ik snap ook niet waar dat boot stelen nou ineens vandaan kwamquote:Op maandag 3 februari 2014 11:39 schreef ChipsZak. het volgende:
Had de aflevering vrijdag niet gezien, dus kijk nu.
Wat een gare aflevering dit,. Hoezo wilde Bing ineens een boot stelen? En Tim is wederom dramaqueen door gelijk zelfmoord te willen plegen. Als je door één zo'n incident gelijk jezelf wil verdrinken, kan je ook weinig hebben.

Welkom in de wonderlijke wereld van Gtst.quote:Op maandag 3 februari 2014 12:41 schreef kissaa het volgende:
Vrijdag was er een kouderecord in Meerdijk maar het water was niet bevroren. Tim werd zeiknat en de boot had ook geen last van ijs

De zee bevriest niet zo snel hoorquote:Op maandag 3 februari 2014 12:41 schreef kissaa het volgende:
Vrijdag was er een kouderecord in Meerdijk maar het water was niet bevroren. Tim werd zeiknat en de boot had ook geen last van ijs

Het was toch een meer? Vincent had 14 km gelopen rond t meer zei hij in een eerdere aflevering.quote:Op maandag 3 februari 2014 13:14 schreef Devil010 het volgende:
[..]
De zee bevriest niet zo snel hoor

Ook die bevriezen niet zo snelquote:Op maandag 3 februari 2014 13:23 schreef Wazigwijfke het volgende:
[..]
Het was toch een meer? Vincent had 14 km gelopen rond t meer zei hij in een eerdere aflevering.

quote:Op maandag 3 februari 2014 14:16 schreef Frey het volgende:
[ afbeelding ]
Rohan Gottschalk wel, hij had het ijskoud.

maar je weet toch niet op welke temperatuur dat record staat?quote:Op maandag 3 februari 2014 12:41 schreef kissaa het volgende:

Het was inderdaad weer lekker onsamenhangend.quote:Op maandag 3 februari 2014 11:39 schreef ChipsZak. het volgende:
Had de aflevering vrijdag niet gezien, dus kijk nu.
Wat een gare aflevering dit,. Hoezo wilde Bing ineens een boot stelen? En Tim is wederom dramaqueen door gelijk zelfmoord te willen plegen. Als je door één zo'n incident gelijk jezelf wil verdrinken, kan je ook weinig hebben.

Meerdijk ligt in de tropen.quote:Op maandag 3 februari 2014 16:17 schreef lady-wrb het volgende:
[..]
maar je weet toch niet op welke temperatuur dat record staat?

Het kouderecord in Nederland is iets van -27C.quote:Op maandag 3 februari 2014 16:17 schreef lady-wrb het volgende:
[..]
maar je weet toch niet op welke temperatuur dat record staat?

Nou, ik vind het vele malen beter dan die van vrijdag.quote:

Geniet ook stiekem weer van die scènes. Alleen had ik ze nog liever gezien met Cynthia Abma.quote:Op maandag 3 februari 2014 20:29 schreef vencodark het volgende:
Mooie scène tussen Bianca en Anton en zij helemaal flipte. Ik glimlachte toen Sjoerd in beeld kwam: nu ziet hij het.

Zeker, maar deze valt niet tegen. Cynthia was gewoon briljant.quote:Op maandag 3 februari 2014 20:30 schreef Frey het volgende:
[..]
Geniet ook stiekem weer van die scènes. Alleen had ik ze nog liever gezien met Cynthia Abma.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |