Tja, helemaal waar. Maar ja, ik mag Aysen gewoon niet. En ik geef haar de schuld van dit alles.quote:Op donderdag 6 februari 2014 20:33 schreef vencodark het volgende:
[..]
Ja, maar zo blijf je bezig. Als Danny Aysen niet had uitgedaagd en weggeduwd, dan had Aysen sowieso geen worsteling met hem gehad en dan was hij niet dood. Als hij destijds niet met Nuran naar bed geweest was, had Aysen geen reden om ruzie met hem te hebben.
Ja, hierquote:Op donderdag 6 februari 2014 20:24 schreef vencodark het volgende:
Nog steeds mensen die niet geloven dat Rik het heeft gedaan?
Ja, maar een cliffhanger wordt meestal in januari al bedacht - [Rohanmode]"Deze cliffhanger hebben we 6 maanden geleden... of nee, eerder... Deze hebben we in januari bedacht"[/Rohanmode]. Dat betekent dus dat ze in maart, toen Ferri S. aangaf te willen stoppen, eigenlijk allang een idee hadden van wie het slachtoffer en/of de dader moest zijn. Dus hebben ze hetgene wat ze toen al hadden herschreven, om zo een "mooie" en "onverwachte" exit voor Rik te creëren.quote:Op donderdag 6 februari 2014 20:28 schreef vencodark het volgende:
[..]
Toch was het al sinds maart bekend dat hij eruit zou gaan.
Join the club. Keek deze week toevallig weer vanwege de exit van Rik. Maar heb het verder al maanden niet meer gezien, en volgens mij is dat maar goed ook. Engelse series zijn veel leuker.quote:Op donderdag 6 februari 2014 20:48 schreef Ticootje het volgende:
Ben echt wel klaar met de serie. Het is meer als een korstje wat je steeds lospulkt uit gewoonte.
Meldtquote:Op donderdag 6 februari 2014 20:24 schreef vencodark het volgende:
Nog steeds mensen die niet geloven dat Rik het heeft gedaan?
Ooh, maar dat spreek ik ook absoluut niet tegen.quote:Op donderdag 6 februari 2014 20:35 schreef luftersel het volgende:
[..]
En dan nog is het best vreemd dat je iemand die je eerder dood wilde zien vallen, nu een high-five geeft.![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Hier ook inderdaad. Was teleurgesteld dat het zo'n janksmoelscene was, had wel zin in een opgeblazen lichaam. En sinds wanneer worden gevangen trouwens overgebracht naar de gevangenis in een auto met sirene, pff.quote:Op donderdag 6 februari 2014 21:47 schreef maily het volgende:
Toen die auto met sirenes en alarmlichten stopte bij dat witte hek, zag ik ook dat water en dacht dat Tim daar aangespoeld was .....
quote:Op donderdag 6 februari 2014 22:10 schreef Eerin het volgende:
Is Tim al gevonden inmiddels?
Ik had volgens mij iets gelezen over examens of zo, dat er daarom een tijdelijke afwezigheid zou zijn.Nee nog niet gevonden....SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Sowieso belachelijk dat hij voor dat hek nog even uit mocht stappen en contact hebben met zijn gezin ....quote:Op donderdag 6 februari 2014 22:11 schreef Eerin het volgende:
[..]
Hier ook inderdaad. Was teleurgesteld dat het zo'n janksmoelscene was, had wel zin in een opgeblazen lichaam. En sinds wanneer worden gevangen trouwens overgebracht naar de gevangenis in een auto met sirene, pff.
Het is nog erger. Rikki verliet later de ziekenhuis kamer als Rik, reed zonder sirenes en stond toch nog eerder bij dat hek als Rik in die auto met sirenes.quote:Op donderdag 6 februari 2014 22:11 schreef Eerin het volgende:
[..]
Hier ook inderdaad. Was teleurgesteld dat het zo'n janksmoelscene was, had wel zin in een opgeblazen lichaam. En sinds wanneer worden gevangen trouwens overgebracht naar de gevangenis in een auto met sirene, pff.
Dat Rik eerder de kamer verliet, wil niet zeggen dat hij eerder uit het ziekenhuis vertrok en de auto van Rik kan maar pech of opstopping onderweg hebben gehad waardoor hij later was.quote:Op vrijdag 7 februari 2014 09:12 schreef Fripsel het volgende:
[..]
Het is nog erger. Rikki verliet later de ziekenhuis kamer als Rik, reed zonder sirenes en stond toch nog eerder bij dat hek als Rik in die auto met sirenes.
Vind dat niet meer dan menselijk.quote:Op donderdag 6 februari 2014 22:32 schreef maily het volgende:
[..]
Sowieso belachelijk dat hij voor dat hek nog even uit mocht stappen en contact hebben met zijn gezin ....
Ik dacht nog: Wat een rare agenten...quote:Op vrijdag 7 februari 2014 11:49 schreef Wazigwijfke het volgende:
En in een gewone auto ook nog he? Niet in een arrestantenbusje en incl marechaussee.. Was wel een hele speciale gevangene dan? Weet iemand al de spoilers vanaf 17 februari?
Maar niet erg geloofwaardig; ik geloof niet dat dat in het echt ook zo gebeurt .....quote:Op vrijdag 7 februari 2014 11:45 schreef Redbullkid het volgende:
[..]
Vind dat niet meer dan menselijk.
Sinds revolvers een huls uitgooien als je er mee schiet, denk ik. (Ludo die Maxime neerschoot)quote:Op donderdag 6 februari 2014 22:11 schreef Eerin het volgende:
[..]
Waar is Tim ???? Nou....quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Wie, wie, Job en wie?quote:Op vrijdag 7 februari 2014 15:07 schreef Dr.Mikey het volgende:
Schandalig dat ze Julian, Jessica Job en Hedwig niet hebben opgetrommeld voor het afscheid van Rik,
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |