Gaat Tim voor zorgen met zijn superzaadquote:Op vrijdag 31 januari 2014 20:56 schreef Sick_Little_Monkey het volgende:
[..]
Dacht ik inderdaad ook aan ja![]()
Toen Sjors terugkwam uit dat revalidatiecentrum (of eigenlijk bij de aanrijding al) vroeg ik me ook af of ze nu ook weer zwanger kon worden, maar dat is nogsteeds niet gebeurd
Iew, Tim en Sjors. Dat is ranzig.quote:Op vrijdag 31 januari 2014 21:07 schreef Murmeli het volgende:
[..]
Gaat Tim voor zorgen met zijn superzaad
Dat kind van sjors is bijna net zo oud als timquote:Op vrijdag 31 januari 2014 21:42 schreef vencodark het volgende:
[..]
Iew, Tim en Sjors. Dat is ranzig.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
het is toch wel te verwachten? zulke dingen kunnen alleen in gtstquote:Op vrijdag 31 januari 2014 22:15 schreef TheVulture het volgende:
Wat een gekunstelde verhaallijn weer... Uit het niets een boot jatten en dan iemand overvaren die net 5 meter het water inloopt
Hoop het nietquote:Op vrijdag 31 januari 2014 21:07 schreef Murmeli het volgende:
[..]
Gaat Tim voor zorgen met zijn superzaad
De eerste hint is inmiddels gevonden.quote:Op vrijdag 31 januari 2014 22:48 schreef PeterKelder het volgende:
[..]
Daar zullen we achter komen middels de volgende app:
[ afbeelding ]
http://www.rtl.nl/soaps/gtst/meerdijk/inwoners/willemkelder.xmlquote:
Hadden ze vandaag een scene? ( Ik kijk de laatste tijd bijna niet meer.)quote:Op zaterdag 1 februari 2014 01:17 schreef einszweiachtung het volgende:
Dan zie je een scene van Rick en Stefano dan denk je: Oude tijden herleven weer [ afbeelding ]
Dan zie je lucas [ afbeelding ]
quote:Op vrijdag 31 januari 2014 20:45 schreef flanken het volgende:
[..]
***************************************************************************888
quote:Op zaterdag 1 februari 2014 01:29 schreef Koosnaam het volgende:
[..]
http://www.rtl.nl/soaps/gtst/meerdijk/inwoners/willemkelder.xml
[..]
Hadden ze vandaag een scene? ( Ik kijk de laatste tijd bijna niet meer.)
En wat betreft Lucas, ik kan me dat heel goed voorstellen!
Hij is bij deze gewaarschuwdquote:Op zaterdag 1 februari 2014 11:22 schreef CherryOnTop het volgende:
[..]
Erg irrirant ja die 'flanken', post nooit in spoilers
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |