sadness.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |