Precies mijn gedachte.quote:Op vrijdag 31 januari 2014 20:30 schreef luftersel het volgende:
Goeie muziek, maar niet bij zo'n scène als daarnet.
Past wel weer bij die bootscene zelfquote:Op vrijdag 31 januari 2014 20:30 schreef luftersel het volgende:
Goeie muziek, maar niet bij zo'n scène als daarnet.
Als ze nou ook nog eens een rennende Sjors die in de regen op zoek was naar Tim of zo daarbij hadden gemonteerd, was het helemaal goed geweest.quote:Op vrijdag 31 januari 2014 20:33 schreef DeLuna het volgende:
[..]
Past wel weer bij die bootscene zelf
Eerst even Rikkie en Rik ....quote:Op vrijdag 31 januari 2014 20:34 schreef luftersel het volgende:
[..]
Als ze nou ook nog eens een rennende Sjors die in de regen op zoek was naar Tim of zo daarbij hadden gemonteerd, was het helemaal goed geweest.Dat had het plaatje perfect gemaakt.
quote:Op vrijdag 31 januari 2014 14:10 schreef loezzzje het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.❤ Pino112 ❤ | FeanFan | heywoodugod _O_
quote:Op vrijdag 31 januari 2014 20:36 schreef DeLuna het volgende:
[..]oh ok thanks. ja dat zou kunnen ja als we de spoilers moeten geloven.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Laten we het hopen.quote:Op vrijdag 31 januari 2014 20:38 schreef DaMart het volgende:
Is dit het einde van de irritante Tim?.
En Anton aan zijn bed ...quote:Op vrijdag 31 januari 2014 20:39 schreef LlamaGoneBonkers het volgende:
oh nu ligt die in het ziekenhuis, wordt die wakker en wil Sjors vertellen dat ze het zelfde voelt voor hem als hij voor haar. En dan zegt die vast: wie ben jij? waar is Ricky?
quote:Op vrijdag 31 januari 2014 20:40 schreef ZaZoe het volgende:
Tikkie van die boot had ie net nodig om zijn brain te resetten
Niet spoileren!quote:Op vrijdag 31 januari 2014 20:38 schreef DaMart het volgende:
Is dit het einde van de irritante Tim?.
quote:Op vrijdag 31 januari 2014 20:40 schreef ZaZoe het volgende:
Dacht ik inderdaad ook aan jaquote:Op vrijdag 31 januari 2014 20:40 schreef ZaZoe het volgende:
Gaat Tim voor zorgen met zijn superzaadquote:Op vrijdag 31 januari 2014 20:56 schreef Sick_Little_Monkey het volgende:
[..]
Dacht ik inderdaad ook aan ja![]()
Toen Sjors terugkwam uit dat revalidatiecentrum (of eigenlijk bij de aanrijding al) vroeg ik me ook af of ze nu ook weer zwanger kon worden, maar dat is nogsteeds niet gebeurd
Iew, Tim en Sjors. Dat is ranzig.quote:Op vrijdag 31 januari 2014 21:07 schreef Murmeli het volgende:
[..]
Gaat Tim voor zorgen met zijn superzaad
Dat kind van sjors is bijna net zo oud als timquote:Op vrijdag 31 januari 2014 21:42 schreef vencodark het volgende:
[..]
Iew, Tim en Sjors. Dat is ranzig.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |