Nouja, oud... Ik mag toch hopen dat er nog wel wat oudere beelden voorbij komen, die vent heeft 14 jaar meegespeeld en ik heb tot nu toe alleen de afgelopen 2 jaar voorbij zien komen volgens mijquote:
de makers kunnen alleen maar 2 jaar terugdenken.quote:Op donderdag 6 februari 2014 20:14 schreef DSMichaelfan het volgende:
[..]
Nouja, oud... Ik mag toch hopen dat er nog wel wat oudere beelden voorbij komen, die vent heeft 14 jaar meegespeeld en ik heb tot nu toe alleen de afgelopen 2 jaar voorbij zien komen volgens mij
en op het eind word hij doodgeschoten op zijn eigen bruiloft.quote:Op donderdag 6 februari 2014 20:17 schreef luftersel het volgende:
Heb trouwens sterk het gevoel dat de Tim-is-depressief-en-pleegt-zelfmoord-verhaallijn er snel even tussen is gegooid omdat Beau Schneider (volgens mij) weer de planken op gaat. Aangezien hij nu al lang dood zou moeten zijn, zal hij wel gered zijn en krijgen we een soort Dokter Simon herhaling.
Omdat Maximequote:Op donderdag 6 februari 2014 20:13 schreef DjinN het volgende:
Waarom zo hatelijk tegen MaximeZonder haar zouden ze op straat staan
Het is meer een kwestie van het niet wíllen geloven.quote:Op donderdag 6 februari 2014 20:24 schreef vencodark het volgende:
Nog steeds mensen die niet geloven dat Rik het heeft gedaan?
Ik denk dat het in eerste instantie niet de bedoeling was dat hij de dader was, die verhaallijn is zó gestunteld..quote:Op donderdag 6 februari 2014 20:24 schreef vencodark het volgende:
Nog steeds mensen die niet geloven dat Rik het heeft gedaan?
Tim wie?quote:Op donderdag 6 februari 2014 20:25 schreef DjinN het volgende:
En ze komen er nu pas achter dat Tim ergens zielig en intussen bebaard op de Atlantische oceaan dobbert ?
Dit dusquote:Op donderdag 6 februari 2014 20:27 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Ik denk dat het in eerste instantie niet de bedoeling was dat hij de dader was, die verhaallijn is zó gestunteld..
Toch was het al sinds maart bekend dat hij eruit zou gaan.quote:Op donderdag 6 februari 2014 20:27 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Ik denk dat het in eerste instantie niet de bedoeling was dat hij de dader was, die verhaallijn is zó gestunteld..
Jaquote:Op donderdag 6 februari 2014 20:28 schreef luftersel het volgende:
Geeft Rik nou net een high-five aan de vrouw die zijn broer heeft vermoord? De vrouw door wie hij nu 15 jaar de cel in moet? De vrouw die de toekomst van zijn beste vriend (Bing) totaal heeft verpest? Sneu.
Is toch wel een beetje anders natuurlijk.quote:Op donderdag 6 februari 2014 20:27 schreef TheVulture het volgende:
Mijn god,hij kan bezoek krijgen hoor, wat een overdreven gejank...
Jaquote:Op donderdag 6 februari 2014 20:28 schreef luftersel het volgende:
Geeft Rik nou net een high-five aan de vrouw die zijn broer heeft vermoord? De vrouw door wie hij nu 15 jaar de cel in moet? De vrouw die de toekomst van zijn beste vriend (Bing) totaal heeft verpest? Sneu.
Rik had een jaar geleden al aangegeven te willen stoppen, dus ik denk niet dat dit uit de lucht is komen vallen. (Ghehe)quote:Op donderdag 6 februari 2014 20:28 schreef vencodark het volgende:
[..]
Toch was het al sinds maart bekend dat hij eruit zou gaan.
Hij is anders als enige verantwoordelijk dat hij de cel in moet.quote:Op donderdag 6 februari 2014 20:28 schreef luftersel het volgende:
Nee maar iedereen doet net alsof ze hem nooit meer zienquote:Op donderdag 6 februari 2014 20:29 schreef vencodark het volgende:
[..]
Is toch wel een beetje anders natuurlijk.
Alles kan in meerdijk.quote:Op donderdag 6 februari 2014 20:28 schreef luftersel het volgende:
Dat zeg ik.quote:Op donderdag 6 februari 2014 20:30 schreef luftersel het volgende:
[..]
Rik had een jaar geleden al aangegeven te willen stoppen, dus ik denk niet dat dit uit de lucht is komen vallen. (Ghehe)
Dát is waar. Maar als Aysen er niet geweest was, was Danny nu niet dood en hoefde Rik nu niet naar de gevangenis. Ook al heeft hij dat zal veroorzaakt natuurlijk.quote:Op donderdag 6 februari 2014 20:30 schreef vencodark het volgende:
[..]
Hij is anders als enige verantwoordelijk dat hij de cel in moet.
Beetje het doelwit de schuld geven.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |