SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.De Topicreeks
- De OP -
Nee, het leven spaart je niet. Geloof me.
waarom wil je het dan weten?quote:Op donderdag 30 januari 2014 08:25 schreef Kyubey het volgende:
[..]
Ik kijk al sinds de zomercliff niet meer
Ze hadden haar er beter uit kunnen schrijven en de nieuwe Bianca als nieuw personage kunnen introduceren. Ik vind dit niet echt een succesquote:
Dat!quote:Op donderdag 30 januari 2014 08:44 schreef TheVulture het volgende:
Het lijkt alsof met de introductie van Bianca 2 haar ook meteen een stuk harder hebben gemaakt
ja dat. ze hebben er een heel ander karakter van gemaakt.quote:Op donderdag 30 januari 2014 08:44 schreef TheVulture het volgende:
Het lijkt alsof met de introductie van Bianca 2 haar ook meteen een stuk harder hebben gemaakt
Zie Dian, Charlie, Morris en Job. Dat is haast standaard bij een recast.quote:Op donderdag 30 januari 2014 09:50 schreef lady-wrb het volgende:
[..]
ja dat. ze hebben er een heel ander karakter van gemaakt.
Maar zou jij het leuk vinden als ruim van te voren werd aangegeven dat Ferri eruit gaat, terwijl hij bijna veroordeeld raakt voor vijftien jaar celstraf. 1+1=2.quote:Op donderdag 30 januari 2014 09:46 schreef MagicTheo het volgende:
Erg kut van Rik, maar hij riep weken geleden nog in een interview voorlopig niet weg te willen.. Doen ze altijd. Precies met Mike en Louis Talpe ook zo gegaan.
Nu hopen dat ze niet weer teveel jonge mensen in de serie houden.
Janine had het gisteren ineens over levenslangquote:Op donderdag 30 januari 2014 10:15 schreef Woelli het volgende:
[..]
Maar zou jij het leuk vinden als ruim van te voren werd aangegeven dat Ferri eruit gaat, terwijl hij bijna veroordeeld raakt voor vijftien jaar celstraf. 1+1=2.
Ja, gaat nergens over. Nieuwe acteur/actrice en dus ook maar een nieuw karakter van die personage maken. Het wordt tijd dat ik stop met kijken.quote:Op donderdag 30 januari 2014 10:15 schreef Woelli het volgende:
[..]
Zie Dian, Charlie, Morris en Job. Dat is haast standaard bij een recast.
het is inderdaad wel de grote losse floddershow aan het wordenquote:Op donderdag 30 januari 2014 13:33 schreef Frey het volgende:
Wat gebeurt er toch weer veel.![]()
![]()
![]()
![]()
Het wordt ook gewoon slechter en slechter, waar je toch steeds denkt dat het niet slechter kan. Je hebt vaak slechte verhaallijnen, maar nu is er vaak gewoon helemaal niks. Geen begin, geen hoogtepunten, geen einde. En dat wat een beetje boeiend lijkt, wordt dan ineens afgekapt en je hoort er niets meer van. Ze doen maar wat.
Helaas verkeerde naam en leeftijd.quote:Op donderdag 30 januari 2014 15:56 schreef Dr.Mikey het volgende:
[ afbeelding ]
Frey gefeliciteerd met je verjaardag !
Speciaal voor jou een gtst taart gebakken.
Ik begrijp gewoon niet dat ze weer een net geïntroduceerde familie zo uit elkaar weten te rukken en karakters weten te verpesten.quote:Op donderdag 30 januari 2014 14:02 schreef Frey het volgende:
Een van de boeiendere dingen van de laatste tijd vond ik de gebeurtenissen rondom de familie Bouwhuis. Helaas is dat ook ingezakt na het vertrek van Cynthia Abma. En nu mis je Mike pas echt.
Vindt?quote:Op donderdag 30 januari 2014 16:02 schreef Dr.Mikey het volgende:
Die fellere Bianca vindt ik wel leuk eigenlijk,
Hoop niet dat ze Stefano nu ook gaan verpesten. En ben benieuwd of Menno nu wel of geen vaste rol wordt. Hij zit er al ruim een half jaar in.quote:Op donderdag 30 januari 2014 16:03 schreef roos85 het volgende:
Voor mij zijn Stefano en Menno de meest leuke karakters.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |