SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.De Topicreeks
- De OP -
Nee, het leven spaart je niet. Geloof me.
waarom wil je het dan weten?quote:Op donderdag 30 januari 2014 08:25 schreef Kyubey het volgende:
[..]
Ik kijk al sinds de zomercliff niet meer
Ze hadden haar er beter uit kunnen schrijven en de nieuwe Bianca als nieuw personage kunnen introduceren. Ik vind dit niet echt een succesquote:
Dat!quote:Op donderdag 30 januari 2014 08:44 schreef TheVulture het volgende:
Het lijkt alsof met de introductie van Bianca 2 haar ook meteen een stuk harder hebben gemaakt
ja dat. ze hebben er een heel ander karakter van gemaakt.quote:Op donderdag 30 januari 2014 08:44 schreef TheVulture het volgende:
Het lijkt alsof met de introductie van Bianca 2 haar ook meteen een stuk harder hebben gemaakt
Zie Dian, Charlie, Morris en Job. Dat is haast standaard bij een recast.quote:Op donderdag 30 januari 2014 09:50 schreef lady-wrb het volgende:
[..]
ja dat. ze hebben er een heel ander karakter van gemaakt.
Maar zou jij het leuk vinden als ruim van te voren werd aangegeven dat Ferri eruit gaat, terwijl hij bijna veroordeeld raakt voor vijftien jaar celstraf. 1+1=2.quote:Op donderdag 30 januari 2014 09:46 schreef MagicTheo het volgende:
Erg kut van Rik, maar hij riep weken geleden nog in een interview voorlopig niet weg te willen.. Doen ze altijd. Precies met Mike en Louis Talpe ook zo gegaan.
Nu hopen dat ze niet weer teveel jonge mensen in de serie houden.
Janine had het gisteren ineens over levenslangquote:Op donderdag 30 januari 2014 10:15 schreef Woelli het volgende:
[..]
Maar zou jij het leuk vinden als ruim van te voren werd aangegeven dat Ferri eruit gaat, terwijl hij bijna veroordeeld raakt voor vijftien jaar celstraf. 1+1=2.
Ja, gaat nergens over. Nieuwe acteur/actrice en dus ook maar een nieuw karakter van die personage maken. Het wordt tijd dat ik stop met kijken.quote:Op donderdag 30 januari 2014 10:15 schreef Woelli het volgende:
[..]
Zie Dian, Charlie, Morris en Job. Dat is haast standaard bij een recast.
het is inderdaad wel de grote losse floddershow aan het wordenquote:Op donderdag 30 januari 2014 13:33 schreef Frey het volgende:
Wat gebeurt er toch weer veel.![]()
![]()
![]()
![]()
Het wordt ook gewoon slechter en slechter, waar je toch steeds denkt dat het niet slechter kan. Je hebt vaak slechte verhaallijnen, maar nu is er vaak gewoon helemaal niks. Geen begin, geen hoogtepunten, geen einde. En dat wat een beetje boeiend lijkt, wordt dan ineens afgekapt en je hoort er niets meer van. Ze doen maar wat.
Helaas verkeerde naam en leeftijd.quote:Op donderdag 30 januari 2014 15:56 schreef Dr.Mikey het volgende:
[ afbeelding ]
Frey gefeliciteerd met je verjaardag !
Speciaal voor jou een gtst taart gebakken.
Ik begrijp gewoon niet dat ze weer een net geïntroduceerde familie zo uit elkaar weten te rukken en karakters weten te verpesten.quote:Op donderdag 30 januari 2014 14:02 schreef Frey het volgende:
Een van de boeiendere dingen van de laatste tijd vond ik de gebeurtenissen rondom de familie Bouwhuis. Helaas is dat ook ingezakt na het vertrek van Cynthia Abma. En nu mis je Mike pas echt.
Vindt?quote:Op donderdag 30 januari 2014 16:02 schreef Dr.Mikey het volgende:
Die fellere Bianca vindt ik wel leuk eigenlijk,
Hoop niet dat ze Stefano nu ook gaan verpesten. En ben benieuwd of Menno nu wel of geen vaste rol wordt. Hij zit er al ruim een half jaar in.quote:Op donderdag 30 januari 2014 16:03 schreef roos85 het volgende:
Voor mij zijn Stefano en Menno de meest leuke karakters.
Wat was die Maxime weer ouderwets eng bezig he gister.quote:Op donderdag 30 januari 2014 16:03 schreef roos85 het volgende:
En van de Maxime - Vincent verhaallijn begin ook genoeg te krijgen![]()
Voor mij zijn Stefano en Menno de meest leuke karakters.
Vraag me soms ook echt af waarom ik nog kijk.
Hoop het ook niet.. Al weet je maar nooit met de huidige schrijversquote:Op donderdag 30 januari 2014 16:05 schreef Frey het volgende:
[..]
Hoop niet dat ze Stefano nu ook gaan verpesten. En ben benieuwd of Menno nu wel of geen vaste rol wordt. Hij zit er al ruim een half jaar in.
Wat dat betreft complimenten voor Marjolein die de rol zeer goed weet over te brengenquote:Op donderdag 30 januari 2014 16:06 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Wat was die Maxime weer ouderwets eng bezig he gister.
Als die de stront over zich heen krijgt dan hoop ik ook voor alles,
Maar dat zou wel niet, Iedereen is een tijdje boos omdat ze Vincent heeft verzwegen en thats it.
Terwijl die vrouw is zo eng, Zo als ze bij Nina doet en bij Ludo op de bank zit met die wijn.
rilling lopen me over de rug van die enge vrouw.
Familie Bouwhuis zit er al ruim drie jaar in.quote:Op donderdag 30 januari 2014 16:01 schreef roos85 het volgende:
[..]
Ik begrijp gewoon niet dat ze weer een net geïntroduceerde familie zo uit elkaar weten te rukken en karakters weten te verpesten.
Wut?quote:Op donderdag 30 januari 2014 00:05 schreef ArnieAlberts het volgende:
RTL Boulevard doet dat immers ook
dat zijn de schrijvers vast alweer vergetenquote:Op donderdag 30 januari 2014 16:08 schreef Frey het volgende:
Ik mag toch hopen dat Stefano op zijn minst nog bij zijn beste vriend Rik langsgaat.
Dan hebben ze nog in rap tempo het gezin om zeep geholpen..quote:Op donderdag 30 januari 2014 16:15 schreef Woelli het volgende:
[..]
Familie Bouwhuis zit er al ruim drie jaar in.
Wist je dat niet? PeterKelder, Luftersel en consorten hadden het kort na de start van het seizoen ontdekt dat Hollyoaks de parachute-cliffhanger hadden bedacht en gefilmd, een paar seizoenen eerder. GTST heeft dat 1 op 1 overgenomen/gejat en meldden dat. Dag of 2 later ineens groot nieuws bij Albert Verlinde.quote:
Oh ja, nu je het zegt...quote:Op donderdag 30 januari 2014 17:21 schreef ArnieAlberts het volgende:
[..]
Wist je dat niet? PeterKelder, LetsGame en consorten hadden het kort na de start van het seizoen ontdekt dat Hollyoaks de parachute-cliffhanger hadden bedacht en gefilmd, een paar seizoenen eerder. GTST heeft dat 1 op 1 overgenomen/gejat en meldden dat. Dag of 2 later ineens groot nieuws bij Albert Verlinde.![]()
![]()
De familie Alberts pas 24 jaar, de Sanders-familie pas 18 jaar. Your point being?quote:Op donderdag 30 januari 2014 16:15 schreef Woelli het volgende:
[..]
Familie Bouwhuis zit er al ruim drie jaar in.
Even de echte ontdekker van de beelden geplaatstquote:Op donderdag 30 januari 2014 17:21 schreef ArnieAlberts het volgende:
[..]
Wist je dat niet? PeterKelder, LetsGame luftersel en consorten hadden het kort na de start van het seizoen ontdekt dat Hollyoaks de parachute-cliffhanger hadden bedacht en gefilmd, een paar seizoenen eerder. GTST heeft dat 1 op 1 overgenomen/gejat en meldden dat. Dag of 2 later ineens groot nieuws bij Albert Verlinde.![]()
![]()
Aaah pardonquote:Op donderdag 30 januari 2014 17:24 schreef PeterKelder het volgende:
[..]
Even de echte ontdekker van de beelden geplaatst
Nou als Robert de jaren '00 niet grotendeels had meegemaakt, was hij een groter favoriet van mij dan Roos.quote:Op donderdag 30 januari 2014 01:33 schreef Koosnaam het volgende:
[..]
Nog meer favoriet dan Robert Alberts ja..![]()
![]()
Echter, we zitten bijna vol. Moet het volgende topic al over Rik zijn exit gaan, of nog niet?![]()
Succes ermee in elk geval.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Tegenslag werpt schaduw op geluk.
Dat het dus logisch is dat het geen happy family is.quote:Op donderdag 30 januari 2014 17:23 schreef ArnieAlberts het volgende:
[..]
De familie Alberts pas 24 jaar, de Sanders-familie pas 18 jaar. Your point being?
volgens zijn vader nietquote:Op donderdag 30 januari 2014 20:27 schreef luftersel het volgende:
Is Tim nu ook al dichter? Dat jong kan ook alles.
Het valt wel allemaal in het straatje cultuur/kunst dus zo gek vind ik dat nietquote:Op donderdag 30 januari 2014 20:27 schreef luftersel het volgende:
Is Tim nu ook al dichter? Dat jong kan ook alles.
quote:Op donderdag 30 januari 2014 20:15 schreef LetsGame het volgende:
Nieuws over Tim:Hoe weet je dat en wat betekent dat? Ik ben niet bekend met de beginseizoenen van GTST.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Stefano gaat Rik trouwens wel bezoeken
Unbowed, Unbent, Unbroken.
Sorry, daarom dat ik de TT al een beetje cryptisch had gehouden.quote:Op donderdag 30 januari 2014 21:05 schreef DeLuna het volgende:
Spoilers jongens.... ik vind het niet erg maar anderen wellicht wel
Nouja de TT is prima, en er zijn ook wel spoilers. Maar dan zie ik ineens een reactie op een spoiler niet in een spoiler ofzo.quote:Op donderdag 30 januari 2014 21:30 schreef ArnieAlberts het volgende:
[..]
Sorry, daarom dat ik de TT al een beetje cryptisch had gehouden.
quote:Op donderdag 30 januari 2014 20:17 schreef Woelli het volgende:
[..]
Dat het dus logisch is dat het geen happy family is.
Mwah, wat ik zei over Stefano was geen reactie op zijn (best grote) spoiler hoor. Dat stond daar los van. En ik denk niet dat iemand gaat klagen over "Stefano gaat Rik wel bezoeken".quote:Op donderdag 30 januari 2014 21:33 schreef DeLuna het volgende:
[..]
Nouja de TT is prima, en er zijn ook wel spoilers. Maar dan zie ik ineens een reactie op een spoiler niet in een spoiler ofzo.
Jaaaa!! Of dat iemand anders na haar in de vuilnisbak moest zijn .... altijd dat stomme gedoe met ongewenste brieven die bovenop het vuilnis gegooid worden... en die dan door de verkeerde gelezen worden ...quote:Op donderdag 30 januari 2014 20:27 schreef DjinN het volgende:
Ik dacht serieus even dat Sjors dik in haar vingers ging snijden
Dit roep ik ook al tijden inderdaad... Edwin slachtofferen was totaal niet nodig geweest en had je net zo goed met Lucas kunnen laten trouwen... in die liefde zat ook veel meer opbouw dan nu tussen Menno en Lucas die ik toch wat minder geloofwaardig vind samen.... Lucas heeft Edwin echt moeten 'veroveren'... nu zie je dat tegenwoordig al helemaal niet meer... karakters hebben één scene of een halve scene samen en ze zijn verliefd: Anton en Maxime, Menno en Lucas en nu ook weer Sjors en Tim... alles komt zo totaal uit de lucht vallenquote:Op donderdag 30 januari 2014 17:18 schreef roos85 het volgende:
[..]
Dan hebben ze nog in rap tempo het gezin om zeep geholpen..
Edwin is ook al weer tijd dood..
In zo'n model kinderwagen liggen kinderen tot een half jaar. Daarna ga je een zitmodel gebruiken.quote:Op vrijdag 31 januari 2014 07:34 schreef Miss_paraplu het volgende:
Ik weet of ik de enige ben, maar ik vind Sjors echt de grootste dramaqueen op dit moment, mijn god, zich overal en met iedereen bemoeien, alleen maar zeuren...
Oh en Nina met Nola, die kan wel lang in die kinderwagen, want zo groot is die wagen niet... en dat kind past er nog steeds in... maar ik heb dan ook weinig verstand van baby's en kinderwagens..
Ja maar in een zitmodel kun je geen kind verstoppen.quote:Op vrijdag 31 januari 2014 07:46 schreef vencodark het volgende:
[..]
In zo'n model kinderwagen liggen kinderen tot een half jaar. Daarna ga je een zitmodel gebruiken.
Kind zou nu een jaar moeren zijn want ze is eerder geboren dan de mijne.
Ik vond Edwin anders het meest vreselijke personage wat ze hadden kunnen introduceren. Ik ben blij dat hij weg is.quote:Op donderdag 30 januari 2014 23:42 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Dit roep ik ook al tijden inderdaad... Edwin slachtofferen was totaal niet nodig geweest en had je net zo goed met Lucas kunnen laten trouwen... in die liefde zat ook veel meer opbouw dan nu tussen Menno en Lucas die ik toch wat minder geloofwaardig vind samen.... Lucas heeft Edwin echt moeten 'veroveren'... nu zie je dat tegenwoordig al helemaal niet meer... karakters hebben één scene of een halve scene samen en ze zijn verliefd: Anton en Maxime, Menno en Lucas en nu ook weer Sjors en Tim... alles komt zo totaal uit de lucht vallen
Komt idd uit de lucht vallen. Al begrijp ik best dat je verliefd wordt op Sjors en Rikkie daar best voor op wilt geven ^^quote:Op donderdag 30 januari 2014 23:42 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Dit roep ik ook al tijden inderdaad... Edwin slachtofferen was totaal niet nodig geweest en had je net zo goed met Lucas kunnen laten trouwen... in die liefde zat ook veel meer opbouw dan nu tussen Menno en Lucas die ik toch wat minder geloofwaardig vind samen.... Lucas heeft Edwin echt moeten 'veroveren'... nu zie je dat tegenwoordig al helemaal niet meer... karakters hebben één scene of een halve scene samen en ze zijn verliefd: Anton en Maxime, Menno en Lucas en nu ook weer Sjors en Tim... alles komt zo totaal uit de lucht vallen
quote:Op vrijdag 31 januari 2014 12:48 schreef PeterKelder het volgende:
Er is een cover voor seizoen 10:
[ afbeelding ]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dat ziet er al beter uit.quote:Op vrijdag 31 januari 2014 12:48 schreef PeterKelder het volgende:
[ afbeelding ]
Kan makkelijk. Bas Muijs komt uit '76 en Ferry Doedens uit '90 (in het echt). Dan was hij 14 toen hij Lucas kreegquote:Op vrijdag 31 januari 2014 14:18 schreef CherryOnTop het volgende:
[..]
Dan ziet ie er zo jong uit dat ie nooit door kan als Lucas z'n vader.
Anitaquote:Op vrijdag 31 januari 2014 12:48 schreef PeterKelder het volgende:
[ afbeelding ]
Sowieso maar een rare wending.quote:Op vrijdag 31 januari 2014 14:18 schreef CherryOnTop het volgende:
[..]
Dan ziet ie er zo jong uit dat ie nooit door kan als Lucas z'n vader.
Had toch stiekem gehoopt dat ze het blauwe zouden laten.quote:Op vrijdag 31 januari 2014 12:48 schreef PeterKelder het volgende:
[ afbeelding ]
Dat blauwgrijze hebben ze juist voor seizoen 9 al gebruikt, dus dat ging sowieso al niet.quote:Op vrijdag 31 januari 2014 18:42 schreef Woelli het volgende:
[..]
Had toch stiekem gehoopt dat ze het blauwe zouden laten.
En ook dat ze de andere foto zouden gebruiken.
En de hand van Ingeborg Wieten.quote:Op vrijdag 31 januari 2014 19:00 schreef PeterKelder het volgende:
[..]
Dat blauwgrijze hebben ze juist voor seizoen 9 al gebruikt, dus dat ging sowieso al niet.
En welke andere foto bedoel je? Deze? :
[ afbeelding ]
Alsjeblieft niet zeg, moet je zien hoe Caroline er bij staat en Jette er bij ligt...
Als je zou zeggen dat Lukas 22 is, Stefano 42, dan kan het prima. Maar dan zou Ludo zeker 60+ moeten zijn en dat wordt al gauw ongeloofwaardiger.quote:Op vrijdag 31 januari 2014 14:21 schreef GwaiLow het volgende:
[..]
Kan makkelijk. Bas Muijs komt uit '76 en Ferry Doedens uit '90 (in het echt). Dan was hij 14 toen hij Lucas kreeg
Ja.quote:Op vrijdag 31 januari 2014 19:00 schreef PeterKelder het volgende:
[..]
Dat blauwgrijze hebben ze juist voor seizoen 9 al gebruikt, dus dat ging sowieso al niet.
En welke andere foto bedoel je? Deze? :
[ afbeelding ]
Alsjeblieft niet zeg, moet je zien hoe Caroline er bij staat en Jette er bij ligt...
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.PS4 | GTA Online | FIFA2015 | PSN: Joop2015
Zo kwam hij er toch al in?quote:Op vrijdag 31 januari 2014 20:14 schreef CherryOnTop het volgende:
Bing is ineens een halve crimineel?
quote:Op vrijdag 31 januari 2014 20:19 schreef MagicTheo het volgende:
GTST beloofd op hun Facebook pagina een aflevering die niet snel vergeten wordt. Kan het wel raden denk ik.Waarom zou die dat doen ? :sSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Faka G
Maar de laatste tijd was hij vooral saai. En dan komt hij nu ineens uit het niks op het idee om een boot te stelen?quote:Op vrijdag 31 januari 2014 20:19 schreef vencodark het volgende:
[..]
Zo kwam hij er toch al in?
Btw, doet mij denken aan die aflevering van South Park waarin Stan en Cartman een boot stelen.
Alles uit de lucht vallen.quote:Op vrijdag 31 januari 2014 20:20 schreef CherryOnTop het volgende:
[..]
Maar de laatste tijd was hij vooral saai. En dan komt hij nu ineens uit het niks op het idee om een boot te stelen?
Hoewel, de laatste tijd komt alles ineens uit de lucht vallen dus dit past er dan ook wel bij
En dan zo het water in ofzo?quote:Op vrijdag 31 januari 2014 20:20 schreef vencodark het volgende:
[..]
Alles uit de lucht vallen.![]()
Zomercliffje.
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.PS4 | GTA Online | FIFA2015 | PSN: Joop2015
Inderdaadquote:Op vrijdag 31 januari 2014 20:30 schreef CherryOnTop het volgende:
Hoe was ie dit van plan? De zee inlopen en vanzelf verdrinken? Dat lukt je niet eens.
Precies mijn gedachte.quote:Op vrijdag 31 januari 2014 20:30 schreef luftersel het volgende:
Goeie muziek, maar niet bij zo'n scène als daarnet.
Past wel weer bij die bootscene zelfquote:Op vrijdag 31 januari 2014 20:30 schreef luftersel het volgende:
Goeie muziek, maar niet bij zo'n scène als daarnet.
Als ze nou ook nog eens een rennende Sjors die in de regen op zoek was naar Tim of zo daarbij hadden gemonteerd, was het helemaal goed geweest.quote:Op vrijdag 31 januari 2014 20:33 schreef DeLuna het volgende:
[..]
Past wel weer bij die bootscene zelf
Eerst even Rikkie en Rik ....quote:Op vrijdag 31 januari 2014 20:34 schreef luftersel het volgende:
[..]
Als ze nou ook nog eens een rennende Sjors die in de regen op zoek was naar Tim of zo daarbij hadden gemonteerd, was het helemaal goed geweest.Dat had het plaatje perfect gemaakt.
quote:Op vrijdag 31 januari 2014 14:10 schreef loezzzje het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.❤ Pino112 ❤ | FeanFan | heywoodugod _O_
quote:Op vrijdag 31 januari 2014 20:36 schreef DeLuna het volgende:
[..]oh ok thanks. ja dat zou kunnen ja als we de spoilers moeten geloven.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Laten we het hopen.quote:Op vrijdag 31 januari 2014 20:38 schreef DaMart het volgende:
Is dit het einde van de irritante Tim?.
En Anton aan zijn bed ...quote:Op vrijdag 31 januari 2014 20:39 schreef LlamaGoneBonkers het volgende:
oh nu ligt die in het ziekenhuis, wordt die wakker en wil Sjors vertellen dat ze het zelfde voelt voor hem als hij voor haar. En dan zegt die vast: wie ben jij? waar is Ricky?
quote:Op vrijdag 31 januari 2014 20:40 schreef ZaZoe het volgende:
Tikkie van die boot had ie net nodig om zijn brain te resetten
Niet spoileren!quote:Op vrijdag 31 januari 2014 20:38 schreef DaMart het volgende:
Is dit het einde van de irritante Tim?.
quote:Op vrijdag 31 januari 2014 20:40 schreef ZaZoe het volgende:
Dacht ik inderdaad ook aan jaquote:Op vrijdag 31 januari 2014 20:40 schreef ZaZoe het volgende:
Gaat Tim voor zorgen met zijn superzaadquote:Op vrijdag 31 januari 2014 20:56 schreef Sick_Little_Monkey het volgende:
[..]
Dacht ik inderdaad ook aan ja![]()
Toen Sjors terugkwam uit dat revalidatiecentrum (of eigenlijk bij de aanrijding al) vroeg ik me ook af of ze nu ook weer zwanger kon worden, maar dat is nogsteeds niet gebeurd
Iew, Tim en Sjors. Dat is ranzig.quote:Op vrijdag 31 januari 2014 21:07 schreef Murmeli het volgende:
[..]
Gaat Tim voor zorgen met zijn superzaad
Dat kind van sjors is bijna net zo oud als timquote:Op vrijdag 31 januari 2014 21:42 schreef vencodark het volgende:
[..]
Iew, Tim en Sjors. Dat is ranzig.
het is toch wel te verwachten? zulke dingen kunnen alleen in gtstquote:Op vrijdag 31 januari 2014 22:15 schreef TheVulture het volgende:
Wat een gekunstelde verhaallijn weer... Uit het niets een boot jatten en dan iemand overvaren die net 5 meter het water inloopt
Hoop het nietquote:Op vrijdag 31 januari 2014 21:07 schreef Murmeli het volgende:
[..]
Gaat Tim voor zorgen met zijn superzaad
De eerste hint is inmiddels gevonden.quote:Op vrijdag 31 januari 2014 22:48 schreef PeterKelder het volgende:
[..]
Daar zullen we achter komen middels de volgende app:
[ afbeelding ]
http://www.rtl.nl/soaps/gtst/meerdijk/inwoners/willemkelder.xmlquote:
Hadden ze vandaag een scene? ( Ik kijk de laatste tijd bijna niet meer.)quote:Op zaterdag 1 februari 2014 01:17 schreef einszweiachtung het volgende:
Dan zie je een scene van Rick en Stefano dan denk je: Oude tijden herleven weer [ afbeelding ]
Dan zie je lucas [ afbeelding ]
quote:Op vrijdag 31 januari 2014 20:45 schreef flanken het volgende:
[..]
***************************************************************************888
quote:Op zaterdag 1 februari 2014 01:29 schreef Koosnaam het volgende:
[..]
http://www.rtl.nl/soaps/gtst/meerdijk/inwoners/willemkelder.xml
[..]
Hadden ze vandaag een scene? ( Ik kijk de laatste tijd bijna niet meer.)
En wat betreft Lucas, ik kan me dat heel goed voorstellen!
Hij is bij deze gewaarschuwdquote:Op zaterdag 1 februari 2014 11:22 schreef CherryOnTop het volgende:
[..]
Erg irrirant ja die 'flanken', post nooit in spoilers
ik snap ook niet waar dat boot stelen nou ineens vandaan kwamquote:Op maandag 3 februari 2014 11:39 schreef ChipsZak. het volgende:
Had de aflevering vrijdag niet gezien, dus kijk nu.
Wat een gare aflevering dit,. Hoezo wilde Bing ineens een boot stelen? En Tim is wederom dramaqueen door gelijk zelfmoord te willen plegen. Als je door één zo'n incident gelijk jezelf wil verdrinken, kan je ook weinig hebben.
Welkom in de wonderlijke wereld van Gtst.quote:Op maandag 3 februari 2014 12:41 schreef kissaa het volgende:
Vrijdag was er een kouderecord in Meerdijk maar het water was niet bevroren. Tim werd zeiknat en de boot had ook geen last van ijs
De zee bevriest niet zo snel hoorquote:Op maandag 3 februari 2014 12:41 schreef kissaa het volgende:
Vrijdag was er een kouderecord in Meerdijk maar het water was niet bevroren. Tim werd zeiknat en de boot had ook geen last van ijs
Het was toch een meer? Vincent had 14 km gelopen rond t meer zei hij in een eerdere aflevering.quote:Op maandag 3 februari 2014 13:14 schreef Devil010 het volgende:
[..]
De zee bevriest niet zo snel hoor
Ook die bevriezen niet zo snelquote:Op maandag 3 februari 2014 13:23 schreef Wazigwijfke het volgende:
[..]
Het was toch een meer? Vincent had 14 km gelopen rond t meer zei hij in een eerdere aflevering.
quote:Op maandag 3 februari 2014 14:16 schreef Frey het volgende:
[ afbeelding ]
Rohan Gottschalk wel, hij had het ijskoud.
maar je weet toch niet op welke temperatuur dat record staat?quote:Op maandag 3 februari 2014 12:41 schreef kissaa het volgende:
Het was inderdaad weer lekker onsamenhangend.quote:Op maandag 3 februari 2014 11:39 schreef ChipsZak. het volgende:
Had de aflevering vrijdag niet gezien, dus kijk nu.
Wat een gare aflevering dit,. Hoezo wilde Bing ineens een boot stelen? En Tim is wederom dramaqueen door gelijk zelfmoord te willen plegen. Als je door één zo'n incident gelijk jezelf wil verdrinken, kan je ook weinig hebben.
Meerdijk ligt in de tropen.quote:Op maandag 3 februari 2014 16:17 schreef lady-wrb het volgende:
[..]
maar je weet toch niet op welke temperatuur dat record staat?
Het kouderecord in Nederland is iets van -27C.quote:Op maandag 3 februari 2014 16:17 schreef lady-wrb het volgende:
[..]
maar je weet toch niet op welke temperatuur dat record staat?
Nou, ik vind het vele malen beter dan die van vrijdag.quote:
Geniet ook stiekem weer van die scènes. Alleen had ik ze nog liever gezien met Cynthia Abma.quote:Op maandag 3 februari 2014 20:29 schreef vencodark het volgende:
Mooie scène tussen Bianca en Anton en zij helemaal flipte. Ik glimlachte toen Sjoerd in beeld kwam: nu ziet hij het.
Zeker, maar deze valt niet tegen. Cynthia was gewoon briljant.quote:Op maandag 3 februari 2014 20:30 schreef Frey het volgende:
[..]
Geniet ook stiekem weer van die scènes. Alleen had ik ze nog liever gezien met Cynthia Abma.
Wie is Job?quote:Op maandag 3 februari 2014 20:30 schreef DSMichaelfan het volgende:
Toen die deur openging dacht ik eventjes dat mijn post gewoon waarheid zou wordenAls ze Anita voor 10 seconden terug laten komen moet Job toch ook wel even kunnen? Zelfs al is het Daan Roelofs die ze laten komen, het gaat om het idee
Tja, echt boeiende scenes kunnen het op een gegeven moment ook niet meer worden natuurlijk.quote:Op dinsdag 4 februari 2014 23:14 schreef TheVulture het volgende:
De grap is dat ze nu net doen alsof Rik nooit meer te bezoeken valt maar hij blijft toch gewoon in de gevangenis... maar dat betekent voor Nuran en Rikki natuurlijk dat hij dood is en ze nooit meer over hem spreken... soap
Nee ik snap dat hij eruit gaat... maar dat ze dan nooit meer over hem spreken is natuurlijk bizar... maar dat geldt voor zoveel karakters die de soap hebben verlatenquote:Op dinsdag 4 februari 2014 23:18 schreef Koosnaam het volgende:
[..]
Tja, echt boeiende scenes kunnen het op een gegeven moment ook niet meer worden natuurlijk.
Wordt overigens eens tijd dat Sil de gevangenis gaat verlaten.
Ja, misschien wordt zijn naam nog weleens genoemd. Maar ja, zo gaat dat.quote:Op dinsdag 4 februari 2014 23:18 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Nee ik snap dat hij eruit gaat... maar dat ze dan nooit meer over hem spreken is natuurlijk bizar... maar dat geldt voor zoveel karakters die de soap hebben verlaten
Ze zijn Tim vergeten.quote:Op woensdag 5 februari 2014 11:13 schreef Eerin het volgende:
Ik heb maandag en dinsdag niet gekeken, is Tim nou al dood? Of gaat hij het redden? Want van mij mag hij verder wel dood, want ik zie nu al op tegen zo'n vreselijke "psychologische" verhaallijn met een hoop gezeur en gehuil. Die zijn er al genoeg.
Eigenlijk kijk ik alleen vrijdag bij mijn ouders de cliffhanger en denk dan: "God ja, ik heb echt niks gemist"
quote:Er zal wel een traantje weggepinkt worden aanstaande donderdag als de kijker afscheid moet nemen van Rik in Goede tijden, slechte tijden. Ferri Somogyi heeft ruim een jaar geleden aangegeven de dagelijkse RTL 4-soap te willen verlaten, en nu is het zover. Scheiden doet lijden, maar er is ook goed nieuws te melden.
De één komt, de ander gaat. Vanaf vrijdag maakt Genio de Groot in GTST zijn entree en is de komende weken te zien in een mooie gastrol.
De Groot was de afgelopen weken nog te zien in Michiel van Erp’s serie Ramses, waarin hij de rol van Pastoor Wim Tepe speelde. De acteur is ook bekend van de jongerenserie VRijland, de dramaserie Lijn 32 en de politiereeks Seinpost Den Haag.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Jij moet nog krijgen wat je verdient. Keep the change.
Om na 5 dagen dobberen gegarandeerd weer levend tevoorschijn te komen.... Wel in lijn met hoe hij uberhaupt aan het dobberen kwam, die scene was zo ongeloofwaardig als het maar zijn konquote:
quote:Op woensdag 5 februari 2014 15:40 schreef Frey het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op woensdag 5 februari 2014 15:50 schreef CherryOnTop het volgende:
[..]
Om na 5 dagen dobberen gegarandeerd weer levend tevoorschijn te komen.... Wel in lijn met hoe hij uberhaupt aan het dobberen kwam, die scene was zo ongeloofwaardig als het maar zijn kon
Sil ... dan kan hij weer aanpappen met Rikki; die is nu vrij ....quote:Op dinsdag 4 februari 2014 23:18 schreef Koosnaam het volgende:
[..]
Tja, echt boeiende scenes kunnen het op een gegeven moment ook niet meer worden natuurlijk.
Wordt overigens eens tijd dat Sil de gevangenis gaat verlaten.
Haha ja inderdaad. Het water inlopen, levensgevaarlijk.quote:Op woensdag 5 februari 2014 15:50 schreef CherryOnTop het volgende:
[..]
Om na 5 dagen dobberen gegarandeerd weer levend tevoorschijn te komen.... Wel in lijn met hoe hij uberhaupt aan het dobberen kwam, die scene was zo ongeloofwaardig als het maar zijn kon
Dat hoop ik eigenlijk niet voor Sil.quote:Op woensdag 5 februari 2014 15:57 schreef maily het volgende:
[..]
Sil ... dan kan hij weer aanpappen met Rikki; die is nu vrij ....
Ik ook, dus wat dat betreft vind ik het wel prima zoquote:Op woensdag 5 februari 2014 18:27 schreef luftersel het volgende:
Wel mooi dat niemand merkt dat Tim weg is. Blijkbaar kan heel Meerdijk hem dus missen als kiespijn.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Jij moet nog krijgen wat je verdient. Keep the change.
Een opa dat gaat vast de nieuwe vriend van Rikkie worden.quote:Op woensdag 5 februari 2014 15:35 schreef maily het volgende:
http://www.telegraaf.nl/p(...)_Somogyi_gaat__.html
[..]
[ afbeelding ]
quote:Op woensdag 5 februari 2014 21:00 schreef Frey het volgende:
Shortie:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Unbowed, Unbent, Unbroken.
Elke woensdag en vrijdag +/- die tijdquote:Op woensdag 5 februari 2014 20:11 schreef superniger het volgende:
Beginnen ze tegenwoordig om 20:10?
Kan Rikki al weken niet meer aanzien..quote:Op woensdag 5 februari 2014 20:36 schreef DjinN het volgende:
Rikki...wat een kreng![]()
Kan dat chagrijnige smoelwerk niet meer luchten of zien
En Aysen en VincentWat een slecht staaltje acteerwerk was dat zeg
![]()
Ketsen met een Creeperquote:Op woensdag 5 februari 2014 22:28 schreef Sk00p het volgende:
[..]
Kan Rikki al weken niet meer aanzien..![]()
Zit met smart te wachten op de eerste vrijscene tussen Vincent en Nina. Dat wordt pas lachen!
quote:Op woensdag 5 februari 2014 21:09 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Een opa dat gaat vast de nieuwe vriend van Rikkie worden.
Van wat ik zag in het voorstukje gisteren, was ik anders best onder de indruk. Wiet zegt precies over Rikki wat iedereen denkt. In zulke scènes zou ik haar en vele anderen veel vaker willen zien.quote:Op donderdag 6 februari 2014 13:16 schreef Frey het volgende:
Ik was ook zo blij dat Wiet weer terugkwam, maar nu hebben ze van haar net zo'n kleurloos personage gemaakt als de rest.
Dat stukje inderdaadquote:Op donderdag 6 februari 2014 14:41 schreef luftersel het volgende:
[..]
Van wat ik zag in het voorstukje gisteren, was ik anders best onder de indruk. Wiet zegt precies over Rikki wat iedereen denkt. In zulke scènes zou ik haar en vele anderen veel vaker willen zien.
quote:Op donderdag 6 februari 2014 20:12 schreef kwiwi het volgende:
Ondertussen in het Meerdijker meer.... dobber dobber.
Nouja, oud... Ik mag toch hopen dat er nog wel wat oudere beelden voorbij komen, die vent heeft 14 jaar meegespeeld en ik heb tot nu toe alleen de afgelopen 2 jaar voorbij zien komen volgens mijquote:
de makers kunnen alleen maar 2 jaar terugdenken.quote:Op donderdag 6 februari 2014 20:14 schreef DSMichaelfan het volgende:
[..]
Nouja, oud... Ik mag toch hopen dat er nog wel wat oudere beelden voorbij komen, die vent heeft 14 jaar meegespeeld en ik heb tot nu toe alleen de afgelopen 2 jaar voorbij zien komen volgens mij
en op het eind word hij doodgeschoten op zijn eigen bruiloft.quote:Op donderdag 6 februari 2014 20:17 schreef luftersel het volgende:
Heb trouwens sterk het gevoel dat de Tim-is-depressief-en-pleegt-zelfmoord-verhaallijn er snel even tussen is gegooid omdat Beau Schneider (volgens mij) weer de planken op gaat. Aangezien hij nu al lang dood zou moeten zijn, zal hij wel gered zijn en krijgen we een soort Dokter Simon herhaling.
Omdat Maximequote:Op donderdag 6 februari 2014 20:13 schreef DjinN het volgende:
Waarom zo hatelijk tegen MaximeZonder haar zouden ze op straat staan
Het is meer een kwestie van het niet wíllen geloven.quote:Op donderdag 6 februari 2014 20:24 schreef vencodark het volgende:
Nog steeds mensen die niet geloven dat Rik het heeft gedaan?
Ik denk dat het in eerste instantie niet de bedoeling was dat hij de dader was, die verhaallijn is zó gestunteld..quote:Op donderdag 6 februari 2014 20:24 schreef vencodark het volgende:
Tim wie?quote:Op donderdag 6 februari 2014 20:25 schreef DjinN het volgende:
En ze komen er nu pas achter dat Tim ergens zielig en intussen bebaard op de Atlantische oceaan dobbert ?
Dit dusquote:Op donderdag 6 februari 2014 20:27 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Ik denk dat het in eerste instantie niet de bedoeling was dat hij de dader was, die verhaallijn is zó gestunteld..
Toch was het al sinds maart bekend dat hij eruit zou gaan.quote:Op donderdag 6 februari 2014 20:27 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Ik denk dat het in eerste instantie niet de bedoeling was dat hij de dader was, die verhaallijn is zó gestunteld..
Jaquote:Op donderdag 6 februari 2014 20:28 schreef luftersel het volgende:
Geeft Rik nou net een high-five aan de vrouw die zijn broer heeft vermoord? De vrouw door wie hij nu 15 jaar de cel in moet? De vrouw die de toekomst van zijn beste vriend (Bing) totaal heeft verpest? Sneu.
Is toch wel een beetje anders natuurlijk.quote:Op donderdag 6 februari 2014 20:27 schreef TheVulture het volgende:
Mijn god,hij kan bezoek krijgen hoor, wat een overdreven gejank...
Jaquote:Op donderdag 6 februari 2014 20:28 schreef luftersel het volgende:
Geeft Rik nou net een high-five aan de vrouw die zijn broer heeft vermoord? De vrouw door wie hij nu 15 jaar de cel in moet? De vrouw die de toekomst van zijn beste vriend (Bing) totaal heeft verpest? Sneu.
Rik had een jaar geleden al aangegeven te willen stoppen, dus ik denk niet dat dit uit de lucht is komen vallen. (Ghehe)quote:Op donderdag 6 februari 2014 20:28 schreef vencodark het volgende:
[..]
Toch was het al sinds maart bekend dat hij eruit zou gaan.
Hij is anders als enige verantwoordelijk dat hij de cel in moet.quote:Op donderdag 6 februari 2014 20:28 schreef luftersel het volgende:
Nee maar iedereen doet net alsof ze hem nooit meer zienquote:Op donderdag 6 februari 2014 20:29 schreef vencodark het volgende:
[..]
Is toch wel een beetje anders natuurlijk.
Alles kan in meerdijk.quote:Op donderdag 6 februari 2014 20:28 schreef luftersel het volgende:
Dat zeg ik.quote:Op donderdag 6 februari 2014 20:30 schreef luftersel het volgende:
[..]
Rik had een jaar geleden al aangegeven te willen stoppen, dus ik denk niet dat dit uit de lucht is komen vallen. (Ghehe)
Dát is waar. Maar als Aysen er niet geweest was, was Danny nu niet dood en hoefde Rik nu niet naar de gevangenis. Ook al heeft hij dat zal veroorzaakt natuurlijk.quote:Op donderdag 6 februari 2014 20:30 schreef vencodark het volgende:
[..]
Hij is anders als enige verantwoordelijk dat hij de cel in moet.
Beetje het doelwit de schuld geven.
Ja, maar zo blijf je bezig. Als Danny Aysen niet had uitgedaagd en weggeduwd, dan had Aysen sowieso geen worsteling met hem gehad en dan was hij niet dood. Als hij destijds niet met Nuran naar bed geweest was, had Aysen geen reden om ruzie met hem te hebben.quote:Op donderdag 6 februari 2014 20:31 schreef luftersel het volgende:
[..]
Dát is waar. Maar als Aysen er niet geweest was, was Danny nu niet dood en hoefde Rik nu niet naar de gevangenis. Ook al heeft hij dat zal veroorzaakt natuurlijk.
Tja, helemaal waar. Maar ja, ik mag Aysen gewoon niet. En ik geef haar de schuld van dit alles.quote:Op donderdag 6 februari 2014 20:33 schreef vencodark het volgende:
[..]
Ja, maar zo blijf je bezig. Als Danny Aysen niet had uitgedaagd en weggeduwd, dan had Aysen sowieso geen worsteling met hem gehad en dan was hij niet dood. Als hij destijds niet met Nuran naar bed geweest was, had Aysen geen reden om ruzie met hem te hebben.
Ja, hierquote:Op donderdag 6 februari 2014 20:24 schreef vencodark het volgende:
Ja, maar een cliffhanger wordt meestal in januari al bedacht - [Rohanmode]"Deze cliffhanger hebben we 6 maanden geleden... of nee, eerder... Deze hebben we in januari bedacht"[/Rohanmode]. Dat betekent dus dat ze in maart, toen Ferri S. aangaf te willen stoppen, eigenlijk allang een idee hadden van wie het slachtoffer en/of de dader moest zijn. Dus hebben ze hetgene wat ze toen al hadden herschreven, om zo een "mooie" en "onverwachte" exit voor Rik te creëren.quote:Op donderdag 6 februari 2014 20:28 schreef vencodark het volgende:
[..]
Toch was het al sinds maart bekend dat hij eruit zou gaan.
Join the club. Keek deze week toevallig weer vanwege de exit van Rik. Maar heb het verder al maanden niet meer gezien, en volgens mij is dat maar goed ook. Engelse series zijn veel leuker.quote:Op donderdag 6 februari 2014 20:48 schreef Ticootje het volgende:
Ben echt wel klaar met de serie. Het is meer als een korstje wat je steeds lospulkt uit gewoonte.
Meldtquote:Op donderdag 6 februari 2014 20:24 schreef vencodark het volgende:
Ooh, maar dat spreek ik ook absoluut niet tegen.quote:Op donderdag 6 februari 2014 20:35 schreef luftersel het volgende:
[..]
En dan nog is het best vreemd dat je iemand die je eerder dood wilde zien vallen, nu een high-five geeft.![]()
Hier ook inderdaad. Was teleurgesteld dat het zo'n janksmoelscene was, had wel zin in een opgeblazen lichaam. En sinds wanneer worden gevangen trouwens overgebracht naar de gevangenis in een auto met sirene, pff.quote:Op donderdag 6 februari 2014 21:47 schreef maily het volgende:
Toen die auto met sirenes en alarmlichten stopte bij dat witte hek, zag ik ook dat water en dacht dat Tim daar aangespoeld was .....
quote:Op donderdag 6 februari 2014 22:10 schreef Eerin het volgende:
Is Tim al gevonden inmiddels?
Ik had volgens mij iets gelezen over examens of zo, dat er daarom een tijdelijke afwezigheid zou zijn.Nee nog niet gevonden....SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Sowieso belachelijk dat hij voor dat hek nog even uit mocht stappen en contact hebben met zijn gezin ....quote:Op donderdag 6 februari 2014 22:11 schreef Eerin het volgende:
[..]
Hier ook inderdaad. Was teleurgesteld dat het zo'n janksmoelscene was, had wel zin in een opgeblazen lichaam. En sinds wanneer worden gevangen trouwens overgebracht naar de gevangenis in een auto met sirene, pff.
Het is nog erger. Rikki verliet later de ziekenhuis kamer als Rik, reed zonder sirenes en stond toch nog eerder bij dat hek als Rik in die auto met sirenes.quote:Op donderdag 6 februari 2014 22:11 schreef Eerin het volgende:
[..]
Hier ook inderdaad. Was teleurgesteld dat het zo'n janksmoelscene was, had wel zin in een opgeblazen lichaam. En sinds wanneer worden gevangen trouwens overgebracht naar de gevangenis in een auto met sirene, pff.
Dat Rik eerder de kamer verliet, wil niet zeggen dat hij eerder uit het ziekenhuis vertrok en de auto van Rik kan maar pech of opstopping onderweg hebben gehad waardoor hij later was.quote:Op vrijdag 7 februari 2014 09:12 schreef Fripsel het volgende:
[..]
Het is nog erger. Rikki verliet later de ziekenhuis kamer als Rik, reed zonder sirenes en stond toch nog eerder bij dat hek als Rik in die auto met sirenes.
Vind dat niet meer dan menselijk.quote:Op donderdag 6 februari 2014 22:32 schreef maily het volgende:
[..]
Sowieso belachelijk dat hij voor dat hek nog even uit mocht stappen en contact hebben met zijn gezin ....
Ik dacht nog: Wat een rare agenten...quote:Op vrijdag 7 februari 2014 11:49 schreef Wazigwijfke het volgende:
En in een gewone auto ook nog he? Niet in een arrestantenbusje en incl marechaussee.. Was wel een hele speciale gevangene dan? Weet iemand al de spoilers vanaf 17 februari?
Maar niet erg geloofwaardig; ik geloof niet dat dat in het echt ook zo gebeurt .....quote:Op vrijdag 7 februari 2014 11:45 schreef Redbullkid het volgende:
[..]
Vind dat niet meer dan menselijk.
Sinds revolvers een huls uitgooien als je er mee schiet, denk ik. (Ludo die Maxime neerschoot)quote:Op donderdag 6 februari 2014 22:11 schreef Eerin het volgende:
[..]
Waar is Tim ???? Nou....quote:
Wie, wie, Job en wie?quote:Op vrijdag 7 februari 2014 15:07 schreef Dr.Mikey het volgende:
Schandalig dat ze Julian, Jessica Job en Hedwig niet hebben opgetrommeld voor het afscheid van Rik,
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |