Here goes....quote:Op woensdag 29 januari 2014 20:33 schreef DjinN het volgende:
Ik ga me zo kapotlachen als Lorena keihard afgewezen wordt
In Bergen op Zoom ook niet ... affijn, in Meerdijk kan alles ....quote:Op woensdag 29 januari 2014 20:34 schreef DjinN het volgende:
En je gaat ook gewoon echt ff s'avonds in het park met je dochter op een bankje zittenMoet je hier in Helmond niet doen
![]()
Echt hequote:Op woensdag 29 januari 2014 20:36 schreef maily het volgende:
[..]
In Bergen op Zoom ook niet ... affijn, in Meerdijk kan alles ....
Al die kaarsen daar snap ik ook geen zak van ....
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Unbowed, Unbent, Unbroken.
Hij stopte z'n telefoon terug in z'n jasje dat over z'n stoel hing en ging naar de balie. Niet alles wat er in GTST komt gaat fout...quote:Op woensdag 29 januari 2014 21:28 schreef ChilllayD het volgende:
Stefano krijgt telefoon, loopt met telefoon naar de balie en Lorena pakt z'n telefoon uit z'n jasje die nog bij de stoel hangt/ligt.
Right![]()
Zakenlui hebben veelal twee telefoons.quote:Op woensdag 29 januari 2014 21:28 schreef ChilllayD het volgende:
Stefano krijgt telefoon, loopt met telefoon naar de balie en Lorena pakt z'n telefoon uit z'n jasje die nog bij de stoel hangt/ligt.
Right![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Het is Stefano lekker nog meer tegen het oude gtst aanschoppen.quote:Op woensdag 29 januari 2014 21:56 schreef Wazigwijfke het volgende:
Wie zegt dat dat lijk morgen komt bovendrijven? En waar bemoeit Noud zich mee? Alleen omdat Ninaatje verliefd is op Vincent mag hij niet met andere vrouwen omgaan? Slaat nergens op.
Het lijk zal Rick wel zijn, lijkt me sterk dat er 2 uitgaan. Of het moet een volkomen nutteloos personage zijn ala Sjors of Rikki..
Nog meer favoriet dan Robert Alberts ja..quote:Op woensdag 29 januari 2014 19:33 schreef LetsGame het volgende:
[..]
Ze is mijn favoriete GTSTpersonage en dat komt echt niet vanwege Guusje's dood, maar vanwege Guusje's geweldige spel en charisma, de spannende verhaallijnen met Roos en het personage uiteindelijk.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |