Van wat ik zag in het voorstukje gisteren, was ik anders best onder de indruk. Wiet zegt precies over Rikki wat iedereen denkt. In zulke scènes zou ik haar en vele anderen veel vaker willen zien.quote:Op donderdag 6 februari 2014 13:16 schreef Frey het volgende:
Ik was ook zo blij dat Wiet weer terugkwam, maar nu hebben ze van haar net zo'n kleurloos personage gemaakt als de rest.
Dat stukje inderdaadquote:Op donderdag 6 februari 2014 14:41 schreef luftersel het volgende:
[..]
Van wat ik zag in het voorstukje gisteren, was ik anders best onder de indruk. Wiet zegt precies over Rikki wat iedereen denkt. In zulke scènes zou ik haar en vele anderen veel vaker willen zien.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op donderdag 6 februari 2014 20:12 schreef kwiwi het volgende:
Ondertussen in het Meerdijker meer.... dobber dobber.
Nouja, oud... Ik mag toch hopen dat er nog wel wat oudere beelden voorbij komen, die vent heeft 14 jaar meegespeeld en ik heb tot nu toe alleen de afgelopen 2 jaar voorbij zien komen volgens mijquote:
de makers kunnen alleen maar 2 jaar terugdenken.quote:Op donderdag 6 februari 2014 20:14 schreef DSMichaelfan het volgende:
[..]
Nouja, oud... Ik mag toch hopen dat er nog wel wat oudere beelden voorbij komen, die vent heeft 14 jaar meegespeeld en ik heb tot nu toe alleen de afgelopen 2 jaar voorbij zien komen volgens mij
en op het eind word hij doodgeschoten op zijn eigen bruiloft.quote:Op donderdag 6 februari 2014 20:17 schreef luftersel het volgende:
Heb trouwens sterk het gevoel dat de Tim-is-depressief-en-pleegt-zelfmoord-verhaallijn er snel even tussen is gegooid omdat Beau Schneider (volgens mij) weer de planken op gaat. Aangezien hij nu al lang dood zou moeten zijn, zal hij wel gered zijn en krijgen we een soort Dokter Simon herhaling.
Omdat Maximequote:Op donderdag 6 februari 2014 20:13 schreef DjinN het volgende:
Waarom zo hatelijk tegen MaximeZonder haar zouden ze op straat staan
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |