quote:Op donderdag 30 januari 2014 20:15 schreef LetsGame het volgende:
Nieuws over Tim:Hoe weet je dat en wat betekent dat? Ik ben niet bekend met de beginseizoenen van GTST.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Stefano gaat Rik trouwens wel bezoeken
Unbowed, Unbent, Unbroken.
Sorry, daarom dat ik de TT al een beetje cryptisch had gehouden.quote:Op donderdag 30 januari 2014 21:05 schreef DeLuna het volgende:
Spoilers jongens.... ik vind het niet erg maar anderen wellicht wel
Nouja de TT is prima, en er zijn ook wel spoilers. Maar dan zie ik ineens een reactie op een spoiler niet in een spoiler ofzo.quote:Op donderdag 30 januari 2014 21:30 schreef ArnieAlberts het volgende:
[..]
Sorry, daarom dat ik de TT al een beetje cryptisch had gehouden.
quote:Op donderdag 30 januari 2014 20:17 schreef Woelli het volgende:
[..]
Dat het dus logisch is dat het geen happy family is.
Mwah, wat ik zei over Stefano was geen reactie op zijn (best grote) spoiler hoor. Dat stond daar los van. En ik denk niet dat iemand gaat klagen over "Stefano gaat Rik wel bezoeken".quote:Op donderdag 30 januari 2014 21:33 schreef DeLuna het volgende:
[..]
Nouja de TT is prima, en er zijn ook wel spoilers. Maar dan zie ik ineens een reactie op een spoiler niet in een spoiler ofzo.
Jaaaa!! Of dat iemand anders na haar in de vuilnisbak moest zijn .... altijd dat stomme gedoe met ongewenste brieven die bovenop het vuilnis gegooid worden... en die dan door de verkeerde gelezen worden ...quote:Op donderdag 30 januari 2014 20:27 schreef DjinN het volgende:
Ik dacht serieus even dat Sjors dik in haar vingers ging snijden
Dit roep ik ook al tijden inderdaad... Edwin slachtofferen was totaal niet nodig geweest en had je net zo goed met Lucas kunnen laten trouwen... in die liefde zat ook veel meer opbouw dan nu tussen Menno en Lucas die ik toch wat minder geloofwaardig vind samen.... Lucas heeft Edwin echt moeten 'veroveren'... nu zie je dat tegenwoordig al helemaal niet meer... karakters hebben één scene of een halve scene samen en ze zijn verliefd: Anton en Maxime, Menno en Lucas en nu ook weer Sjors en Tim... alles komt zo totaal uit de lucht vallenquote:Op donderdag 30 januari 2014 17:18 schreef roos85 het volgende:
[..]
Dan hebben ze nog in rap tempo het gezin om zeep geholpen..
Edwin is ook al weer tijd dood..
In zo'n model kinderwagen liggen kinderen tot een half jaar. Daarna ga je een zitmodel gebruiken.quote:Op vrijdag 31 januari 2014 07:34 schreef Miss_paraplu het volgende:
Ik weet of ik de enige ben, maar ik vind Sjors echt de grootste dramaqueen op dit moment, mijn god, zich overal en met iedereen bemoeien, alleen maar zeuren...
Oh en Nina met Nola, die kan wel lang in die kinderwagen, want zo groot is die wagen niet... en dat kind past er nog steeds in... maar ik heb dan ook weinig verstand van baby's en kinderwagens..
Ja maar in een zitmodel kun je geen kind verstoppen.quote:Op vrijdag 31 januari 2014 07:46 schreef vencodark het volgende:
[..]
In zo'n model kinderwagen liggen kinderen tot een half jaar. Daarna ga je een zitmodel gebruiken.
Kind zou nu een jaar moeren zijn want ze is eerder geboren dan de mijne.
Ik vond Edwin anders het meest vreselijke personage wat ze hadden kunnen introduceren. Ik ben blij dat hij weg is.quote:Op donderdag 30 januari 2014 23:42 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Dit roep ik ook al tijden inderdaad... Edwin slachtofferen was totaal niet nodig geweest en had je net zo goed met Lucas kunnen laten trouwen... in die liefde zat ook veel meer opbouw dan nu tussen Menno en Lucas die ik toch wat minder geloofwaardig vind samen.... Lucas heeft Edwin echt moeten 'veroveren'... nu zie je dat tegenwoordig al helemaal niet meer... karakters hebben één scene of een halve scene samen en ze zijn verliefd: Anton en Maxime, Menno en Lucas en nu ook weer Sjors en Tim... alles komt zo totaal uit de lucht vallen
Komt idd uit de lucht vallen. Al begrijp ik best dat je verliefd wordt op Sjors en Rikkie daar best voor op wilt geven ^^quote:Op donderdag 30 januari 2014 23:42 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Dit roep ik ook al tijden inderdaad... Edwin slachtofferen was totaal niet nodig geweest en had je net zo goed met Lucas kunnen laten trouwen... in die liefde zat ook veel meer opbouw dan nu tussen Menno en Lucas die ik toch wat minder geloofwaardig vind samen.... Lucas heeft Edwin echt moeten 'veroveren'... nu zie je dat tegenwoordig al helemaal niet meer... karakters hebben één scene of een halve scene samen en ze zijn verliefd: Anton en Maxime, Menno en Lucas en nu ook weer Sjors en Tim... alles komt zo totaal uit de lucht vallen
quote:Op vrijdag 31 januari 2014 12:48 schreef PeterKelder het volgende:
Er is een cover voor seizoen 10:
[ afbeelding ]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dat ziet er al beter uit.quote:Op vrijdag 31 januari 2014 12:48 schreef PeterKelder het volgende:
Er is een cover voor seizoen 10:
[ afbeelding ]
Kan makkelijk. Bas Muijs komt uit '76 en Ferry Doedens uit '90 (in het echt). Dan was hij 14 toen hij Lucas kreegquote:Op vrijdag 31 januari 2014 14:18 schreef CherryOnTop het volgende:
[..]
Dan ziet ie er zo jong uit dat ie nooit door kan als Lucas z'n vader.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |