ik snap ook niet waar dat boot stelen nou ineens vandaan kwamquote:Op maandag 3 februari 2014 11:39 schreef ChipsZak. het volgende:
Had de aflevering vrijdag niet gezien, dus kijk nu.
Wat een gare aflevering dit,. Hoezo wilde Bing ineens een boot stelen? En Tim is wederom dramaqueen door gelijk zelfmoord te willen plegen. Als je door één zo'n incident gelijk jezelf wil verdrinken, kan je ook weinig hebben.
Welkom in de wonderlijke wereld van Gtst.quote:Op maandag 3 februari 2014 12:41 schreef kissaa het volgende:
Vrijdag was er een kouderecord in Meerdijk maar het water was niet bevroren. Tim werd zeiknat en de boot had ook geen last van ijs
De zee bevriest niet zo snel hoorquote:Op maandag 3 februari 2014 12:41 schreef kissaa het volgende:
Vrijdag was er een kouderecord in Meerdijk maar het water was niet bevroren. Tim werd zeiknat en de boot had ook geen last van ijs
Het was toch een meer? Vincent had 14 km gelopen rond t meer zei hij in een eerdere aflevering.quote:Op maandag 3 februari 2014 13:14 schreef Devil010 het volgende:
[..]
De zee bevriest niet zo snel hoor
Ook die bevriezen niet zo snelquote:Op maandag 3 februari 2014 13:23 schreef Wazigwijfke het volgende:
[..]
Het was toch een meer? Vincent had 14 km gelopen rond t meer zei hij in een eerdere aflevering.
quote:Op maandag 3 februari 2014 14:16 schreef Frey het volgende:
[ afbeelding ]
Rohan Gottschalk wel, hij had het ijskoud.
maar je weet toch niet op welke temperatuur dat record staat?quote:Op maandag 3 februari 2014 12:41 schreef kissaa het volgende:
Het was inderdaad weer lekker onsamenhangend.quote:Op maandag 3 februari 2014 11:39 schreef ChipsZak. het volgende:
Had de aflevering vrijdag niet gezien, dus kijk nu.
Wat een gare aflevering dit,. Hoezo wilde Bing ineens een boot stelen? En Tim is wederom dramaqueen door gelijk zelfmoord te willen plegen. Als je door één zo'n incident gelijk jezelf wil verdrinken, kan je ook weinig hebben.
Meerdijk ligt in de tropen.quote:Op maandag 3 februari 2014 16:17 schreef lady-wrb het volgende:
[..]
maar je weet toch niet op welke temperatuur dat record staat?
Het kouderecord in Nederland is iets van -27C.quote:Op maandag 3 februari 2014 16:17 schreef lady-wrb het volgende:
[..]
maar je weet toch niet op welke temperatuur dat record staat?
Nou, ik vind het vele malen beter dan die van vrijdag.quote:
Geniet ook stiekem weer van die scènes. Alleen had ik ze nog liever gezien met Cynthia Abma.quote:Op maandag 3 februari 2014 20:29 schreef vencodark het volgende:
Mooie scène tussen Bianca en Anton en zij helemaal flipte. Ik glimlachte toen Sjoerd in beeld kwam: nu ziet hij het.
Zeker, maar deze valt niet tegen. Cynthia was gewoon briljant.quote:Op maandag 3 februari 2014 20:30 schreef Frey het volgende:
[..]
Geniet ook stiekem weer van die scènes. Alleen had ik ze nog liever gezien met Cynthia Abma.
Wie is Job?quote:Op maandag 3 februari 2014 20:30 schreef DSMichaelfan het volgende:
Toen die deur openging dacht ik eventjes dat mijn post gewoon waarheid zou wordenAls ze Anita voor 10 seconden terug laten komen moet Job toch ook wel even kunnen? Zelfs al is het Daan Roelofs die ze laten komen, het gaat om het idee
Tja, echt boeiende scenes kunnen het op een gegeven moment ook niet meer worden natuurlijk.quote:Op dinsdag 4 februari 2014 23:14 schreef TheVulture het volgende:
De grap is dat ze nu net doen alsof Rik nooit meer te bezoeken valt maar hij blijft toch gewoon in de gevangenis... maar dat betekent voor Nuran en Rikki natuurlijk dat hij dood is en ze nooit meer over hem spreken... soap
Nee ik snap dat hij eruit gaat... maar dat ze dan nooit meer over hem spreken is natuurlijk bizar... maar dat geldt voor zoveel karakters die de soap hebben verlatenquote:Op dinsdag 4 februari 2014 23:18 schreef Koosnaam het volgende:
[..]
Tja, echt boeiende scenes kunnen het op een gegeven moment ook niet meer worden natuurlijk.
Wordt overigens eens tijd dat Sil de gevangenis gaat verlaten.
Ja, misschien wordt zijn naam nog weleens genoemd. Maar ja, zo gaat dat.quote:Op dinsdag 4 februari 2014 23:18 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Nee ik snap dat hij eruit gaat... maar dat ze dan nooit meer over hem spreken is natuurlijk bizar... maar dat geldt voor zoveel karakters die de soap hebben verlaten
Ze zijn Tim vergeten.quote:Op woensdag 5 februari 2014 11:13 schreef Eerin het volgende:
Ik heb maandag en dinsdag niet gekeken, is Tim nou al dood? Of gaat hij het redden? Want van mij mag hij verder wel dood, want ik zie nu al op tegen zo'n vreselijke "psychologische" verhaallijn met een hoop gezeur en gehuil. Die zijn er al genoeg.
Eigenlijk kijk ik alleen vrijdag bij mijn ouders de cliffhanger en denk dan: "God ja, ik heb echt niks gemist"
quote:Er zal wel een traantje weggepinkt worden aanstaande donderdag als de kijker afscheid moet nemen van Rik in Goede tijden, slechte tijden. Ferri Somogyi heeft ruim een jaar geleden aangegeven de dagelijkse RTL 4-soap te willen verlaten, en nu is het zover. Scheiden doet lijden, maar er is ook goed nieuws te melden.
De één komt, de ander gaat. Vanaf vrijdag maakt Genio de Groot in GTST zijn entree en is de komende weken te zien in een mooie gastrol.
De Groot was de afgelopen weken nog te zien in Michiel van Erp’s serie Ramses, waarin hij de rol van Pastoor Wim Tepe speelde. De acteur is ook bekend van de jongerenserie VRijland, de dramaserie Lijn 32 en de politiereeks Seinpost Den Haag.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Jij moet nog krijgen wat je verdient. Keep the change.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |