Line upquote:De eerste editie van Best Kept Secret festival vindt plaats op vrijdag 21, zaterdag 22 en zondag 23 juni 2013 op evenemententerrein van Event Centre Beekse Bergen in Hilvarenbeek.
Best Kept Secret festival focust 100% op muziek, met een sterke, scherpe line-up waar grotere namen worden afgewisseld door veel nieuwe ontdekkingen uit indie, folk, hiphop, dubstep, rock, electronica of een mix van stijlen. Het fraaie festivalterrein met bos, strand, zwemwater, nabijgelegen bungalowpark en camping, het uitstekende eten en drinken dragen bij aan ons doel: jouw ideale festival.
Succesquote:Op dinsdag 28 januari 2014 17:16 schreef Dark_Angelus het volgende:
We mogen die OP ook wel eens gaan vernieuwen.
Tof! Was er een andere bron dan deze screen?quote:Op dinsdag 28 januari 2014 18:20 schreef Drebbelman het volgende:
erg leuke toevoeging:
[ afbeelding ]
sitar power![]()
los van wat mensen die het bericht gezien hebben op twitter voordat het weer verwijderd werd niet.quote:Op dinsdag 28 januari 2014 18:25 schreef Dark_Angelus het volgende:
[..]
Tof! Was er een andere bron dan deze screen?
Ok top!quote:Op dinsdag 28 januari 2014 18:31 schreef Drebbelman het volgende:
[..]
los van wat mensen die het bericht gezien hebben op twitter voordat het weer verwijderd werd niet.
Het zou ieg een perfecte naam zijn voor dat kleine tentje achterin.
twitter:atzedevrieze twitterde op woensdag 29-01-2014 om 09:04:55George Ezra en Interpol bevestigd voor Best Kept Secret. De komende minuten volgt een hele lijst bij @giel3fm reageer retweet
quote:Franz Ferdinand, Interpol, Babyshambles, George Ezra, Chvrches, Mogwai, The Wytches, TRAAMS, School Is Cool, Elephant Stone. Warm Soda, Jaakko Eino Kalevi, Radkey, Pional (live), Maydien, Nils Frahm, Daryll-Ann, Childhood, Oddisee, Pink Mountaintops, Girl Band, Larry Gus.
Warm Soda, Jaakko Eino Kalevi en Girl Band kan ik aanraden.quote:Op woensdag 29 januari 2014 09:14 schreef AMDB het volgende:
De grote namen zijn leuk, de kleinere ken ik amper. Inluisteren dus om te beslissen of ik ga.
Inderdaad. Ik word nog niet overgehaald om alsnog te gaan. BKS is wel een beetje van de vervlogen namen he? Al heeft bv FF wel een goede plaat afgeleverd vorig jaar.quote:
Dit is weer zo'n uitspraak waar veel over te zeggen valt, maar niet dat hij doordacht is.quote:Op woensdag 29 januari 2014 09:27 schreef Norrage het volgende:
[..]
BKS is wel een beetje van de vervlogen namen he?
quote:Op woensdag 29 januari 2014 09:27 schreef Norrage het volgende:
[..]
BKS is wel een beetje van de vervlogen namen he?
quote:Op woensdag 29 januari 2014 09:35 schreef NvM het volgende:
[..]
Dit is weer zo'n uitspraak waar veel over te zeggen valt, maar niet dat hij doordacht is.
dubbelquote:
Als je voor namen van dat formaat gaat kun je ook beter naar een ander festival gaan.quote:Op woensdag 29 januari 2014 09:38 schreef Norrage het volgende:
[..]
[..]
dubbel![]()
Vorig jaar Damien Rice, Portishead etc etc, artiesten die al jaren niks uitgebracht hebben. Nu Interpol, Franz Ferdinand, Pixies, etc etc...muv misschien FF (wat ik al noem) bands die niks noemenswaardigs hebben uitgebracht in jaren. Maar goed. Deze discussie is vorig jaar al 100x gehouden, en nu weer 50x. Het is ook niet direct iets negatiefs hoor (vorig jaar was geweldig) maar het valt me wel heel erg op.
Je bent zelf een vervlogen naam!quote:Op woensdag 29 januari 2014 09:38 schreef Norrage het volgende:
[..]
[..]
dubbel![]()
Vorig jaar Damien Rice, Portishead etc etc, artiesten die al jaren niks uitgebracht hebben. Nu Interpol, Franz Ferdinand, Pixies, etc etc...muv misschien FF (wat ik al noem) bands die niks noemenswaardigs hebben uitgebracht in jaren. Maar goed. Deze discussie is vorig jaar al 100x gehouden, en nu weer 50x. Het is ook niet direct iets negatiefs hoor (vorig jaar was geweldig) maar het valt me wel heel erg op.
Te weinig primavera en teveel lowlands. Mogwai en Interpolquote:
Antics heeft ook zes, zeven goede nummers. Is de Bloc Party van dit jaar.quote:Op woensdag 29 januari 2014 10:09 schreef Gehenna het volgende:
Mogwai staan live wel hun mannetje trouwensmaar nog niet zo lang geleden nog gezien op Incubate, dus niet direct behoefte aan
Interpol is fantastisch als ze alleen hun debuut () zouden spelen (de rest heb ik amper iets mee). Hun optreden op Lowlands een aantal jaartjes terug, viel iig bijzonder tegen
Slow Hands is wel erg tof, de rest vind maar matig tot redelijk eigenlijk.quote:Op woensdag 29 januari 2014 10:11 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Antics heeft ook zes, zeven goede nummers. Is de Bloc Party van dit jaar.
Ik ben behoorlijk onder de indruk van de zanger van Radkey, ook live gaat dat erg goed.quote:Op woensdag 29 januari 2014 10:57 schreef WoD het volgende:
Franz Ferdinand, Babyshambles(!), Mogwai, The Wytches, Elephant Stone, Radkey, Pional en Girl Band vind ik leuk uit dit rijtje. Maar nog steeds niet overtuigd om een kaartje te kopen, al beviel vorig jaar erg goed!
Dat is ook niet mijn punt. Het zijn vooral namen die teren op het succes van weleer. Dat ze nog albums uitbrengen doet wat mij betreft er niet zoveel toe. (al waren portishead en damien vorig jaar ook echt artiesten die al lang niks uitbrachten, met name Damien)quote:Op woensdag 29 januari 2014 09:42 schreef Felagund het volgende:
Het grootste gedeelte heeft toch wel wat uitgebracht? Interpol is bezig met een nieuw album:
http://pitchfork.com/news(...)album-announce-tour/
Enige echt vervlogen namen zijn Daryll-Ann, waarbij Pixies nog steeds EP's uit brengt en Daryll-Ann dit jaar een reünie tour doet. Dan is het wel logisch dat je die uitnodigt.
Dat klopt wel, maar is het ook niet een beetje de bands/doelgroep waarop BKS zich lijkt te richten?quote:Op woensdag 29 januari 2014 11:06 schreef Norrage het volgende:
[..]
Dat is ook niet mijn punt. Het zijn vooral namen die teren op het succes van weleer. Dat ze nog albums uitbrengen doet wat mij betreft er niet zoveel toe. (al waren portishead en damien vorig jaar ook echt artiesten die al lang niks uitbrachten, met name Damien)
Ik zie liever goede acts van weleer dan de fucking babyshambles.quote:Op woensdag 29 januari 2014 11:08 schreef Felagund het volgende:
[..]
Dat klopt wel, maar is het ook niet een beetje de bands/doelgroep waarop BKS zich lijkt te richten?
Ik moest dan juist weer zeggen dat ik van de namen die net uit zijn gekomen ik nog relatief enthousiast word van Babyshambles.quote:Op woensdag 29 januari 2014 11:12 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ik zie liever goede acts van weleer dan de fucking babyshambles.
Als ik het niveau van de libertines, of zelfs de dirty pretty things indenk, dan vind ik ze gewoon onwijs matig. en niet passen, maar vorig jaar had je ook de maccabeesquote:Op woensdag 29 januari 2014 11:14 schreef Darkestrah het volgende:
[..]
Ik moest dan juist weer zeggen dat ik van de namen die net uit zijn gekomen ik nog relatief enthousiast word van Babyshambles.
Die kunnen me dus ook echt niet boeien.quote:
Dat album van een paar jaar terug vond ik wel aardig leuk.quote:Op woensdag 29 januari 2014 11:19 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Die kunnen me dus ook echt niet boeien.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.You don't need a weatherman to know which way the wind blows.
---------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Album top 100 2024
Dat was tenminste nog kwaliteit inderdaad.quote:Op woensdag 29 januari 2014 11:17 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Als ik het niveau van de libertines, of zelfs de dirty pretty things indenk, dan vind ik ze gewoon onwijs matig. en niet passen, maar vorig jaar had je ook de maccabees
Dat zegt dan wat over de Babyshambles.quote:Op woensdag 29 januari 2014 11:38 schreef Gehenna het volgende:
Hehe Thee Libertines vind ik ook één van de meest overgewaardeerde bandjes van de afgelopen 20 jaar
Die hadden wat mij betreft helemaal nietsquote:Op woensdag 29 januari 2014 11:40 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Dat zegt dan wat over de Babyshambles.
Jups, en de NLse trouwens ook.quote:Op woensdag 29 januari 2014 11:41 schreef Maxerazzi het volgende:
Libertines waren overschat, ja, aangezien de Britse muziekpers weer 's zwaar overtrokken reageerde, maar het was verder prima muziek.
Waarom zou dat hier niet mogen?quote:Op woensdag 29 januari 2014 12:16 schreef Leonos het volgende:
Wat zitten jullie nou allemaal te haten, als je het kut vind, ga dan lekker ergens anders saggo doen.
Smaken verschillen enzo.quote:Op woensdag 29 januari 2014 12:24 schreef Gehenna het volgende:
[..]
Waarom zou dat hier niet mogen?
Vorig jaar was een geweldige editie, als de eerste namen van de 2e editie me tegenvallen mag ik dat toch gewoon noemen?
quote:Op woensdag 29 januari 2014 12:25 schreef Maxerazzi het volgende:
Het is naïef om te denken dat er een mening mag worden gegeven op een forum.
ik zou willen dat ik vorig jaar van Thomas Azier af wist, kwam er te laat achterquote:Op woensdag 29 januari 2014 14:28 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
Ik vind het nu al interessanter dan vorig jaar
mwoah, Mogwai heeft is toch wel een heel wat 'vriendelijker' bandje dan Swans.quote:Op woensdag 29 januari 2014 15:04 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
We hebben met Mogwai al wel de Swans van vorig jaar te pakken, laten we het nu geen weekendje uit voor het krakershol maken.
Mogwai heeft nog heel wat jaren te gaan dan. Laten ze gewoon Jesu boeken.quote:Op woensdag 29 januari 2014 15:04 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
We hebben met Mogwai al wel de Swans van vorig jaar te pakken, laten we het nu geen weekendje uit voor het krakershol maken.
Inderdaad. Eén van de beste nummers aller tijden, hoewel Stella ook hoge ogen gooit. Beide niet gespeeld tijdens hun laatste optreden in de HMH.quote:Op woensdag 29 januari 2014 14:24 schreef leeell het volgende:
derde keer Interpol scheepsrecht hoop ik, wat betere setlist (moet Leif Erikson nog altijd live horen)
Aan de site van Neutral Milk hotel te zien, zijn ze eerst lang op tour in de US, dan vanaf 15 mei in Europa op tour en zakken ze na Le Guess Who festival (<3) af naar het zuiden tot eerste week van juni. Gezien de tourlengte lijkt het me wel aannemlijk dat ze tussen dan en Oyafestival (8 aug) weer terug naar de US zijn.quote:Op woensdag 29 januari 2014 15:01 schreef Gehenna het volgende:
Ik hoop eigenlijk op b.v. Neutral Milk Hotel, Slowdive, Slint, GY!BE en vooral veel onbekend nieuw spul (dat waren vorig jaar ook de smaakmakers)
Zeker weten van niet.quote:Op woensdag 29 januari 2014 15:04 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
Zeker weten van niet.quote:Op woensdag 29 januari 2014 19:23 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Laten ze gewoon Jesu boeken.
Hij noemt gewoon alle bazennamen van Primavera op.quote:Op woensdag 29 januari 2014 22:34 schreef mrsmith0331 het volgende:
[..]
Aan de site van Neutral Milk hotel te zien, zijn ze eerst lang op tour in de US, dan vanaf 15 mei in Europa op tour en zakken ze na Le Guess Who festival (<3) af naar het zuiden tot eerste week van juni. Gezien de tourlengte lijkt het me wel aannemlijk dat ze tussen dan en Oyafestival (8 aug) weer terug naar de US zijn.
Precies, als ze weer aan het touren zijn is er weer hoopquote:Op donderdag 30 januari 2014 00:41 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Hij noemt gewoon alle bazennamen van Primavera op.
Ik zou daar zoooo graag eens heen willen he.
Vind ik ook, ja. Mogwai vind ik prachtig, Swans gaat mij te hard.quote:Op woensdag 29 januari 2014 15:27 schreef Gehenna het volgende:
[..]
mwoah, Mogwai heeft is toch wel een heel wat 'vriendelijker' bandje dan Swans.
De week ervoor volgens mijquote:Op maandag 3 februari 2014 13:26 schreef Leonos het volgende:
Hola! Weet iemand wanneer deze fissa vorig jaar uitverkocht?
Jou heb ik hier dan ook al tijden niet meer gezien.quote:Op vrijdag 21 februari 2014 10:04 schreef Andyy het volgende:
Ken alleen Miles Kane van de nieuwe namen
Angus en Julia niet kennenquote:Op vrijdag 21 februari 2014 10:04 schreef Andyy het volgende:
Ken alleen Miles Kane van de nieuwe namen
quote:
Ik kende het niet, nu wil ik het alsnog niet kennen, lame low tempo muziekquote:
Is het live vaker met strijkers?quote:
Oh ik heb de prijs nog niet eens gezien eigenlijkquote:Op vrijdag 21 februari 2014 13:25 schreef Kijana het volgende:
Als er nog wat leuke naampjes voor de zaterdag bij komen, dan haal ik een dagticket. Ik vind het nu nog te prijzig, zeker in vergelijking met vorig jaar.
Weekend kost 119,- een dagje 64,- en kamperen 20,- alles in euro'squote:Op vrijdag 21 februari 2014 13:27 schreef ranja het volgende:
[..]
Oh ik heb de prijs nog niet eens gezien eigenlijk
Dat denk ik ook ja. Veruit de meeste namen zijn bevestigd voor die dag, en als er nog zo'n 30 namen in totaal bij komen is het aardig verdeeld.quote:Op vrijdag 21 februari 2014 13:30 schreef theodoor9 het volgende:
Zit de zaterdag al niet aardig vol?
Ze hebben ook beter spul hoor:quote:Op vrijdag 21 februari 2014 12:04 schreef Andyy het volgende:
[..]
Ik kende het niet, nu wil ik het alsnog niet kennen, lame low tempo muziek
Dat was vorig jaar ook al... zaterdag begon Savages pas om 0.45 of nog later...quote:Op maandag 24 februari 2014 14:48 schreef ohnikua het volgende:
De zaterdag zal de dag blijven met de meeste namen. Vrijdag begint het later en zondag houdt het eerder op.
Ook in Rotown zie ik, nicequote:
quote:Festivalinfo
De Amerikaanse garagerockband Together PANGEA heeft een aantal nieuwe shows op Nederlandse bodem bevestigd. Zo is de groep ook van de partij op Le Guess Who? Mayday en Dauwpop.
De volledige lijst met Nederlandse shows is nu als volgt:
24/5 - Le Guess Who? Mayday, Utrecht
26/5 - Merleyn, Nijmegen
27/5 - Rotown, Rotterdam
28/5 - Vera, Groningen
29/5 - Dauwpop, Hellendoorn
21/6 - Best Kept Secret, Hilvarenbeek
Wisten we dit al? Ik denk dat dit het dan wel was qua headliners...quote:Intiem optreden
De afgelopen jaren bouwde Elbow een warme band op met Nederland. Na succesvolle shows op Lowlands, Pinkpop en in een uitverkochte Heineken Music Hall is de band uit Manchester komende zomer afsluiter op Best Kept Secret Festival (zondag 22 juni). Maar eerst keert Elbow begin volgende maand terug naar Paradiso voor dit intieme optreden.
Waren er mensen die dachten dat Elbow geen afsluiter was? En volgens mij is alleen Interpol nog een afsluiter en moet er toch nog 1 bij.quote:Op vrijdag 28 februari 2014 09:36 schreef yomthorke het volgende:
[..]
Wisten we dit al? Ik denk dat dit het dan wel was qua headliners...
Leek opzich wel duidelijk ja. Er werd eerder ook gezegd door de organisatie dat er meer bands bij zouden komen van het formaat Elbow.quote:Op vrijdag 28 februari 2014 09:36 schreef yomthorke het volgende:
[..]
Wisten we dit al? Ik denk dat dit het dan wel was qua headliners...
Volgens mij zijn Pixies en Interpol de headliners van vrijdag, Franz Ferdinand die van zaterdag en Elbow die van zondag.quote:Op vrijdag 28 februari 2014 09:42 schreef portie het volgende:
[..]
Waren er mensen die dachten dat Elbow geen afsluiter was? En volgens mij is alleen Interpol nog een afsluiter en moet er toch nog 1 bij.
Ik denk/hoop dat Franz ferdinand niet gaat headlinen. Leuk voor ITGWO of WTWTA maar voor BKS hoop ik toch dat ze geen headliner zijn. De headliners vorig jaar en Elbow & interpol zijn namen die op lowlands ook zouden headlinen. Franz Ferdinand heeft die status nooit gehaald.quote:Op vrijdag 28 februari 2014 09:44 schreef theodoor9 het volgende:
[..]
Volgens mij zijn Pixies en Interpol de headliners van vrijdag, Franz Ferdinand die van zaterdag en Elbow die van zondag.
Ik hoop met ik mee, maar denk niet dat je gelijk hebt. Interpol had de laatste keer op Lowlands trouwens exact dezelfde spot als Franz Ferdinand. Al voorlaatste in de alpha op zondag.quote:Op vrijdag 28 februari 2014 09:47 schreef portie het volgende:
[..]
Ik denk/hoop dat Franz ferdinand niet gaat headlinen. Leuk voor ITGWO of WTWTA maar voor BKS hoop ik toch dat ze geen headliner zijn. De headliners vorig jaar en Elbow & interpol zijn namen die op lowlands ook zouden headlinen. Franz Ferdinand heeft die status nooit gehaald.
waar baseer je die overenkomsten op? qua 'populariteit/grootte' van de band? want muzikaal gezien slaan die vergelijkingen echt als een tang op een varken.quote:Op vrijdag 28 februari 2014 11:08 schreef ranja het volgende:
Ik heb eens wat namen van vorig jaar en dit jaar naast elkaar gelegd, zitten best leuke overeenkomsten in als je er zo naar kijkt![]()
Ik ken lang niet alles maar heb wat ik ken wat geprobeerd...
Arctic Monkeys = Franz Ferdinand
Black Lips = together PANGEA
Bloc Party = The Horrors
The Maccabees = Interpol
Agnes Obel = Angus & Julia Stone
Allah-Las = School is Cool
Kashmir = Elbow
Melody's Echo Chamber = Chvrches
Mozes And The Firstborn = Moss
Swans = Mogwai
The History Of Apple Pie = September Girls
Two Door Cinema Club = Daryll Ann
Kurt Vile & The Violators = Miles Kane
No Age = Babyshambles
Portishead = Slowdive
Sigur Ros = Belle and Sebastian
Skaters = The Wytches
The Black Angels = Pixies
Traumahelikopter = Bombay Show Pig
het wachten is nog op de vergelijkbare Splashh en Savages
genre en historie/herkomst met namequote:Op vrijdag 28 februari 2014 12:16 schreef Drebbelman het volgende:
waar baseer je die overenkomsten op? qua 'populariteit/grootte' van de band? want muzikaal gezien slaan die vergelijkingen echt als een tang op een varken.
gaan jullie het hele weekend? Er bestaat een kans dat ik er toch wel bij benquote:Op vrijdag 21 februari 2014 09:40 schreef WeezerButler het volgende:
M'n moppie veert ook op van Slowdive. We hebben al kaartjes
Factory Floor op LL vorig jaar was ook een hoogtepuntje![]()
Ja we gaan het hele weekend:-)quote:Op woensdag 19 maart 2014 11:46 schreef MaJo het volgende:
[..]
gaan jullie het hele weekend? Er bestaat een kans dat ik er toch wel bij ben
Doe maar zo met je connectiesquote:Op donderdag 20 maart 2014 12:13 schreef Darkestrah het volgende:
Ik heb nu een zaterdagticket, maar de kans bestaat dat ik toch nog een weekendticket kan regelen. En daar zeg ik uiteraard geen nee tegen.
Zou kunnen maar verwacht ze eerder op Lowlands, aangezien ze ook Pukkelpop doen.quote:Op donderdag 20 maart 2014 12:24 schreef yomthorke het volgende:
Ik zou heel blij worden van Robyn & Royksopp, die kans is wel aanwezig geloof ik.
Haha, goede timingquote:Op donderdag 20 maart 2014 22:18 schreef Darkestrah het volgende:
BKS pullt een Primavera'tje.
Tien verstopte namen:
Ik hoor James Blake, Midlake, The 1975, Wild Beasts, The Notwist, Broken Twin, Eaux, Mø, The Preachers,
Dat lijkt me dan ook, ja. Blijkbaar hebben ze ook ene Falco Pantzz geboekt, te horen op 0:55.quote:Op donderdag 20 maart 2014 22:25 schreef Norrage het volgende:
En waar ik Preatures hoor hoop ik echt dat het deze zijn:
En niet een andere Preachers ofzo
Klinkt best goed, die zaterdag wordt beter en beter.quote:
Was voorprogramma CHVRCHES vorig jaar. Puicke live band.quote:Op donderdag 20 maart 2014 22:37 schreef Darkestrah het volgende:
[..]
Klinkt best goed, die zaterdag wordt beter en beter.
Mis overigens over de hele lineup nog wel wat nachtprogramma, al zou ik het ook tof vinden als ze je met wat rustige muziek naar je tentje begeleiden en je zachtjes instoppen. Kusje op je voorhoofd erbij. Misschien een verhaaltje.
Ze staan een maandje eerder in Utrecht, tijdens een ander prima festival. Misschien daar een kaartje voor kopen?quote:Op donderdag 20 maart 2014 22:39 schreef yomthorke het volgende:
Had gehoopt op The War On Drugs, maar kan hier best mee leven. Wild Beasts is in ieder geval erg lekker!
Is mij bekend. Iets met budget en student enzoquote:Op donderdag 20 maart 2014 22:42 schreef Darkestrah het volgende:
[..]
Ze staan een maandje eerder in Utrecht, tijdens een ander prima festival. Misschien daar een kaartje voor kopen?
Vooral niet gaan dan. The 1975 is misschien ook wel de kutste act uit dat rijtje.quote:Op donderdag 20 maart 2014 23:49 schreef Andyy het volgende:
Ik ken alleen 1975, wat een fucking irritante band is dat. Ik ga misschien wel niet dit jaar
Mijn hoop was niet tevergeefsquote:Op donderdag 20 maart 2014 22:39 schreef yomthorke het volgende:
Had gehoopt op The War On Drugs, maar kan hier best mee leven. Wild Beasts is in ieder geval erg lekker!
The War On Drugs: Vrijdag (zo te zien hebben ze dit net veranderd naar Zaterdag)quote:Op vrijdag 28 maart 2014 10:42 schreef theodoor9 het volgende:
Netjes, deze zag ik niet meer aankomen eerlijk gezegd. Nu hopen dat er iets voor de zaterdag bij zit..
Eens, ik ga me wel vermaken 3 dagen daarquote:Op vrijdag 28 maart 2014 11:04 schreef WoD het volgende:
Toch weer gewoon een hele mooie line-up als ik het overzicht zo bekijk. Elke dag genoeg namen die ik wil zien.Hoop voor de vrijdag alleen nog op 1 of 2 wat grotere namen erbij.
Ja want Neutral Milk Hotel + Sun Araw + Future Islandquote:Op vrijdag 28 maart 2014 13:50 schreef On het volgende:
Heel goed. Nu wel twijfelen of het nog de moeite waard is om naar LGW te gaan.
En black lips.quote:Op vrijdag 28 maart 2014 13:55 schreef indiaantje89 het volgende:
[..]
Ja want Neutral Milk Hotel + Sun Araw + Future Island
De laatste 2 albums zijn matig. Het werk daarvoor is vrij goed. Ze gooien er altijd wel 3-4 oude nummers in....en zo slecht is Fly Boy Blue/Lunette en Charge nou ook weer niet. Ach, altijd wel fijn om Guy's stem weer eens live te horenquote:Op vrijdag 28 maart 2014 13:59 schreef indiaantje89 het volgende:
Ik hoop dat er nog wat leuks staat tegenover Elbow, dat nieuw album kan me totaal niet boeien.
Mwah ik kom er maar niet in bij Elbowquote:Op vrijdag 28 maart 2014 14:54 schreef Moody het volgende:
[..]
De laatste 2 albums zijn matig. Het werk daarvoor is vrij goed. Ze gooien er altijd wel 3-4 oude nummers in....en zo slecht is Fly Boy Blue/Lunette en Charge nou ook weer niet. Ach, altijd wel fijn om Guy's stem weer eens live te horen
Interpol vond ik op Lowlands ontzettend tegenvallen. Halflege tent enzo.quote:Op vrijdag 28 maart 2014 14:55 schreef indiaantje89 het volgende:
Wel onwijs veel zin in Interpol overigens
Ga ik ook meepikkenquote:Op vrijdag 28 maart 2014 14:55 schreef indiaantje89 het volgende:
Wel onwijs veel zin in Interpol overigens
Vond het gaaf, stond vrij ver vooraan dus geen last gehad van lege tenten. Blijft een enorme gave band. Ook benieuwd naar het nieuw album. En hopelijk krijgen we The New nog voorgeschoteldquote:Op vrijdag 28 maart 2014 14:56 schreef theodoor9 het volgende:
[..]
Interpol vond ik op Lowlands ontzettend tegenvallen. Halflege tent enzo.
Pixies ook benieuwd naar, al schijnt het live niet al te goed meer zijn? Ach we zien wel.quote:Op vrijdag 28 maart 2014 14:57 schreef Moody het volgende:
[..]
Ga ik ook meepikken. Vergeet Pixies en Daryll-Ann niet
Kim Deal is er niet meer bij, dus is het niet helemaal 'echt' meerquote:Op vrijdag 28 maart 2014 14:59 schreef indiaantje89 het volgende:
Pixies ook benieuwd naar, al schijnt het live niet al te goed meer zijn? Ach we zien wel.
NMH geef ik niet zo om, Future Islands is leuk maar is natuurlijk meer om de danspasjes van de fontman. Sun Araw + Laraaji wil ik wel graag zien maar of ik daar dan een festivalticket voor moet kopen. Ga ik liever naar Eindhoven Psych Lab.quote:Op vrijdag 28 maart 2014 13:55 schreef indiaantje89 het volgende:
[..]
Ja want Neutral Milk Hotel + Sun Araw + Future Island
Slowdive en Slint op één dag. Dan zal ik toch echt wat extra ondergoed mee het terrein op moeten smokkelen.quote:
Geen hond die die witte vlekken ziet joh.quote:Op woensdag 16 april 2014 12:00 schreef Darkestrah het volgende:
I Am Oak, gaap.
[..]
Slowdive en Slint op één dag. Dan zal ik toch echt wat extra ondergoed mee het terrein op moeten smokkelen.
Zou wel een prima naam zijn, maar gaat inderdaad niet gebeurenquote:Op woensdag 16 april 2014 15:07 schreef yomthorke het volgende:
Mensen op facebook die denken dat The Cure wel even geboekt gaat worden
Voor stage 5?quote:Op woensdag 16 april 2014 15:07 schreef yomthorke het volgende:
Mensen op facebook die denken dat The Cure wel even geboekt gaat worden
In dat geval hoop ik dat Container = Burial.quote:Op donderdag 17 april 2014 00:05 schreef On het volgende:
Nachtprogrammering bij BKS is dan rond een uur of 11-12, vond ik Fuck Buttons ook uitstekend te pruimen vorig jaar. Zo'n Haxan Cloak (of Container) is dan ook meer dan welkom. Zou Tim Hecker ook graag zien, maar zo'n tent is geen goede akoestiek voor hem. Misschien Burial eens naar Nederland halen?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Links
Festival Informatie
Tickets
Spotify
Youtube
Festival Trailers:
BKS gaat 'm voor mij niet worden, maar gelukkig speelt TWOD later dit jaar nog in Paradiso (28-10)quote:
Gerucht gaat: Beatles reunie op Stage FOUR!quote:
Five tegenwoordig he.quote:Op dinsdag 22 april 2014 10:16 schreef chansadres het volgende:
[..]
Gerucht gaat: Beatles reunie op Stage FOUR!
quote:
Wat dacht je van 45?quote:Op dinsdag 22 april 2014 15:39 schreef yomthorke het volgende:
Slowdive krijgt maar 50 minuten, ongelooflijk
Mwoah.quote:Op dinsdag 22 april 2014 15:41 schreef portie het volgende:
Pixies headliner ipv Interpol vind ik opvallend.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ze zien eruit alsof ze zitten te chillen na een zware CITO-toetsquote:Op donderdag 24 april 2014 17:43 schreef yomthorke het volgende:
Amatorski en Samaris tegelijk is ook vervelend. Al neig ik ernaar om de laatste te gaan zien. Ze zien er overigens ook niet verkeerd uit.
[ afbeelding ]
dat had ik ook. blij dat ik nog geen kaartje heb gehaald...quote:
Ja maar hij wordt op 3fm gedraaidquote:Op vrijdag 25 april 2014 22:33 schreef Darkestrah het volgende:
Dat Falco Benz is eigenlijk nog best wel heel erg tof.
https://soundcloud.com/ma(...)-benz-hat-tricks-e-p
Waardeloos zegquote:
Hiphop is echt mager tov vorig jaar.quote:Op dinsdag 22 april 2014 15:54 schreef Darkestrah het volgende:
Nachtprogramma + hip hop zijn dus echt duidelijk aan de kant gezet trouwens. Jammer.
Jep Werchter schijnt ook uit het lijstje gehaald te zijn (en was de dag na Hyde Park).quote:Op maandag 28 april 2014 12:25 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
Wellicht moet er op de Libertines-reunie geconcentreerd worden.
Van mij mogen ze annuleren: geld voor iets leukers en vooral beters!quote:Op maandag 28 april 2014 12:23 schreef indiaantje89 het volgende:
Mogelijk Babyshambles annulering voor BKS. Ze staan niet meer op hun facebook pagina bij de evenementen. En heeft daar blijkbaar eerder wel gestaan.
Inderdaad jaquote:Op maandag 28 april 2014 15:05 schreef yomthorke het volgende:
[..]
Van mij mogen ze annuleren: geld voor iets leukers en vooral beters!
Zonde van al die andere dingen die je daar kan eten. Ik denk dat ik daar nu al meer naar uitkijk dan naar de muziekquote:Op maandag 28 april 2014 11:17 schreef Miauw_Zedong het volgende:
Mijn gezicht vorig jaar toen ik op de zondag een pulled pork cheeseburger haalde, de burger er tussenuit viel nog voordat ik er een hap van had kunnen nemen, en ik vervolgens met mijn laatste munten terug ging om er nog een te scoren maar te horen kreeg dat ze op wa
Dekt de annuleringsverzekering "ik vind het niet leuk genoeg"?quote:Op maandag 28 april 2014 21:04 schreef Moody het volgende:
Denk erover om mijn kaarten in te ruilen (heb annuleringsverz.)
De zaterdag is top, maar de vrijdag en zondag hebben enkel momenten....jammer want ik had er veel zin in.
Annulering zonder reden. Moet ik dan liegen dan mijn oma is overleden?quote:Op maandag 28 april 2014 21:07 schreef Darkestrah het volgende:
[..]
Dekt de annuleringsverzekering "ik vind het niet leuk genoeg"?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |